December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    Welkom meisje26, Adriana B en babel!
    Meisje26, grote kans dat je inderdaad een december mama wordt! :D (Ik heb je maar op 1 dec gezet, is dat ok?)

1 dec: Linda76, jeannie, suus2007, meisje26
    2 dec: MamaNorah, Boontje
    4 dec: frederike80, Lolaatje, AnnieP, peetje22
    6 dec: Caruli
    7 dec: Claartje79
    9 dec: Sofine79, Lentefee, Ayse
    10 dec: Kelly, Jufffie
    11 dec: Kreeftje72, babel
    12 dec: malaika
    13 dec: Arka, bianca1979
    15 dec: ikkie
    14 dec: Augustus
    17 dec: hairdresser, lapeldoorn, Adriana B
    18 dec: MissN
    19 dec: bipat
    20 dec: Wiets

2. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    caruli, volgens mij zie je wel wat hoor bij een echo op 6 weken. In ieder geval een vruchtzakje en misschien (1 of 2 ) kloppende hartjes. Maar als ze nog niet veel kunnen zien, mag je vast snel terug komen voor een volgende echo, toch?

Adriana B, wat fijn dat jullie na zo'n lange tijd zwanger zijn geworden.

Arka, wat fijn dat de echo goed was! Wat een geruststelling alvast. En nu nog twee weekjes en dan zie je vast een echt mini-kindje met kloppend hartje.

babel, als je belt met de vk, dan zou ik nog eens extra benadrukken dat je een onregelmatige cyclus hebt. Dan mag je misschien wel eerder voor een termijn echo!

3. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Lapeldoorn, Ik ben uitgerekend op 13 december op basis van wat ze hebben gezien, het vruchtzakje was exact 10.4 mm!
    Ik moest zo vroeg naar de gynecoloog omdat ik te weinig schildklier aanmaak.
    De huisarts had me half in paniek gebracht 'zo snel mogelijk gaan, want is hééééééééél belangrijk', bibberbibber.
    De gyn heeft mij echter volledig gerustgesteld! Alles is goed onder controle, dus ik ga een gewone zwangerschap tegemoet! joepie!

En trouwens: ik heb gisteren mijn eerst zwangerschapsbroek gekocht!
    Ik geraak niet meer in mijn broeken, rokjes gelukkig wel. Ik zit hier nu dus klaar om naar mijn werk te vertrekken in mijn spliksplinternieuwe broek!

Merken ze bij jullie al iets op het werk? Ik heb één collega die het wel door heeft, maar zij kan gelukkig goed zwijgen :)

Prettige dag iedereen! en niet vergeten: wij zijn echt zwanger! wauw! genieten!

4. Wiets

Wiets Lid

8 apr 2007
    78
    0
    0
    Welkom allemaal en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Voel me ook helemaal niet zwanger. Tja, gevoelige borsten en wat rare krampjes in mjin buik. Maar verder nog totaal geen idee... Ben wel super moe en als ik te veel in elkaar heb gezeten of met het werk te veel gedaan heb, heb ik echt pijn in mijn onderbuik.
    Ik ga volgende week een afspraak maken bij de VK. Ook gaan we het mijn ouders, schoonmoeder en broers vertellen. Erg benieuwd naar de reactie. Op mijn werk weten nu 2 mensen het. Ik werk met straling, dus wil nu bepaalde dingen niet meer doen. Als de familie op de hoogte is dan gaan we het ook op het werk vertellen.

Allemaal een fijne dag!

5. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Arka,

Na mijn curretage zei de gyn. dat ik mocht bellen als ik weer zwanger was, dan konden we snel kijken (2 weken na een positieve test). Maar ik ben zo bang dat ze nog niets zien...

Misschien bel ik volgende week even..

6. MamaNorah

MamaNorah Fanatiek lid

20 feb 2007
    1.654
    0
    0
    :pale: Ik heb manlief vanmorgen voor 't eerst gevraagd om me crackers op bed te brengen. jeetje wat was ik misselijk zeg!

7. Niet meer actief

goedemorgen meiden

welkom nieuwe zwangeren :D :D

hier gaat het zijn gangetje
    niet meer misselijk geweest en geen last van mijn boobs
    enzo
    ik hoop dat alles goed zit van binnen
    zo raar he
    als je klachten hebt dan weet je dat je zwanger bent en ineens nergens geen last van
    is toch wel raar
    maar goed we zullen zien

het word in ieder geval mooi weer vandaag
    dus gaan we lekker in de tuin zitten ;)

fijne dag meiden :D

8. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Gaan jullie gewoon lekker bakken in de zon dit weekend of niet?

Is niet goed toch, kan zwangerschapsmasker veroorzaken toch?

