December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    iloon: wat heelijk je drie kinderen bij elkaar!

Jah ess, ik vind goulash ook erg lekker, en spagethi houd ik ook niet van, mijn mannetje des te meer! bleh haha!

Ik ben niet vooruit te branden..... zucht* ik wil nog zoveel doen: de keuken en de badkamer (incl, kastjes en tegels) en de woonkamer. en goulash maken en slagroomtaart bakken haha ben benieuwd hoe het wordt vandaag!

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Zo..ben er weer...
    wat kletsen jullie toch veel... :confused:
    maar heb alweer bijgelezen.. :)

Essebes…ja daar heb je gelijk in…het is wel een beetje komisch zo in bed.. :)

Amber..wat fijn dat je goed hebt geslapen!
    En vandaag lekker een relaxed dagje! ;)

Augustus…nee hier geen gezweet snachts..tijdens het slapen.. ;)

Waterlelie…tja als het pijnlijk is dan lukt het niet hè.. :rolleyes:
    Enne je hoeft vandaag niks te doen..dat is ook wel eens fijn!

Sanneke…ook al lekker geslapen!heerlijk! :D
    Je kan ook morgen even wat eten en dan weer in bed gaan..dan heb je in ieder geval geen honger meer..ik heb dat ook altijd..

Misskeita..al druk aan het dromen! :)
    En wat een leuk idee zo’n opa en oma pakket..
    Misschien een speen en slabbetje..een oma en opa boek..enz..

Johanna..gefeliciteerd met je 37 weken! ;)

Arka..vervelend hoor..zo’n last van je darmen.. :rolleyes:

Linny…dat wordt dus vanaf nu elke avond sex..dan slaap je in ieder geval goed! :)

Dianne..succes met je goulash.. ;)

Juffie..spannend hoor meid..!
    Ik hoop dat jayda gauw mee naar huis mag! :D

Alieke..dikke knuffel hoor..ik weet het ook niet helemaal precies.. :rolleyes:

Olga..fijn dat alles goed was bij de vlos! ;)
    Ik heb gister gevraagd of ze het gewicht kon schatten..
    Maar dat kon ze niet..ze zei hij ligt mooi op schema..
    En sterkte met je zusje hoor..wat erg zeg!

Kreeftje…spannend hè vrijdag! :rolleyes:

Salapio..gelukkig alles goed bij de tandarts..dat scheelt alweer..
    Enne tukse op de bank! :)

Kelly..oei dat lijkt me pijnlijk zeg..hopelijk helpen de paracetamolletjes.. :rolleyes:

Maartjeh.fijn dat je je even meldt hoor!
    En lekker rustig aandoen! ;)

Iloon…wat heerlijk dat ze het zo goed doet!
    Tja het is wat..die afspraak..ik dacht misschien moet je wel voor nacontrole heen of zo.. :rolleyes:
    Maar dus niet..nou ja gelukkig maar toch!
    Wat een leuke foto!
    Kunnen Glenn en Serena er een beetje aan wennen?
    Oh ik lees het al! Gelukkig gaat het goed!het is toch even wennen hè! ;)

Bipat..gelukkig dat de vlos lief was!
    En dat het toch allemaal goed was…enne wel extra goed in de gaten houden hoor! ;)

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    En nu ga ik gauw effe wat boodschappen halen..
    tot straks.. ;)

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    MEiden lief dat jullie zo meeleven dat wil ik even kwijt hoor!

Vind het toch wel spannend vrijdag Pfffff.......blijven of niet?
    Maar 1 ding ik weet ook dat onze kindjes er over een kleine 2 weekjes (kunnen) zijn.

5. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Hoi allemaal,

als eerste wil ik de nieuwe mama's even feliciteren met hun dochter en zoon. Geweldig!

Ik zie dat er al veel gerommeld wordt op het forum. De laatste loodjes zijn het zwaarst he? Dikke voeten, slecht slapen, vaak plassen, maar we doen het voor een goed doel :) .

