nee idd,het is toch een behoorlijke ingreep! ik hoop zo dat alles ged is gegaan en dat ze lekker ligt te genieten van haar mooie beeb! ik zal zo weer ff afsluiten en dan lekker gaan douchen en hopelijk is tako tegen die tijd weer thuis dan kunnen we eten.......... en dan spreek ik julli emorgen denk ik weer dames heel veel plezier ,succes, sterkte etc etc knuff voor alle lieve decembermama`s ! heerlijk dit topic........... we kletsen al zo`n tijd met zijn allen!
Maartjeh..rustig aandoen hoor! dikke knuffel..hoop dat Tako snel thuis is! Ik hoop ook dat Claartje lekker ligt te knuffelen met haar beeb!
Zo, net lekker gegeten. Mijn man vindt het wel fijn dat ik thuis ben. Dan staat het eten altijd al klaar in de pannen zodat we alleen het gas eronder hoeven te zetten. Hij laat zich ook nu verwennen.... Heb bij de Scapino een fitnessbal gekocht. Zit lekker, maar is wel wat klein. Ik had hem groter verwacht. De fitnessbal bij de yoga was dik 22 euro. Deze 10. Dus om te proberen is het wel een fijn bedrag. Je schijnt je weeen er mee op te kunnen vangen en voor mensen met bekkeninstabiliteit (moi) geeft het verlichting. Alleen dat ding stinkt nog verschrikkelijk... :-& Vanavond doe ik ook niet veel meer. Vandaag wat boekjes doorgespit om te kunnen maken. Heb er weer helemaal zin in om creatief te zijn. Dat is heeeeeel lang geleden en merk dat ik een echte workaholic ben... Ayse: Wat een pracht van een meid. Mooie donkere (?) ogen en veel haar. Jullie zullen wel glimmen van trots! Claartje: Ben zo benieuwd of alles goed verlopen is.
Waterlelie..fijn is dat hè..hier eten we ook veel eerder als anders.. enne lekker die bal effe afsoppen met een lekker soppie..misschien dat het helpt.. En wat ga je maken? al iets bedacht?
zo dames ben ik weer, ik dacht een schoon huis te hebben na het gesop van vanmiddag kom ik thuis heeft onze hond scheiterij de gordijnen en de radiator en bench helemaal onder de scheit, Ik ken wel janken! Wat veel dames met hoge bloed druk zeg! Heel veel sterkte meiden! Zo ik ben zo terug ga ff bammetjes smeren voor me mannetje en een kop thee zetten tot zo!
Ik moet uit een aantal ideeen wat gaan zoeken Miep, dus helemaal precies weet ik het nog niet... De bal heb ik al afgenomen, maar helpt nog niet veel.... Oh jakkes.... Dianne, dat is balen. Kan niemand je helpen?
jah hoor mijn mannetje heeft het voor me opgeruimd maar ik baal behoorlijk van me gordijnen, gelukkig mijn hondje veder niet ziek!
hier even snel een berichtje van mij... ik kreeg net een sms van amber...met haar en de baby is alles goed... ze mag zo weer naar huis... ik denk ze vanavond of anders morgen wel haar verhaal komt doen....
wat een mooie baby's zeg.....ik ben zooooooo jaloers op de meiden die al lekker hun kindjes kunnen vasthouden.Ongelovelijk hoe snel t uiteindelijk toch allemaal gaat.Ik kan nog niet echt beseffen dat wij ook straks ons lieve babytje vast mogen houden.Ik zal blij zijn als alles achter de rug is en goed is afgelopen. vandaag heel vervelend nieuws gekregen, de moeder van mijn moeder..mijn oma dus gaat dood.Vind t best erg voor mn moeder ookal is t best een nare vrouw, en zullen we er weinig aan missen t blijft toch dr moeder. Kenissen van ons verwachten ook een kleintje..zij is begin januari uitgerekend en nu kregen we te horen dat hun kindje heel ernstig gehandicapt is zo erg dat ze niet eens weten of t de geboorte zal overleven zielig he! t is zo zwaar voor ze.. sorry hoor moest t ff kwijt groetjes lin
Linny; Agh meid ik kan begrijpen dat je dat even kwijt wil, daar hoef je geen sorry voor te zeggen! Heel veel sterkte ermee *knuffel* Ik vind het hier veeeeeelste rustig, waar is iedereen!
* buddy nieuws * ik heb net 'n smsje gehad van claartje... hey buddy! SVEN is om 14.18 uur gezond en wel ter wereld gekomen! met mij ging het vanmiddag wat minder...ks viel heel zwaar...maar nu gaat het al weer veel beter. onze knul weegt 3770 gram en heeft al 2 keer aan de borst gedronken. liefs aan iedereen op het forum. ik heb SVEN ook al gezien en ik zal proberen om de foto in m'n album te zetten!
Jeeej! eindelijk nieuws van Claartje :-D Claartje; Alsnog SUPER gefeliciteerd met jullie zoontje! Lekker genieten en uitrusten nu. :-D
CLAARTJE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE MOOIE ZOON SVEN! mooi kereltje hoor....op de foto! french bedankt voor je buddy nieuws....