December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Heej hallo

Malaika, wat een rotbericht. Veel sterkte, hopelijk gaat het gauw beter!

Miep, ik heb het zo gedaan:
    matras
    plastic
    badlaken
    molton
    hoeslaken
    sanneke
    dekbed

Ik ga echt niet dubbelop doen. :rolleyes:

Ik ben ook alleen. Mn mannetje is toch maar niet ziek geworden :) en is nu een uurtje poolen met een vriend.

ik ben net even in het winkelcentrum geweest. We vieren dan wel geen sinterklaas, maar wel de verjaardagen van mn zus, zwager en paps zondag. Dus ik op sjouw voor cadeautjes :confused: :( Lekker vermoeiend en nog niet eens helemaal geslaagd ook.
    Wel een schoenkado voor mn man gekocht.
    Hij was helemaal verontwaardigd dat ik zo lang mogelijk borstvoeding wil geven! Hij wil namelijk de fles geven :p Toen ik vroeg wat hij in z'n schoen wou, zei ie: een flesje. MAar daarvan heb ik er al genoeg, maar ik vond wel een leuk slabbetje over flesvoeding, dus die komt erin met een fles (biertje) en een chocoletter. Ook maar een voor mezelf.

Ik ga denk ik babyboom op uitzending gemist kijken.

laterzzzzzz en dikke kus van sanneke

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    owja, miep, bij de action zag ik een waterdichte molton. Voor weinig.

Heb je die in kampen?

3. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Hihi miep ja doet mijn mannetje ook vaker, maar hij is nu al vanaf half 6 aant slapen
    Arme jong heeft de verstandskies en een andere kies getrokken hij had zoveel pijn toen straks
    Nou ik ben dus echt om half 9 naar bed gegaan met harde buiken en pijn
    Maar ben nu weer klaarwakker, ik voel het alweer aankomen hoe het vannacht gaat..

Malaika, ohnee wat verschrikkelijk dit bericht :( heb er even geen woorden voor
    Kan me voorstellen dat je het gehad hebt,
    Hele dikke knuffellll!

Sanneke, wat leuk die kadootjes voor je man en een chocolade letter hmmmm :D

Wat is het hier maar rustig geweest pff voel me ook helemaal niet lekker weer
    Heb nu echt even geen geduld meer :)

Xx

4. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    dreams...ik voel hem ook aan komen. Dat wordt dan vast een hele lange nacht. Misschien kom ik je wel weer gezelschap houden. Begint hier ook een gewoonte te worden om 's nachts wakker te zijn. (en dan slaap ik 's middags niet eens)

Malaika...wat een rot nieuws. Sterkte. Hopelijk komt ie er snel bovenop.

5. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Die heb ik al geopend en die is nu gesloten tot december! :D

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Hey Lieve meides!

Ben net terug, even gezellig bij m'n vriendinnetje gegeten.

*Gerda even je oogjes dicht doen nu*

Als iemand Gerda n kaartje wilt sturen om d'r n beetje te steunen, ik heb d'r adres, dus ff n pb'tje naar mij. Leuk, kan ze goed gebruiken nu!

XX

7. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke….dus je ligt er nog wel tussen.. :)
    En fijn dat je kerel toch maar niet ziek is geworden!
    Leuk hoor allemaal cadeautjes shoppen!
    Enne action..ja die hebben we in ijsselmuiden..dus dichtbij!
    Ga ik daar zekers even kijken! Misschien morgen al wel even! ;)

Dreams..en happygirl..hopelijk slapen jullie vannacht! ;)

Ik heb even online gepokerd..
    Mijn vriend heeft het van de week uitgelegd..dus nu kan ik het ook..
    Alleen helemaal snappen doe ik het nog niet..
    Soms win ik..en dan denk ik ..waarmee? :rolleyes: :)

Mijn vriend is net weer thuis..dus ik meld me ook af…
    Weltrusten!

8. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    whahahaha!!!

Ik ga echt niet dubbelop doen. :rolleyes:

Ik ben ook alleen. Mn mannetje is toch maar niet ziek geworden :) en is nu een uurtje poolen met een vriend.

ik ben net even in het winkelcentrum geweest. We vieren dan wel geen sinterklaas, maar wel de verjaardagen van mn zus, zwager en paps zondag. Dus ik op sjouw voor cadeautjes :confused: :( Lekker vermoeiend en nog niet eens helemaal geslaagd ook.
    Wel een schoenkado voor mn man gekocht.
    Hij was helemaal verontwaardigd dat ik zo lang mogelijk borstvoeding wil geven! Hij wil namelijk de fles geven :p Toen ik vroeg wat hij in z'n schoen wou, zei ie: een flesje. MAar daarvan heb ik er al genoeg, maar ik vond wel een leuk slabbetje over flesvoeding, dus die komt erin met een fles (biertje) en een chocoletter. Ook maar een voor mezelf.