Hier gaat het redelijk. Heb last van onregelmatige weeën. Er is geen touw aan vast te knopen. Zaterdag is de vlos langs geweest want ze vertrouwde het niet helemaal (ook wegens mijn blaasontsteking) en blijkt dat ik al wat ontsluiting heb :confused: :confused: . Kan geen kwaad er het kan nog weken duren. Op de praktijk hebben ze het al onderling besproken dat ik de 40 weken niet ging halen, dus ben benieuwd.

Nou ik ga de zolder lekker opruimen en de laatste dozen uitpakken.

Kom vanmiddag nog even kijken.

Knuf Aisca

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @ iloon wat een schatje :D
    Wel dat het goed gaat met de andere kids Serena zal het ook wel leuk vinden dat ze nu met yaeda samen op 1 kamer ligt :)

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    ES, ja ik ben vegetariër ... of tenminste, ik eet geen vlees. En ook eigenlijk een nepvegetariër (maar dat zijn de meeste) omdat ik wel kaas eet waarbij stremsel wordt gebruikt (komt uit kalvenmaagjes) ... O en heeeeeeeeeeel soms eet ik heel stiekem een bitterbal :) :oops:
    Heb me ruim één jaar heel streng aan het 'vegetarisme' gehouden - geen vlees, geen vis, alleen vega kaas, etc. Pffff ... das een gedoe én bestwel saai (ga dan maar eens uit eten).

*blablablabla*

Hoezo?

En die steken zijn denk ik indalen ... ik heb vannacht trouwens de hele nacht soort van krampjes gehad. Zal ook wel iets voorweeërigs zijn. Maar hier mag ze echt nog niet hoor! Mn moeder denk dat ze zo rond 13 december gaat komen ... ben benieuwd! Ik heb zelf echt geen idee meer, dacht dat ik wel twee weken 'over tijd' ging lopen, maar soms denk ik zou ze niet toch?
    ILOON, wat leuk dat het zo goed gaat zeg! En de meiden gezellig op één kamer, leuk hoor!

MIEP, tot zo!

KREEFTJE, spannend inderdaad!

WATERLELIE, hoort er toch gewoon bij die vochtvingers? En hihi ... walrus, dat gevoel heb ik ook als ik opsta uit bad: het nijlpaard herreist!

AISCA, al ontsluiting - toch wel spannend hoor! En dus weinig kans dat je over de 40 weken gaat lopen!

8. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Ff een meldje van mij......

Afgelopen week heel veel last van krampjes hier en daar en steken onderin, net alsof ze met breinaalden in mijn vagina bezig waren....Máár voor het eerst vannacht én nu helemaal niets....'Stilte voor de storm'....Hmmm :(

Heb weer ff bijgelezen en succes iedereen met wat die vandaag gaat doen...misschien bevallen :) :) :) !

Ff naar Juffie...succes vanmiddag meid! Oja en Lindy volgens mij moest jij naar Alkmaar...ook heel veel succes for you!

Ik ga rustig aan doen vandaag, beetje opruimen administratie...heb eigenlijk zin om onwijs te gaan shoppen....maar laten we dat maar niet doen ;)

Liefs Nollie

Ps. wel vervelend voor de 2 nachtbrakers, maar meiden heb wel om jullie moeten lachen hoor om jullie gesprek vannacht 8)

9. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Salapio, ow pfjieuw niet zo'n strenge vergetarier dus..nee ik nam die activia van Danone ook, maar die is dus NIET vegetarisch :confused: Nou eet ik wel vlees (dan wel met mate) maar sinds ik dat weet, hoef ik dat yoghurtje niet meer....(zeikwijf he) Maar als je echt is bij de ingeredienten gaat kijken van bepaalde produkten kom je soms de raarste dingen tegen, ook bij drop & koek, heb meerdere malen spulletjes die ik voorheen HEEEERLIJK vond, weggegooid nadat ik gelezen heb wat er in zit, nee hou mij maar lekker dom hoor :)

Nollie, hier ook breinaalden in m'n vagina (klinkt dit raar :rolleyes: )
    Ik heb gister geshopt (noem het n poging tot...) schoenen passen was n drama, na de zoveelste lachende verkoopster heb ik m'n pogingen maar gestaakt (kan me er iets bij voorstellen hoor..) Kleding wilde ik ook alvast gaan kopen voor na de bevalling (waar ben ik mee bezig, dacht ik op n gegeven moment..) Maaaar, nog wel n leuk pakkie voor het kind gekocht 8) 8) En n panterprint voedingsbh 8) 8) 8)
    Neee, administratie doen is nu VEEL leuker ;)

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Nollie, heb je je foto's al ge update?

