December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Olga, lekker is dat he, zo lang doorslapen! Ik heb vannacht ook m'n best gedaan 8) Wel vaak geplast maar weer lekker in slaap gevallen! En Claartje is nu al 4 dagen niet geweest, wie is de Buddy? Misschien ff smsje sturen?

Bipat, lijkt m lastig "nagelen" met zo'n buikkie :)
    Veel plezier met je schoonmama!

Arka, da's n fijn gevoel dat je ouders er weer zijn, de mijne gaan in het nieuwe jaar op vakantie, dan is uk er in ieder geval!

Mijn kleine is nog steeds niet volledig ingedaald :(
    Dus ik denk dat mijn voorspelling 27 Nov bevallen, niet echt gaat uitkomen :)
    Het zou zomaar zelfs nog 20 December kunnen worden als ik 2 weken over tijd loop....

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Elsa, ik heb je verandert in de lijst. Jij en Florian staan nu bij ´geboren´.

3. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

WOW meid, ik vind Yaeda veel mooier dan Yada!
    hahahha idd je spreekt het hetzelfde uit en we hebben een hele mooi naam uitgekozen.... Ze zal net zo mooi zijn als mijn Jayda! :)
    Ben benieuwd naar de foto's ;)

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Essebes, een bevalling kan volgens mij wel beginnen als de kleine nog niet volledig is ingedaald hoor...dus wie weet.

Claartje al 4 dagen niet geweest zelfs!

Dianne, ons jochie ligt ook voornamelijk met zijn rug aan de rechterkant, maar zijn billen schuiven nog alle kanten op, dus zijn ruggetje ook lijkt mij....Maar de voorkeurspostitie is rechts.

Juffie, wat een nare dromen zeg!

Olga

5. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Juffie, daar kan ze wel s heel erg gelijk in hebben die verpleegkundige, je bent constant (en nog steeds) met Jayda bezig, zelf heb je ook nog heel wat verdriet te verwerken...
    Wanneer was je ook al weer precies uitgerekend, ietsje eerder als mij toch?

Dianne, is je kindje al volledig ingedaald of niet? Bij mij wel ingedaald maar niet volledig en ze kan dus nog alle kanten opdraaien hier.

En wijst n druk kindje op een bevalling dan?
    Ze is hier de laatste dagen ontzettend druk (heeeeeeeeeeeerlijk gevoel!)
    Ik betrap mezelf er op dat ik d'r elke keer bedank als ze druk doet of beweegt (stom he :oops: ) maar heb zo in de zenuwen gezeten tijdens al die onderzoeken toen ze zo stil was....

xx

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Essebes, fijn dat ze weer lekker druk is. Misschien moest ze even een tijdje wennen aan het indalen en de weinige ruimte die ze had...

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hihi, ja Olga, vannacht had ze me ook flink te pakken hoor, ik draaide mezelf op m'n linkerkant daar was ze het NIET mee eens, kreeg n paar flinke schoppen, deed gewoon zeer, maar zelfs dat vind ik GE-WEL-DIG! Schop me maar flink ;)

8. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ Ess,

Ik was 3 december uitgerekend, dus de komende maandag.
    Vandaag is Jayda 39 weken oud en vrijdag is ze precies 3 maanden oud. Al een kwart van het jaar. Hier wordt ik zo verdrietig om. Ik heb zoveel van dr gemist en mis nog steeds veel. Jullie kunnen mij staks heleboel vertellen als jullie kids 3 maanden oud zijn. * zucht* Weer iets wat mij dwarszit dankzij een vroeggeboorte.
    Wat zal ik blij zijn als het 3 december is want dan hoef ik niet meer te denken van was ik maar zwanger!

Hoestie met jou?

9. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goedemorgen!

Jeetje wat waren er veel er vroeg bij!

Ik heb ook echt slecht geslapen, ik was hardstikke moe toen ik in bed ging liggen maar kon gewoon echt niet in slaap komen. Toen moest ik vanacht naar de wc en ik kon daarna weer niet slapen. :(

Vandaag ga ik weer naar het huis en ga nog wat kleine dingetjes doen. Vanmiddag weer naar de Vk, toch altijd weer spannend!

Ik laat einde van de middag weer wat van me horen! Meiden die ook naar de vk/zh etc moeten, heel veel succes!

10. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Wie is er nieuwsgierig naar jayda zonder alle toeters en bellers? Dus ene "Kale" Jayda!

11. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ess: ik weet niet of een drukke baby erop wijst dat de bevalling snel komt, maar ik had gedacht dat de kleine nu wel wat rustiger zou zijn ivm ruimte.

Ik weet niet of het volledig is ingedaald, de vk zei wel dat de kans klein is dat een kindje weer om hoog komt.

12. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Juffie, ziet het er naar uit dat ze dan ook naar huis mag? [-o<

Straks hoef je NOOIT meer iets te missen van jullie prinsesje meis! Alleen maar lekker genieten met z'n drie'tjes.

Met mij gaat het goed,dank je. Ik heb alleen n ernstige & chronische vorm van ongeduld te pakken ;) ;)

13. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Olga:
    Grappig, die van mij ligt hetzelfde als het kindje van jou.... :)

Hebben jullie dat trouwens ook dat als je gegeten hebt, je misselijk wordt of zelfs een beetje slap?
    ik blijf er maar last van houden. Morgen toch even bij de vk bespreken.

14. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Denk dat ik heus wel: WIJ ALLEMAAL! mag typen 8)

15. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Ben ook zeer benieuwd Juffie!

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ja juffie, laat zien!

17. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa laat maar komen die foltos juffie ben benieuwd. ik mis elke keer de foto's

de meiden die naak de vk of zh huis moeten. veel succes weer.

elke bezoek word nu toch weer spannender he.

we zitten nu allemaal in zo'n wacht modus he. van wanneer gaat het weginnen en jij juffie wanneer mag de kleine naar huis.
    ik hoop ook voor je dat het heel snel is.

hier gaat eigenlijk alles wel ok.
    vandaag de 37 weken behaald en dan mag ik lekker thuisbevallen (als alles goed is en gaat)
    kleine hier ook best vaak druk weer en legt volgens mij al mijn darmen en ingewanden even op een ander nieuw plekje. erg fijn.

maar ja als de kleine daardoor lekkerder ligt... why not...
    fijne dag allemaal meiden en doe relax nu het nog kan xxx

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    ***moet ontzettend nofig plassen, maar wil de foto's van Jayda niet missen,dus met rood aangelopen hoofd achter de laptop***

19. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Wahahahahhahahahh ESS hier komt ze dan.....

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Momhairy, lijkt mij ook wel lekker zacht liggen die darmen & ingewanden ;) ;) ;)

Deel Deze Pagina