Ik ga denk ik babyboom op uitzending gemist kijken.

laterzzzzzz en dikke kus van sanneke[/quote]

9. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oh lieverd, ik heb het zo met je te doen.
    Daar was ik ook als de dood ervoor!
    Maar hoe komt hij ana de RS-virus? Jij of je man verkouden? bezoek?

10. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Lekker wijf ben je toch ook Sanneke ;)

Miep, ik heb ook gewoon, matras, plastic, badlaken, laken..

Vlindertje, he wat zonde dat je op deze manier je verjaardag moest vieren, mega balen dat je geen ontsluiting had, nog even volhouden hoor wijffie! *hug*

Juffie, gaat ie morgen open? Dan is het December :D

Malaika, lieverd toch....wat mega balen (heel netjes uitgedrukt!) Ik vind dit echt heel erg voor jullie. Sterkte meis

Xxx

11. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ik ben moehoe, dus ga lekker slapen, vriendje is op stap *beetje jaloers*

Tot morgen girls!

Arka zet m op, ben benieuwd hoor...

Sweet dreams!

12. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    happygirl, nou ik heb vanmiddag even gerust en net van half 9 tot 10u ff geslapen
    omdat ik vannacht dus echt ma 4 uurtjes had geslapen en zoveel gedaan vandaag in on shuis
    heb net gebadderd maar weet nu al dat vannacht weer niks wordt

Volgensmij maak ik me onbewust wat druk of verheug ik me te erg vind echt geen rust
    om goed te slapen
    dat maakt me weer bang voor de bevalling :(

13. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oh ja dames. ff mn verslag van vandaag.

Ik heb dus 2 marmercakes gemaakt. Een vooor mn ouders en de ander voor de afdeling waar Jayda ligt.

Ik ging naar Jay en kwam daar aan met de cake. Werd bestormd door de verpleegkundigen en de arts van jay kwam ook koekeloeren.
    Ik vertelde haar dat ze het mag proeven als ik weet wanneer Jayda naar huis mag.

Nouuuuuuuuuuuuuuuu als alle soed gaat mag ze..................................................................................................................................

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    dan mag ze ? hopelijk heel snel naar huis

het is december !!!!!!!!!!!!!!

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Ja het is december en lexy is vandaag jarig! hij wordt 2 jaar :) wat gaat het snel.

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    gefeliciteerd met je zoontje lexy mamabeer

een hele fijne verjaardag

goedemorgen allemaal

38 weken vandaag ! nog twee weken (ik hoop ietsje minder)

17. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    We weten niet hoe hij er aan komt. Er liggen nog een paar kids met rs, dus misschien heeft hij het daarvan. Wij hebben nergens last van en bezoek met verkoudheid komt er bij ons niet in. Maar wie weet is er bezoek van andere kinderen ziek geweest of heeft hij het van verpleging of artsen. We zullen het nooit weten.
    Hij krijgt er geen medicatie voor, het is een virus en geen bacterie, je kunt dus geen antibiotica geven. Dat kan alleen als er ook nog een bacterie bij komt (wat ik niet hoop). Hij moet dit uitzieken en ze houden hem goed in de gaten. Als hij koorts krijgt, dan geven ze misschien paracetamol.

18. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Mamabeer, gefeliciteerd met Lexy!

19. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    Mamabeer, gefeliciflapstaart met Lexy! :)

Malaika, heel veel sterkte met die kleine. Er zijn ook maar weinig dingen die op een redelijk normale manier verlopen hier bij decembermama's... Hopelijk komt hij er snel bovenop.

Juffie, wat fijn dat Jayda binnenkort met naar huis mag. Kan je eindelijk thuis van haar genieten.

Gerda, je bent een kei van een vrouw! Kop op, we denken hier aan je.

Hoe zou het met Arka gaan? Ben wel heel nieuwsgierig :rolleyes: .

Hier een hele slechte nacht gehad. Heb werkelijk geen oog dicht gedaan, wegens rugpijn. Mijn mannetje heeft zelfs nog een kruik warm gemaakt maar dat maakte niet veel uit.
    Gisteravond had ik nog even een schoonmaak aanval. Opeens moest de badkamer, toilet, slaapkamer en zolder nog een keer gedaan worden. Ben heerlijk tot 23:00 uur bezig geweest. Waarschijnlijk iets te veel gedaan... ;) .

Vandaag vieren we sinterklaas bij ons in huis. Gezellig. We zijn met 13 volwassenen en trekken altijd lootjes. Maken er een ssurprise en gedicht bij en verstoppen het ergens in huis. Het is altijd erg leuk. Wij hebben nog een extra verrassing, want de Sint komt langs... :) . Remco speelt 5 december voor Piet, dus zodoende. Ben benieuwd hoe de reacties zijn, ze verwachten het totaal niet.

Nou, ik ga de berging opruimen, misschien tot vanmiddag.

Dikke knuf Aisca.

20. aisca

aisca Actief lid

26 nov 2006
    377
    0
    0
    leerkracht
    Kudelstaart
    :oops: Goede morgen allemaal! :oops:

Deel Deze Pagina