Hey meiden...wat hebben jullie weer veel gekwebbeld. Foto's van Yaeda staan in mijn album en verhaal komt van de week. Kan wel melden dat de kaartjes besteld zijn en papa ze woensdag gaat ophalen. Ook is Yaeda nu officieel aangemeld bij de gemeente @ claartje: alvast heeeel veel s6 voor woendag
French..leuk hoor op kraamvisite bij zon klein hummeltje! En fijn dat je je even meldt.. Lindy..succes morgen bij de gyn! Lsette..even overleggen met je vlos hoor! misschien dat zij er wel anders over denkt! Bipat..fijn dat je laatste klantje tevreden was! En heeft iedereen een buddy? Ik ben naar de vlos geweest..en alles was weer goed..bloeddruk was 130/75 En hij lag nog steeds goed..en iets ingedaald..dus ook prima! Mag over 2 weken weer komen
Iloon...wat een schatje! Lekkere toet heeft ze! En de kaartjes besteld!leuk hoor! Lekker van genieten hoor!
Bevallingslijst 01-12-07 Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Nog op komst: Meisjes: 20 Jongens: 13 Verrassing: 23 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james* 2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle 6. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian 7. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin 8. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda Jongens: 4 Meisjes: 4 BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ( Frederike ) 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 27 november: Iloon controle gyn 11.00 uur 27 november: Sanneke VK 14.50 27 november: Lisette controle vk 15.45 27 november: Waterlelie controle vk 16.15 uur 27 november: Lindy gyn in Alkmaar om 13.30 27 November; naar de vlos 10:30 28 november: Claartje jarig! 28 jaar 28 november: Claartje keizersnede! 28 november: Amber1978 VK 16.00 28 november: nannaf controle gyn (ctg&bloed/urine onderzoek) 29 november: Essebes 9:30 VK 29 november: Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn 29 november: Happygirl 11.10 vk 29 november: naar het ziekenhuis 15:30 30 november: johana79 controle gyn 10.15u 30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg 03 december: Inge1975 laatste officiële werkdag 03 december: Nannaf controle gyn 03 december: Sam28 vk 11.10 04 december: Salapio VK 8.45 04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging 04 december: amber1978 VK 16.00 07 december: Momhairy vk 14.30 10 december: Miep en Miep vk 17.30 10 december: Salapio VK 13u 12 december: Inge1975 VK 16.30 18 december: Salapio VK 9.00u 18 december: Inge1975 VK 10.20 18 december: Miep en Miep vk 17.30 19 december: Inge jarig (32 jaar) 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 24 december: Inge1975 VK 14.10 29 december: Lisette jarig (32 jaar) 31 december: Inge1975 VK 10.00 even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
ahhhhhhhh wat een lieffie Iloon Mooi meisje hoor Sorry dat ik verder maar weinig reageer. Heb zo'n rare dag vandaag. Veel harde buiken en rugpijn. Ga nu ook snel mijn bedje opzoeken.
Zo die curry was loeiheet en heerlijk! Linny wat vervelend van die VK, echt belachelijk. Misschien wel een goed idee om bij iemand te klagen! Miep, wacht maar, straks doe je ook alles om te stimuleren! Dreams, seks klinkt wel leuk, maar het eindigt over het algemeen met de slappe lach van al het gepas en gemeet! Iloon, ik ga even in je album kijken! Oh wat schattig! Ik kan nu echt niet meer wachten! Dames, ik ga denk ik afsluiten! XXX Elise
Amber lekker rustig aandoen meid..hopelijk slaap je vannacht beter! Elise..Nou dat opwekken met seks zal het niet worden hoor.. heb al weken geen sex meer ... Heb zelf niet echt zin..en mijn vriend wil echt niet..die vind het eng.. Dus dat wordt ananas eten..ga er morgen maar vast eentje halen.. Enne weltrusten... Ik ga ook afsluiten.....ga lekker in bedje tv kijken... weltrusten ..... slaap lekker!
weltrusten, ik meld me ook af! Ga nog ff lekker voor de tv hangen (als er iets is tenminste) en anders even lekker lezen. Net de laatste x zwangerschapsgym gehad. Niet heel bijzonder. truste!
