December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Zo de zolder is opgeruimd, vanavond worden er nog gordijnen gemaakt voor één van de slaapkamers en dan vind ik het allemaal wel best.

Essebes, ik had nog niet veel hoor. Ze gokte 1 1/2 cm, maar dat was zaterdag. Ze kon het hoofdje voelen en zat daar mee te spelen :rolleyes: . Mijn mannetje vindt het nu toch wel erg spannend te vinden, belt om het half uur om te vragen hoe het gaat. Hoe bedoel je zenuwachtig ;) :) . Ik zie het allemaal wel, het kan nog weken duren...

Knuf

2. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    hello ladies,

wauw iloon wat een lekker ding !...

ik ben vanmorgen ook weer bij de vlos geweest en alles was in orde :D...bloeddruk was weer netjes gedaald en ukkie lag helemaal ingedaald en vast (was voor mij ook wel voelen :(...) hier ook veel steken onderin en darmen die wat tegenwerken ;)...ik moest wel een beetje op de harde buiken letten...ons ukkie houdt volgens mij gewoon heel erg van strekken want daar worden de meeste harde buiken door veroorzaakt bij mij...ik zie dan echt heel duidelijk kont en voeten uitsteken :)...enige echt lastige op het moment is dat ik weer midden in een MS aanval zit...en dat betekend bij mij dat ik vanaf mijn navel naar beneden mijn huid niet voel (alles tintelt alsof het slaapt)...ook gloeit mijn been heel erg en heb ik constant hele koude voeten (of dat echt zo is weet ik niet maar zo voelen ze wel) (kan het altijd moeilijk uitleggen hoe het voelt :()...maar goed dat is over een aantal weekjes/maandjes wel weer over...

ik rommel weer even verder in huis en kom later wel weer even langwippen :D

3. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    Bevallingslijst

01-12-07
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

03-12-07
    Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

08-12-07
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Nog op komst:
    Meisjes: 20
    Jongens: 13
    Verrassing: 23

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

Geboren:
    1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james*
    2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas*
    3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa
    4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper
    5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle
    6. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian
    7. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin
    8. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda

Jongens: 4
    Meisjes: 4

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse/Dreams)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)
    25 Claartje79 ( French )
    26 French ( Claartje79 )
    27 Jufffie ?
    28 Kelly ( Frederike )
    29 Bowie ( Nannaf )
    30 Nannaf ( Bowie )
    31 Lentefee ( Loopy )
    32 Momhairy ( frederike )

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

27 november: Iloon controle gyn 11.00 uur
    27 november: Sanneke VK 14.50
    27 november: Lisette controle vk 15.45
    27 november: Waterlelie controle vk 16.15 uur
    27 november: Lindy gyn in Alkmaar om 13.30
    27 November; naar de vlos 10:30
    28 november: Claartje jarig! 28 jaar
    28 november: Claartje keizersnede!
    28 november: Amber1978 VK 16.00
    28 november: nannaf controle gyn (ctg&bloed/urine onderzoek)
    29 november: Essebes 9:30 VK
    29 november: Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn
    29 november: Happygirl 11.10 vk
    29 november: naar het ziekenhuis 15:30
    29 november: Alieke 07.45 echo ligging
    30 november: johana79 controle gyn 10.15u
    30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg
    03 december: Inge1975 laatste officiële werkdag
    03 december: Nannaf controle gyn
    03 december: Sam28 vk 11.10
    03 december: Olga VK 18.30
    04 december: Salapio VK 8.45
    04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging
    04 december: amber1978 VK 16.00
    04 december: Alieke VK 16.10
    05 december: frederike VK 16.25
    07 december: Momhairy vk 14.30
    10 december: Miep en Miep vk 17.30
    10 december: Salapio VK 13u
    12 december: Inge1975 VK 16.30
    18 december: Salapio VK 9.00u
    18 december: Inge1975 VK 10.20
    18 december: Miep en Miep vk 17.30
    19 december: Inge jarig (32 jaar)
    23 december: Olga jarig! 28 jaar!
    24 december: Inge1975 VK 14.10
    29 december: Lisette jarig (32 jaar)
    31 december: Inge1975 VK 10.00

even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

4. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    @ momhairy ik heb ons er bij gezet :D

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Iloon, wat een lieffies op de foto!

Kelly, wat vervelend zeg dat je nu ook nog last van je nier hebt. Kan je er net niet bij gebruiken zo op het eind....

Alieke, beetje bij beetje de slijmprop aan het verliezen denk ik....Wel vies hoor.

Bipat, gelukkig weer goedgekeurd! Hoop dat je niet nog meer vocht vast gaat houden.

Salapio en Essebes, ik drink mijn hele zwangerschap al geen jus meer. Kreeg er voorheen ook altijd snel maagzuur van, dus nu maar helemaal niet nemen. Eet verder wel veel fruit, jammie!

Happygirl, leker dat je zolder bijna opgeruimd is!

Maartjeh, voldaan aan meldplicht!

Olga

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nollie, ik heb af en toe van die steken in mijn vagina, maar twijfel of dat niet te maken heeft met blaasontsteking die op een heel laag pitje aanwezig blijft zijn....
    Is het nog gelukt met de bh?

Aisca, wat spannend dat je al iets ontsluiting hebt! Verder nog wel flink aan de poets zo te horen. Ik denk dat mijn vent ook super zenuwachtig zou zijn als hij wete dat ik met ontsluiting loop.

Dianne, hoe ver ben je al met je plannen voor vandaag? Ah, ik lees dat je al best druk bent geweest!

Sanneke, hier ook eentje die echt regelmatig moet eten hoor. Probeer al wel wat minder brood te eten nu in mijn verlof. (5 i.p.v. 7 op een dag) Doe natuurlijk ook wat minder bewegen....

Frederique, wat vervelend dat je juist nu last van de MS hebt. Heb je al eerder een aanval gehad tijdens de zwangerschap. Lijkt me erg naar en zeker nu in de laatste weekjes. Duurt het echt zo lang voordat het weer weggetrokken is.

Liefs Olga

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hier eigenlijk alleen nog maar boodschappen gedaan en met mijn zusje naar het ziekenhuis geweest. Ben even bij haar gebleven voor wat morele ondersteuning.

Weet niet meer wie het vroeg, maar met mijn schoonmoeder gaat het goed. Ze blijft wel erg moe, dus gaat iedere middag slapen, maar verder probeert te veel te wandelen en ze is voor het eerst wezen fietsen. Ze gaat dan wel samen met iemand, want alleen is ze nog erg onzeker over.

Op de dag dat ik uitgerekend ben, moet zij voor nacontrole naar het ziekenhuis, dus een extra spannende dag!

Olga

8. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    jah olga: ik stop er mee voor vandaag net de laatste was gedaan voor vandaag, het vlees staat te stoffen (ik ook half :) )

Moest zojuist aan claartje denken: die is vandaag voor het laatst kidsloos! best een aparte gewaarwoording dat je de ene dag geen kinderen hebt en de andere dag wel!

9. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ik denk dat het vooral door de vermoeidheid in de laatste weken komt...en ja het duurt idd zo lang maar ik ben al lang blij dat het weer weg gaat en dat het geen echte uitvallen zijn...het is alleen het gevoel wat verdwijnt en daar wen je na een poosje wel aan...dit is trouwens de eerste aanval tijdens mijn zwangerschap...dus al met al valt het nog best mee :D

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hi hi, Dianne...staat je vlees te stoffen?

Ja gek hoor dat Claartje het echt zeker weet. Bij ons kan het ook zomaar gebeuren, maar we weten nooit wanneer.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Frederique, gelukkig pas de 1e aanval tijdens je zwangerschap. Kan het problemen geven bij de bevalling?

12. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Iloon: wat een mooi plaatje, die drie kids van jou!

