Ik sluit af voor vanavond... Weltrusten iedereen! Claartje: Alvast van harte gefeliciteerd voor morgen en ik zal zeker aan je denken! Ik hoop dat alles voorspoedig verloopt! Lindy en Stefan: Veel sterkte. Ik hoop voor Lindy dat alles weer rustiger wordt en het kleintje er voor kiest om nog even verder te groeien bij mama in de buik en dat dit ook kan.....
Iloon vervelend die naweeen.... Lindy en mannetje sterkte gewenst.....hopelijk mag ze snel weer mee naar huis. En claartje succes morgen! ik meld me af voor vandaag
@ olga ja hoor het waren diepvriessoesjes en na het versieren konden ze zo de vriezer weer in ...ik denk dat ik meer van dat soort dingetjes ga maken...net als essebes wat cakejes met slagroom en muisjes...en misschien nog wat lange vingers of andere koekjes met muisjes....alles op een mooie grote schaal op tafel...lekker bij de koffie en thee @ iloon jeetje vervelend hoor die naweeën...geniet er nog maar even van dat je kraamhulp hebt... @lindy en stefan... sterkte ! @ claartje alvast gefeliciteerd en heel veel succes morgen !...mischien zie ik je nog wel als ik deze week nog ga bevallen...we gaan volgens mij voor hetzelfde ziekenhuis en oeh dokter pepper klinkt lekker maar euh ik zit lekker aan een glaasje bitter lemon
Salapio Naar dat je een korte nacht hebt gehad ,,nu maar weer lekker uitrusten ,, Ik eet nu die cornflakes met stukjes chocolade,,en ik eet brood verder kan ik weinig binnen houden ,,door de duizeligheid die uit mijn nek komt kun je heel moeilijk eten verdragen in je maag die keert gewoon steeds je kunt het vergelijken met de ziekte van miniere ken je dat . Maar zal de tips eens proberen ,kijken of ik dat lust. Happy girl Fijn dat de zolder bijna af is . Kelly Wat naar voor je ik hoop dat de pijn vandaag minder is geworden ,,in ieder geval sterkte. Maartjeh Leuk even iets van je te horen ,,kalm aan doen he. Iloon fijn te horen dat alles goed gaat met de kleine meid. Mooie foto van je kinderen . Essebes En heb je eitje nog genomen vandaag waar je zo zin in had. Elke ochtend lekker gezond eten goed hoor. Bipat Fijn dat alles goed was bij de vlos. Nollie Dat gevoel van die brei naalden heb ik ook soms heel naar. Pareltje Naar dat je zo slecht hebt geslapen , hier ook een man die niet van tijgerprint houdt ,,dan moet hij gelijk aan die vrouw van de veerkampjes denken zegt hij ,,ik vind het wel leuk ,maar heb het niet. Miep en miep Je moet vooral lekker rustig aan doen ,,en genieten ,,maar vertel maar wat heb je vandaag gedaan jouw kenende heb j niet stil gezeten. Zie wel ik lees het al de koelkast ik wist het wel . En heb je matrassen gezien,of gevonden . Lissete Ook al weer druk geweest vandaag. French Naar dat je zo voelt,,maar wel prettig dat je man en je ouders je zo helpen. Frederike Fijn dat alles weer goed was bij de vlos. Vlindertje Ja leuk he die banners ,,voor ons allemaal komt het dichter bij. Dreams Ja daar ben ik ook benieuwd naar wie zal de eerst echt december mama zijn.? Bedankt voor de buddy nieuws Hopen dat het allemaal goed gaat met haar. Dandelion Grote baby ,,ben benieuwd ,,maar toch fijn dat alles verder goed was. Stefan Bedankt voor je update En wens lindy maar veel sterkte . zo dat was weer even het reageren ,,vermoeidend hoor ,,jullie zijn zo snel. gerda
hoi allemaal ,, zal nog even een verslag doen van mijn bezoek aan de vlos vandaag ,ik had in de agenda gezet 26 nov ,maar het moest dus zijn 27 nov dom he maar met de baby was gelukkig alles weer goed,,laag mooi laag in gedaald erg laag, en was druk bezig met de vlos als ze aan mijn buik zat reageerde hij heel hard. verder was mijn bloedruk goed en urine ook. maar ze vond dat ik er zelf echt niet goed meer uitzag, dus ze heeft ook met het ziekenhuis gebeld om te vragen wat ze kunnen doen ,,want volgens haar kon ik het zo niet langer, ze zei wel een paar keer dat ze veel respect voor me had en niet snapte hoe ik het vol hield ,dat was opzich best lief,, ik probeerde me ook groot te houden en stoer te doen ,,maar ja mijn man was er bij en die heeft precies verteld hoe mijn dag in elkaar zit, en daar schrok ze zo van dus weer bellen ,,maar nu