December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Heeej Girls!

Kom ff m'n banner lezen, vandaag 39 weken, (Nollie ook gefeliciteerd he! Of ben jij ondertussen al bevallen? ;) )

Moet om 9:30 bij de Vk zijn, dus ga er meteen weer vandoor.

Tot zo/vanmiddag...

xX Es

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    goedemorgen

bedankt vor jullie lieve woorden allemaal !
    ik heb vannacht eigenlijk heel goed geslapen

gerda en maartjeh heel erg veel succes vandaag

en alle anderen die op controle moeten ook

miep shop ze

dreams succes in je huissie hopelijk zijn ze snel klaar met schilderen en kun je er volgende week lekker in.

es gefeliciteerd met je 39 wkn miss ben jij wel de volgende ! ik hoop het voor je meid.

iloon eerste nacht alleen met drie kids lijkt me ook erg spannend maar dat is je ook gelukt ! supermamma.

ayse mooi meisje hoor

en sven ook al zo'n lief kereltje

nou ik ga maar eens even ontbijten en zo even de vk bellen met de uitslagen van het zh

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    nollie ook gefeliciteerd met je 39 wkn

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, gelukkig dat je weer naar huis mocht. Heb je wel een beetje geslapen nu? Hoop dat je het nog even volhoudt of dat de kleine zich snel meldt!

Linny, wat vervelend van je oma zeg en ook heel heftig van die kennissen. Sterkte!

Salapio, leuk dat het zo gezellig was, maar die vieze rook....Bah!

Bipat, show us je gipsbuik!

Happygirl en Dreams weer een slecht nachtje gehad...Pfff.

Dreams, het schiet lekker op in het huis zeg!

Ayse, aha, ik lees al waar de naam vandaan komt...

Iloon, wat goed dat je de nacht alleen met je kids heb gered. Lijkt me toch best spannend hoor.

Dianne, niet ziek worden meid!

Augustus, ik ga ook lekker naar de kapper vanmiddag!

Alle meiden succes bij VK/Gyn!

Liefs olga

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    olga ik heb vannacht eigenlijk best goed geslapen en dan voel je je ineens een heel stuk beter,

veel plezier bij de kapper

6. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    @olga: was ik niet vanplan, zul je net zien moet je bevalle n ben je ziek :S haha zou net weer wat voor mij zijn!

7. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Wilde net weggaan, maar ik post nog even een (huishoudelijk) vraagje;

Weet iemand nog n lekker huisparfum, niet te erg aanwezig, beetje n mild geurtje?

M'n buren roken sinds kort onder de afzuigkap,de rook komt treug in mijn keuken :( op 1 of andere manier, het stinkt in mijn huis naar sigaretten (met kookluchten dito) heel vervelend, moet maar s nagekeken worden...

(best apart dat ik, voorheen vervent rookster, zit te zeuren over rooklucht )

Thanks alvast!

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Essebes, ik zou je buren er eens op aan spreken. Ze kunnen toch buiten gaan roken of bij een raam ofzo....Nu heb jij er last van, dat lijkt me ook niet de bedoeling!

Amber, gelukkig goede nacht gehad. Dan kun je alles weer veel beter aan he!

Dianne, ik ben niet zo bang om ziek te worden, maar wel dat ik net een koortslip heb als ik moet bevallen. Dat lijkt me zo erg!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Essebes, ben je al lang gestopt met roken of toen jullie zwanger wilden worden?

10. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    goeiemorgen
    ik meld me ook weer ff..gister een hele ananas opgegeten!haha maar niets gebeurd hoor!
    @ess ik heb die brise automatische verstuiver (die grote van die duizendpoot reclame) met de citrusvulling, dat geeft een lekkere frisse fruit geur, alsof je langs versfruit loopt, ik hou zelfs niet zo van lavendel of dennegeur parfums ofzo..vind deze t lekkerst

11. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    nou idd olga: dan ben je idd mooi klaar! (not)

Dames hebben jullie ook zo'n last van mensen die anders ook haast nooit langs komen of je een sms sturen met is de baby er al? ik wordt er gek van... gister stond er een ex klasgenoot bij me op de stoep (lees; voor dag en dauw! grr) voor de twee keer deze week. ook word ik helemaal klem gesmst hoe het met me is (lees: of de baby er al is) lekker irritant, wordt leuk als de baby er is, me mannetje bonjourt ze er zo weer uit haha!

12. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Augustus…dankje..en veel plezier bij de kapper! ;)

Iloon..druk dagje vandaag..zielig hoor dat hielprikje.. :rolleyes:

Essebes en Nollie gefeliciteerd met je 39 weken!
    Nou wordt het echt spannend! :confused:

Olga..ook veel plezier bij de kapper vanmiddag!
    Volgens mij gaat iedereen nog effe gauw naar de kapper..ik ga volgende week nog een keertje.. :)

Essebes..over dat roken..zitten jullie met de keukens tegen elkaar aan?
    Dan heb je best kans dat de afvoer gelijk op loopt..?
    Dus niet apart?Mischien even naar laten kijken?
    Kan je misschien al wel zien als je het buitenkapje eraf haalt? :rolleyes:
    Huisparfum..tja ik haal altijd die glazen flesjes van ambi pur….gewoon die spuitflesjes..
    Die ruiken wel lekker!

