ff update over Yaeda: Vanmiddag de gehoortest en de hielprik gehad...haar oortjes doen het erg goed en oh wat zielig die hielprik...heb haar gelijk getroost Daarna heeft ze lekker liggen slapen. De VK moet nog komen om haar te wegen, ben eens benieuwd wat ze nu weegt!
Zo, dit even als eerste, *Buddienieuws* : Lindy ligt nog steeds in het ziekenhuis, ze zou vandaag uitslag van urine en bloed krijgen. En voor de zekerheid moet ze ook nog in de MRI-scan want ze heeft verschrikkelijke hoofdpijn die steeds erger wordt en ziet raar Ze ligt wel met 3 meiden op de kamer erg gezellig zegt ze ma wel saia in het ziekenhuis Ik heb een dikke kus en knuffel teruggestuurd van ons allemaal en sterkte gewenst voor de scan, de arme schat! Ben dus benieuwd naar de bloed- en urine uitslagen.. *Reacties: dianne, jaa! ik merk dat ook ineens tonen veel meer mensen interesse in je die je eerst amper sprak moest er ook erg aan wennen hoor french, thanks voor de update en wat een lief smsje van Claartje! nannaf, oh wat vervelend voor je als ik al die gyn-verhalen zo hoor lijkt de VK idd persoonlijker verschrikkelijk altijd die lange wachttijdn zou er de volgende keer wel wat van zeggen hoor Gerben & Claartje, Wat lief dat je hier even komt posten vervelend dat Claartje zo duizelig was van de ruggeprik en last van naweëen Nou ze is zeker een flinke tante en rust maar lekker uit jullie, geniet van het kleintje Maartjeh, fijn dat het wat gezakt is ah vervelend dat je zo vaak naar het ziekenhuis moet mja beter streng onder controle dan dat er dalijk iets mis is, knuffell Gerda, spannend! Succes en sterkte voor jullie, knuffell ohnee ik ben weeer zo duizelig alsof ik ga flauwvallen zie sterretjes bah zo'n eng gevoel xx
Maartjeh fijn dat alles weer goed was! En zondag en donderdag weer terug..je kunt het straks met de ogen dicht af.. Maar wel fijn die extra controle! Gerda..heel veel sterkte meid.. Ik hoop snel goed nieuws te lezen hoor! Bipat..je kan ook eten bestellen? Iloon..fijn dat de oortjes het goed doen..gaat ze straks vast goed luisteren naar mams.. En hielprikje gehad..zielig hoor! Dreams..bedankt voor je update.. Wat vreselijk zeg dat het niet zo goed gaat met Lindy.. Hopelijk zijn de uitslagen allemaal goed! Bedankt voor de knuffels die je hebt gedaan! Enne denk je ook effe aan jezelf..sterretjes zien? Dan gaan liggen hoor!
Maartjeh fijn dat je weer thuis bent en dat het iets gezakt is weet iemand hoe het met Misskeita is ? Die moest toch ook naar het ziekenhuis ?
Goedemiddag dames, Goed om wat van Claartje en Lindy te horen.. Gerda succes zo! Zoo ik ben er klaar voor hoor. Mijn haar zit helemaal toppie. Heb extra folie's erin laten zetten, dus ben weer extra blond. En weer een lekker shampootje gekocht bij de kapper.. Heb nog een voedings BH gescoord bij de H&M, een leuke met kant en een beugel...Zag ook die tijgerprint (iemand had die gekocht van het forum?), maar ik heb iets tegen BH's zonder beugels... Zo ik ga ff de bank op
maartjeh fijn dat de controle goed was...en dat de beeb het goed doet natuurlijk gerda meid...succes vanmiddag....we denken aan je! Lindy nog steeds in het zh....klinkt eng wat je omschrijft..ik hoop dat de mri meevalt voor je Hier ook net aan de ctg gelegen..voelde meisje echt een stuk minder vandaag en maakte me wat zorgen. Kreeg echt een superlieve gyn en meisje doet het goed. Bloeddruk was wel weer wat hoger maar niets zorgwekkends....dus morgen hoef ik niet nu mag ik maandag weer.
@Lindy: oh wat vervelend! heel veel succes! @Gerda: succes zometeen in het ziekenhuis! @Maartjeh: jij ook al zo bekend richting het ziekenhuis! fijn dat alles verder goed was! probeert jouw kindje die dingen er ook steeds af te schoppen bij de CTG? @Johanna: ook voor jou weer een goed bezoekje aan het ziekenhuis! fijn da tje meis het zo goed blijft doen! @Claartje en haar man: succes met bijkomen en herstellen! klinkt allemaal niet zo fijn maar wat houd Claartje zich goed! super! Ik ben alweer wat gekalmeerd hoor, ik schaam me zelfs een beetje als ik lees dat er een paar zijn opgenomen ivm hoge bloeddruk. ik mocht gewoon weer lekker naar mijn eigen huisje. dus ik mag niet zeuren!
