we duimen mee johana ben bezig met de kaartjes, zit net event e tellen, als we alle adressen compleet hebben dan houden we nog 3 kaartjes over, waarvan 1 voor ons zelf..... en ik maar denken dat we ruím voldoende besteld hadden haha moet nou niet te veel nog onverwacht bij komen hoor!
Sam, tot 43 weken lopen lijkt me ook echt niks! Johana, mijn duimen draaien voor je! Claartje, dat is krap met de kaartjes. Ik heb er 100 besteld en zit nu aan 80 adressen...
Ik ga even naar het winkelcentrum en misschien nog een stukje lopen. (gezellig in mijn eentje...) Doei, liefs Olga
@Linny: wat zei de vk er allemaal van? @Dianne: mijn beeb is ook allang ingedaald, maar draait nog om haar as. Snap je wat ik bedoel? Dus de ene keer ligt het ruggetje rechts, dan links, dan in het midden en soms "tegen" mijn eigen rug aan. Het ligt eraan of het hoofdje al vast ligt (kan de vk voelen). Maar de laatste dagen ligt ze alleen nog maar rechts, dus denk dat het wel zo zal blijven. @Juffie: aaaaaaaah alwéér je foto's gemist! Heb Jayda nog geen één keer gezien *snik* ben telkens net te laat. Heb wel die ene 3-delige documentaire gezien, poeh heftig allemaal zeg. Heeft Jayda eigenlijk wat aan haar vroeggeboorte overgehouden, of kunnen ze dat nu nog niet zeggen? (Of heb ik weer wat gemist en haal ik nu nare dingen naar boven, in dat geval 1000x sorry)
Olga..zo toch nog aan de schoonmaak. Hier al een beetje de zolder gedaan, maar best zwaar. Moet onder de schuine kant zijn en in al die dozen zitten boeken en computer meuk. Dus flink schuiven. Nu maar even pauze houden. Hier vieren we geen sinterklaas, dus dat is makkeljk. En voor de kerst (als ze zo lang blijven liggen) staan de cadeautjes al klaar. Kaartjes, we hebben er nog een stuk of 10 over. Dus nog wel wat spelling. Alleen vanavond de etiketten uitprinten en plakken maar.
Bevallingslijst 01-12-07 Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Nog op komst: Meisjes: 20 Jongens: 14 Verrassing: 23 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james* 2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle 6. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin 7. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda 8. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian Jongens: 4 Meisjes: 4 BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ( Frederike ) 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 26 november: Johana79 controle gyn (bloeddruk) 14.30u 26 november: Dreams vk 12:10 26 november: Miep en Miep vk 20.10 26 november: Alieke vk 15.40 26 november: Olga VK 18.10 27 november: Iloon controle gyn 11.00 uur 27 november: Sanneke VK 14.50 27 november: Lisette controle vk 15.45 27 november: Waterlelie controle vk 16.15 uur 27 november: Lindy gyn in Alkmaar om 13.30 27 November; naar de vlos 10:30 28 november: Claartje jarig! 28 jaar 28 november: Claartje keizersnede! 28 november: Amber1978 VK 16.00 28 november: nannaf controle gyn (ctg&bloed/urine onderzoek) 29 november: Essebes 9:30 VK 29 november:Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn 29 november: Happygirl 11.10 vk 29 november: naar het ziekenhuis 15:30 30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg 03 december: Inge1975 laatste officiële werkdag 03 december: Nannaf controle gyn 04 december: Salapio VK 8.45 04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging 04 december: amber1978 VK 16.00 07 december: Momhairy vk 14.30 10 december: Miep en Miep vk 17.30 10 december: Salapio VK 13u 12 december: Inge1975 VK 16.30 18 december: Salapio VK 9.00u 18 december: Inge1975 VK 10.20 19 december: Inge jarig (32 jaar) 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 24 december: Inge1975 VK 14.10 29 december: Lisette jarig (32 jaar) 31 december: Inge1975 VK 10.00 even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
happygirl, toe maar, etiketten printen! haha hier wordt alles met de hand geschreven hoor als ik wat schuif heb ik er nog 7 te versturen, maar dan is eht écht op! haha wat kun je je daar toch op verkijken. heb nu wel meteen alle adressen in een excel bestand opgeslagen, zo kan ik voortaan wat makkelijker kaartjes uittellen!
