December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    voldoet effe aan meldplicht! :)

iloon succes!

2. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    @amber ik ben mn slijmprop al een tijd geleden ook verloren..t zegt nog niets, maar ik hoop voor je dat t een beginnetje is! :p

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Heey meiden! Ik ben er weer :-D (na een dag in het huis bezig te zijn)

eerst maar even reageren..

@dreams; Nou het is wel streep behang geworden, maar niet echt het zwart-wit idee. moeilijk uit te leggen maar ik laat zo snel mogelijk foto's zien! :-D

Man achter playstation; Hier ook af en toe (de laatste tijd niet zo erg meer met die drukte) ook een mannetje achter de playstation. Ik ga hem met sinterklaas verrassen met een playstation 3. Ik weet dat hij er super blij mee zou zijn en hij heeft het verdient! (ookal ben ik zelf echt geen typ voor zoiets)

Straie; Hier geen last van op mijn buik, wel op mijn borsten omdat die heel erg snel zijn groeien de eerste paar maanden. Maar het maakt niet uit hoeveel je smeert, het is toch je huid wat scheurd omdat het zo uitgerekt word. Het kan wel iets vermindert worden met smeren, maar als het gaat scheuren, scheurt het gewoon. Vergelijk het maar met een elastiekje die uit elkaar getrokken word, die kan je ook niet insmeren zodat hij niet uitrekt :)

Lengte; ik ben 1,65 dus ook niet groot!

Iloon; Jeejtje, wat is het toch weer spannend bij je! Hopen dat het nu WEL doorzet, ik duim voor je! You go girl! ;)

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Iloon ik duim voor je dat het doorzet!

xx

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Nou vandaag lekker bezig geweest in het huis! We hebben al 1 muur laten stuucen (schrijf je dat zo?!) en daar komt (maandag) het behang op. Boven hebben we op de slaapkamers het behang los gestoomt maar helaas was er een flinke tegenvaller, de muur erachter was op sommige plekken helemaal verrot dus moet ook gestuuct worden (dinsdag) maargoed, dan hebben we het maar in 1x goed gedaan.

Ik heb een beetje rond gekeken de hele dag, ik mocht van niemand wat doen. Dus heb ik gezorgt voor drinken etc. Alleen mijn schoonvader begon vanavond erg vreemd tegen me te doen en hij zegt "sorry dat ik het zeg, maar waarom was jij er vandaag? je heb de hele dag niks gedaan en je stond alleen maar toe te kijken" nou ik vond dat zó bijdehand dat hij dat zei, want ALS ik wat zou doen dan word het toch uit me handen getrokken. Sorry hoor maar het is toch logisch dat ik het leuk vind om alleen maar te kijken en kleine dingetjes te doen?! Dus ik heb een beetje (nogal) mot met hem gekregen. VRESELIJKE man *zucht*

haha dat was mijn dag in het kort, ik ga zo maar lekker me bedje opzoeken en morgen weer verder.

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo,

Jeetje meiden wat is het vandaag rustig geweest!

Arme Iloon, het schiet maar niet op en dat voor een derde kindje....Iloon ik stuur nog wat steun en kracht jou kant op hoor....

Maria, jij mag hier lekker inbreken hoor...dat heb je immers toch al vaker gedaan...

Gerda, lekker lang bericht heb je geschreven zeg!

Waterlelie, ik hoop dat je lekker bent opgeschoten met de rapporten en morgen niet zoveel meer hoeft te doen.

Kelly, het zit dus ook al erg te rommelen bij je...wie weet hoe snel het gaat...

Amber, veel plezier op verjaardag.

Pareltje, leuk dat je zelf de kaarten gaat maken. Moet je er veel?

Happygirl, lekker al dat opruimen en weggooien he! Succes met de dressoirkast!

Sanneke, wanneer kom je weer eens lekker lang meekletsen? Of mis ik je steeds...Ben je gewoon lekker druk meid?

Liefs Olga

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, je schoonvader heeft niet zo'n goed inlevingsvermogen dus! Nou, als jij het maar leuk vond ojm lekker een beetje te rommelen in je nieuwe huis!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ben vandaag erg druk geweest en kon dat goed merken. Toen ik rond 5 uur weer thuis was , was ik zo moe en had ik heel zeer ruggetje. Daarna lekker rustig op de bank gezeten en in bad geweest en nu gaat het wel weer.

De box staat inmiddels ook. Dat is wel een beetje wennen zeg, best groot opeens, maar wel heel leuk. Zie er al een lief klein jongetje in liggen....

Verder is mijn vent nu met wat vrienden een filmpje kijken en zit ik heel zielig alleen thuis....

Olga

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    O ja, nieuwe video recorder is ook binnen en heb net geprobeerd zelf mijn bewegende buik te filmen, maar dat is nog best lastig zeg...Je ziet het wel hoor, maar ik wil het nog beter in beeld!

