alieke...mooie echo foto! augustus....leuk filmpje...kende hem nog niet... echt leuk... ik ga effies de herhaling van babyboom kijken.... ik meld me wel weer.... doeidoei
Arka, ik krijg helemaal de kriebels van je....Iedereen die hier maar aan het rommelen is, brengt het allemaal erg dichtbij! Wat een lieve november mama´s trouwens dat jullie zo meeleven....Dat doen wij straks vast ook bij de januari mama´s! Murmel of Dafje, weten jullie inmiddels al iets meer over hoe het met Indigo is? Olga
Ik moet er ook niet aan denken om op tv te bevallen of met een vreemde kerel erbij... Vond gister de bevalling in babyboom vrij heftig, wordt daar best wel onzeker van als ik dat zie.. Hebben jullie dat niet?
Balen trouwens... Ik dacht dat mijn vriend deze week vroege dienst had en dus vanmiddag om 12 uur thuis zou zijn. Is dus niet zo....jammer! Het ruikt hier nu wel lekker naar pepernoten trouwens! En ik heb ook al gedweild. Nu nog even wat dingen regelen voor de ziekenhuis tas. Olga
Dat valt dan ff tegen Olga... Ik ga ook maar eens wat gevuld speculaas halen beneden. Krijg lekkere trek van jullie gebabbel over pepernoten en oliebollen... Babyboom vind ik best leuk, alleen gister best heftig. Zat gewoon jankend te kijken naar die bevalling..
Agghh ik vind dat altijd zo schattig als ik die mannen met zo'n kleintje zien. hahah er is dan ook meteen geen stoere praat meer bij, dan hebben ze zo'n klein hartje. Babyboom: Nee! ik heb het gemist! kan ik het nog ergens terug kijken ofzo?
Alieke Babyboom is NU bezig op ned 2! Veel kijkplezier! Enne meides, lekker hoor, ik pak na jullie praatjes ook meteen m'n kruidnootjes erbij, jammie
hello dames, Het blijft komen, ook bankhangen heeft daar niks aan verandert... Het wordt zelfs pijnlijker Ik zou bevallen een dik half uur van waar ik woon, daar wonen ook mijn ouders. Ik denk dat eens mijn mannetje thuis is, we die richting uitgaan, daar kan ik tenminste een bad nemen... Da's nog wel drie uur wachten, we zien tegen dan wel wat het geeft. Durf nog steeds niet te geloven dat het misschien zover is... Tot later! xxx
Jeetje Arka! Wat spannend! Ik krijg er helemaal kriebels van :-D Probeer iets te vinden waar je je prettig bij voelt. Succes! ik ga voor je duimen! Nou babyboom is afgelopen, best een pittige aflevering inderdaad. Ik vind het zo vreselijk voor die vrouw die in de steek gelaten is door haar man! VRESELIJK. zoiets grijpt mij echt (mijn moeder heeft mij grotendeels ook alleen opgevoed)
Arka, komt het nog steeds om de 11 minuten of al sneller? Hier mag ik pas de VK bellen als ik twee uur lang om de 4 a 5 minten weeen heb die ongeveer een minuut aanhouden. Of eerder als het niet goed gaat of het heel erg heftig is... Strekte meid, ik hoop dat het doorzet. Zou zo tegenvallen als je toch nog een paar dagen moet wachten.
Kreeg net weer een kaartje van de gym binnen. Er zijn er al 9 van de 12 bevallen! Iedereen te vroeg en 1 twee dagen over tijd. Zul je zien dat ik juist 2 weken over tijd ga....
Ja ik moest ook even een traantje laten, en ik kijk het verder nooit. We zijn gewoon extra emotioneel. En als je dat best grafisch vond, nou wat ze ons op de cursus lieten zien, dan hoef je meteen niet mee, volle close ups etc... Heel onsmakelijk vond ik het. Mijn mannetje mag naast me blijven staan!
Woehoej er is weer genoeg bijgekomen sinds ik ging vanmorgen.. ik denk kom ff langsgewipt ben zo moe, heb alles gezogen en toch alle kleertjes ingeruimd enzo oh wat ben ik verliefd op zijn kamertje Maar wil toch even al het nieuws lezen voordat ik mijn dutje ga doen Alieke, gefeliciteerd met je 38 weken Juffie, gefeliciteerd met je 3 maanden oude prinsesje Ik vind eigenlijk dat de kraamhulp best wel hier en daar mag zuigen hoor als je zelf ind e kreukels ligt Hoop dus eigenlijk niet op een echt kerstkindje want dan gaan ze eerder weg Arka, oh jeetje wat spannend ook voor jou! Pf lijkt me wel vervelend als het dan ineens stopt en nu de buikpijn weer constant is, nouja denk dat het zeker een beginnetje is, toch..? Lieve Gerda: Oh wat een kl*te situatie zeg, maar hoezo kunnen ze het kleintje dan niet halen met een ks? Heeft dat risico voor hem dan? Pf en absluut niet zeggen dat je een slechte moede rbent hoor! Dat is echt niet zo! Je mag ook wel eens aan je eigen pijn denken stras als deze nachtmerrie voorbij is kan ook jij genieten En ik weet zeker dat je een geweldige moeder zal zijn heb je tot nu toe ook al bewezen ! En hou op met dat sorry zeggen dat begrijpen wij heus wel hoor ik duim met heel mn hart voor je dat je vliezen snel mogen breken En wat lief van je man dat hij bloed wil afstaan DIKKE KNUFFEL & STERKTE Happygirl, gelukkig dat je hebt kunnen uitslapen, ik niet maar ga zo even een dutje doen Phoe dat duurde weer even lang het bijlezen en reageren, nu ga ik even liggen.. Heb trouwens niks meer van Lindy gehoord, nja misschien straks of morgenvroeg weer. Anders zal ik haar ook maar weer eens smsen, de arme meid Xx dreams
hoi dames, ze volgen elkaar nu wel sneller op, zo rond de 5 minuten. En worden ook pijjnlijker. Het is nog dragelijk, maar niet voor lang meer. Om 17.30 komt mijn mannetje thuis, hopelijk hou ik het nog tot dan. Is zo stom om hem van zijn werk naar huis te halen, wat als het dan voor niets is...