Iloon en Jufffie, wat een heerlijke badderfoto's! Oeee ... en als het goed is, is Claartje nu wel zo'n beetje bevallen lijkt me ... oooooo spannend! Verder veel gepoetst vandaag lees ik, nou ik doe daar niet aan hoor! Nesteldrang wat is dat? Uit zich bij mij eerder in de nestjes die ik maak op de bank als ik daar lui en lekker warm onder dekentjes ga liggen ... Ik probeer me te concentreren op het nakijkwerk, maar dat is lastig met zo'n druk monster in je buik en dan wordt het ook nog eens heel duidelijk dat de meerderheid echt helemaal niet heeft geleerd ... Dan heb ik zo'n zin om alles in de prullebak te mieteren!
BUDDYALARM! VAN MISSKEITA "ik ben net opgenomen in het ziekenhuis ivm hoge bloeddruk en eiwitten in de urine.in principe is de opname voor 24 uur.Dan kijkenze verder groetjes" ik zal een smsje terug sturen met sterkte en de groeten van ons allemaal!
jeetje het weet wat hier met die hoge bloeddruk en eiwitten bij de dec mama's! sterkte voor miss keita! steeds kom ik kijken of er al nieuws is van claartje..... maar nee het blijft nog even spannend!
tnxx meiden veel meiden hier met eiwit in de urine misskeita: sterkte meid en hopelijk ben je snel weer thuis!
pfff weer 'n december mama met 'n hoge bloeddruk... wens misskeita maar veel sterkte. nee nog steeds geen nieuws van claartje...zal ik d'r 'n smsje sturen of is dat te opdringerig?
zo ben weer ontwaakt uit mijn coma Nog geen claartje nieuws..damn ben nieuwschierig. Iloon wat een heerlijke foto''s...begin inmiddels erg te verlangen om mijn eigen dochter vast te houden en in bad te doen..... En arme miskeita..idd veel mams met hoge bloeddruk en eiwitten...
Ik heb de deken wel dubbelgevouwen, maar het lakentje niet. Verder heb ik het hetzelfde gedaan als jij.
hallo dames We zijn lekker thuis met onze kleine meid. Bedank allemaal voor lieve berichten. Het gaat goed met ons gelukkig. Wel best wel moeilijke bevalling gehad. Ik had hoge bloed druk ze hebben me vliezen gebroken en heb ruggeprik gehad. Ik had koorts gekregen dus kleine meid had dat ook in me buik. Ze hebben weeen opgewekt dat hielp ook niet echt. En oplaast moesten ze op me buik drukken hielp ook niet. En oplaast met devacuumpop eruit. Ze moest gelijk naar kinderafdeling aan de invuus antibiotica omdat ze koorts had.Later ging het weer allemaal weer goed. Toen werd ze beetje geel dus onder blauwe lamp gezeten. Nu gaat alles goed lekker thuis me ze drietjes. Ik zal snel fotos laten zien ze is erg mooi met veel haar . liefs Ayse
Ayse, wat heerlijk dat jullie alledrie weer thuis zijn! Fijn dat alles goed gaat ondanks de moeilijke bevalling. Geniet lekker van je meisje en wij wachten vol spanning op de foto's! Liefs Olga
Misskeita, hopelijk ben je morgen weer thuis meid! French, kan me voorstellen dat Claartje eerst moet bijkomen van de keizersnee en dan eerst zelf gaat genieten van haar jochie. Ze zal vast vanavond nog wel sms'en, maar je hebt gelijk, ik kan ook haast niet wachten op nieuws! Olga
**BUDDY ALARM** ik krijg net een smsje van amber. Ze wordt meteen opgenomen i.v.m. hoge bloeddruk. ik heb haar sterkte gewenst namens ons. verder hou ik jullie op de hoogte!
O nee, Amber ook al naar het ziekenhuis....Jeetje wat een zenuwen hier voor iedereen. En zoveel inderdaad met hoge bloeddruk. Amber is al aardig ver, dus misschien wordt ze wel ingeleid? Olga
ow jeetje...misskeita ook al een hoge bloeddruk... wat een gestress hier toch..... en inderdaad olga, amber is al aardig ver!
Ayse fijn dat je weer thuis bent met je gezinnetje... arme amber...ook al....pff hoop niet dat mij hetzelfde lot staat te wachten...
ayse...fijn dat het goed gaat met jullie.... en ik ben benieuwd naar de foto's... iloon...wat een mooi poppie zeg... kun je echt trots op zijn... johanna, lekker geslapen?!
Nee joh Johana, alles was toch goed en bloeddruk weer gedaald. Jij gaat gewoon bevallen wanneer de kleine meid zich aandient hoor! En anders ben je in ieder geval al 37 weken en mag het gewoon gebeuren....
MISSKEITA, sterkte meid, hopelijk mag je morgen weer naar huis! En bedankt LINNY! AYSE, weer thuis, wat heerlijk! Nu lekker genieten, ben erg benieuwd naar de foto's! AMBER, ook al opgenomen, jeetje, veel sterkte! Nu is het wel welletjes geweest hoor met ziekenhuisopnames! Ik ook heel benieuwd naar Claartjenieuws!