Aisca, wat spannend allemaal! Hoeveel ontsluiting heb je nu dan?

xx

11. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Salapio: Vocht hoort er wel bij, maar bij mij zijn mijn voeten en enkels echt zo dik dat ik er haast niet meer op kan lopen en het echt pijn doet. Pijn in mijn handen is ook niet fijn. Vooral als je lekker wilt frobelen...

Dus Essebes, dapper dat jij nog voor schoenen ben wezen shoppen. Ik kan alleen nog maar (en dat ook net aan nu) die Crocs aan... :(
    Heb zulke gave laarzen, maar ja, die moeten even wachten...

Wauw, panterprint voedingsbeha.. Dat is tenminste leuk. Ik heb alleen nog maar van die a-seksuele dingen gezien...

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Niet vegetarisch ... *stommelt naar de koelkast* ... mmm ... er staat op: geschikt voor vegetariërs ...

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar inderdaad een 'echte' of strenge vegetariër mag ook de meeste drop en snoepjes niet eten. Ook geen normaal brood trouwens - zitten varkensharen in het conserveermiddel ... (of is dit te veel info ;)).

Ik ben zo benieuwd wie de volgende mama gaat zijn! Is dat Claartje? Of toch iemand anders? Staan er al mensen te (op) springen?

14. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Voedings bh; panterprint?! :-D dat heb ik even gemist hier, waaaar kan je die halen?

15. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Jaaa, dát wilde ik ook gaan doen Essebes...alvast kleren kopen voor straks...toen dacht ik van; 'Gaat het Nollie...' dusssss we gaan fijn ff rekeningen betalen....bweh!

Mijn vriend heeft gister 1 foto gemaakt, had er geen zin in :( , maar probeer het nu al een paar keer te plaatsen in mijn album, maar lukt niet...GRRR!
    By the way ik vind zelf dat mijn buik niet meer is gegroeid na die fotoshoot, alleen echt aan het zakken...
    Kan er nu lekker een theemok opdoen op mijn buik :) :) :) !

Over die breinaalden....wist niet hoe ik het anders moest omschrijven... :)

16. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    H&M.....dacht ik gelezen te hebben..ik ga zo denk ik! :)

17. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    :-# inderdaad teveel info, hou mij dan maar dom hoor ;)

Hmmm, ik durf toch te zweren dat ik iets anders heb gelezen :(: :(:
    We hebben het toch over die yoghurtjes met cranberry & vijgen smaak enzo? Ik ga toch nog ff spieken in de Appie hein...

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Nollie je hebt het perfect omschreven hoor, begrijp meteen wat je bedoelt! :)
    Beetje n smoesje natuurlijk dat je buik niet meer gegroeid is, zo tussen de regels door lees ik dat je niet zo'n zin hebt om m in je album te plaatsen ;)
    Ja makkelijk he, zo'n bijzettafeltje voor je mok thee?! :D

Waterlelie
    Inderdaad bh'tje is van de H&M, ze vallen alleen niet zo groot, bh kost 12,90 en boxer ong 6,-, leuk prijsje ook!

Nollie toch maar naar de H&M? Ook zo standvastig he! :)

19. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    goedemiddag dames...
    ik meld me weer effies...hier alles prima?!
    hier nog veranderingen!?

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ow en voor de Bh'dames, ze liggen bij de positiekleding

*voordat jullie straks mopperent terug komen op het forum: ze hebben die bh's helemaal niet!*

Ik zocht ook bij de gewone lingerie, leuke corsetjes en leuke setjes hadden ze ook, (helaas geen "voedingscorset") ;) !
    (Dream on Es)

Deel Deze Pagina