Sorry dames als ik er tussendoor kom waaien maar dit moest ik toch echt ff hier ook neerzetten. Vanavond heb ik met de angelsound voor de eerste keer het hartje gehoord. \/ Dat wilde ik ff melden, groetjes
hoi meiden... ik ben super zenuwachtig voor vandaag en ook heb ik zo gevoel van jippie vandaag zien we ons kleintje.... om kwart over 4 krijgen we onze termijn echo. herkent iemand dat gevoel? hoop zo dat we een kloppend hartje mogen zien. xxxxx
wow kelly, da's super! heel veel succes hairdresser! pittig werk sam, gelukkig hoef je nu niet meer achter de boeven aan ik zou best een thuisblijfmoeder willen worden, maar dan moet ik eerst een rijke vent strikken haha... vanmiddag naar de VK. ben benieuwd! fijne dag allemaal! liefs, loopy
Voor mij vandaag precies nog 1 week wachten tot de eerste echo......pfffff........de langste 3 maanden van mijn leven! Dan hoop ik mij hier aan te kunnen sluiten met een mooie echo van ons wondertje. Enne, geen groenten kunnen eten....heeeeeel herkenbaar. Ik compenseer het ook met extra fruit en probeer wel salades te eten. Heb het aan mijn vk gevraagd en die zij dat het niet zo erg was als je in het begin niet zo goed kan eten, meestal gaat het na een maand of 3 weer over (let's hope so!) en dan kan je alsnog aan je 2 ons groenten gaan werken
hairdresser, succes vandaag meid, wordvast en zeker een hele mooie echo! Kelly super zeg, kan dat al zo snel, was het niet je eigen hartslag wat je hoorde? ik dacht pas met 12 weken kan je t hartje horen?
op babywens-forum staat een verhaal van een man, ide blij is dat zijn (ex)vriendin een miskraam heeft gekregen. werd hier zo ziek van! verhaal is dat zn ex nogal bezitterig was en hij zijn kind toch niet mocht zien, maar moet je dan blij zijn dat je kind dood is gegaan om die reden? Ik heb er op gereageerd maar werd gelijk aangevallen daar want iedereen daar is blij dat t kindje met elf weken is dood gegaan. wat een ziek forum daar! sorry hoor, kan me daar echt druk om maken dat er zulke mensen bestaan bah.
gewoon lekker hier komen kletsen, lentefee. al die vreselijke verhalen leveren alleen maar stress op. gewoon niet lezen! de meiden hier zijn in ieder geval leuk hahahaha
gelukkig wel Loopy, hoe gaat het vandaag met je? Ik ben sinds twee dagen ineens kotsmisselijk smorgens, begint dat nu pas? Pfff, hoop dat t snel weer over is.
ik heb nog steeds geen misselijkheid. en alleen maar trek in dingen die slecht voor de lijn zijn. nog steeds wel heel erg moe.
oh Loopy je snoept teveel dus haha, nou ja later in de zwangerschap ga je weer minder eten dus zal wel goed komen he.. fijn dat je niet misselijk bent hoor. en die vermoeidheid tja, ik val ook iedere middag in slaap
Zo ben bij de huisarts geweest. Ik heb tabletten gekregen die Emkesafene heten. Heb er net een ingenomen en wacht op het wonder dat ik niet meer misselijk ben. Heb net ook mijn baas gebeld en die reageerde heel verrast. Het is natuurlijk nog wel heel vroeg en zo. Maar ik kan het helaas niet meer verbergen. Hij dacht ook al dat ik overspannen raakte (wat in het verleden is gebeurd) dus dat heb ik ook meteen even weer opgeklaard. Gelukkig.
Lentefee: wat een supergoed nieuws! Dubbelwonder! Kellly: gaaf zeg! Maarruhh ... wat is een angelsound? Loopy: wel fijn dat de vader heeft gereageerd en ik snap goed dat ie daar wel eventjes over na moet denken. Ws moet ie even wennen aan het idee ... Waterlelie: Ik hoop dat het werkt... Ik ben zelf ook pas sinds een week echt misselijk aan het worden. Gisteravond dacht ik even dat ik moest overgeven, maar gelukkig is het nog niet zo erg. Ik heb ook al een paar dagen pijnsteken in mijn lies en aan de zijkant van mn onderbuik. Is dat bandenpijn? Of heb ik gelijk dat ik me zorgen maak? In mijn zwangerboekjes staat namelijk dat bandenpijn pas in het tweede trimester (rond 18e week) begint!
Jahoe, mooie echo gehad vanmorgen. Mooi kloppend hartje, ik ben 8 weken en 6 dagen zwanger! Wat een opluchting zeg!
Ik heb vanmorgen echo gehad tweede het zag er goed uit. Wat is ons beebje groot geworden zeg. Heeft al armen benen zag er zo lief uit. Hij beweegde ook zo lief. Ik ben zo blij dat dit keer goed gaat. succes voor mamas die echo krijgen.
ik kan het me gelukkig permiteren om een thuisblijfmoeder te zijn, mijn vriend werkt namelijk met 5 ploegendiensten, dus ja er moet toch iemand voor de kids zijn! Zo kan ik wel me kids lekker zien opgroeien