December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Miep en miep
    O leuk ja kerst cadeautjes kopen, ik moet het met de folders doen en aan iemand bestellen ,( meestal mijn zus ze zegt al ik ben oompie koerrier) en verder via het internet, denk niet dat ik voor de kerst zelf lekker kan winkelen.
    Vorige hebben we de laatste spulletjes gekocht in kampen ,had je niet verwacht he.
    En je bent inmiddels ook al bij d vlos geweest hoe is het gegaan.

Alle andere die naar de vlos moeten succes

Klopt maartjeh en claartje hebben we nog niets van gehoord

Linny
    Ben benieuwd wat de vlos er van zegt

Dreams
    succes vandaag met je huisjes

elsa
    gefeliciteerd met jullie zoon florian

essebes
    donderdag gaan ze besluiten of ze de baby eerder gaan halen en hoe ze dat dan gaan doen ,omdat ik het lichamelijk niet meer aan kan, dus het wordt heel spannend.
    Jammer he dat je voorgevoel niet door gaat was wel leuk geweest.

Olga
    Heerlijk dat je lekker hebt geslapen.

zo ik heb niet overal op gereageerd lees straks verder wordt wat duizelig,,
    kalm aan iedereen en tot vanmiddag

gerda

2. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.543
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Hoi hoi,

Iloon, manlief en kinderen; van harte gefeliciteerd met de geboorte van Yada.

Elsa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Florian.

Ik wens jullie een geweldige kraamtijd toe, geniet ervan en rust maar lekker uit.

Vanaf hier niet zoveel te melden. Vannacht en gisternacht weer heel slecht geslapen, vanochtend even eruit geweest en toen rond 9.00 uur weer gaan slapen en zonder problemen tot 11.30. Straks weer voor controle naar het ziekenhuis, ben benieuwd en vanavond alweer de laatste keer zwangerschapsgym

Succes vandaag voor iedereen en misschien kom ik later vandaag en anders morgen.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana, wat knap dat jullie katten niet boven komen! Die van ons banjert het hele huis door hoor. (babykamer deur zit wel standaard dicht)
    Hij heeft ook overal lekker slaapplekjes gemaakt.
    b.v. op de strijkplank (hoe kom hij erbij...)

En beneden op de vensterbank (boven de verwarming) hebben we nu een plat kussen gelegt en 's avonds ligt hij daar weg te koken. We laten de gordijnen dan een stukje open waar hij ligt. (zo schattig!)

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nannaf, fijn dat je weer gewoon naar huis mocht! Lekker dat je bloeddruk gedaald is hoor! Nu maandag maar weer afwachten...

Happygirl, hup naar zolder jij!
    Ik kon vanmorgen niet op gang komen, maar heb nu toch al weer heel wat gedaan!

Gerda, kun je donderdag niet zelf vragen of ze de bevalling snel willen gaan inleiden? Of zou je dat toch liever niet willen?

Liefs Olga

5. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    kost wel moeite hoor olga..maar we hebben in de kamerbeneden een deur richting de trap en zolang we maar zorgen dat we die dicht houden gaat het goed. (iedereen weet het inmiddels ook) als we de deur open laten staan....en ze lopen wel richting de trap kunnen we vaak met een "eeuuh" ze wel bij de trap weghouden.
    Het koste mij meer moeite *bloos* ze lagen namelijk altijd bij mij op bed te slapen (de rode kater in ieder geval) en ik vindt het zo zielig als hij nu gaat miauwen als ik alleen naar boven loop...haha

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pareltje, ook alweer de laatste keer gym vanavond.
    Lekker dat je vanmorgen toch nog zo lang hebt geslapen.

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Johana,
    Ik vind het ook zo gezellig dat de kat op de slaapkamer slaapt. Soms hoor ik hem 's nachts van zolder komen en gaat hij lekker tegen mijn voeten aanliggen. En hier vind hij het nu helemaal geweldig dat ik zo veel thuis ben. Het is net zwaan kleef aan. Steeds maar eventjes naar buiten en dan staat hij alweer voor de deur. Soms wordt ik er wel een beetje gek van...

8. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    gerda, doe je rustig aan meid?! en lang leve de tonnen folders en het internet toch?! zo kun je toch nog een beetje 'shoppen' ;) volgend jaar kun je weer zelf de stad afsjouwen en dan denk je alleen maar 'vorig jaar alles bestellen had ook wel iets' ;)

katten, hier sjouwen ze ook het hele huis af hoor! babykamer zit inderdaad altijd dicht. de hond durft de trap niet op en we hebben het hem ook niet geleerd ;) heel raar, want we hebben hiervoor 2 hoog gewoond! wat er nu anders is aan deze trap, géén idee.... :(

ben hier nog steeds bezig met de adressen voor de geboortekaartjes haha was al bijna de pineut. was gewoon aan het schrijven tot de vlopjes op zijn. kom ik er net achter dat ik extra vlopjes gekregen heb! moet nu dus toch even voorzichtig de laatste uitzoeken haha