Elsa, gefeliciteerd met Florian! Juffie, ik heb ook helaas je foto's van Jayda gemist. Jammer hoor. Essebes, met Patrick gaat het goed. Hij weegt vandaag 2580gr. Ze stoppen nu met de fortifyer in de melk (soort krachtvoer), omdat hij te snel groeit. Helaas ligt hij nog wel aan de monitor vanwege de hartslagdalingen door het verslikken bij het drinken. Ze zeggen dat dat door z'n extreme preamturiteit komt en dat hij hopelijk ergens de komende dagen of weken het licht gaat zien en beter gaat drinken. Afwachten en blijven oefenen dus. Dames, wat zijn jullie allemaal lekker aan het rommelen, wordt nu echt spannend voor jullie.
JOHANA, hier wordt ook voor je geduimd! Ik ben ook echt zo bang dat we niet genoeg kaartjes hebben ... We hebben 130 adressen (ongeveer) ... en er 150 besteld. Nou ja, zal wel genoeg speling zijn niet? Heb weer nieuwe buikfoto's ... zoek de verschillen!
MALAIKA, ik hoop met je mee dat Patrickbeter gaat drinken, wel super dat ie zo goed groeit! Grrrr ... bedenk me op eens dat ik al weer mensen vergeten ben ... gelukkig maar een stuk of 5, maar toch ... (ok ok ik ben een beetje overdreven aan stressen ...)
Iedereen krijgt de groetjes van Caruli! @Malaika: jammer dat hij nog aan de monitor ligt. Maar verder doet hij het hartstikke goed toch! Dus dit zal ook wel in orde komen. Sterkte!
heey dames, was ik weer, heb net weer een babywasje opgehangen en de machine is alweer klaar heb alleen geen ruimte om het er bij te hangen! haha Ben begonnen met mijn vluchttas in te pakken, ik zal donderdag met mijn moeder de laatste dingetjes halen! Ff over de katten: die van ons komt niet boven, en die keer dat ie wel naar boven rent krijgt ie goed op zijn flikker want ik wil absoluut geen beesten op de slaapkamers. Ik heb maanden tussen katten (lees:heel veel haar!) moeten slapen als nood oplossing iedere keer had ik mijn mond vol haren dat vind ik zo vies! Ik ben heel gek met onze kat hoor! maar hij heeft benenden ruimte zat!
salapio, rustig aan meid! adem in.... adem uit.... komt allemaal goed! 20 speling is denk ik wel genoeg hoor! caruli, groetjes terug! malaika, elke dag vecht je manneke! dat wordt later een echte stoere vent hoor! dianne, haha het is ook niet erg om je katten op 1 verdieping te houden hoor... dat verschilt per huis en huishouden! hier hebben we zelfs een aparte 'kattenkamer'. is gewoon de vierde slaapkamer waar we nog niets bijzonders mee doen, dus daar mogen ze ravotten zoveel ze willen, staan krabpalen en lekkere mandjes bijvoorbeeld
elsa gefeliciteerd met Florian @dreams wij vertsuren extra de kaartjes meteen bijlex hadden we zowiezo ook dat iedereen later kwam de meeste belde toen op en zeiden meteen al we komen wat later want jullie zouden nu wel rust kunnen gebruiken en iedereen kwam pas na de feestdagen dat is nu wel het nadeel om je kindje in december te krijgen. En toen lex geboren was wilden we ook zo snel mogelijk ons geluk delen. @Malaika goed dat Patrick zo goed groeit het is echt een vechtertje hebben jullie ale een datum waneer hij misschien naar huis mag of is daar nog niet over gesproken.Ik heb hem toen zien liggen in maastricht toen ik de rondleiding kreeg op de coveusse afdeling en hij ziet er echt lief uit. @ Juffie Ik heb de foto´s helaas ook gemist ben benieuwd hoe je prinsesje er nu uit ziet. Hoe groot is ze nu? babywas is hier allang gedaan en de vluchttas die heb ik nog van toen ik in het ziekenhuis lag. hier staat alles klaar vooor het geval dat we moeten gaan. Moet alleen nog het trouwboekje in de tas doen voor als Roy de kleine bij de gemeente gaat aangeven. @caruli Groetjes terug hoe gaat het nu met je heb van loopy ook niks meer gehoord hoe zou het nu met dr zijn. Ze was toch met een donor bezig? ben benieuwd wanneer ze weer gaat beginnen met proberen.
