Olga..fijn dat je babyfoon het toch doet! enne bakse straks hoor! lekker zeg! Amber..ach ja je kan het altijd in huis hebben toch? Ik moet nog voeding halen..denk dat ik voor friso ga..is de middelste toch? je hebt similac friso en nutrilon..of niet?
Fijne dag Olga Miep zijn ze zo gruwelijk die honden ? Mijn hondje is idd wel zielig ( maar ook wel een beetje klein zerig) Toch bedankt Juffie hier wordt ook geduimd voor Jayda en jou
Amber...nou ja gruwelijk.. ze zien er een beetje eng uit..de meeste mensen gaan naar de overkant van de weg als ik eraan kom lopen.. heb je het pootje al schoongemaakt? hier gebeurt het ook wel eens en doe dat altijd met betadine..en dan een sokje erover.. vinden ze niet leuk hoor..
Mijn andere twee waren ook kleintjes dus het kan wel kloppen hoor Thomas was 5,5 pond en lieke 6 pond Ik heb een paar pakjes maat 50 is idd erg schattig Miep volgens mij klopt dat wel die merken Ik heb bij thomas en lieke nutrilon omneo gebruikt. maar pas vanaf 4 maanden ofzo. Combi met borstvoeding. Ze spuugden allebij nogal wat daarom op die voeding gegaan
Amber..leuk hoor zo klein! ik denk dat wij wel een grote krijgen.. als ie op z'n moeder lijkt.. Tja ik had gevraagd aan de vlos voor flesvoeding maar ze zei dat ze geen reclame mocht maken dus geen merk kon noemen. beetje belachelijk al zeg ik het zelf..
Ik heb het schoon gemaakt met dettol en als ik naar buiten ga idd sokje erover. Betadine heb ik niet in huis. Mannetje neemt soda mee straks Wel merk hond heb je miep ? Meestal zijn die grote honden juist heel lief. Ik houd niet zo van die kleine aggressieve schoothondjes. Wij hebben een welsh springer spaniel dat is een middelmaatje zeg maar.
Goeie Morgen Meiden! Vandaag de laatste dag van de maand, en dan.. Is het morgen eindelijk Decemberrrrrrr Johana, fijn dat je het gastouder geregel achter de rug hebt en dat je er gerust over bent Juffie, ah nog een weekje wachten wle ietsje later dan de uitgerekende datum, ma is ook zo voorbij, Es, oow je bent er weer Gelukkig! Ik miste je al wijffie hihi en succes met de minder leuke dingetjes Nollie, oh je bent ook al de 39 weken gepasseerd, gefeliciteerd nog Wat een spanning Volgensmij zijn jullie 2 en Gerda een van de verste nu he? Happygirl, oh vreselijk ik heb ook weer van half 3 tot 5 ofzo wakker gelegen heb er deze week echt veel last van, kan amper slapen ben misschien veel te druk met mn gedachten Maar hoop niet dat het aanhoud anders ben ik tijdens mn bevalling helemaal suf Er staan vandaga weinig dingetjes op onze agenda, Miep succes met je intake gesprek Oh heb dus echt weer een rotnacht gehad, amper geslapen en weer gedroomd dat ons kereltje er al was! Wat een domper om dan wakker te worden zonder knulletje hihi Nou ik ga me maar eens een ontbijtje maken en dalijk onder even alles poetsen in ons huis Iedereen een fijne dag vandaag Tot straks (ooh alles is zo spannend ) Xx dreams
Ja idd een beetje advies kan toch geen kwaad. Je hebt toch al besloten dat je flesvoeding gaat geven. Ik snap dat niet hoor. En flesvoeding is toch ook prima ! Ik heb bij thomas en lieke na een paar maanden gecombineerd wilde mijn lijf ook wel weer eens voor mezelf en de kids deden het er prima op. Ik ben gestart met nutrilon. Mijn Vk heeft toen bij lieke geadviseerd om met gewone voeding te starten en niet met speciale dat kan altijd nog. Behalve als er allergie in de familie zit.
