December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    zo net terug van de vk...
    alles was prima...hartje, bloeddruk, gewicht enz...
    kreeg veel info over de bevalling enzo...wanneer ik zou moeten bellen....
    en ze heeft het gewicht geschat op 6,5 -7 pond....
    als ik de 40 weken uit zou lopen...
    ik ga zo effe bijlezen....

2. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Ohja ik had dat trouwens gevraagd aan de VK aangezien we het er laatst over hadden van die 43 weken
    Maar zei vond het wel extreem lang en zeer zelden dat je iemand zo lang laat lopen

Nou voor de rest was het wel goed allemaal bij de VK, mijn ijzergehalte is weer de lucht in gesprongen gelukkig
    Blijf alleen wel last van die duizeligheid houden, mja dat moet maar die 4 weken nog
    Ik voelde ons kereltje dit weekend amper denk van de vele hard ebuiken en pijn enz
    Maar dat is echt uitzonderlijk, normala is die zo wild! En er werd op mn hart gedrukt echt te bellen als ikme zorgen maakte
    Maar ze voelde aan mn buik en hoppa daar kreeg ze een paar schoppen hihi, hij is ook al ingedaald
    Hoofdje zat volledig in mn bekken zei ze, nou vandaar ook die steken!

Ga dadelijk denk ik even een dutje doen want heb weer veel gedaan vandaag
    de babykamer in een sopje gezet en spullen gebracht wil het inruimen van de kleertjes toch bewaren voor eind van de week
    Als ik er zowat woon, heb ik dan ook nog wat te doen :D
    En heb de wc grondig gereinigd en de tegels en de ramen gewassen, zodat je er weer doorheen kunt kijken :)
    Ben nu wel weer erg moe moet ik zeggen, na een nachtrust van NIKS

Sanneke, hihi trusten heb je er ook last van :D wel leuk effe geshoptt!

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    claartje: dat is ook niet erg ik bedoelde er mee te zeggen dat ik het niet fris vind om ze op de slaapkamer te hebben!

trouwens echt spannend overmorgen is het zover voor jullie! ben je ook zenuwachtig?

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik ga trouwens ook voor verticaal bevallen, doe mij maar de baarkruk. En ik heb ook zo’n gymnastiekbal gekocht om mn weeen op te vangen.

kat: hier 2. Momenteel haren ze niet uit, zijn hun wintervachtje aan het sparen denk ik. Die van ons zitten ook maar op 1 verdieping (want we wonen op een flat, hahahaha (sorry, megaflauw) Maar ze komen ook niet in onze slaapkamer/ babykamer.

pareltje, ik heb vnavond ook de laatste keer gym. Volg jij hem ook van Amant? Zeker in nieuwland dan? anders hadden we hem samen gehad!

sam28, ik hoor heeeeel veel meiden over last van darmen; heb zelf ook dat ze al een paar dagen wat onrustiger zijn.

salapio, jouw speling met de kaartjes lijkt me wel voldoende hoor!

groetjes terug aan caruli!

mailaika, hopelijk snapt patrick binnenkort dat ie gewoon gewoon moet drinken en verslikt ie zich niet steeds meer!

claartje, dat trouwboekje heb je idd nodig! ga maar gauw zoeken, want als je hem overmorgen in de stress moet hebben kun je hem vast niet vinden (zo gaat dat bij ons nl altijd) en bedankt, ik zal nu vast lekker slapen!

loesie, fijn dat alles goed was! ben benieuwd of ze morgen ook wat gaan zeggen van het gewicht van mijn kleintje.

dreams, ook weltrusten!

mzzl

5. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Loessie, fijn dat bij jou ook alles goed was bij de VK :D bij mij hebben ze echt nooit naar mn gewicht gekeken trouwens
    Ohja die info over het begin van bevalling enz had ik ook gekregen wanneer je moet bellen
    Is wel handig, als je vliezen breken 'snachts hoef je eigenlijk niet te bellen, wist ik niet..

Nou meiden tot straks ik ga even een dutje doen, ben zooo moe xx

6. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dianne, meid, weet ik toch haha moest alleen erg lachen toen ik je reactie las ;) mijn man moppert ook wel eens over de haren hoor hihi ik verschoon het bed hier ook echt minimaal 2 keer per week!

ben aan de ene kant best zenuwachtig aan de andere kant is het maar moeilijk voor te stellen. ik ben toch echt al weer maanden zwanger en alles is klaar, maar het besef dat we pappa en mamma worden is er nog steeds niet 100% haha dat komt wel als we die kleine in de armen hebben.

vind de ks wel een beetje eng. ben nog nooit geopereerd en soms lees je van die rare dingen. maar goed, zal allemaal vast keurig gaan en heb ik me voor niks druk gemaakt ;)

7. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    dreams...fijn dat bij jou ook alles goed was...
    en sanneke en dreams...slaap lekker!

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Iedereen weer lekker moe van alle activiteiten ... hier rustig aan gedaan - twee wasjes en de badkamer gesopt, verder zit ik met mn pootjes omhoog heel relekst na te kijken (en behoorlijk ongeconcentreerd trouwens, het gaat sneller als je het laat doen door een slak).

Ik ga mezelf eerst maar eens op mn fietsje hijsen ... gaat dat bij jullie ook zo moeizaam en behoorlijk onprettig (wil het geen pijn noemen, maar lekker is anders :)) ... even boodschapjes doen ...

