Oh ze is gister nog wel online geweest... ik meld me weer even af...kom straks nog wel weer langs zodra ik kan..om te kijken of er nieuws is.. doeidoei
MALAIKA, dat klinkt inderdaad als veel alarmbellen ... hopelijk geen bradies meer voor Patrick! GERDA, ik hoop dat het allemaal goed gaat komen. Kan me voorstellen dat het een raar idee is om bloed te krijgen van iemand anders, maar als je HB zo laag is, is het wel beter. Heel veel sterkte! BABY OP KAMER? Wij hebben het wiegje op onze kamer. En als ze er uit groeit en ik geef op dat moment nog (nacht)borstvoeding, dan gaan we misschien ook wel het ledikantje op onze kamer zetten. De babykamer is bij ons ook vlak naast de onze ... het lijkt mij ook wel prettig eigenlijk ... Maar ik sluit me aan bij Sanneke, je moet doen wat je zelf prettig vindt ... DREAMS, vooral rustig aan doen, zeker als je harde buiken hebt - lekker op de bank/bed en je laten verwennen! Braaf middagdutje doen enzo! MISSKEITA, gelukkig dat alles goed was en superleuk&spannend dat er al echt wat gebeurt! AMBER, nog gefeliciteerd meid! JOHANA, vandaag jarig ... joepie! Gefeliciteerd! LINNY, kan me voorstellen dat er een last van je schouders valt ... joepie! 37 weken! KAT IN BOX, was bij een vriendin en die zei ... "Nee ze mogen niet in de box, maar zodra wij de deur uit zijn, liggen ze er wel in ..." (zou ik ook doen als ik een kat was) HARRY POTTER, ligt hier al een paar maanden te verstoffen ben ik bang ... echt vreemd, maar ik heb er op een of andere manier geen zin in ... raar! KRAAMMATRAS, ik ga voor de maandverbandjes met 37 weken. De kans dat je bevalling begint met vruchtwaterverlies is 10% en dan kan het ook een beetje zijn ... Dat kan dus makkelijk worden opgevangen in een verbandje. Verder staat in zo'n bevallingsboekje dat vruchtwater niet vlekt ... Waterdichte molton is ook wel handig ... (dank Amber) Loessie , zoeken naar je bril terwijl je hem op hebt , gewoon schuld geven aan je zwangerschap/hormomen, doe ik ook bij iedere suffe opmerking die ik maak ... *** ff posten, nu bij 1501 ***
NANNAF, spannend inderdaad en goed rustig aan doen hoor dit weekend! LINDY, fijn dat je meisje nu toch aan het groeien is geslagen en ze houden je goed in de gaten - ook een prettige gedachte. JUFFFIE, wat een supergoed nieuws! ... we gaan nu lekker naar de markt (jummie loempia eten) ... dus ws morgen pas weer verder lezen/reageren ... FIJN WEEKEND ALLEMAAL! (ben nu bij 1505)
Bevallingslijst 01-12-07 Iloon - 3e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Nog op komst: Meisjes: 21 Jongens: 14 Verrassing: 23 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - Tygo james* 2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 - zh bevalling - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 - zh bevalling - Britt Dorien Noelle 6. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07- zh bevalling -37w3d- Tugce Helin Jongens: 3 Meisjes: 3 BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ? 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 24 november: Johana79 jarig! 25 november:maartjeh half 11 ctg en bloeddruk controle ZH 26 november: Johana79 controle gyn (bloeddruk) 14.30u 26 november: Dreams vk 12:10 26 november: Miep en Miep vk 20.10 26 november: Alieke vk 15.40 26 november: Olga VK 18.10 26 november: Nannaf gyn + hartfilmpje 9.30 27 november: Iloon controle gyn 11.00 uur 27 november: Sanneke VK 14.50 27 november: Lisette controle vk 15.45 27 november: Waterlelie controle vk 16.15 uur 27 november: Lindy gyn in Alkmaar om 13.30 28 november: Claartje jarig! 