Van boven af zie je slecht de bewegingen en je krijgt er een lamme arm van. Nog maar eens proberen dat mijn vriend filmt.

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Denk dat ik maar een koppie thee ga zetten en dan mijn bedje induik...

Morgen komen mijn nicht en man en kindje van 7 weken even op visite. Leuk! We hebben opeens contact sinds we zwanger zijn. Voorheen zagen we elkaar eigenlijk bijna nooit en nu mailen we regelmatig...

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    He Kelly....

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hmmm, nee...Kelly is alweer weg...

Nou, ik zit zo alleen, dan ga ik echt maar eens...

Kus olga

13. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hello dames!

Hoe gaat alles hier? Belangrijke zaken die ik gemist heb?

Ik ben er twee dagen op uit geweest. Veel gestapt en zo.
    Gisteren voelde ik een knap en toen wat vocht verloren, daarna krampen.
    Ik dacht echt dat het zover was, maar even later was het terug minder.
    Nu nog steeds het gevoel dat er iets zit aan te komen.
    Maar dat zal ook wel weer gaan liggen...

Veel succes iedereen!

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Bipat…leuk zeg..ben erg benieuwd naar je gipsen buik!

Amber..oh spannend meid..de slijmprop…succes hoor!

Pareltje..effe wennen aan de klossen
    En lekker de envelopjes klaar!

Alieke..lekker bezig geweest vandaag!
    en fijn dat ze een beetje rekening met je houden!

Olga..leuk dat de box al staat!
    Enne alvast veel plezier morgen met je visite!

Arka..ook misschien al bezig..spannend meid!

Hier zit de verjaardag van mams er weer op..
    Dacht ga nog effe gauw lezen of er nieuws is..maar nog niet..
    Dus meld me ook gelijk weer af…

Weltrusten!

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Goeie Morgen Girls,

Zo ik heb al n paar uurtjes naar m'n plafond liggen staren :confused: :confused: :confused:

Toch maar besloten om eruit te gaan, zit nu aan n kop warme melk.

Miep wat was je nog laat! Gezellig gehad?

Olga, leuk zeg zo'n kleine van 7w op bezoek, heeeeeerlijk die baby's :D , ik denk dat het hier ook best wennen is hoor als de box er komt. Mijn ventje was ook de hort op, kwam om half 4 thuis en ligt nu lekker te ronken.

Arka, met gestapt bedoel je gelopen toch? ;) of ben je ECHT wezen stappen? Klinkt allemaal erg spannend die ontwikkelingen bij jou, ben benieuwd of het snel doorzet.

Alieke, wat drol zeg je schoonvader, wat bedoelt tie daar nou weer mee?! Grrrr...Tegenvaller is dat he als er onder je behang n slechte muur tevoorschijn komt, gelukkig kan je het snel laten stucen!

Nanaf, alles goed?

Gerda, sjeetje jij het lang zitten typen! Gezellie hoor 8) En je buik is echt mooi (ff in je album zitten piechen)

XX

16. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

breek eventjes weer in hihi

Heb vannacht met Iloon gesproken rond 03.15
    Ze vertelde mij dat de weeën nog sterker waren geworden
    (Beenweeën en dat doet haar heel veel pijn)
    Ook zijn de vliezen onder tussen gesproken
    Wacht dan ook in spanning af :D :D :D :D

xxx Maria

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Dan is de baby er vandaag bij Iloon !

heel veel sterkte voor haar

goedemorgen

18. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

iloon is bevallen hoor meiden ;)
    Moeder en dochter maken het goed :D

Ze heet Yada en woog 3210 gram
    ze is geboren om 08.30 vanmorgen ;)

19. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Gefeliciteerd Iloon!
    Wat een mooi nieuws!

Essebes, jij was er vroeg uit! Ik wil nu niet meer dat mijn vriend laat uit gaat en veel drinkt, ben veel te bang dat ik dan moet bevallen. Heb jij dat niet? Of maak ik me teveel zorgen. Het is gewoon zo dat als hij gaat drinken hij ook niet zo goed rustig aan kan doen. Niets mis mee wat ij betreft ( hij is Engels, daar doe je niets aan :) ), maar nu vind ik dat een beetje eng!

Arka, je hebt al vruchtwater verloren? Weet je vk dat wel? Want ik geloof dat je dan binnen 24 uur moet bevallen. Of zit ik aan iets anders te denken? Wel fijn dat het niet meer zo lang gaat duren.

Iloon is trouwens tijdens de volle maan bevallen! :D

Nou ik ga een beetje opruimen, feestje vanavond, moet nog veel doen en ga het heeel rustig aan doen.

Kus Kus
    Elise

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    ff inbreken! (Heb Iloon leren kennen in het ziekenhuis in Maastricht) Was dus dit topic al de laatste dagen aan het volgen om te kijken of ze bevallen was!

Iloon;

GEFELICITEERD met de geboorte van YADA, wat een mooie naam! Geniet er maar lekker van :D

Deel Deze Pagina