Hou je zeker op de hoogte! Wij zijn ook heel erg trots opons geschenk het is echt een beloning na een tijd vol ellende en nare behandelingen. Wij zijn ook zooooo benieuwd hoe ze eruit zien en op wie ze lijken, nou waarschijnlijk nog 2 weekjes dan zullen wehet weten Ik heb idd veel gelezen en geinformeerd over de tijd na de bevalling, het zal idd erg druk worden zo na de bevalling met de 2 kleintjes MAAR ik heb er alle vertrouwen in dat het ons gaat lukken, ik ga idd proberen borstvoeding te geven dat lijktme wel zwaar hoor met 2 kleintjes maar ik wil er toch voor gaan!
Iloon, waar zou jij nou moe van zijn? Fijn dat je mannetje nog thuis is. Wanneer moet hij weer werken? En je krijgt ook nog kraamzorg denk ik?
Iloon..kan me voorstellen dat je moe bent meid! Olga..nee hier geen gym gedaan..en oefeningen al helemaal niet.. dus ben echt een oude stijve taart.. Claartje..mocht je nog online komen...Alvast gefeliciteerd..en.... Heel veel succes morgen hoor! Ik denk aan je! En nu...ga ik me maar weer afmelden...trusten..denk niet dat ik nog online kom.. byebye..
Kreeftje, Borstvoeding heb je zowat een dagtaak aan denk ik...Kan me voorstellen dat je met een tweeling snel over zal gaan op een combinatie van fles en borst. Of afkolven zodat je man ook kan voeden.
Ben vooral soms moe van de naweeen Dus lig wat meer plat op de bank en kijk hoe de kraamhulp mijn huishouden enzo doet! Laat me in ieder geval lekker verwennen Heb nog kraamhulp tot zondag...en mijn mannetje moet morgen en overmorgen in de nachtdienst werken en dat heeft hij weer 4 dagen vrij..dus dat is wel te doen!
Dat is ook wat, dan heb je je kindje, maar nog last van naweeen. Zijn die heel pijnlijk? Fijn dat je vent straks weer 4 daagjes bij je thuis is! En laat die kraamhulp maar lekker het werk doen he! Jij hebt momenteel genoeg aan je drie kindjes.
natalia hopelijk snel vader -------------------------------------------------------------------------------- goede aovnd meiden van het forum ik ben stefan de vriend van lindy. we zijn vandaag naar de gyn geweest in alkmaar voor het eerst. het is anders uitgepakt dan we hadden verwacht. want lindy moet in iedergeval 1 nacht blijven voor opservatie omdat er eiwitten zijn gevonden in der urine ik weet zelf niet waar dat op kan duiden. dat wilde ik even zeggen. groetjes van stefan ik heb wel een andere account naam.
natalia hopelijk snel vader -------------------------------------------------------------------------------- ik gaat er weer vandoor. ik gaat naar het ziekenhuis spulletjes en kleren brengen. nog een fijne avond allemaal. kuss stefan
Bovenstaande berichten stonden onder het kopje NOD december. Ik denk dat zij bij jullie thuishoort, niet? Liefs, Josien
Stefan: heel veel sterkte voor jullie samen Olga: ja is best pijnlijk, voelt aan als heeeel erg buikpijn met een zeur gevoel Word nu wel minder gelukkig, dus komt goed!
Stefan, wat lief dat je even een berichtje plaatst! Ik hoop dat Linda snel weer thuis is en jullie kleintje nog even goed kan groeien! Sterkte en succes, Olga
Heel veel sterkte voor Lindy ! En Claartje succes ! Ik heb vandaag een hele goede dag. Ben zelfs wezen shoppen vanmiddag. Heb wat voor Thomas en Lieke gekocht (kleding) En drie kleine pakjes voor de beeb en een jasje Heerlijk dagje dus. Was ik wel even aan toe. Truste alvast Miep Olga hopelijk alles goed met je schoonzusje. Goed om te horen dat het met je schoonmoeder de goede kant op gaat. En heel begrijpelijk dat ze het nog een beetje eng vind. Iloon rustig aan he ? Naweeen kunnen heel vervelend zijn. Ik had ze bij Lieke ook. Ik dacht dat ik nog een keer ging bevallen. Gelukkig hielp paracetamol wel een beetje. Dreams hoe bevalt het in nieuwe huissie ? Voel je je al een beetje thuis ?
@essebes Ik heb geprobeerd te slapen maar lukte niet echt. Gelukkig gaan we nu naar bed met zn 3 lex ligt er ook al in @iloon lief van je mannetje dat ie veel helpt. Naweeen zijn echt niet leuk paracetamol helpt bij mij eigenlijk bij niks. Ibrofen mag helaas na de bevalling niet omdat die het bloed verdunnen helaas want die helpen bij mij wel bij alles. Ik heb de foto´s van Yaeda al een paar keer bekeken en ze is echt mooi @stefan Veel sterkte voor jullie allebei! verder ga ik nu echt afsluiten en me bed opzoeken weltrusten allemaal! knuffel en kus
mamabeer, oh ja kan me voorstellen en ja in het ziekenhuis liggen is zeker geen pretje vooral als je 2 maanetjes thuis zijn sterkte maandag en ik zou het zeker nog even aankaarten Ja sneu voor Lindy he, ze maakt zich al zon druk om haar kleine meisje de arme meid Maar had al sterkte gewenst van ons allemaal en groetjes gedaan Dus hopelijk horen we snel weer wat! Hoop ma dat ze daar niet veel alleen ligt, is ook zo zielig Jammer eigenlijk dat we zover uit mekaars buurt wonen. Iloon, rust maar lekker uit is niet niks wat je hebt doorstaan, laat die kraamzorg maar rennen En wat fijn dat je mannetje straks weer 4 daagjes vrij heeft Kreeftje, goed dat je er alle vertrouwen in hebt, zo gaat het jullie zeker weten lukken En het is inderdaad een godsgeschenk, ben benieuwd hoe en wat vrijdagg Ow haar vriend heeft ook hier gepost zie ik, Sterkte ook voor jou Stefan! Xx dreams
ik ga ook maar afsluiten maar voor slapen vind ik het nog wat te vroeg hihi Denk even een theetje maken en even een halfuurtje tv kijken en dan maar slapen Mannetje gaat toch pokeren vanavond Trusten Meiden!