Goedemorgen allemaal Ik kon niet meer slapen... Heb al de hele nacht tintelende handen en ze doen nog steeds megazeer.... Het typen gaat zelfs moeizaam... Hope: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindje! Spannend voor ons nu! Ik las net van Salapio dat het heel spannend begint te worden voor Arka... Ik ben heel erg benieuwd! Dikke onderkant: Wel degelijk last van. Is pas de laatste dagen gekomen.... Ik wist niet dat dit een voorteken kon gaan worden... Ik pin me nergens op vast. Ik heb ook af en toe last van die ongikrampjes, maar niets zet door en ik vind het ook nog te vroeg. Van mij mag die kleine even blijven zitten... Babyboom: Heb samen met mijn man gekeken. Volgens hem zat ik zo bedenkelijk te kijken naar die bevalling dat hij in de lach schoot... Ik vond het vreselijk hoe die vrouw deed... Sorry... Ik vond het tegelijkertijd ook wel zielig dat haar ex er niet bij was... Dan sta je er toch een beetje alleen voor. Maar inderdaad, het verlangen wordt met de dag groter hoor.... Miep: Prachtige box heb je! Past zo mooi in het interieur! Wij hebben gewoon een tweedehands en weten niet waar we het kwijt moeten... Ons huiskamertje is niet zo groot. Hoop dat de nieuwe camera het beter doet!
Patrick is vannacht verplaatst naar de box op de ic (carrantaine). Hij ligt nu aan de c-pap (ademhalingsondersteuning) in de hoop dat ze hiermee kunnen verkomen dat hij echt beademd moet worden. Hij heeft ook weer een infuus voor voeding en hij krijgt weer coffeine voor z'n hersentjes. Starks maken ze nog een foto van de borstkas. Ik baal, ben verdrietig en heel bang. We gaan zo naar hem toe.
Lieve Malaika Wat naar zeg dat Patrick dit allemaal moet ondergaan. Ik hoop echt heel erg dat hij snel weer beter wordt. Een klein lichtpuntje kan zijn dat er zo goed voor hem gezorgd wordt. Ik wens jullie en kleine Patrick heel veel sterkte en kracht. ik zal een kaarsje voor hem opsteken....
Heel veel sterkte Malaika! hopen dat hij snel opknapt! we duimen voor hem! @Arka:nog steeds spannend! @Frederike80: ben heel benieuwd naar je tas! @hope: gefeliciteerd! Dat hebben de novembermamma´s goed binnen de perken gedaan! Fijne zondag allemaal!
Morge Girls! Zo hier ook alles weer Fris & Fruitig! Zometeen even een lekker ontbijtje in elkaar zetten voor m'n ventje & ik... XX
Malaika, verdorie wijffie het leek allemaal zo goed te gaan met Patrick, echt mega balen hoor zo'n terugslag. Ik had n stukje gelezen op het net, wat het nou precies is, daar stond dat het ong 10 dagen kon duren voordat zoiets over gaat. Geld dat voor Patrick ook? Of staan jullie er toch anders voor omdat hij ook zo vroeg geboren is? Lieverd sterkte in ieder geval! Ik hoop dat jullie lieve knulletje heel snel beter word! Xx Es
Hope van harte gefeliciteerd!! en bedankt voor het stokje! Wij zijn daar blij mee Salapio, wat was je nog laat wakker meis, iig bedankt voor je berichtje over Arka, ik had eigenlijk al babynieuws verwacht, zal eerdaags wel komen Waterlelie, ik heb ook zulke megatintentelende handen, eigenlijk al n hele poos, maar bij mij is het gewoon vervelend, het doet gelukkig geen zeer. Sanneke, wat lief je schilderijtjes zeg! Vooral het olifantje vind ik erg leuk! Frederike, ben benieuwd naar je tas.. xx Es
Boehoe! Wilde net mijn Crocjes aandoen, maar mijn voeten en enkels zijn zo gezwollen dat ik deze ook al niet meer aan kan.... Nu heb ik helemaal niets meer om mee naar buiten te kunnen!
