whiehieuw wat een goed nieuws! Iloon (en mannetje) gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Yada...wat een mooie naam! geniet ervan saampjes
Iedereen bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag...heb echt een leuke dag gehad. Was s'avonds wel helemaal stuk...lag om 8u in bed en werd vanochtend om half 9 wakker Ben nog steeds aan de diaree en misselijk denk dat ik toch een griepje meepik.... Verder doet mijn internet verbinding het beneden weer niet dus ik ben niet al teveel aanwezig! Fijne dag allemaal.
Jeeeeej! GEFELICITEERD ILOON!! SUPER! Genieten jullie maar lekker van jullie dochter! Ik wil wel snel foto's zien hoor! wie zal de volgende zijn?
Whaaaaaa... wrijf net de slaap uit mijn ogen en wat lees ik? Iloon bevallen! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Yada!!!!!!! Wat onwijs gaaf zeg.....! Het komt nu allemaal heel dicht bij hoor... En ik moet nog zo lang wachten dan! Vannacht helaas niet zo goed geslapen. Veel gedroomd, zere voeten en enkels en mijn bekken schuift naar mijn idee alle kanten op... Het worden echt de laatste loodjes. Heb ook een beetje een weemoedige bui... Mijn man heerlijk naar de sportschool en ik een lompe walvis die met heel veel moeite uit bed kan komen. Ik baal er nu wel een beetje van. Ik wil eigenlijk ook weer lekker kunnen wandelen en weer kleding aan die ik voor de zwangerschap aan kon... Nu kan ik alleen broek, hemd, buikband, katoenen shirt en een (te klein) vest aan... Het wordt een beetje huisvrouwenachtig..... Laten we het maar op hormonen houden.
Ja wat een mooie naam Yada! Die stond er nog niet bij toen ik reageerde! Heel apart. Wat spannend zeg, zeker nieuwsgierig wie er volgende zal zijn! X Elise
jeej iloon: fantastisch! van harte met jullie meid! Ik meld me ook ff heb niet veel tijd, mamsie komt zo. ik voel me al dagen zo vreemd kan niet beschrijven hoe ik me voel, en de baby is zo druk, ik heb het gevoel dat het niet meer zo heel lang gaat duren! (zal er wel dik naast zitten) ik meld me later weer!
yahooooo!!!Welkom lieve Yada!! \/ =D> Iloon & Mannetje Gefeliciteerd met jullie dochter! En kids, gefeliciteerd met jullie zusje. Liefs Es
Joepie, eindelijk een dochter voor Iloon en haar mannetje! Welkom op de wereld Yada! Gefeliciteerd en heel veel geluk! Glenn en Serena veel plezier met jullie kleine zusje. Kus Olga
Elise n feestje? wat leuk! Ja, vroeg was het vamorgen zeg...lag al heel lang wakker en dacht : Nee, ik blijf gewoon liggen [-( maar dat werd ik toch erg zat dus ben er toch maar uitgegaan. Heb m'n vriend op z'n hart gedrukt niet teveel te drinken, daar heeft hij zich wel n beetje aan gehouden, maar ik vind het ook niet fijn hoor, 2 drankjes bestaat gewoon niet bij mannen (ja, per half uur..) Enne die bij die engelse al helemaal niet Dianne, ik hoop dat je gevoel het juist heeft, ik weet niet meer wat ik moet denken, dacht altijd het komt vast iets eerder, maar vind het nu ook niet raar meer dat ik vast (als soort van beproeving ) over tijd ga lopen.. Waterlelie, ik snap zo goed wat je bedoelt! Ik kijk er ook onwijs naar uit om me weer n beetje vrouw te voelen (sexy vrouw dan..) Ik wek bij iedereen die ik tegen kom op het moment n beetje n "slappe lach" effect op, met mijn hilarisch grote buik.. We moeten nog maar heeeeel even XX
Bowie, hebben we ook al n poosje niet meer gehoord volgens mij...ze schreef als laatste dat ze naar de VK moest... Enne, Sam, ik ben zooooo nieuwsgierig naar Ayse, zouden we n sms'je namens ons kunnen sturen? XX
Goeiemorgen! Iloon Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie naam!!!!! Essebes alweer vroeg erbij! Enne het was gister gezellig hoor! Maria ooohhhh Super dat je het effe hebt doorgegeven! Elise..opruimse hoor! Johanna..beterschap meid! Waterlelie..effe een baaldagje..niet doen hoor..nog een paar weekjes.. Lekker rustig aandoen! Ik was net uit bed..en dacht ik ga meteen effe kijken,.. en ja hoor er was nieuws! wat geweldig hè! Nu ga ik eerst effe lekker douchen en poetsen...tot laters...
Johanna, jakkie wat vervelend dat dat rottige griepje doorzet. Gelukkitg heb je het toch nog gezellig gehad gister! ben je nog n beetje verwend? Xx
Iloon van harte gefeliciteerd met je dochter YADA wat een mooie naam ! Who's next ? Beterschap Johanna
Bevallingslijst 01-12-07 Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Elsa - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Nog op komst: Meisjes: 20 Jongens: 14 Verrassing: 23 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 - zh bevalling - Tygo james* 2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 -zh bevalling - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 - zh bevalling - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 - zh bevalling - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 - zh bevalling - Britt Dorien Noelle 6. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07- zh bevalling -37w3d- Tugce Helin 7.Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07- zh bevalling - 39w1d. - 3210 gr - Yada Jongens: 3 Meisjes: 4 BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ? 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 25 november:maartjeh half 11 ctg en bloeddruk controle ZH 26 november: Johana79 controle gyn (bloeddruk) 14.30u 26 november: Dreams vk 12:10 26 november: Miep en Miep vk 20.10 26 november: Alieke vk 15.40 26 november: Olga VK 18.10 26 november: Nannaf gyn + hartfilmpje 9.30 27 november: Iloon controle gyn 11.00 uur 27 november: Sanneke VK 14.50 27 november: Lisette controle vk 15.45 27 november: Waterlelie controle vk 16.15 uur 27 november: Lindy gyn in Alkmaar om 13.30 28 november: Claartje jarig! 28 jaar 28 november: Claartje keizersnede! 28 november: Amber1978 VK 16.00 29 november: Essebes 9:30 VK 29 november:Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn 29 november: Happygirl 11.10 vk 30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg 3 december: Inge1975 laatste officiële werkdag 04 december: Salapio VK 8.45 04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging 04 december: amber1978 VK 16.00 10 december: Miep en Miep vk 17.30 10 december: Salapio VK 13u 12 december: Inge1975 VK 16.30 18 december: Salapio VK 9.00u 18 december: Inge1975 VK 10.20 19 december: Inge jarig (32 jaar) 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 24 december: Inge1975 VK 14.10 29 december: Lisette jarig (32 jaar) 31 december: Inge1975 VK 10.00 even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag