December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Alieke..succes met klussen!

dianne…lekker druk geweest!balen van die brief..

French..vervelend meid..hopelijk voel je je snel weer iets fitter!

Aisca..lekker de zolder klaar..enne het is natuurlijk nu ook wel heel spannend allemaal!

Frederike..fijn dat alles goed was bij de vlos!
    maar wat vervelend dat je een aanval van ms hebt..

Misskeita..leuke kadoos heb je gevonden!

vlindertje..zou een mooi kadootje zijn hè..als de kleine geboren wordt!

Zo de koelkast is schoon..wat een werk zeg..we hebben best een grote inbouwkast..
    En heb echt alles eruit getrokken..wat los kon..
    En daarna effe een dutje gedaan op de bank..

Het is de bedoeling dat als mijn vriendje zo thuis komt..
    dat we even gaan kijken hier in de buurt naar matrassen..
    Tja we zullen ze als snel moeten hebben.. :)

2. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ik heb net alvast wat geboorte soesjes gemaakt :D...zijn best leuk geworden al zeg ik het zelf :)

ik heb slagroom soesjes in gesmolten witte chocolade gedoopt en toen door de blauw-witte muisjes gehaald...ben zelf niet zo kapot van beschuit met muisjes ;)

en zo freubel ik lekker verder :)

3. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    hihi mamabeer en essebes jullie ook zon slaapprobleempjes gehad, hier ook
    ma toen ik eindelijk sliep, sliep ik wel heerlijk :D

Mamabeer, oh wat leuk dat lex 1dec is geboren hihi mijn zusje 2 december :D
    Alvast PROFICIAT voor zaterdag dan :D en die kleine zal nog wel even blijven zitten zou anders beetje sneu zijn ja
    En euh was ook heftig dan he hoe je die weëen zo beschrijft bij lex geen periode ertussen pff!
    Vooral de eerste keer..

Es haha hoe je dat zegt dat je vriedje kwam kijken, wel schattig hoor :D
    Hij miste zijn lieffie

phoe ga ma ff de rest bijlezen, ma heb zooon pijn aan mn ruggetje :(

4. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Miep, haha dus toch nog gesekst :) haha grappig hoe iedereen dat zo zegt
    om de posities ma buiten spel te laten jah HAHA

Misskeita,hahaha wat grappig zeg :) zo erg met het forum bezig hihi

Alieke, ik miste je bericht gisteren al van de VK wou het nog vragen ma were vergeten STOM
    Maaar kan me voorstellen dat je je druk maakt ma volgensmij kan het geen kwaad toch?

Olga, Ooh wat vervelend :( Sterkte met je zusje hoor!

Kelly, oh wat vervelend voor je :( heb je geen blaasontsteking erbij ? als je dat miet merkt slaat het ook door naar je nieren he
    Nou hoop voor je dat de kleine niet meer zo lang op zich laat wachten

Bipat, gelukkig is alles goed, maar hou het in de gaten he en optijd bellen

Maartjeh, wat lief dat je toch steeds even de moeite neemt om je te melden
    sterkte en rust goed uit

Kreeftje, leuk dat je er ook weer ff bent en veel succes vrijdag zal voor je duimen

Frederike, haha grappig dat je kleintje zich zo uitstrekt :) en gelukkig was alles in orde bij VK

Alieke, wel rustig aan doen he met klussen in je huisje

phoee, dat kostte me weer ff veel moeite al dat bijlezen en reageren ben ook weer helemaaal draaiierig BAH!
    kleintje is hier weer flink aant springen en doen en mama heeft weer eventjes geen fut
    de schilder zou in ons huis vandaag aan de woonkamer beginnen en me moeder zei dan kunnen jullie deze week verhuizen
    al vraag ik me af of het lukt aangezien het werk boven ook langer heeft geduurd dan verwacht
    Maargoed ik ga het meemaken

PS: dit weekend is het al decemberr :D wie zal de eerste echte decembermama zijnnnnnnnnnnnn :rolleyes:

Fijne middag nog allemaaaaaaal

5. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Hallo dames,

Nogal een druk dagje gehad, vanochtend al naar de VK, alles was goed, ze denken grote baby en zullen me niet verder laten gaan dan 41 weken.
    Mijn vriend was ook vrij en daarna hebben we even geshopt en naar de kruitvat geweest. Daar was alles Bourgeois make up 50% korting ( geen uit zonderingen) dus heb ik 4 dingen gekocht, scheelt heel veel!

Verder had ik via de ah weer boodschappen besteld, heb dus de aanbieding van 2 pakken huggies voor 1 ( de tweede newborn maat) en 3 flessen ariel sensitive van de prijs van 2. Heb nu heel veel verschillende soorten wasmiddel, kan zo een wasserette beginnen denk ik! LOL

Sorry dat het alleen over mezelf gaat, ben een beetje te moe om bij te lezen.

En oh ja, klap op de vuurpijl, we krijgen een vaatwasser van vrienden, zo een smalle, die zal hopelijk net passen! En donderdag wordt de was/droogcombi geleverd!

Nou dat was ik weer, ik ga op de bank liggen en lees zo weer bij!

XXX Elise

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Frederike..oh dat klinkt leuk die soesjes!

Dreams..zou leuk zijn hoor als je snel kan verhuizen hè!

Elise..fijn dat alles goed was bij de vlos!
    En nog effe lekker geshopt!
    En een hele voorraad in je kast is nooit weg hè!
    Wat lekker dat je een vaatwasser krijgt..heerlijk!
    Ik kan niet meer zonder hoor!

Nou we zijn even naar de matrassenwinkel geweest..was dicht…
    Nou ja dan gaan we vrijdag maar even op pad..heb nog een week..dus kan net..

7. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    nachtelijke gesprekken zijn zowiezo leuk straks zullen we met meer mensen zijn zullen wel wat beebs zijn die s´nachts veel wakker zijn :) helaas heb ik daar nog geen ervaring mee lex sliep altijd goed door maar je weet wat ze zeggen als je eerste makelijk was als baby is de volgende compleet andersom.

@Dreams Het was ook vrij heftig ook al
    heeft
    het maar 4 uur geduurd.Ik hoop nu dat ik niet word ingeleid want ik vond het echt niks. Ik heb er ook het eerste half jaar nacht merries van gehad en soms heb ik er wel weer eens eentje. De eerste paar maanden heb ik ook gezegd ik hoef er geen 1 meer! Wat ik ook erg vind is dat sommige dan tegen me zeggen van stel je niet aan ik heb er langer over gedaan 4 uur is niks! Maar het was eerlijk gezegd de pijnlijkste 4 uur van me leven. Terwijlo als ik andere hoor praten die gewoon natuurlijk zijn bevallen (zonder inleiden) een mooie bevalling hadden en ook tussen pozen tussen de weeen.

8. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    kon natuurlijk ook zijn dat het infuus te hoog stond ofzo want dat ding kwam ze toch echt vaak naar beneden zetten omdat het zo snel al ging. Het lijkt me ook eens leuk om zo te zitten met de vraag voel ik nu een wee?

9. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Alarm.. Buddynieuwssss :
    Lindy is opgenomen in het ziekenhuis met een te hoge bloeddruk en eiwitten in haar urine
    Ze moet voorlopig blijven en ze geeft jullie de groetjess

Ik heb haar de groetje teruggesmst van ons December Mama's en sterkte gewenst
    En ze zou snel weer wat laten horen

10. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL

idd heel veel sterkte lindy!.......

Ik zal mijn buddys vrijdag ook op de hoogte houden heb de telnrs in mijn mobiletje gezet ;)

11. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Mamabeer, ja dat lijkt me dan ook niks, is het wle redleijk snel gegaan maar kan je nog niet genieten :(
    En kan me voorstellen dat je dan de eerste maanden denkt Nooit meer een 2e kindje
    Hoop dat het deze keer anders gaat voor je !
    Hoe was het trouwens afgelopen met dat verhaal in het ziekenhuis? Nog geklaagd?

Miep, ja zou zeker fijn zijn snel verhuizen.

12. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Sterkte Lindy! Alles komt goed :)

@dreams ik heb er eigenlijk niet meer zo´n zin in gehad om iets te doen ben allang blij dat ik thuis ben maar de angst voor weer naar het ziekenhuis te moeten heb ik nog steeds vond er echt niks aan daar :cry:
    maandag moet ik op controle en dan ga ik erover beginnen.

