December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    vraagje: hebben jullie er ook zo'n last van dat als je hebt geeten bvb 's-avonds dat het eten helemaal niet lekker zit?
    pfff ik heb hier al de hele week last van :(

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wat een lieve sms van Claartje!

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    mogguh

balen van het weer niet lekker slapen van sommige meiden! Hopelijk helpt een klein middagdutje om energiek te blijven (voorzover dat nog kan met zo'n dik lijf...)

Essebes, 39 weken! Ikke 37 vandaag.

Linny, t gaat echt om het stofje dat in het hart van de ananas zit hoor! maar als jij zin hebt in een hele ananas... :) wie ben ik dan om je tegen te houden.

Dianne, bij mij gelukkig geen irritant gebel of gesms. Toen ik net verlof had wel veel krabbbels op mn hyves.

Heerlijk dat ik gister een to-do lijst heb gemaakt. Hoef ik me ook neit druk te maken om alles wat nog moet!

Grappig dat iedereen nog naar de kapper gaat of net is geweest. Mijn haar zit ook weer prima. En meestal kan ik er een week of 7 mee doen, dus das in ieder geval tot na de bevalling.

Fijne dag verder allemaal. Ik meld me nog wel een keer weer.

xxx

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    French, valt wel mee dat het eten niet lekker zit, maar merk wel dat ik iets minder eet.

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nu ik het over eten heb....ik ga even een stukje ontbijtkoek halen.

Sanneke, en wat staat er voor vandaag op je to-do lijstje?

Olga

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    donkere was -> zit er al in

ziekenhuistas

OverlijdensRisicoVerzekering bekijken (hik ik al maaaaaaaaaaaaanden tegenaan)

en een bedankje sturen aan de moeder van mn vriendin, die heeft een heel lief jasje gebreid voor Willie. (voor over een jaar :)) Echt heel lief.

En verder weer lekker schilderen. Heb gister een start gemaakt met mn schilderijtjes en het probeerschilderij is af. Ik had een paar dingen fout gedaan en emt de 'echte' versie doe ik het allemaal anders.

ik ga nu ff kopje koffie drinken en dan ziekenhuistas doen.

Hier zijn de ramen weer gelapt aan de buitenkant. Er staat al de hele ochtend zo'n hoogwerker te loeien. Ze hebben het deze keer redelijk goed gedaan, al zitten er nog steeds vliegenpoepjes op...

French, ik heb geen last van het eten. Al moest ik me gisteravond wel bedwingen om niet teveel te eten. We aten hutspot en daarvan kan ik zoveel eten dat ik echt barst. Dat leek me niet zo handig met zwemmen in het vooruitzicht en met een baby in mn buik (he, wisten jullie dat al, ik heb een baby in mn buik! :) )

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Lijkt me trouwens ook niet echt fijn als je als laatste van een groep overblijft, zoals die ene novembermama nu.

Wie is het trouwens?

Heb trouwens behoorlijk dikke handen vandaag. Mn horloge knelt ook en die zit gewoon op het normale gaatje.

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik zit al een paar uur de dvd serie van gooise vrouwen te kijken. Vriendin bracht die mee als tijdsverdrijf en ben er dus maar aan begonnnen..hij is echt leuk om te kijken.

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ow en laat ik vandaag ook maar es het bedzeiltje erop leggen.

heeft iedereen dat al?

miep, hoe is het met de matrasserij?

johana, veel kijkplezier

10. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hello ladies!

Gisteren de badkamer een zeer grondig poetsbeurt gegeven, hij blinkt helemaal!

Vanmiddag de laatste les over borstvoeding, dan ben ik er helemaal klaar voor ;).

Kan ik er nog bij op de agenda? Ik moet vanavond om 18.30 bij de gyn zijn op controle. Ik ben benieuwd of er al schot in de zaak komt.

Ik heb eigenlijk nog geen buddy om iets te laten weten als het zover is.
    Iemand geïnteresseerd in een Belgische buddy?

Groetjes!

11. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    :evil: zo kben weer terug van het ziekenhuis heb alles weer gehad, CTG bloed en urineonderzoek. krummel ging flink tekeer en was dus heel duidelijk alive and kicking! zitten we daarna een half uur in de wachtkamer bij de gyn. we zijn nog geen 2 minuten binnengeweest en kregen alleen maar te horen: geen klachten? nee nou kom zaterdag maar weer terug en dan mag je weer alles bij langs net als vandaag tot ziens! hallo...er staat duidelijk in het dossier dat ik 2 keer in de week hoef te komen niet om de dag en verder gaan we dus ook niet even kijken hoe het kindje ligt enzo? nou ja voordat dat allemaal boven komt borrelen sta je weer buiten en nu loop ik me dus vreslijk op te winden! ik wilde maar weer dat ik bij de vlos op controle kon want daar krijg je tenminste ook info over de bevalling enzo. of dat krummel nu maar gewoon komt dan zijn we er maar van af. :evil: :rolleyes:

zo even agressie kwijt en nu even bijlezen. ;)

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  13. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    He Sanneke ook al aan de schilder. Ik ook al een paar dagen... ;)
    Vidn het nog wel lastig hoor. Ik ben een pietje precies, maar moet geduldig zijn. Elke dag doe ik een stukje en hoop dat het wat leuks wordt.