Ben goed geslaagd voor mijn aanstaande-opa-en-oma-pakket. Heb het volgende gescoord:

- Boekje 'En dan ben je oma' (had mijn vader al een boekje gegeven 'Superopa')
    - Fotolijstje voor de eerste foto van opa, oma en frummel :)
    - Slab met I LOVE OPA
    - CD met kinderliedjes (om alvast in de stemming te komen zeg maar...)
    - Voorleesboekje 'Opa en Oma Pluis' van Nijntje.

Nu nog even flink zweten op een passend gedicht. Denk dat ze het wel leuk gaan vinden. Wij doen helemaal niet aan kadootjes met Sinterklaas en Kerst, dus is ook echt een verrassing.

Maar moet nu echtlanguit. Twee uurtjes door de stad banjeren is echt niet meer aan mij besteed in deze toestand. Maar las al dat ik daarin de enige niet ben.

13. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    thanks frederik

ik heb et de nod april 2007 nog een doorgelezen. echt leuk.
    het moment dat je verteld dat je zwanger bent. en zo zie je ook die nu weer zwanger zijn of niet. die toen die tijd nega hadden getest.

--------------------------------------------------------------------------------

14. Ik meld mij weer.
    Nog geen beebje.

Iloon wat een leuke foto's van je gezinnetje samen.
    Geniet van je kraamtijd!

Donderdag ben ik jarig en heb echt geen idee wat ik moet vragen voor mijn verjaardag....tja het liefst dat de kleine geboren gaat worden.
    Heb maar gezicht maskers van dr. van de hoog(?) gevraagd.

Grappig om al die banners zo steeds meer tegen het eind te zien lopen ben reuze benieuwd wie de volgende word.

15. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    olga: jah idd blond he haha! hoe ging het met je zusje in het ziekenhuis?

16. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    opzich hoeft het geen problemen te geven...alleen wil de vlos (op aanraden van de gyn) wel dat ik in het ziekenhuis beval (wil ik zelf trouwens ook graag dus dat scheelt)...het wordt dus wel poliklinisch met een gyn standby...dit voor het geval ik het niet volhoudt qua energie en achteraf gaan ze mijn blaas extra in de gaten houden (hebben mensen met MS vaak last van...ik gelukkig (nog) niet)...het kan zijn dat ik dan niet goed kan voelen of mijn blaas helemaal leeg is of niet...maar we gaan er gewoon vanuit dat alles goed gaat...niet teveel in het negatieve denken want daar wordt het toch niet beter van ;):D

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Misskeita, wat is het een leuk pakket geworden zeg!

Vlindertje, donderdag jarig en niet weten wat je moet vragen....Ik weet het eindelijk eens een keertje wel. Dit zijn mijn ideeen....

Leuk babyboek
    Boeken voor jezelf
    Tegoedbonnen voor kleding (b.v. esprit)
    Parfumbon

Olga

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Frederique, fijn dat er een gyn stand-bij staat voor het geval dat...En wat extra controle erna is ook wel goed.
    Zekers positief blijven denken. Jij perst dat kleintje er zo uit hoor!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Weet nog niet hoe het met mijn zusje is. Ik hoop dat dit de laatste operatie is geweest en ze nu eindelijk kan gaan opknappen!

Ik ga even met mijn boek op de bank, tot later!

Kus olga

20. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Wat een schatje Iloon! mooie foto´s
    essebes en mammabeer: gezellig zo´n nachtelijk gesprek! :)
    misskeita: wat een leuk idee zo´n pakket voor opa en oma! je hebt hele leuke boeken, maar dat schreven anderen ook al...
    johana79: gefeliciteerd met je 37 weken!
    happygirl: fijn dat de zolder bijna af is!
    Aisca: spannend hoor! wie weet is het al bijna zover!

hier verder alles goed, verveel me een beetje. morgen komen mijn paps en mams een dagje langs. even wat dingetjes voor me doen en gewoon gezellig. ;) misschien nog tot vanavond maar ik meld me voor morgen denk ik af.
    zwaai zwaai!

Deel Deze Pagina