9. jeannie

jeannie Lid

31 mrt 2007
    7
    0
    0
    Welkom nieuwe mama's, het wordt al een hele lijst zo! Fijn om te lezen dat het bloeden bij Kelly is gestopt en dat de echo van Arka goed was. :D
    Ik kan me de onzekerheid van iedereen zo goed voorstellen. Ik durf zelf ook nog niet echt heel blij te zijn. Wel is mvm geweest en had ik weer een positieve test en nog steeds een hele batterij aan kwaaltjes, maar toch..........
    Ik kijk ook erg uit naar de eerste echo. Het is ons eerste kindje en het is allemaal nog zo onwerkelijk. Eerst zien en dan geloven!

Op mijn werk beginnen ze steeds raarder op te kijken dat ik de hele dag maar loop te eten. Ik heb nog steeds geen trek en prop er maar van alles in, maar echt tegen heug en meug. Zijn er meer mama's die dit hebben? Ook heb ik ontzettend veel last van duizeligheid, heeft er iemand misschien tips?

10. Boontje

Boontje Actief lid

30 mrt 2007
    153
    0
    0
    Jeannie, hier hetzelfde probleem ik heb ook absoluut geen trek, wel vage misselijkheid (vooral 's ochtends) dus ik eet de hele dag door wel kleine beetjes.. Gelukkig is bij mij de duizeligheid bij een paar keer gebleven, een oplossing heb ik helaas niet, sorry :( . Ik weet alleen dat ik rustig aan moet doen en vooral niet te snel willen opstaan...

Vandaag echt enorm last van mijn hormonen, vanmorgen een prima humeur, maar ik nu heb ik het echt even gehad..... Heb het gevoel dat ik om het minste of geringste in tranen kan uitbarsten en ben erg kort van stof... :( Hopelijk zakt het na de lunch een beetje af... :(: :)

11. Niet meer actief

ik eet ook de hele dag door, want anders word k misselijk als mn maag leeg is..
    maa als ik eet word k misselijk omdat ik eet..
    schiet niet op dan he haha..

kelly fijn dat je niet meer bloed!

boontje ik ken dat wel hoor je stemmingswisselingen, is hier ook erg pfff.

12. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Lapeldoorn, ik zou echt bellen hoor naar de gyn, ze kunnen het vruchtje nog niet zien, maar wel al het vruchtzakje en dat is echt wel geruststellend!

Dames, ik heb een vraagje, sorry dat het zo plastisch is, maar ik zou echt eens willen horen of jullie dat ook hebben.

Bij de krampen in mijn buik, verlies ik regelmatig wat slijm. Dat is soms gewoon wit, maar soms ook wat bruin tot bruin-rood.
    Hebben julliet dat ook?
    Is dat een slecht teken of kan het geen kwaad?

Sorry hoor voor de stomme vraag...

Kelly, hoe gaat het met jou vandaag?

groetjes

13. Niet meer actief

arka, slijmverlies is ten eerste normaal, de klieren in je vagina scheiden meer slijm af waardoor je meer witvloed hebt..

Bruin of rood tja kan van de innesteling zijn of heb je mischien net gevreen, is er een adertje gesprongen of wat dan ook..
    ligt eraan hoeveel bloed je verliest, een beetje is vaak een onschuldig teken, word het echt meer met plasjes dan is het niet zo heel goed in orde meestal.. heb je wat aan deze info?

14. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Heyyy dames
    vandaag gaat het super ....ik heb nog geen druppeltje bloed of bruin slijm gezien vandaag.
    Gisternacht om 0400 :( werd ik wakker van de misslijkheid :D mijn mannetje uit bed geduwd om wat te eten te maken.
    Vanacht weer hetzelfde ritueel hahaha gelukkig heeft hij deze week vrij hahahaha.
    Vandaag toch echt maar eens positie kleding gaan halen want ik heb echt een mega buik die goed door kon gaan voor 6 maanden i.p.v. 1 maand.
    De VK vond hem ook al erg groot maar het kon geen kwaad dus lekker trots paraderen door de stad met mijn buik.
    ;) ;)

15. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Hebben jullie echt al zo'n buik? Is dat niet heel vroeg?

16. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    och Kelly, ik ben enorm blij voor je! houden zo hé!

Lentefee, bedankt voor de info! het is helemaal geen plas, gewoon minnie beetje bij afvegen (och jee nu wordt het een nog ergere omschrijving, sorry hoor).
    Du dat kan volgens jou geen kwaad?

Bedankt voor jullie steun allemaal!

17. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    ik had maatje 36 en nu heb ik een omvang van ongelogen.... 93cm.
    Ik ga proberen een fotoboek aan te maken en daar eens een fototje in te zetten

18. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Ok leuk, ik ben benieuwd!

19. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Weet iemand hoe je dat moet doen een foto boek aanmaken?/ ik zie dat wel eens bij iemand erbij staan maar ik heb geen id hoe je dat zelf kan maken

20. lapeldoorn

lapeldoorn Actief lid

4 jan 2007
    157
    0
    0
    Links in de balk zie je wel fotoalbum, daar kun je foto's toevoegen.

Deel Deze Pagina