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, je buik is echt meer naar voren gekomen hoor!

Malaika, denken de artsen dat jullie Patrick wel voor de kerst mee naar huis mogen nemen? Ik hoop dat het snel beter gaat met zijn ademhaling.

Dreams, je hebt helemaal gelijk dat Elsa op de verkeerde plek staat in de lijst. Zal hem straks even aanpassen!

Sanneke, ik wist niet dat Amersfoort er ook 1 had...Wel leuke spulletjes nog gekocht dus. Ik ben niet gegaan hoor; heb lekker gepoetst!

Caruli, groetjes en een knuf!

Mamabeer, heb je nog andere gyn gesproken over de uitspraak dat je helemaal geen vruchtwater verliest?

Loessie, weer helemaal goedgekeurd. En wat een mooi geschat gewicht van jullie uk!

Dreams, fijn dat je hb weer beter is.
    Toch nog veel in het huis gedaan. Is ook zo leuk he. Ik zou het ook niet kunnen laten hoor!

Liefs olga

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    claar: ik snap heel goed dat het nog een "gek" idee is om pappa en mamma te worden hier is het het zelfde! en wat betreft de operatie, die mensen die het elke dag meerdere keren en het komt vast goed! Maar begrijp goed dat je zenuwachtig bent! je bent toch ook jarig woensdag?

11. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    salapio...lekker de badkamer weer schoon...
    en fietsen is hier ook niet echt prettig meer hoor...
    maar doe het nog wel dagelijks...
    succes met boodschapjes doen!

12. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    ja claartje...ik zou ook superzenuwachtig zijn...
    nog 2 daagied meid....rare gedachte is dat denk ik...of niet?

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, fietsen doe ik niet zoveel meer. Gaat nog wel, maar niet echt prettig en met slecht weer pak ik echt wel de auto!

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dianne, dan ben ik ook jarig inderdaad. dat wordt dus een dubbele verjaardag straks. ergens vind ik dat wel een beetje jammer, maar ja, wat doe je er aan hè ;)

loesie, hele rare gedachte hoor, een gepland kind! haha

fietsen, dat doe ik hier al 2 a 3 maanden niet meer, kan het echt niet, doet me zo zeer. daarbij is mijn fiets laatst ook nog gejat, dus wordt het nu helemaal lastig :(

15. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    *maakt rondedansje* jeuj mijn bloeddruk (en vooral onderdruk) is weer normaal...120/80...ik ben helemaal blij :D voor de rest was ook alles in orde!

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    claartje...ja fietsen gaat moeilijk he, als je geen fiets meer hebt... ;)

johanna...fijn dat je bloeddruk weer goed was bij de vk!

sorrie ik heb niet echt zin om bij te lezen...zijn bijna 20 pagina's...daar heb ik niet veel puf voor op het moment....sorrie! :oops:

17. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    JOEHOE....!

VANDAAG 36 WEKEN ZWANGER!

18. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Bevallingslijst

01-12-07
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

08-12-07
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Nog op komst:
    Meisjes: 20
    Jongens: 14
    Verrassing: 23

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

Geboren:
    1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james*
    2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas*
    3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa
    4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper
    5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle
    6. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin
    7. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda
    8. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian

Jongens: 4
    Meisjes: 4

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)
    25 Claartje79 ( French )
    26 French ( Claartje79 )
    27 Jufffie ?
    28 Kelly ( Frederike )
    29 Bowie ( Nannaf )
    30 Nannaf ( Bowie )
    31 Lentefee ( Loopy )

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

26 november: Dreams vk 12:10
    26 november: Miep en Miep vk 20.10
    26 november: Alieke vk 15.40
    26 november: Olga VK 18.10
    27 november: Iloon controle gyn 11.00 uur
    27 november: Sanneke VK 14.50
    27 november: Lisette controle vk 15.45
    27 november: Waterlelie controle vk 16.15 uur
    27 november: Lindy gyn in Alkmaar om 13.30
    27 November; naar de vlos 10:30
    28 november: Claartje jarig! 28 jaar
    28 november: Claartje keizersnede!
    28 november: Amber1978 VK 16.00
    28 november: nannaf controle gyn (ctg&bloed/urine onderzoek)
    29 november: Essebes 9:30 VK
    29 november:Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn
    29 november: Happygirl 11.10 vk
    29 november: naar het ziekenhuis 15:30
    30 november: johana79 controle gyn 10.15u
    30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg
    03 december: Inge1975 laatste officiële werkdag
    03 december: Nannaf controle gyn
    04 december: Salapio VK 8.45
    04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging
    04 december: amber1978 VK 16.00
    07 december: Momhairy vk 14.30
    10 december: Miep en Miep vk 17.30
    10 december: Salapio VK 13u
    12 december: Inge1975 VK 16.30
    18 december: Salapio VK 9.00u
    18 december: Inge1975 VK 10.20
    19 december: Inge jarig (32 jaar)
    23 december: Olga jarig! 28 jaar!
    24 december: Inge1975 VK 14.10
    29 december: Lisette jarig (32 jaar)
    31 december: Inge1975 VK 10.00

even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

19. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    dames, ik ben weg foetsie...
    effe bankhangen en dan eten maken!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006