zeiltje doe ik niet ik heb een hoes bij de ikea gekocht die waterdicht is de vorige keer kon ik niet meer slapen door het zeiltje plakt zo ontzettend en zweet ook
zo dames ik ben bijgelezen ik heb maar per blz gereageerd anders was ik het overzicht kwijt tsjonge wat kunnen jullie kletsen wordt tijd dat ik verlof krijg ik weet niet wanneer ik weer online ben groetjes Inge
zo kom ik natuurlijk wel snel aan mijn berichtjes wie wil me helpen want ik zit nog steeds met dat probleempje
goeiemoggel @inge ik wil je wel helpen maar wij gaan om 3 uur naar sinterklaas..ik denk dat jij dan ook nog niet terug bent..tot zolang wil ik wel ff bereikbaar zijn hoor
linny ik ben vanavond pas ongeveer om 23.30 thuis zou je me alsjeblieft willen helpen stuur me even een pb als je me zou willen helpen alvast bedankt
dank je wel linny en ook voor je bericht terug ik stuur je gewoon het berichtje door als ik iets van iloon krijg en dan zien we wel wie het eerst tijd heeft gehad dank je wel
@inge wij zijn niet zo laat thuis verwacht ik ons sinterklaasfeest is op t werk van mn mannetje ,daarna gaan we gewoon weer thuis en kan ik weer posten als er iets gebeurd is! veel plezier vandaag
Hi hi, stress bij Inge...Wel heel lief hoor dat je het nieuws van Iloon zo snel mogelijk wil laten horen hier! Gelukkig is Linny stand-by. Enne....meld plicht doen we denk ik al wel een beetje aan hoor. Sommigen zitten al zo dicht bij de 40 weken. Ik ben hier voorlopig ook even weg..Boodschappen doen en naar de stad. Vanavond weer visite, maar probeer nog wel even te kijken of er nieuws is! Linny en Amber, veel plezier met de kids bij de Sint! Liefs Olga
linny dank je wel olga tja zul je zien ben ik het hele weekend bijna niet bij mijn internet en dan gaat ze dan bevallen maar goed het is opgelost, gisteren was mijn man standby en morgen is hij ook standby ik ga nu echt sluiten ik heb niks meer gehoord groetjes Inge
Pffff, wat erg... Die rapporten gaan tergend langzaam. Ik kan me er gewoon niet toe zetten.... Zometeen er maar even uit om een frisse neus te halen. Misschien dat ik dan wat nieuwe inspiratie heb....
Oooo spannend vandaag, ik hoop dat het doorzet bij Iloon ! Johana van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag. Je was al verwend las ik met sieraden ? Fotootje waard... Miep, van harte met je moeder vandaag. Enne een mooi bescheiden buikkie hoor. Essebes; ja een echte toeter, maar je bent al wel 38 weken meid. Ik vindt het wel erg mooi. Juffie; wat een fantastische nieuws dat Jayda het zo goed doet. Ik hoop dat je haar eerder uit het ziekenhuis mag meenemen dan ze eerst zeiden. Knuffel haar vanavond maar extra..namens ons. Ik ben 1.73 lang en pas nog gewoon in mijn winterjas. Die kan ik over 5 weken ook nog wel dicht doen. En schoenen.. ik heb mijn gewone winterschoenen en laarsjes aan, geen dikke voeten of vochtophopingen hier. Ben ik nou echt 'verwend' en 1 van de weinige zonder deze problemen ?
** Kleine egobericht en aanvulling op net ** eehh, ik waggel wel een beetje en het buikkie zit ook wel in de weg hoor, mijn mannetje trekt en sjort 's avond mijn laarsjes weer uit... Enne..dat omdraaien in bed duurt hier ook wel een uurtje en pijn in bekken en steken in vagina gaan hier ook door hoor..
Zo...effe snel bijgelezen..zat ook al bericht van iloon te hopen.. Essebes..dankjewel..enne ik heb haar een cd gegeven en geld..en planten.. En wow..wat een superbuik! En wat straal je zeg! Echt super! Dianne..wat vervelend zeg dat het zo lastig ging met je box.. Waterlelie..klinkt gezellig hoor je avondje! En die crocs..klinken idd erg super! Met dat bontje! enne dankjewel! Inge..bedankt voor je buddynieuws! En wat ontzettend spannend! Amber..gefeliciteerd met je 37 weken! Olga..dankjewel! En wat hoor ik nou..niet zuigen en dweilen achter de bank..dat kan toch niet.. Augustus..wat balen zeg..dat het kdv geen plek heeft.. Ik hoop hier ook snel wat te horen.. Juffie wat fijn dat jayda het goed doet! Lisette..dankjewel! En wat heerlijk dat je je gewone jas en schoenen nog steeds aan kan! Lief dat je mannetje je helpt met je laarsjes uittrekken!
Bevallingslijst 01-12-07 Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Nog op komst: Meisjes: 21 Jongens: 14 Verrassing: 23 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - Tygo james* 2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 - zh bevalling - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 - zh bevalling - Britt Dorien Noelle 6. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07- zh bevalling -37w3d- Tugce Helin Jongens: 3 Meisjes: 3 BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ? 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 24 november: Johana79 jarig! 25 november:maartjeh half 11 ctg en bloeddruk controle ZH 26 november: Johana79 controle gyn (bloeddruk) 14.30u 26 november: Dreams vk 12:10 26 november: Miep en Miep vk 20.10 26 november: Alieke vk 15.40 26 november: Olga VK 18.10 26 november: Nannaf gyn + hartfilmpje 9.30 27 november: Iloon controle gyn 11.00 uur 27 november: Sanneke VK 14.50 27 november: Lisette controle vk 15.45 27 november: Waterlelie controle vk 16.15 uur 27 november: Lindy gyn in Alkmaar om 13.30 28 november: Claartje jarig! 28 jaar 28 november: Claartje keizersnede! 28 november: Amber1978 VK 16.00 29 november: Essebes 9:30 VK 29 november:Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn 30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg 3 december: Inge1975 laatste officiële werkdag 04 december: Salapio VK 8.45 04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging 04 december: amber1978 VK 16.00 10 december: Miep en Miep vk 17.30 10 december: Salapio VK 13u 12 december: Inge1975 VK 16.30 18 december: Salapio VK 9.00u 18 december: Inge1975 VK 10.20 19 december: Inge jarig (32 jaar) 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 24 december: Inge1975 VK 14.10 29 december: Lisette jarig (32 jaar) 31 december: Inge1975 VK 10.00 even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag