Johana & Nannaf succes bij de gyn vandaag Miep, Alieke & Olga succes bij de VK Zo ik was er al vroeg bij en nu alweer wakker maar helemaal niet zo moe eigenlijk ik ga snel ontbijten en dan na me huisje toe en naar de VK dus kom vanmiddag wel melden hoe het was Ja, daar dacht ik ook al aan, aan Maartjeh, hopelijk gaat alles goed. Ze moet veel rusten he Ja ik kan de drukkerij op kerstdagen of met oud-op-nieuw gewoon bellen maar die 3 daagjes rust ertussen lijkt me ook wel wat voordat iedereen op de stoep staat nou ik overleg het me nog even Tot straks xx
Goedemorgen allemaal Ik vind het zo raar dat ik niet naar mijn werk hoef.... Beetje leeg eigenlijk. Ik moet wel heeeeeel erg wennen... Bij jullie ook al zo onstuimig weer geweest? Hier heeft het de hele nacht hard gewaaid en geregend. Zou die superstorm toch komen?
Goedemorgen, Ik heb altijd met jullie meegelezen maar nooit veel tijd gehad om berichten te plaatsen (sta wel op de lijst, uitgerekend op 4 december). Hierbij wil ik jullie laten weten dat wij op maandag 19 november jl, ruim 2 weken te vroeg, trotse ouders zijn geworden van onze kerngezonde zoon Florian. Wat een klein wonder. Het mooiste, maar ook het hefstigste dat er is. De bevalling was redelijk zwaar, florian lag met zijn gezichtje naar boven, een zgn. aangezichtsbevalling. Daardoor zijn we nog 3 daagjes in het ziekenhuis moeten blijven, maar nu maken mama en zoon het weer goed. Het is puur genieten! florian was bij de geboorte 52 cm lang en 3880 gr. Ik wil jullie allemaal veel succes,plezier en gezondheid toewensen bij de bevalling en daarna veel genot met een klein nieuw wereldwonder. gr. elsa
Goeie morgen Girls! Hey wat leuk Elsa dat je dat komt melden, Van harte gefeliciteerd! Jammer genoeg n zware bevalling voor je, maar gelukkig nu al lekker aan het genieten, super. XX
Malaika, hoe is het met Patrick? En Waterlelie, lekker van genieten dat je niet naar je werk hoeft Dreams, je hebt n ander plaatje (herkende je bijna niet) Linny, ben benieuwd wat dat kan zijn, klinkt erg spannend! laat je het weten? miep, ik zit elke keer te twijfelen of ik al kado'tjes zal halen voor kerst, misschien wel handig om alvast wat kleine dingetjes te halen ja, we hebben nog geen verlanglijstjes gemaakt. en Iloon, jij zat gister al achter de computer Stoere dame! En jaaaaa foto'tjes willen wij graag zien natuurlijk! XX
Elsa: Gefeliciteerd met jullie zoon! Heb vannacht lekker geslapen (EINDELIJK!), maar voel me brak. Hoofd, oren en nek doen pijn. Beetje grieperig vrees ik. We moeten vanmiddag eigenlijk op stap voor een nieuwe auto. Onze APK verloopt bijna, en we verwachten nogal prijzige reparaties (koppelingsplaat, remmen) dus we willen eigenlijk gewoon een andere auto gaan halen. Heb alleen niet zo'n zin om al die garages langs te zeulen. We zien vanmiddag nog maar even. Denk dat ik nog even mijn bedje induik...
Nannaf, ik hoop niet dat je hoeft te blijven meis, laat je even iets weten als je in het ziekenuis bent geweest? En Alieke, hebben jullie een bouwkundig rapport op laten stellen toen jullie dat huis kochten? Anders heb je denk niet echt n poot om op te staan, jammer genoeg....succes iig! Claartje, ik heb je al n poosje niet gehoord zeg, waar ben je? In ieder geval nog maar 2 dagen voor jou! Gerda, donderdag naar het ziekenhuis? Wat gaan ze doen/nakijken? Xx
Misskeita, duik nog maar ff lekker je bedje in meis, ik zou ok niet zo'n zin hebben om in zo'n toestand garage's af te lopen.. Wat voor auto'tje willen jullie gaan kopen? xx
Goedemorgen allemaal, Vanacht heerlijk geslapen en er niet 1 keer uit geweest. Wat lekker zeg! Elsa, gefeliciteerd met jullie zoon Florian! Vandaag een druk afspraken dagje zo te zien. Iedereen veel succes. Nannaf, ik hoop dat je gewoon weer naar huis mag meid. Misschien wel een afspraak voor inleiden...Spannend zeg. Claartje is over twee dagen al aan de beurt, maar misschien is de bevalling al wel vanzelf op gang gekomen, want ze is al twee dagen niet geweest.... Liefs Olga
goeiemorgen dames! Proficiat met jullie flinke zoon Elsa! Hier alles vrij rustig verlopen deze nacht. Mijn ouders zijn net terug van reis, dus nu mag ons kleintje komen. Ik kijk er nu echt naar uit! Begin toch wel wat last te krijgen van al dat opzwellen... Liefs
Ik heb trouwens Maartjeh de laatste week op de hoogte gebracht via pb van de bijzonderheden/bevallingen omdat ze zo weinig op het forum kon komen. Heb haar gisteren verteld van Iloon en Yaeda, maar nog niks terug gehoord. Ik hoop maar dat alles goed is met haar! Olga
mogguh! elsa gefeliciteerd met jullie zoon florian! iedereen die naar vlos of gyn moet succes! ik ga zo lekker douchen en aankleden en dan even met schoonmoeders op stap, gewoon gezellig. vanavond laatste keer nagelklantje....pas haast niet meer achter de tafel hahahaha klantjes komen pas weer terug als de kleine er is en ik er weer aan toe ben! kaartjes; wanneer ze klaar zijn gaan ze bij ons direct naar het postkantoor, vanwege de kerstkaarten drukte beter om ze af te geven zeiden ze daar! anders komen ze tussen de gewone post terecht en dan kan het allemaal flink vertraging oplopen. toiletgang; hier nog een die zo vaak 'moet' heel lang last gehad van obstipatie maar nu...... inderdaad geen diarree of zo maar 'moet'gewoon regelmatig! meiden fijne dag!
Wauw Olga de hele nacht kunnen doorslapen! Zo heerlijk! Loop maar lekker op die uitgeslapen wolkjes van je vandaag
Morguuuuuuuuuuuuuuuuh, Zo ik ben net wakker en mn hoofd doet pijn. Vannacht heb ik heeeeeeeeeeeel slecht geslapen en toen ik uiteindelijk in slaap viel begon ik naar te dromen... Zijn het de hormonen die op hol slaan? Met mijn lieve, schattige, dappere, stoere, pittige Jayda gaat het nog steeds goed enw at kan ze hard brullen zeg als haar iets niet goed bevalt.... Echt een dame met PIT! Jaaaaaaaaaaaaah en dat heeft ze van dr mamieeeeeeeeeeeeeeeeee! Ze krijgt vandaag haar eerste vaccinaties en ik hoop dat ze niet al te heftig op reageert....Spannendddddddddddd! Dames ik droomde vannacht dat ik weer zwanger was en dat het weer een zware zwnagerschap was net als Jayda. Alleen dit keer had ik weeen met 24 weken. En ik maar huilen en huilen... Toen ik wakker werd was ik zoooooooooooooo opgelucht maar ook zo verdrietig... Zelfs in mijn dromen ben ik bang voor een 2e zwangerschap terwijl ik ooit wel een 2e wil! Rond een uur of 6 in de ochtend belde ik naar High Care naar Jayda en ik vertelde de lieve en een van onze vaste verpleegkundigen over mijn nare dromen. Ze vertelde mij dat het nu beter met Jayda gaat dus nu moet ik ALLES weer gaan verwerken...*zucht*
Bevallingslijst 01-12-07 Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Nog op komst: Meisjes: 20 Jongens: 14 Verrassing: 23 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james* 2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle 6. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin 7. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda 8. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - Florian Jongens: 4 Meisjes: 4 BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ( Frederike ) 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 26 november: Johana79 controle gyn (bloeddruk) 14.30u 26 november: Dreams vk 12:10 26 november: Miep en Miep vk 20.10 26 november: Alieke vk 15.40 26 november: Olga VK 18.10 26 november: Nannaf gyn + hartfilmpje 9.30 27 november: Iloon controle gyn 11.00 uur 27 november: Sanneke VK 14.50 27 november: Lisette controle vk 15.45 27 november: Waterlelie controle vk 16.15 uur 27 november: Lindy gyn in Alkmaar om 13.30 27 November; naar de vlos 10:30 28 november: Claartje jarig! 28 jaar 28 november: Claartje keizersnede! 28 november: Amber1978 VK 16.00 29 november: Essebes 9:30 VK 29 november:Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn 29 november: Happygirl 11.10 vk 29 november: naar het ziekenhuis 15:30 30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg 3 december: Inge1975 laatste officiële werkdag 04 december: Salapio VK 8.45 04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging 04 december: amber1978 VK 16.00 10 december: Miep en Miep vk 17.30 10 december: Salapio VK 13u 12 december: Inge1975 VK 16.30 18 december: Salapio VK 9.00u 18 december: Inge1975 VK 10.20 19 december: Inge jarig (32 jaar) 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 24 december: Inge1975 VK 14.10 29 december: Lisette jarig (32 jaar) 31 december: Inge1975 VK 10.00 even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
goedemorgen meiden! Van harte elsa! Het rommelt hier ook dagen, (veel vroeg!) dikke buikpijn en misselijk. ik denk niet dat het nog lang blijft zitten de beeb is onzettend druk! donderdag mag ik weer naar de vk ben benieuwd! Maar meiden, als je kindje ligt ingedaald kan het dan nog draaien? ons kindje lag met het ruggetje links, kan het nu dan met het ruggetje rechts liggen? Ja hoezo wanhoppig, maar het heeft in stuit gelegen en ik hoop zo dat het niet weer in stuit ligt! Ik ga vandaag mijn tas klaar zetten en de laatste wasjes draaien!