naar een andere gyn een vrouwelijke ze zei dat is zo'n lieve vrouw ik moet haar alles uitleggen ,dat heeft ze gedaan we hebben een lange brief mee gekregen voor haar ,en donderdag zullen we samen besluiten wat er moet gebeuren want zo kan het niet langer , toen ik thuis kwam en de brief las ,,dacht gaat dit over mij ,,dat ziet er in ieder geval niet best uit ik schrok wel. er stond van alles ook risico voor mijzelf,,dus dat zit nu best in mijn achterhoofd wat ze ook doen wachten of ingrijpen ,, ik hoop gewoon dat dat engeltje wat ik 28 juni bij me voor mij en de baby dat die de komende tijd ook nog even bij me is. sorry voor mijn ego bericht maar ik moest mijn hart weer even luchten ,, het wordt dus er spannend voor mij donderdag. mijn vader weet het en mijn man natuurlijk en jullie allemaal ,,verder vertellen we het maar niet,,ik kan er niet tegen als ze allemaal zo angstig doen ,,krijg ik alleen maar meer stress. nou ik ga weer stoppen ,,ik ga wel naar mijn bed maar ja slapen doe ik niet ,, zou zo graag een hele nacht willen slapen ,,,een nacht. heel veel liefs dames en een dikke knuffel van mij voor jullie. en claartje ookal lees je het niet ik denk wel aan je gerda
Zo ik ga ook maar eens slapen heb nog even mijn zwangerschapsdagboek bijgehouden EN: ik wou Claartje heel veel sterkte én succes én geluk en wat ook maar allemaal meer wensen Voor Morgen Gerda, ja spannend he, misschien jij wel? Of word je toch nog een november mama? Ben benieuwd donderdag *knuffell* Groetjes Dreams xx
Ooh gerda ik had het berichtje over jezelf niet helemaal niet gezien, wat een udder ben ik! Ja ik heb ook respect voor je hoor, petje af hoe je dat toch maar allemaal hebt doorstaan Dus voor jou is er nu ook een risicofactor? Dat maakt het allemaal nog spannender Ik hoop dat er donderdag een beslissing genomen kan worden wat voor jou EN het beebje goed uitkomt En hopelijk blijft dat engeltje nog wat langer over je waken ja, Sterkte met alles! Kusjee
Gerda ik ga voor je duimen dat ze je donderdag gaan helpen ! Petje af hoor voor jou voor al jou kracht en moet. Diep respect meis ! Claartje alvast gefeliciteerd met je verjaardag ! En jij gaat het allermooiste cadeau ooit krijgen
Hier even snel een berichtje van mij. * ben kappot van het klussen * Als eerste Claartje; als je het nog leest, heeel veel succes morgen! @ lindy; sterkte meid, hopen dat je snel naar huis mag! Zijn er trouwens nog meiden geweest die de panterprint voedings-bh hebben gekocht? Slijmprop; ik ben hem nu volgens mij aan het verliezen want zulk soort slijm heb ik nog nooit gezien. lijkt wel lijm! en dikke slierten/klodders. BAH
kwenie meer of ik geschreven had dat alles goed was bij de vlos. Weer alles volgens boekje! lekker lekker dus. heb onwijze last van nesteldrang en kan eigenlijk geen minuut lekker stilzitten. morgen ga ik wat rustiger aan doen. Die dieprvies en koelkast komen volgende week wel een keertje! Nou , ik ga lekker tukkie doen. truste allemaal en sterkte voor iedereen. Hopelijk slapen jullie als roosjes!
Ik ben geweest....maar niet mijn maat... Ze zijn wel leuk! Moet nog ff terug lezen....Anders morgen weer een dag... Toch nog ff bijgelezen ; Lindy sterkte meid! Claartje nog 4 minuutjes en je bent jarig....én het mooiste kado ooit ga je krijgen! Gerda...dikke knuff voor jou meid!! Trustuh! Liefs Nollie
Kan niet slapen vanwege het maagzuur, dus ben even alles aan het bijlezen. Er van uitgaande dat er nu niet veel bijgekletst wordt. Gister bij de vk geweest en alles was goed. Ze willen nu wel dat ik elke week langs kom met een buisje urine ter controle. heb nog even gevraagd van dat lage hb, maar het schijnt heel normaal te zijn dat je op het eind van de zwangerschap rond de 6,5 zit en ik zit daar zelfs nog een beetje boven. Vandaar dat de huisarts hier niks meer voor voorschrijft. Ben wel weer begonnen met floradix, baat het niet schaadt het niet, toch.. De verloskundige deed wel de voorspelling dat hier eerder bevallen wordt, de baarmoeder was deze week met 4 cm gegroeid en is er al helemaal klaar voor, zei ze. Kreeg gelijk een hele waslijst instructies mee.. :-& Spannend....