Linny..jammer dat de ananas niet heeft geholpen..
    :)

Mijn mams komt me zo ophalen..dus tot laters... ;)

13. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    goedenmorgen!

Iedereen die naar de vk of gyn moet succes vandaag :D

Hier een vrij goede nacht achter de rug..wel wat buik en rug pijn maar niets echt spannends..

14. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Mogge allemaal

Wat is er al weer veel gekletst hier! :confused:

Claartje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sven!
    Heel veel geluk!

Ik heb vannacht niet echt geweldig geslapen. Ik heb echt last van mijn bekken en het vocht in mijn benen en voeten. En erger nog, ik hou mijn man ook wakker. Als ik draai (en dat is heel vaak) dan wordt hij er wakker van... Pffffff.... Bovendien snurk ik ook nog eens... Ik word er helemaal gek en sjagerijnig van!

Sorry voor mijn geklaag... :oops:

Verder geniet ik nog van het getrappel en kontjesgeschuif in mijn buik hoor... Wil het nog even niet missen!

Vandaag ga ik met twee meiden van de yoga wat eten hier in het dorp. Het is altijd wel gezellig en omdat we allemaal verlof hebben leek ons dat wel leuk. Na de bevalling gaan we ook babymassage doen...

Verder doe ik niet echt veel.

15. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Miep..niet echt meer geslapen en ik voel me alweer niet zo lekker. (wordt hier echt van gebaald om dat steeds te moeten zeggen)
    Shop ze!

augustus...lekker hoor! Laat je maar lekker verwennen bij de kapper. En dan zit jij er in ieder geval mooi bij. Moet de kleine het nog even volhouden tot je geweest bent ;)

essebes...naar je banner gekeken :) ziet er goed uit 39 weken. Nog maar een week te gaan tot de uitgerekende datum.

olga..ook mooi je kraambed in :D Lekker nog even naar de kapper.

iloon..dat zal wel spannend geweest zijn, maar gelukkig is het goed gegaan.

waterlelie..veel plezier. Gezellig met de dikke buiken eten.

Ga me hier maar eens klaar maken om naar de vk te gaan, moet nog wat dingen doen voor ik ga, dus tot later.

16. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    zo zo idd veel afgeschreven hier...

claartje en mannetje gefeliciteerd met jullie zoontje (mooie foto)

de meiden die in het zh liggen of weer thuis zijn en niet op en top zijn. dikke knuf....

en ook iedereen die naar het zh of vk moet ook succes...is toch weer spannend elke keer.

hier gaat het wel zijn gangetje best goed geslapen maar wel veel rommelingen in me buik kwa steken krampen. gewoon echt gevoellig. denk voorweeen of zo. dat het vast een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beginnetje aan het maken is...

we wachten af.

ga vandaag ook lekker rustig aan di7oen. gisteren ook bijna de hele dag weg geweest dus nu maar even lekker niks.

liefs me and de baby

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Linny, een hele ananas!

Dianne, nog niet extreem last van dat iedereen belt of sms't hoe het gaat.

Waterlelie, wat leuk dat je met twee meiden van de yoga wat meer contact hebt. Gezellig even lunchen is altijd leuk!
    Ik heb met 1 meisje van gym wel leuk/meer contact, maar (nog) niet dat we bellen of afspreken...

Momhairy, hier wordt vandaag ook weinig gedaan. Gisteren heel druk geweest. Wil alleen de houten vloer dweilen en ga naar de kapper en loop dan een rondje door de stad voor zolang ik het volhou. Misschien zie ik nog wat sint kadootjes...

Olga

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik was trouwens net de babyfoon aan het uitproberen, maar hij doet het niet....Hoop dat mijn vriend hem vanavond wel aan de praat krijgt, maar zo moeilijk was die gebruiksaanwijzing niet.

19. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    * buddy nieuws *

ik kreeg gisteren nog 'n smsje van claartje...

oh jee,hoop dat dat goed gaat voor de mama's. (ik had verteld dat er 2 waren opgenomen)
    gerben zal vandeweek nog even wat meer foto's op het forum zetten,hij is zo fotogeniek :D
    lief dat iedereen zo mee leeft!
    vind dat we zo'n lief groepje hebben!
    slaap lekker alvast en er volgt nog wel weer een update!

liefs claartje

20. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb haar ook gelijk weer terug gesmst dat we haar allemaal feliciteren en dat we SVEN allemaal een mooie baby vinden.

ik ga vandaag m'n ziekenhuistas ff inpakken...ik heb 'n lijstje gemaakt...ik hoop dat ik niks vergeten ben :rolleyes:

Deel Deze Pagina