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    haha dat is hier ook zo..sinds ik verlof heb is de poes niet bij me weg te slaan...ze licht de hele tijd bij me op de bank of is bij me in de buurt. vindt het wel gezellig :D

10. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Salapio…kijk eens aan..dus bij jullie gaf ze het zelfs aan dat het ook kon met 2 matrassen.. ;)
    Tja we hebben al even getest met de oude matrassen op elkaar..en dan zak je wel wat meer in..
    Dus voor de stevigheid maar een plank ertussen of zoiets.. :rolleyes:
    Want we doen de oude bovenop en de nieuwe onder..voor het geval dat er wel iets doorlekt…
    Enne verticaal bevallen? :rolleyes:

Maartjeh..wat fijn om te horen dat alles goed was!
    En lekker geshopt..leuk! ;)

Claartje…je bent er weer!
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad gister!
    En nu is het aftellen hè…echt spannend! :D
    Wat balen dat de gordijnen naar beneden kwamen..

Amber..toch voorweeen..spannend! ;)

Nollie..op de stoeptegels..ja dat kan ook nog! :)

Sanneke..stoffen met een zwart shirt..das wel handig.. :)

Happygirl..succes met de pufclub vanavond! ;)

Nannaf..wat heerlijk dat je weer naar huis mocht!
    En nu maar afwachten hè.. ;)

Gerda…tja je zus is er maar druk mee!maar dat vind ze vast niet erg!
    Enne in kampen nog wel geshopt..leuk!
    Hier hebben we niet zo heel veel winkels als in zwolle hè.. :rolleyes:
    Ben je wel eens bij kerst in oud kampen geweest.?
    Dat is ook elk jaar wel mooi! ;)
    Enne de vlos..hoef ik pas vanavond heen…..

Zo..ik heb de 1e cadeautjes binnen..
    Vanmiddag misschien nog even op pad..kijken hoeveel zin ik heb.. :)

11. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    :oops: .....3 keer..

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    :) ..

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, post jij vandaag alles drie keer? Grapjas!

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    MIEP, verticaal bevallen = staand of op baarkruk of gymbal of hurkend etc ... Dus niet liggend op het matras ... maar ja ... beetje moeilijk te bepalen van te voren!

15. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Hier ben ik ook weer even.

Iloon gefeliciteerd met je dochter en Elsa gefeliciteerd met je zoon.

Ik ben de 38 weken alweer voorbij wat gaat het toch snel.

Vandaag bij de vk geweest en alles was goed. Onze kleine meid is al volledig ingedaald, maar helaas hoeft dat nog niets te zeggen.

Ik las dat er een paar meden zijn die misselijk zijn. Ik heb dat dus ook al een paar dagen. Ik hoef niet over te geven ofzo.

Ook zijn mijn darmen heel erg aan het rommelen en lijkt het wel of ik van binnen ook met een grote schoonmaak bezig ben, want ik moet al 2 dagen naar de wc rennen met krampen.

Zal ik misschien toch een soort buikgriepje hebben of hoort dit erbij?
    De vk zei dat ik me er geen zorgen over hoefde te maken.

Ik heb vandaag nog niets gedaan in huis, maar ik heb er ook even echt geen puf voor. Ik ga zo weer even met de hond naar het bos en daarna even slapen. k ben echt moe en ik heb wat last van rare pijntjes onder in mijn buik.

Tot snel.

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dit is wel lekker zeg....

Steeds eventjes kletsen hier en dan weer wat poetsen!
    Ben nu de trappen met een sopje aan het afnemen...

Miep, leuk dat je al wat kadootjes hebt.

Ik moet ook nog wat kopen voor komende zaterdag...vieren we sinterklaas met mijn schoonfamilie.

17. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    miepke, 1 keer is genoeg meid haha
    die gordijnen, sja.... was even flink balen. heb in 1 hoek een gat zitten! wordt je echt koud van! haha mijn man is dat nu weer laagje voor laagje aan het opbouwen. ach nou ja, we kunnen er wel om lachen nu ;)

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sam, jij bent ook al dicht bij de 40 weken!

Hier nog niet extreem last van pijntjes, maar ik hoor wel veel meiden over hun darmen en onerbuik klachten....

Wandelse, het is best aardig weer...

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik zag in de Kruidvat folder een kadobon voor tijdschriften voor 10 euro. Dan krijg je 16 weekbladen of 6 maandbladen naar keus. Lijkt me wel leuk om mijn moeder kado te doen.

20. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    ja het wordt nu toch wel spannend!
    Ik was er nog niet zo heel erg mee bezig, maar opeens begint het nu toch wel te kriebelen.

Ik vroeg vandaag aan de vk of het zo was dat ze vrouwen tegenwoordig door laten lopen tot 43 als er niets aan de hand is, maar gelukkig zei ze dat dit alleen gebeurd in overleg met de vrouw. Dus als de moeder in spe het zat is en niet tot 43 weken wil laten zitten hoeft het niet.

Dit was voor mij wel een geruststelling.

Ik ga nu snel naar het bos, want het begint hier een beetje te betrekken.

Tot straks.

Deel Deze Pagina