Moet even denken aan Claartje, vandaag jarig en moeder ! Claartje hartelijk gefeliciteerd meid enne veel succes vandaag. Lindy en Stefan hoe is het vannacht gegaan in het ziekenhuis, al beter nieuws ? Hé gerda, ja als je het zwart op wit ziet lijkt het allemaal inene veel échter', het gaat dan over jou. Net of je dat dan pas echt beseft. Ik hoop dat er donderdag goede beslissingen kunnen worden gemaakt. Enne dat engeltje zit op je schouder hoor, altijd ! Ik ga de lijst nog even zoeken en duik dan mijn bedje weer in, moet toch wat. Het zakt helaas met die antagel nog niet echt af. Het brandt....volgens mij helpt de brandweerslang nog niet
Bevallingslijst 01-12-07 Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 03-12-07 Sofine - 1e kindje - bevallen op..... - zh bevalling - borstvoeding - meisje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Claartje79 - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Nog op komst: Meisjes: 20 Jongens: 13 Verrassing: 23 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james* 2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle 6. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian 7. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin 8. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda Jongens: 4 Meisjes: 4 BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse/Dreams) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ( Frederike ) 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) 32 Momhairy ( frederike ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 28 november: Claartje jarig! 28 jaar 28 november: Claartje keizersnede! 28 november: Amber1978 VK 16.00 28 november: nannaf controle gyn (ctg&bloed/urine onderzoek) 29 november: Essebes 9:30 VK 29 november: Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn 29 november: Happygirl 11.10 vk 29 november: naar het ziekenhuis 15:30 29 november: Alieke 07.45 echo ligging 30 november: johana79 controle gyn 10.15u 30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg 03 december: Inge1975 laatste officiële werkdag 03 december: Nannaf controle gyn 03 december: Sam28 vk 11.10 03 december: Olga VK 18.30 04 december: Salapio VK 8.45 04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging 04 december: amber1978 VK 16.00 04 december: Alieke VK 16.10 05 december: frederike VK 16.25 07 december: Momhairy vk 14.30 10 december: Miep en Miep vk 17.30 10 december: Salapio VK 13u 12 december: Inge1975 VK 16.30 18 december: Salapio VK 9.00u 18 december: Inge1975 VK 10.20 18 december: Miep en Miep vk 17.30 19 december: Inge jarig (32 jaar) 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 24 december: Inge1975 VK 14.10 29 december: Lisette jarig (32 jaar) 31 december: Inge1975 VK 10.00 even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag [/quote]
Amber en naf naf succes vandaag bij de vk en de gyn. Meiden, trusten... Misschien dat er straks nog andere nachtbrakers zijn..
Goedemorgen meiden! Zo na een heerlijke nacht ben ik er weer .... papa is vannacht om 3.00 uur voor Yaeda opgestaan zodat ik ff kon bijtanken....heerlijk! Yaeda is al lekker verzorgd en ligt in de box te slapen. Rond 8.30 uur komt mijn schoonmoeder,want die gaat met Serena mee naar de PSZ, want ja de sint komt vandaag op school! Baal er wel van dat ik haar 1e sinterklaasfeest op school moet missen @ claartje: meid gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel s6 met de bevalling.....ben erg benieuwd naar je kleintje Wel grappig dat mijn Yaeda net 3 dgn ouder is, en we dachten nog wel dat jij eerst zou zijn hihi Ik denk aan je!
Goedemorgen.... Allereerst.....Claartje...Van harte gefeliciteerd en Heel Veel Succes vandaag!!! Iloon..fijn dat je nog even kraamhulp hebt!! Heb je een fijne hulp? En zeker balen dat je het sinterklaasfeest niet mee kan maken..misschien veel fotos laten maken? En Yaeda alweer lekker schoon in de box..heerlijk! Josien..bedankt dat je het hier hebt geplaatst Stefan..en Lindy heel veel sterkte!! Hopelijk mag ze weer snel naar huis! Amber..fijn dat je gister een goeie dag had!! Lekker wezen shoppen! Gerda..helaas was gister de winkel dicht..we gaan nu vrijdag even op pad voor matrassen. En wat fijn dat het met de baby goed gaat..maar dat zal best schrikken geweest zijn..die brief.. Wel goed dat je man het haar verteld heeft! Dan weet ze ook hoe het in werkelijkheid is! Ik hoop dat er donderdag een oplossing komt..en dat je snel je beeb in de armen mag hebben.. Ik duim dat het engeltje nog steeds bij je mag zijn hoor! hele dikke knuffel! Sanneke..fijn dat alles goed was..enne nesteldrang..ojee..het gaat beginnen!! Lisette..fijn dat alles goed was! Hier nu ook elke keer urine mee..maar ik hoef nog niet elke week.. En spannend zeg..eerder bevallen! Heb je nog verder goed geslapen..balen hè dat maagzuur..