Amber..oh dettol werkt ook goed! En dan hebben jullie wel een schatje volgens mij..die ogen altijd zo lief! Enne wij hebben 2 bordeauxdoggen.. En onze Kees is echt een sukkel..en lekker lomp met zijn 65 kilo.. en onze lara is echt een teef...kan heel vreemd uit de hoek komen.. Dus als er eentje komt die bang is..gaat ze die zeker testen..
Oh ik zie jullie zo over de voeding praten ik zit me echt druk te maken of de borstvoeding me gaat lukken Nadat ik er het een en ander over gelezen heb Mja moet ik vast niet doe, misschien gaat het straks vanzelf..
Dat zijn toch super lieve beesten ! Ze zijn idd wel groot. Hier in de straat woont er ook een maar een schat hoor. Die witte kleine hondjes die meteen beginnen te grommen daar heb ik nou helemaal niets mee. Jamie heeft van die mooie grote bruine kijkers. En ze is idd heel erg lief. Ook met de kids. ze is alleen heel enthousiast met nieuwe mensen. Dat is soms wel lastig. Maar ze is pas 1,5 dus.
Dreams..ja dat is wel balen..als je denkt de bevalling gehad te hebben.. en dan moet je nog.. En niet teveel poetsen vandaag! Tja die voeding..ik ben zelf vroeger een heel ziek kind geweest.. had ik geen astma zat ik onder het exceem en overal allergisch voor.. Maar ik heb zoiets van..als je nu al meteen van die aparte voeding gaat geven..weet je nooit of het kind er last van heeft..toch? En overstappen doe je toch zo..lijkt mij?
Oh dames nu jullie het over maat 50 hebben. Jayda past net in maat 44 en die zit nu nog ruim. Maar het gekke is ze past wel in maat 50 van noppies... Dus dames met noppiespakjes haal maat 62 in huis, want straks kunnen jullie kids er niet in! En in C&A en H&M hebben ze van die leuke boxpakjes voor de eerste paar weken in huis. Ze zijn zo heerlijk zacht en het zit echt lekker! @ Borstvoeding; Ik heb 2,5 maand borstvoeding gegeven en neimand heeft mij verteld om vit.K in te nemen. Volgens mij moet ej dan ook Vit. D innemen maar datw eet ik niet zeker. Ik heb niks ingenomen behalve de zwangesrchapsvitamines Gravitamon. daar zit alles in ook voor na de zwangerschap!
Juffie, ja klopt vitamina K & D moet je innemen heb het toevallig eergister gelezen in zon boekje wat ik bij het intake gesprek heb gekregen Oh ik wil echt heel graag borstvoeding geven, hoop ook dat het me lukken gaat Het lijkt zo moeilijk als je het leest en ik ben al zon onzeker mensje
Juffie die vitamine k en later vitamine d geef je rechtstreeks aan het kindje als je borstvoeding geeft. en idd MIep je kunt zo overstappen als dat nodig is. Ik zou er in ieder geval niet mee beginnen
Juffie, OH JIPPIE nu ben ik er eindelijk eens als je foto's showtt Wat een lieffieeeeeeeeeee! Oh echt een schatje, ze lijkt best al groot
Dreams..je moet je daar niet druk over maken meid.. je doet je best en als het niet wilt..dan ga je over op de fles! Amber..Ja ze zijn ook heel lief voor ons hoor.. die kleine witjes daar heb ik ook niks mee..vooral die fanatieken.. Die denken dat ze die van ons aankunnen.. 1,5jaar..ja das nog echt speelse leeftijd hè! Hier is lara 4 en Kees is 3 jaar. juffie..noppies valt klein uit hè..ik heb 1 pakje van 56 dat is echt idd heel klein..maar wel ontzettend lief!