28 jaar 28 november: Claartje keizersnede! 28 november: Amber1978 VK 16.00 29 november: Essebes 9:30 VK 29 november:Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn 29 november: Happygirl 11.10 vk 30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg 3 december: Inge1975 laatste officiële werkdag 04 december: Salapio VK 8.45 04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging 04 december: amber1978 VK 16.00 10 december: Miep en Miep vk 17.30 10 december: Salapio VK 13u 12 december: Inge1975 VK 16.30 18 december: Salapio VK 9.00u 18 december: Inge1975 VK 10.20 19 december: Inge jarig (32 jaar) 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 24 december: Inge1975 VK 14.10 29 december: Lisette jarig (32 jaar) 31 december: Inge1975 VK 10.00 even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
JOHANNA GEFELICITEERD! Inge bedankt voor de update. Spannend nu! Amber gefeliciteerd met je 37 weken. essebes..mooie grote buik. Denk dat de mijne ook wel ongeveer zoiets is. lengte hier 1.69 Hier ook slecht geslapen, maar toch nog een paar uutjes kunnen pakken rond 11 uur. Jas heb ik in de grootste maat gekocht die ik kon vinden. Bij de zeeman en die past nog net. Was ook maar 10 euro. Maar wel lekker warm. juffie..ik vind gedicht nummer 2 het meest hebben. Gister nog wel mijn keuken schoongemaakt. Nu is het beneden ook bijna klaar. Alleen het dressoir nog uitruimen. Augustus dat is inderdaad wel balen. Ik heb gelukkig vorige week gehoord dat er plek is. Wel niet op de opvang van mijn eerste keus, maar plek is plek. En ik had ze ook daarvoor gebeld of ze iets wisten, maar ze maken de planning pas 3 maanden van te voren, dus daarom weten ze pas zo laat iets. Misschien bij die van jou ook daarom?
Net even naar het dorp gelopen voor een frisse neus en wat spullen bij de Hema... Het was heel gezellig. Een fanfare had zich (mooi) geschminkt als zwarte pieten en liepen al spelend door het dorp. Die bekkies van die kleintjes vond ik geweldig om te zien. Helaas kon ik het niet zo heel lang uithouden. Na een half uur toch maar weer naar huis gegaan. Bij elkaar toch een uurtje gestapt op mijn Croccies.... Nu zit ik met een bakkie thee weer aan tafel. Ik moet van mijzelf nog 5 rapporten schrijven. Dan heb ik er 18 af en hoef ik er morgen nog maar 12.... Dus nog even doorbijten.....
ik ben aan het wachten op het babynieuws van iloon...nog steeds geen nieuws neeeee ik ben niet ongeduldig
zo net terug van de intocht van de sint hier op het winkelcentrum. Ik ben gesloopt. Ook weekboodschappen gedaan just in case ! en nog wat sint cadeautjes gekocht voor de kleine. een spiegeltje voor in de box en een activity bord. Nog steeds geen nieuws van Iloon ? Jammer ik hoop dat de kleine meid snel geboren word. hier vanavond nog naar een verjaardag pffffffff enne zou de volle maan iemand gaan helpen ? hope so
Over vrij gesprokken ,,mijn is altijd vrij ,,ben ik nu eigenlijk best wel blij mee naar de bevalling. Iloon Het kan bij jouw dus alle kanten op,,ik loop trouwens nog achter met lezen en reageren misschien is er inmiddels al een kleine we zullen zien. Iloon je moet je niets aan trekken van zeurende mensen ,,gewoon luisteren naar je lichaam zelf weet jij het het beste. Miep en miep Ja leuk hè ,,een van onze honden wil er steeds alleen in liggen als de anderen er dan aan komen kijkt ze zo van weg hier. En ben je tevreden met je camara, want binnen kort zullen