Dreams; had jij mijn pb'tje nog gehad? We moeten nog even nummers uitwisselen, want als het voor 11 december gebeurt.. kan ik jullie niet snel op de hoogte brengen! En dat kan niet he
heey meiden, rustig hier zeg! miep: Ik hoop voor je dat het te maken heeft met dat de baby snel komt, maar ik wil je niet terleurstellen maar ik heb het al vanaf een week 16 (dikke lippen haha) Hoe is het met arka meiden iemand een idee?
**inbraak** Hoi meiden Het is nu december, officieel jullie maand. ik hoop dat deze maand jullie ontzettend veel geluk gaat brengen en veel mooie babies. Zet 'm op. En voor de meiden die al bevallen zijn, heel veel geluk en liefde met de kleine gewenst! Groeten van een november-mama! Joldeg **uitbraak**
Effies n korte *meld* van mij, Lekker dagje met m'n ventje vandaag, ff naar Scheveningen geweest, ontbeten, geshopt nog meer geshopt ergens anders, boodschapjes gedaan, dvd's gehuurd en nu lekker in ons "huispak" met de kaarsjes aan op de bank, lekker MEGA relaxen dus, misschien straks nog ff n "baddersessie" 8) Ik hoop dat jullie allemaal ook lekker in de Relaxmodus zitten (of bevalmodus ) Liefs Es
hoi dames ik lees even niet terug soms zijn jullie best snel, wilde me vandaag gewoon even aan mijn meld plicht houden . ik weet niet hoe het nu met arka gaat,,is ze al bevallen. verder iedereen een hele fijne avond en morgen een fijne zondag gerda
Doe voldoe ook even aan mijn meldplicht. Heb wel gelezen, maar ben te moe om te reageren. Ben al de hele dag op visite. En ook hier kon ik vanmorgen niet op de site komen. Ga lekker bankhangen. Tot morgen!
Hoi dames, Ik meld mij ook maar even. Vandaag 37 weken! Wat vliegt de tijd!. Gisteravond verjaardag gehad van mijn schoonvader en we zijn daar blijven slapen. Wat een ramp, hooguit 2 uurtjes geslapen en de nacht ervoor had ik ook amper 2 uurtjes geslapen. Dat schiet dus niet echt op. Van mijn schoonmoeder kleertjes gekregen die mijn man als baby heeft gedragen (dus 38 jaar oud), maar wel leuke dingetjes. Vanavond maar eens kijken of het helpt om wat eerder naar bed te gaan. Ik voel mij de hele week niet echt lekker, kan dat ook een signaal zijn dat het spoedig begint? Een prettige avond allemaal en voor straks alvast slaap lekker.
Dag meiden ik kom heel even snel langsgewipt heb vandaga ook echt zon rot emo-dagje ken mezelf zo echt niet maar zo te zien hebben meerdere meiden er last van, verschrikkelijk heb ook wat pijntjes. Van mij mag het volgende week doorzetten. miep, oh jij bent ook verwend dus, lekke rnieuwe luchtjes en hopelijk is deze camera wel goed.. En euh.. die dikke lippen heb ik geen last van.. Alieke, ja had je toch ook een PB'tje terug gedaan je nummer staat in mn tel hoor Had mijne toch ook gegeven ja ik moet ook even kijken hoe ik dat met internet doe kom anders wel gewoon naar huis En mn vriendinnetje woont 1 straat verder dus in case of emergency... Nou ik ben er weer vandoor, tot morgen of maandag Xx
zo de kraamverzorgster is weer weg, leuke jonge meid! Daar kom ik de kraamtijd wel mee door. oh ja ik heb Bowie even gesmst en het gaat goed met haar en ze komt waarschijnlijk morgen weer even kijken.
Alieke..weltrusten in je nieuwe huisje! Enne hopelijk heb je weer snel internet hoor! Dianne..al vanaf week 16..zo nou dan zal het nog voor mij wel effe duren.. Joldeg..dankje! Essebes lekker zon dagje hoor! Gerda..fijn dat je je weer even meldt hoor! Happygirl..ook weer gemeld! en pagina...1600! Arka ben zoooo benieuwd hoe het met haar is! Pareltje..gefeliciteerd met je 37 weken! Dreams..dikke knuffel meid! Nannaf..wat fijn dat het zo klikt met je kraamverzorgster! En lief dat je bowie gesmst hebt! Hier even lekker op de bank gehangen.. En geoefend met de camera..hij lijkt beter als die andere.. Morgen even proberen op de computer dan zien we het echt beter..
ik meld me weer af voor vandaag....tot morgen.. Hopelijk slaapt iedereen lekker... en ik ook ...op mijn verhoogde bedje..
hey meiden, ik heb ook eindelijk alles gelezen ....was weer een hele klus...ik reageer even niet ...beetje erg moe...weer veel t druk gehad vandaag...heb een luiertas gemaakt ...en de hele keuken gesopt...ik zal morgen een fotootje van mijn tas plaatsen...ben er helemaal trots op......slaap lekker allemaal !
** ** ZO DECEMBER-DAMES, DE EERSTE DECEMBERDAG IS BIJNA VOORBIJ... HEEL VEEL GELUK EN PLEZIER EN SUCCES GEWENST IN 'JULLIE' MAAND, MEIDEN! LIEFS, MURMEL (novembermama) ** **
hmmm hier nog geen dikke lippen hoop dat dat zo blijft net babyboom afgekeken. best heftig om zo'n bevalling te zien. t maakt mn verlangen dat het bij mij zo is wel groter (en vooral het moment dat de beeb er is) mannetje is toch ziek geworden en ligt al lang te pitten. Hopelijk is ie met de bevalling weer beter! in mn fotoalbum ook de andere schilderijtjes erbij. Als die hangen is het kamertje officieel af! weltrusten allemaal xxx
lieve december mama's ik kom even melden dat ik eindelijk dan ook mama ben geworden, ik was de allerlaatste nov mama, maar heb het op 1 dec gehouden,, hiermee, verklaar ik dat de december mama's nu officieel zijn begonnen en geef ik het stokje door aan jullie,..... heel veel plezier met het naar het toeleven vd bevalling ,...toi toi toi
Van harte Hope! ** BUDDY NIEUWS ** SMS van Arka: Sorry dat ik nu pas iets laat weten. Had wel degelijk weeën maar niet sterk genoeg. Vroedvrouw verwacht dat het dit weekend nog komt ... We zullen zien! Grtjs Deze sms kreeg ik om 19u ... ** EINDE BN ** Ik ga slapennzzzzzzzzzz ...