Bedzeiltje heb ik nog niet. Slaap al zo vreselijk slecht, dus wacht nog even twee weekjes...

Nannaf:
    Dat is ook niet echt netjes zeg. Kan me voorstellen dat je boos bent. Kost heel veel tijd en dan hebben ze maar zo kort tijd voor je!

14. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Claartje, gefeliciteerd met de geboorte van Sven!!!

essebes wij hebben zo,n ding voor in het stopcontact van de oust die kun je instellen op de gewenste hoeveelheid parfum

15. Lisette

Lisette Niet meer actief

Claartje; Gefeliciteerd met de geboorte van Sven. Een mooi kereltje !

Amber; home sweet home. Dat gevoel zou ik ook hebben hoor. Ik wens je veel sterkte met het rusten.

Nafnaf; grrr, wat balen allemaal !

French; Hier ook last naar wat gegeten te hebben, dan vol gevoel en telkens de smaak van voornamelijk brood en warm eten een paar uurtjes erna. Soms echt irri.. :evil:

16. Lisette

Lisette Niet meer actief

Ik ben 36 weken, nog 28 dagen te gaan !
    :D

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    nannaf vervelend dat je zo behandeld wordt zeg

Hier geen last met avondeten. Hoewel ik wel minder eet als voorheen.
    Gisteren heb ik kopje bouillon met witte boterham op in het ziekenhuis.

Was wel raar hoor om met alle baby spullen naar het ziekenhuis te gaan. Maar gelukkig ben ik weer lekker thuis.

Lief smsje van Claartje zeg

Hier ook al naar de kapper geweest. Mooi kleurtje erin en lekker in laagjes geknipt. Wil er toch wel een beetje netjes uitzien als alle visite komt.

Heb net mijn woonkamer gepoetst. zometeen even de slaapkamer stofzuigen en dan doe ik vandaag lekker niks meer.

18. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik heb gisteren trouwens nog een echo foto meegekregen van het gezichtje van onze kleine.
    Ik had een hele lieve gynaecoloog.

19. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @Amber: wat fijn dat je weer lekker naar huis mocht! en dat de gyn lief was. de gyn die ik tot nu toe had was ook aldoor heel zorgzaam hoor ik hoop dat ik die straks weer gewoon krijg. deze had ik bij de 1e echo ook en toen was het ook als zo´n :c:
    @Misskeita: heel veel succes! hopen dat ze je snel weer naar huis laten gaan of dat je snel je kindje in je armen mag houden!

@Claartje: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! en wat een droppie! fijn dat alles goed is!

@Lisette: gefeli met je 36 weken!
    @eten: ik heb na het avondeten ook wel last maar dan vooral van maagzuur en heel vol gevoel. ik ga zometeen aan een broodje pindakaas, schijnt ook te helpen als je wilt bevallen! (jaja is bakerpraatje maar wie weet...)
    @Sanneke: hier een kraammatrasje onder het hoeslaken voor het geval dat.

20. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Bevallingslijst

01-12-07
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

08-12-07
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Nog op komst:
    Meisjes: 19
    Jongens: 13
    Verrassing: 23

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

Geboren:
    1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james*
    2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas*
    3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa
    4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper
    5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle
    6. Sofine79 - 1e kindje - bevallen op 7-11-07 in ZH - 36w2d - Liva Isabella
    7. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian
    8. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin
    9. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda
    10. Claartje79 - 1e kindje - bevallen op 27-11-07 in ZH - 39w - 3770gr - Sven

Jongens: 5
    Meisjes: 5

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse/Dreams)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)
    25 Claartje79 ( French )
    26 French ( Claartje79 )
    27 Jufffie ?
    28 Kelly ( Frederike )
    29 Bowie ( Nannaf )
    30 Nannaf ( Bowie )
    31 Lentefee ( Loopy )
    32 Momhairy ( frederike )

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

29 november: Essebes 9:30 VK
    29 november: Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn
    29 november: Happygirl 11.10 vk
    29 november: Gerda naar het ziekenhuis 15:30
    29 november: Alieke 07.45 echo ligging
    30 november: johana79 controle gyn 10.15u
    30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg
    01 december: Nannaf controle gyn
    03 december: Inge1975 laatste officiële werkdag
    03 december: Sam28 vk 11.10
    03 december: Olga VK 18.30
    04 december: Salapio VK 8.45
    04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging
    04 december: amber1978 VK 16.00
    04 december: Alieke VK 16.10
    05 december: frederike VK 16.25
    06 december: Sanneke VK 10.30
    07 december: Momhairy vk 14.30
    10 december: Miep en Miep vk 17.30
    10 december: Salapio VK 13u
    11 december: Sanneke VK 14.10
    12 december: Inge1975 VK 16.30
    18 december: Salapio VK 9.00u
    18 december: Inge1975 VK 10.20
    18 december: Miep en Miep vk 17.30
    19 december: Inge jarig (32 jaar)
    23 december: Olga jarig! 28 jaar!
    24 december: Inge1975 VK 14.10
    29 december: Lisette jarig (32 jaar)
    31 december: Inge1975 VK 10.00
    19 januari: Sanneke jarig ;)
    (haha, gooi me dr maar weer af als het te ver vooruit is)

even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

Deel Deze Pagina