waterlelie... hier zijn alle kleine klusjes gister afgemaakt. Werd tijd ook. We zijn in mei al verhuisd.
ach, ik denk dat wij nog máánden klusjes houden haha maar de belangrijkste dingen moesten gewoon af en als ik borstvoeding wil geven vind ik gordijnen best een beetje een must haha daar gat mijn man dus mee bezig als ik in het ziekenhuis lig
Vriezer ... moeje die ontdooien dan ... Pfffff ... ik kan me niet aan het nakijkwerk zetten ... *hup kom op even doorbijten*
Jee zeg, Salapio hoe lang moet je nog nakijken tijdens je verlof? Ik hoop niet te lang meer, anders kun je zo weinig genieten... In ieder geval succes!
Zo hehe, de slaapkamer is weer lekker stof vrij! Lekker alles afgesopt. Ik sta iedere keer weer verbaasd over de hoeveelheid stof en haren. Ik doe de vloer van de bovenverdieping 3 keer per week met zo'n swiffer ding en 1 x stofzuigen, maar steeds is het weer vies. Laminaat trekt echt stof aan. Nou loopt hier ook een kat rond die veel haren verliest en gezellig bij ons in de slaapkamer slaapt. (in zijn mandje of op mijn voeteneind) Ik heb trek, dus ga zo maar eens wat eten maken. Olga
oh, dat ken ik, al die haren haha hier 7 monstertjes en 1 monster en ik heb ook altijd het idee dat ik er achter aan blijf lopen gisteren beneden alles grondig gedaan, dus vandaag boven maar eens doen. er liggen zelfs haren op de babykamer terwijl de beesten daar ueberhaupt nooit komen!
Nakijken? Laat je nakijken, hahaha Ik zit aan een broodje pindakaas. Ga zo ff langs het werk van mn mannetje. die heeft wat voor me uitgeprint en daarna naar de ikea. Ff kijken of ze nog een leuk lampje hebben. k Vind ik elk geval die spookjes wel leuk als nachtlampje. nou, ik gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dagdag
Koelkkast/Vriezer heeft mijn vriend een paar weken terug nog helemaal gedaan. Lekker hoor! Hoe vaak doen jullie dat? Wij denk ik 2 of 3 keer per jaar....is beetje weinig zeker! Olga
ehhhh.... vriezer/koelkast ontdooien gebeurd hier misschien 1 keer per jaar. echt te weinig dus! is wel ent weer gedaan met de verhuizing, was er een mooie gelegenheid voor
zo strijk gedaan en me lekker in een bad verwend. alleen eruitkomen pffffffffffff wat een zwaar lijf heb je dan. tja kan er ook niet de hele dag in blijven zitten he.... zo boodschappen doen thanx voor de tip met die fleecedeken..... nu nog uitvoeren...
haha, olga, dat kan net zo'n ramp zijn hoor ach ja, dat heb je met beesten hè we hebben het er hier graag voor over!
ik mocht weer naar huis! mijn bloeddruk was gedaald! kmoet donderdag weer heen en dan ook weer voor urine en bloedcheck. volgende week maandag ook weer heen en dan gaat de gyn voelen of ik al ´rijp´ ben. als dat zo is gaan ze inleiden om de boel wat te versnellen. als dat niet zo is wachten ze afhankelijk van de bloeddruk af, ze willen niet onnodig forceren. ik ben heel blij dat ik weer naar huis mocht! ook blij dat we nu iets meer weten over wat ze van plan zijn met me. ik werd gestoord van de onzekerheid! Al wat van Maartjeh?
Tja ... nakijken ... zou mezelf inderdaad moeten laten nakijken ... Maar het is een examen waarover ik les heb gegeven dus wel het makkelijkst en anders gaan leerlingen onwijs zitten zaniken tegen mn vervanger terwijl die niet weet wat waar en wat niet waar is ... Naja ... Hopelijk de helft vandaag en de rest woensdag. En voor de rest geniet ik gewoon van mn verlof hoor!
haha..grappig dat je over gordijnen begint. Die heeft de mijne gister opgehangen, omdat ik er ook zo over dacht. We moesten alleen 6 weken wachten op de gordijnen. sanneke veel plezier bij ikea. Hier ook lekker aan een broodje. En nog steeds niks gedaan. Foei. Zo toch maar beginnen. Haren lijkt hier ook geen eind aan te komen. nannaf..mooi dat je bloeddruk weer goed was en je lekker naar huis kon. Nu afwachten. Gelukkig weet je nu wat ze willen gaan doen. Altijd fijn om te weten.
oh maartjeh ik lees net dat het goed was in het ziekenhuis! wat fijn! Elsa van harte gefeliciteerd met je zoon!
Hier ook een enorm harige kat....wordt er soms niet goed van..ze komen niet eens boven en dan nog liggen er haren. We hebben een rode kater en een witte poes....maar die witte poes is echt té erg...ik heb een rode bank en tja je kan nou eenmaal niet altijd voorkomen dat die kat erop ligt..daarna is die bank echt vreselijk!