@kreeftje
    Zeker doen! ben benieuwd wat ze gaan zeggen en wanneer je beebs komen ben vooral benieuwd hoe ze eruit gaan zien. Ik vind tweelingen zowiezo helemaal te gek :) je hebt echt een geschenk gekregen :D alleen zal het voor jou wat zwaarder zijn de eerste weken na de bevalling dan voor ons voor jou word het extra druk. Ging je trouwens borstvoeding geven?

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ahhhh die Lindy, wat zielig voor d'r, geef iig maar hele dikke vette zoenen van ons.

Frederike, klinkt erg leuk (& lekker) die soesjes! Ik ga gewoon cake doen, snijd er n leuk figuurtje uit, beetje slagroom en wat muisjes topping.

Mamabeer, jij nog geslapen?

Miep, lekker zeg :( daar stond je dan voor de matrassenwinkel!

Sanneke, idd, we lopen ook met alle klachten e.d n beetje gelijk op ;)

Elise, klinkt allemaal goed, ik ga ook ff neuzen bij de kruidvat, en wat lief dat jullie n vaatwasser krijgen :D Hoe groot schatten ze de baby?

XX

14. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Hoi allemaal!

Ik lees het net van Lindy, wens haar sterkte van mij! Hoop dat alles goed komt!

Miep: Wat stom de de matrassen winkel dicht was! Maar ja, als je nog een week hebt!

Es, ik weet niet precies hoe groot de baby wordt geschat, wel dat hij een groot hoofd heeft ( ieks) en dat ze me zeker niet verder laten lopen dan 41 weken en met 40 weken zullen strippen. Misschien krijg ik nog wel een groeiecho. We zien wel! Komen zal ie, goed of kwaadschiks LOL

Zo ga even de rest van de curry opwarmen, ik heb honger. En een lekker glas Dr. pepper!

X elise

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Dr Pepper, jeugdsentiment zeg, bestaat dat dan nog? :)

Toch wel fijn idee dat ze je iig NIET verder dan 41w laten lopen, ik heb n beetje angst dat ik 2 weken over tijd ga...
    Oei groot hoofd dus, dat zijn dus dingen die je liever niet weet van te voren he ;)

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Frederique, wat een gaaf idee van die geboortesoesjes! Doe je die gewoon invriezen nu?

Elise, ik hoop dat de vaatwasser past, zou wel heeeerlijk zijn!
    Vriendlief is ook fan van Dr. Pepper....ik vind er niks aan.

Lindy, ach meissie toch in het ziekenhuis blijven. Ik hoop dat de bloeddruk omlaag gaat, want de kleine moet nog wel een paar weekjes blijven zitten om lekker te groeien!

Miep, is maar goed dat je op tijd erachter kwam dat je bed niet op klossen kon. Nu heb je nog een weeek om matrassen te regelen. Hoop dat het vrijdag gaat lukken.

Dreams, ik hoop dat het schilderen in je woonkamer geen vertraging op loopt!

Essebes, gaan jullie nog voor een kraamfeest? Dat wordt heel wat cake's uitsnijden dan....

Olga

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Het is rustig hier vanavond zeg....

Ik ga zo nog 1x gymen bij het andere groepje samen met een ander oud groepsgenootje. Vind dat nog wel even lekker. Nog 1x goed ademen, ontspannen en puffen....

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dreams..bedankt voor je buddynieuws..
    Hopelijk mag ze gauw weer naar huis hoor..
    Dikke knuffel voor lindy!

Elise..oh..dr pepper…dat heb ik al lang niet gehad..
    Zal ik van de week ook weer eens halen..mmm
    Enne tja wel fijn om te weten dat je geen weekje over gaat lopen toch?

Olga..gymse vanavond!

Ik heb net even op de bank gehangen…
    En ik ga zo weer terug..last van me bips..en rugje..
    Ik voel me echt een oude taart..
    :)

19. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Ben ik weer ff....heb net nog heerlijk geslapen want voel me soms echt moe, gelukkig helpt mijn mannetje me goed :)

Lindy.... sterkte meid en hoop dat je snel weer naar huis mag

Ik wens Claartje heeeeeeel veeeeeel sterkte voor morgen :)

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, oude taart.... lastig die pijnlijke bips en rug.

Jij doet geen gym toch? Anders zou je wat oefeningen kunnen doen.
    (niet dat ik dat thuis doe hoor...)

Deel Deze Pagina