Zooo de foto's staan erop meiden Opa die kwam spontaan ff kijken hoe het met zijn kersverse kleindochter/petekind was
Leuke foto's Iloon! En wat een lekkere meid is het toch...! Hier net ook gepoetst, maar geen mams die kwam helpen. Zij komt volgende week helpen... Maar ik ben eigenwijs en wil nu alles al schoon! Wat erg zeg die nesteldrang. Ik heb er echt bij vlagen last van. En nu ik niet meer werk is het nog erger. In ieder geval is de wc weer schoon en het laatste in de babykamer is gepoetst.... Ik vind het altijd zo lekker ruiken! Ben nu bekaf en ga lekker even verder computeren....
heey meiden, ik ben ook maar ff gaan zitten/hangen alles weer klaar hier! straks ff de was opvouwen... Iloon: mooie foto's tot later meiden!
nog geen nieuws meiden van claartje...we wachten af @iloon: wat een schatje! wat mij opviel is dat ze dat ''dingetje'' al kwijt is van d'r navel (ik kan het mooi uitleggen ) wanneer valt dat er meestal vanaf? @juffie: wat een schatje! lekker cliché
Ohw... Juffie wat een bekkie trekt ze in dat badje! 8-[ Wat een fijn momentje moet dat voor jullie allebei zijn!
@ juffie: nee ze lijkt helemaal niks op mij Ze heeft veeel van Serena toen die net geboren was en die is een en al papa (nu nog) Ook van jouw Jayda zijn het leuke foto's @ french: ja idd, haar navelstompje is vandaag vlak voor het badje afgevallen, de kraamhulp zei: oh wat vroeg, want meestal gebeurt dat de 4e dag ofzo
Bofkont ik ga pas tegen 18u de fles geven aan MIJN Jayda Dus je vindt dat ze niks van je heeft. Ik vind dr gezicht echt van JOU!
Juffie eindelijk heb ik je mooie dochter ook eens kunnen zien. Ik was steeds te laat met de foto's. Iloon je hebt ook erge leuke foto's van je dochter Ik ben wel een betje jaloers als ik dat zie, want dan zou ik mijn dochter ook zo graag vast willen houden en in bad willen doen. Ach nog even geduld! Ik ga nu even liggen, want ik ben echt op.
hai meiden! meld me ook even voor vandaag! nog geen nieuws van claartje.... ben zo nieuwsgierig! jufffie; eindelijk heb ik nu ook de foto's gezien! wat schattig! helemaal krom van het lachen om die maat 41! vandaag 37 weken! joepie nu mag het officieel!
Leuke foto's dames ! ben echt benieuwd naar het kleintje van Claartje. Hopelijk heeft ze hem al in haar armen. En tis eind nov en al 9 baby's geboren miss zelfs al 10