kersverse papa Gerben: Zo te lezen is het niet geheel van een leien dakje gegaan, maar inderdaad Claartje houdt zich heel goed naar omstandigheden. Fijn dat je ons zo even op de hoogte houdt. Jij ook veel sterkte en veel liefs aan Claartje. Ben net terug van de lunch met de twee meiden van de yoga. Heerlijk om zo even te kletsen. We gaan ook na de bevalling babymassage doen en ik hoop dat we nog vaker zo afspreken. Ik merk dat ik het heel erg fijn vind om onder mensen te zijn nu ik met verlof ben. Ik ben alleen bekaf. Ik ben naar het dorp gewandeld (nou ja, gewaggeld) en dat heeft toch best wel energie gekost. Maar het was gelukkig even droog en eigenlijk wel lekker. Dus nu met de beentjes omhoog en nog een bakkie thee. Straks komt mijn man alweer thuis en is er weer een dag voorbij... Sanneke: Heb je nog steeds de bal van 65 cm? Ik heb hem ook harder opgeblazen en het helpt inderdaad wel iets... Twijfel toch nog of ik hem niet groter ga kopen.
Bevallingslijst 01-12-07 Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Nog op komst: Meisjes: 19 Jongens: 13 Verrassing: 23 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james* 2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle 6. Sofine79 - 1e kindje - bevallen op 7-11-07 in ZH - 36w2d - Liva Isabella 7. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian 8. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin 9. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda 10. Claartje79 - 1e kindje - bevallen op 27-11-07 in ZH - 39w - 3770gr - Sven Jongens: 5 Meisjes: 5 BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse/Dreams) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ( Frederike ) 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) 32 Momhairy ( frederike ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 29 november: Essebes 9:30 VK 29 november: Maartjeh 9.30 ctg en 10.10 controle gyn 29 november: Happygirl 11.10 vk 29 november: Gerda naar het ziekenhuis 15:30 29 november: Alieke 07.45 echo ligging 30 november: Miep en Miep (telef.) intake kraamzorg 01 december: Nannaf controle gyn 03 december: Inge1975 laatste officiële werkdag 03 december: Sam28 vk 11.10 03 december: johana79 controle gyn 14.15u 03 december: Olga VK 18.30 04 december: Salapio VK 8.45 04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging 04 december: amber1978 VK 16.00 04 december: Alieke VK 16.10 05 december: frederike VK 16.25 06 december: Sanneke VK 10.30 07 december: Momhairy vk 14.30 10 december: Miep en Miep vk 17.30 10 december: Salapio VK 13u 11 december: Sanneke VK 14.10 12 december: Inge1975 VK 16.30 18 december: Salapio VK 9.00u 18 december: Inge1975 VK 10.20 18 december: Miep en Miep vk 17.30 19 december: Inge jarig (32 jaar) 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 24 december: Inge1975 VK 14.10 29 december: Lisette jarig (32 jaar) 31 december: Inge1975 VK 10.00 19 januari: Sanneke jarig (haha, gooi me dr maar weer af als het te ver vooruit is) even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
Sanneke, ben nieuwsgierig naar je schilderijtjes! Wat voor afbeelding komt erop? Handige link trouwens, heb hem even opgeslagen! De wieg is heel lief trouwens en je buik vergelijkbaar met de mijne. Ga zondag ook weer even wat nieuwe foto's maken. Olga
Nannaf, hopelijk heb je volgende keer weer een lieve gyn! Amber, jij juist wel een aardige gyn...wat leuk dat je nog een echo foto mee kreeg van zijn koppie! Gerben, zo te horen hebben Claartje en jij het best even pittig gehad! Kan me voorstellen dat jij je zo machteloos gevoeld hebt. Gelukkig doet kleine Sven het goed en hopelijk knapt Claartje ook snel weer op van de operatie. Miep, ik ben gestopt met die babyfoon...mag mijn vent traks even uitproberen. Dreams, fijn dat er weer een up date van Lindy was. En jij niet weer flauw gaan vallen he... Lindy, nu ook nog erge hoofdpijn erbij. Het houdt niet op. Hopelijk komt dit alleen door de hoge bloeddruk. Hou je taai he meid! Kussie! Maartjeh, gelukkig blijft het bij jou aardig stabiel! Johana, gelukkig ook weer alles goed! Liefs olga
Zo, mijn haren zitten ook weer lekker in model. Ik wil altijd door 1 kapster geknipt worden en kom daar inmiddels al drie jaar, dus is erg gezellig. Aan een stuk door kletsen! Verder ook nog wat kadootjes gekocht in de stad en dweilen heb ik geen zin meer in. Doe ik morgen wel... Olga
O ja, morgen ga ik mijn schoonmoeder even ophalen en gaan we lekker pepernoten en speculaaskoekjes bakken. We vieren namelijk zaterdag Sinterklaas en daar hoort eigen gemaakt lekkers bij!
Wow, wat leuk zeg! En dat maak je helemaal zelf? Goed man! Heb je de afbeelding ook zelf bedacht of na gemaakt?