hoi allemaal hier nog even een berichtje iloon wat een schatje. en verder ben ik het alweer vergeten erg he,,ik moet echt per berichtje direct mijn reactie in typen. wel fijn dat het allemaal goed was met iedereen bij de vlos. en de dames morgen ook allemaal veel succes bij de vlos of bij de controles en claartje,,als we morgen niets van je horen heel veel succes woensdag. weet iemand dat van jullie als je een keizersnee krijg hoe lang moet je dan in het ziekenhuis blijven . gerda
ik kom nog even snel welterusten zeggen was op kraamvisite bij mijn vriendin en oh wat een schatje! en een voorbeeldige bevalling! gerda, ik moet tussen de 4 en 7 dagen in het ziekenhuis blijven, hangt af van hoe het met me gaat. ik zal jullie dus echt even moeten missen zal mijn man vragen af en toe een update te geven en natuurlijk hou ik mijn buddy op de hoogte slaap lekker dames! ik mag morgen ochtend nog even lekker naar de kapper, gaat een flink stuk af! wil het lekker makkelijk hebben en verder de laatste dingetjes shoppen, voedignsbh en hoes voor het voedingskussen en zo. trus
Ik kom ook effe weltrusten zeggeeeee! WELTRUSTEN ALLEMAAAAL over precies een maand ben ik uitgerekend, best bijzondertjess Iloon, wat een poepie! EN wat een heerlijke bolle wangetjess Amber, oei jij ook al zo'n last van harde buiken en rugpijn. Toch ook al een tijdje he? Hopelijk gaat het snel weg, en slaap lekker xx Elise, hihi ik begrijp wat je bedoelt, wij hadden het vrijdag weer eens geprobeerd maar echt comfortabel is het ook niet nee hihi, ma wa sook weer ff geleden durf ook eiglijk niet meer zo goed Claartje, oh ja hoop dat je zo snel mogelijk naar huis mag en nogmaals: ALvast Heeeeel Veeeel Successsssssss! Zal voor je duimen, kuss truste! Xx
@ claartje Het trouwboekje heb je echt nodig en geldige legitimatie. Dat word dus ff snel zoeken. (wanneer gebruik je hem eigenlijk nog ) @ Dreams Lex was op 1 dec geboren en ik was toen uitgerekend op 14 december ben toen ingeleid vanwege een scheur in de vliezen. nu zaterdag word ie dus 2 ik heb liever ook niet dat ie op kerst komt maar als het niet anders kan moet maar he hoop alleen niet dat het op lex zn verjaardag komt dat zou ik echt sneu vinden voor hem. @ katten Wij hebben er 2 en ze hebben een apart kamertje (de bijkeuken) waar ze zichzelf kunnen terug trekken en lex mag daar ook niet naar binnen. Is echt een plekje waar ze op rust kunnen komen en als de kleine er is zullen ze de eerste 2 dagen ff daar doorbrengen en dan laten we ze gewoon bij de kleine. Het is gelukkig een grote kamer dus erg zulen ze het niet vinden @ fietsen tijdens de zwangerschap Dat zou ik dus echt niet meer kunnen daar heb ik echt geen puff voor normaal loop ik met de kinderwagen echt kilometers maar nu ff niet ben echt snel moe maar dat is niet echt de reden. ik moet zovaak plassen dat als ik ver zou lopen of fietsen ik volgens mij met een natte broek terug kom hahaha @ essebes Voedingsbh in tijgerprint? Stoer! ik vind alleen die lelijke witte met strikjes. dan ga ik binnekort maar eens kijken Verder beginnen de bewegingen van de baby echt pijn te doen het voelt alsof ik blauwe plekken van binnen heb Morgen gaan we de kerstboom op zetten (als ik niet te moe ben) en dan langsaam naar zaterdag toe want dan is de uk jarig!
Heeeeej Girls! Zo ik ben klaarwakker zeg, zit maar weer aan het oerhollandse kopje warme melk met anijs Lijkt wel of ik 1 nacht goed slaap en dan standaard de volgende nacht niet, beetje om & om dus...ach...het is niet anders...
Linny, het was vast niet lachwekkend bedoelt maar ik moest even gniffelen na het lezen van je berichtje : "ik voel me zo zeker & gerustgesteld " wat n dozen daar zeg! Nog iets over het hoofdje gevraagt wat je zo voelde zitten? Lindy, niet stressen hoor wijffie, is voor jou zeker niet goed! Mamabeer, ze hebben ook grijs met roze bh's & boxers bij de H&M, die vond ik ook erg leuk, maar die was met beugel en ik wilde dat liever niet. Ze vallen alleen niet zo groot en gaan tot 85 D. Shopse! Elise, hier ook gesex't (& verse ananas & bitter lemon & pittig eten 8) ), moest gewoon ff denken hoe dat ookalweer ging?! Komisch hoor Iloon, wat n schatje die kleine! Heeeeeeeeej...ik heb gezelschap, mamabeer kan je ook niet slapen meis? Pyjama Feestje houden dan maar?
Mamabeer, heb je helemaal nog niet geslapen? Ow ik lees dat je steken hebt...maak je je zorgen of denk je dat het n beetje voorwerk is? XX
ik heb geprobeerd om te slapen maar het lukt niet echt... Ik denk dat het voorweeen zijn. Ik hoop toch echt niet dat het echt zou beginnen nog ff niet eerst ff de verjaardag van lex vieren en dan mag het van mij part ben net begonnen met de tijd eens in de gaten te houden. Het komt wel regelmatig maar heel kort maar zal wel niks zijn denk dat het gewoon een voorbereiding op de bevalling is zodat ie ff kan oefenen