er veel fotos gemaakt worden. Mooie buikfoto miep. Extra mooi nu natuurlijk door de nieuwe camara. Ik draag nog steeds mijn eigen jas een zomer jasje en ook mijn oude schoenen passen ook allemaal nog ,,heb niets nieuws gekocht,,ik kom alleen buiten voor de dokter ,ziekenhuis, vlos, en de fysio. En nu is het echt de noodzakelijke dingen fysio kan ik er nu even niet meer bijhebben lichamelijk. Gefeliciteerd met je moeder. Paraltje2212 Hopelijk voel jij je al wat beter. Alieke Fijn dat je geslaagd bent met behang kopen ,, Dreams Veel plezier vandaag in jullie nieuwe huis,,met klussen. Dandelion Heb je je inmiddels al weer bedacht en ben je de film al weer vergeten. Essebes Dus je was gisteren weer lekker druk, ikea blijft een leuke winkel he ,,komt niet gauw voor dat je echt helemaal niets daar koopt. Jammer dat de verloskamer niet werd gebruikt door jouw. Over borstvoeding is mij ook verteld door de kraamhulp,,bereid je er op voor en ga er over lezen ,,ik kan ook niet echt iets speciaals vinden ,,er is me wel verteld dat je de baby direct aan de borst moet leggen in het zieken ,,( binnen een uur ) Want dat vergeten ze soms nog wel eens zei ze. Mooie buik,en van die piercing weet ik helaas niets Zo nu nog 10 blz Loessie Hier hebben we ook wel van de spellen playstation en zo,,maar wordt amper gebruikt,mijn man is nu te druk met andere dingen en kijkt graag films. En ik mag nu geen spelletjes doen ,,dan moet ik me teveel concentreren en dat mag niet. Heb jij het sinds je zwanger bent ook sneller warm ,ik wel voor die tijd was ik altijd de kauw kleumer. Bij gaat de straie ook pijn doen ik weet ook niet wat ik er aan moet doen ,,het is wel lastig . Lindy Ik ben 1.78 lang Over storing gesproken van het forum ik heb daar ook al de hele week last van af en toen doet hij het gewoon niet. Amber Naar dat je zo slecht hebt geslapen ,,ik weet er alles van ik zit gewoon de gehele nacht dan een uurtje recht op en dan lig ik weer even en loop ik weer even,slaap totaal niet,en tegen de ochtend tussen 6 en 8 val ik denk ik 6 a7 x enkele minuten in slaap. Daarom zie ik er denk ik ook zo moe en slecht uit,,ook al raak ik er aan gewend een mens heeft echt slaap nodig. Misskeita Heerlijk er wordt vandaag dus volop geklust bij jouw, en boodschappen doen lijkt me nu dan ook niet echt prettig voor jouw. Dianne Naar dat gisteren anders verliep dan normaal. Hopelijk heb je vandaag een betere dag. Johana Naar dat je vandaag zo rot voelt,,er zijn veel mensen die de griep hebben ,hoop dat je snel beter bent. En van harte gefeliciteerd met je verjaardag . Waterlelie Fijn dat je een gezellig avond hebt gehad ,, de nacht wat minder . Inge1975 Bedankt voor het buddy alarm Ik moet nu nog 5 blz lezen wie weet . Kreeftje Leuk iets van je te horen ,, Ja ,,het wachten duurt lang he,,maar nog even en jij mag 2 dames vast houden ,, Olga En hoe staat de box. En over dromen gesproken ook al slaap ik 10 minuten ,,ik droom en eng ,,soms schrik ik me kapot ,,ze zijn echt niet leuk. Leuk dat je gisteren een gezellige avond hebt gehad. Augustus Ja kinderdag verblijf inderdaad moet je daar heel snel mee zijn ,werd ons toen verteld maar hadden we niet nodig want mijn man is gewoon thuis. Lissete Naar dat je zoveel klachten hebt. Ben ook wel benieuwd naar claartje En over de baby gesproken waar die straks komt te liggen we zijn er hier nog niet helemaal uit. Denk dat het wel tijdelijk op onze kamer wordt ,,maar zeker weten doe ik het nog niet. Dat heb ik trouwens met