mamabeer, heb je dat trouwboekje echt nodig bij de aangifte? die van ons zit namelijk nog ergens onder in een doos van de verhuizing
Nee, ben in amersfoort geweest, is een beetje dichterbij! we gingen wel altijd naar utrecht, maar sinds amersfoort er zelf een heeft... heb wat kleine dingetjes gekocht: nachtlampje, 2 opbergdozen, pantoffels van ikea family (had ik al, maar waren versleten) een opstapje voor het hoge bed enz. ga nu ff tukkie doen want ik ben ff moe van zo'n drukke dag... (zei het oude wijffie)
Wow, jullie hebben weer flink gekletst zie ik Elsa, Van harte Gefeliciteerd met jullei zoon Florian Gelukkig maken jullie het weer goed, geniet er lekker van! Es, hihi ja ik wou weer eens wat anders Juffie, wat naar dat je zo droomt over een 2e zwangerschap maar niet te veel zorgen maken hoor Nu is Jayda natuurlijk het belangrijkste en wel fijn dat het nog goed met d'r gaat Heel veel sterkte nog steeds en dikke knuffelll Maartjeh, leuk dat je nog even komt kijken, ik (of beter gezegd we) miste(n) je al ! leuk holiday on ice ben ik heel vroeger eens een keertje geweest Trouwens, moet Elsa niet wat omhoog in de geboorte-lijst? Of gata die niet op volgorde ? Claartje, ah fijn dat het een gezellig dagje voor je was gisteren ik dacht nog aan je maar weer helemaal vergeten te reageren Oh wat spannend, overmorgen ben jij ook al een trotse mama, ben je niet zenuwachtig. NOUJA! Stomme vraag eigenlijk, TUURLIJK ben je dat maar hoop dat alles een beetje soepel verloopt voor je Gerda, wil je toch wel even een complimentje maken dat je altijd nog zoveel reageert KNAP HOOR! Hopelijk gaat het een beetje met je.. Donderdag was een belangrijke dag voor jou he? En je bent ook al 38,5 week! Gaat zo snel Hihi, hier zijn de darmpjes ook aant rommelen de laatste dagen. Alsof dat lichaam zegt: GO, CLEAN UP Malaika, wat moet dat arme kleine kereltje van jou toch al veel doorstaan zeg! Gelukkig gaat het wel beter en gaat die beter drinken en verdwijnen de hartslagdalingen dan ook Ook voor jou nogmaals veel sterkte en dikke knuffellll mamabeer, ja de naaste familie zal sowieso wel meteen op de stoep staan hihi, vooral mn zusje zal wel iedere dag bij mij zijn! En ja is ook wel zo dat anderen meestal wat later komen Was lex ook rond december geboren? Dat zou wel grappig zijn. Ja ik hoop op ietsje eerder. Vind het zo sneu ECHT 1e of 2e kerstdag Zo dat kostte me weer effe moeite maar heb dan wel alles bijgelezen EN gereageerd!