heel veel de laatste tijd twijfelen hebben jullie dat ook. Salapio Veel plezier vandaag op de markt. nog steeds geen baby nieuws hier vandaag een rustige dag,,maar daar raak ik aan gewend ,, heb wel een kleine wandeling gemaakt,,maar verder dan dat komt het ook niet. ga zo de film kijken van de brothers solomoon, en mijn zus komt nog langs ze heeft in opdracht een cadeautje gekocht voor mijn man. we hebben het een tijd geleden ook over kerstkaartjes gehad ik heb ze vandaag geschreven vandaar dat ik er even over begin. een heleboel wilde onderling geenkerst kaartjes sturen ,omdat het teveel werd maar er waren er meer die het wel leuk vonden onderling kerstkaarten te sturen . misschien kunnen we lijstje met namen maken die het wel leuk vinden om kaartjes naar elkaar te versturen ,zodat we de namen uit de lijst een bp kunnen sturen ,,ik hoor het wel wat jullie er van vinden . ik ga nu even eten en tv kijken en spreek je jullie vanavond fijne avond allemaal gerda
Ben dan wel niet zwanger, maar wel hartsvriendin van Iloon Heb haar net gesproken en er is nog niet veel verranderd! Ze heeft echt onwijs veel pijn xxx Maria Sorry voor de inbreek
Salapio..lekkere loempia gehad? Happygirl..lekker alles aan kant!fijn! Waterlelie..lekker geshopt op je crocs..fijn hè! Amber volle maan..wie weet helpt het! Gerda..ik zie het al zo voor me ligt er eentje in echt zo van..hij is van mij.. En dan de rest erbij in..en dan zeker een heel treurig koppie.. Dankje voor de felicitatie en complimentje! Fijn dat je je eigen kleren nog aan kan hoor! Ik kan me voorstellen dat de fysio nu te zwaar is..het zijn nu echt de laatste loodjes hè.. En ik vind het wel leuk om geboortekaartjes te sturen aan elkaar..? Maria..dankje voor de inbreek wat vreselijk zeg dat het nog niet verder is.. En zoveel pijn..getsie als je haar spreekt doe haar een hele dikke knuffel en ik duim heel hard hoor! Ik ga weer naar me mamsie toe..daar eten.. Dus iedereen een fijne avond!
meld me even snel! drukke dag.... buik laten gipsen was echt geweldig! woensdag avond terug voor mozaik! spannend met iloon.....maria.....wens haar sterkte! johanna; gefeliciteerd! ga nu gauw weer naar mijn visite!
hey ik meld me weer ff sinterklaas was erg leuk voor die kleine. ik heb nog niets gehoord over Iloon.. als ik wat hoor dan meld ik t
pff dames ik heb een erg onrustige buik....veel druk erop/erin. Veel steken in mijn buik en een pijnlijke zware rug.....Zijn dit nu voorweeen of hoe heet zoiets?
Ik heb net een groot deel van de slijmprop verloren Ik weet het zegt niets maar tis een beginnetje toch ?
@ Kelly, dat gevoel heb ik sinds vandaag eigenlijk ook, heel vervelend. Ik voel mij gelukkig wel wat beter dan gisteren, de hoofdpijn is verdwenen. @Iloon, spannend hoor! Ik ben heel benieuwd wanneer je kindje echt geboren gaat worden. @ Gerda, doe maar lekker rustig aan en geniet maar van de verwennerijen. Sinds vandaag staat ons bed op klossen, ik krijg er spontaan hoogtevrees van.... Ik kom helemaal niet meer met mijn voeten op de grond als ik op bed zit, ik denk dat ik er even iets van een voetenbankje ofzo erbij zet. Gisteren enveloppen geschreven, nu moet ik nog postzegels kopen en karton voor de kaarten (we maken ze zelf). Zo langzamerhand is alles klaar voor de komst van ons pareltje. Ik begin wel nieuwsgierig te worden hoe hij/zij er uitziet enz. @ Johana, vergat ik je bijna te feliciteren. Alsnog van harte en ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Een prettige avond allemaal.