Goedemorgen allemaal! Miep, had je niet net een nieuwe camera? Of was er iets mis mee en heb ik iets gemist? Essebes, je snapt het niet! Je mannetje moet ontbijt voor jou maken Malaika, wat een vervelend nieuws! Ik wens Patrick alle sterkte toe! Knuffel voor jou! Hang in there! Arme waterlelie? Misschien even met je benen omhoog zitten? Als je zo opzwelt moet je het eigenlijk wel aan de vk melden. Arka, we wachten in spanning af! Ik ga nu even ontbijten! Kus kus, Elise
hier een hele rot nacht gehad. werd om 2 uur wakker. plassen enzo en meestal of eigenlijk altijd voel ik de kleine dan gelijk maar nu niet. heb 3 kwartier wakker gelegen maar nee niks geen een duwtje of schopje. geloof dat ik zwaar in de stress raakte en had het warm en werd misselijk. maar nu weer volop in beweging gelukkig.....
@waterlelie: kijk je wel een beetje uit? opgezwollen voeten en tintelende handen! dat zijn dingen die je moet melden hoor!
morge dames! rustig hier zeg! ik hoop voor arka dat het wat sneller gaat ze zit nu ook een behoorlijk tijdje in de weeen! ik meld mij later nog ff!
Hey meiden! Het is december. Ik wil de meiden die nog niet bevallen zijn alvast een hele goede bevalling toewensen! Vandaag is de dag dat ik uitgerekend zou zijn, als het niet was misgegaan. Ik heb niet echt een naar gevoel daarover vandaag hoor, maar dat komt denk ik ook doordat er hier over een maand of 2,5 ook een klein meisje uit gaat komen. Ik moet zeggen dat ik al wel het gevoel heb dat ik 40 weken zwanger ben, dat is dan weer het nadeel van snel na je miskraam weer zwanger worden. Gelukkig zitten we in een hele drukke tijd (verhuizing, feestdagen), en zal de tijd hopelijk snel gaan. Nogmaals, iedereen alvast veel succes met de laatste loodjes en geniet van de eerste momenten van jullie mooie kindjes. Liefs, MamaNorah
Meiden, lief dat jullie zo meedenken. Heb het vorige week allemaal al gemeld. Maar mijn bloeddruk was nog goed en dan is er nog geen reden tot zorgen. Dinsdag moet ik weer en moet ik een plas meenemen. Dan gaan ze kijken of er niet teveel eiwitten in zitten. Tot die tijd hou ik mijzelf in de gaten; geen hoofdpijn, slecht zicht enz... Anders moet ik inderdaad bellen... Ga vandaag ook rustige klusjes doen. Ben toch aan huis gebonden en straks gaat het hier volgens de buienradar regenen....
ik ga me effe aankleden, manlief zal zo wel thuiskomen van de kerk dus zal ook even voor koffie zorgen. tot straks!
Dag dames, Ik zit hier terug voor mijn computertje, nog steeds mét dikke buik. Sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gelaten, mijn batterij was plat. Niet echt slim dus... Om 17.30 naar de ziekenhuisvertrokken. Nog steeds 2 cm opening, maar baby wel helemaal ingedaald en lag centraal klaar. (blijkbaar is dat centraal ook van belang, geen idee waarom). Ik heb dan een uur aan de monitor gelegen, maar de weeën waren toen eigenlijk minder pijnlijk dan thuis. Bleek dat ik toch om de 3 à 5 minuten weeën had, maar ze zetten nog niet echt door. Omdat ik op meer dan een half uur van het ziekenhuis woon, twijfelden ze om me naar huis te laten gaan. Tot ik zelf voorstelde om bij mijn ouders te gaan logeren die op amper 3 minuten van het ziekenhuis wonen. De vroedvrouw zei wel dat ze ons nog die nacht of toch dit weekend nog verwachtte voor het 'echte werk'. De hele avond nog wat weeën gehad, met een piek rond 24.00. Tegen 15.30 was het dan verminderd, zo heb ik toch nog kunnen slapen tot 06.00. Gisteren een hele dag weeën, maar niet regelmatig en ook wel dragelijk. Ik ben zoveel mogelijk gaan rondwandelen, in de hoop dat het zich zo verder zou zetten. Gisterenavond om 18.00 weer en hevige wee en sinds toen kwamen ze weer om de 5 minuten, dit keer wel pijnlijker en langer dan vrijdag. Om 23.00 beslist eerst in bad te gaan voor we zouden beslissen wat te doen. In bad werden de weeën dragelijker. Uiteindelijk beslist om naar huis te gaan. Tegen dat we thuis waren, waren de weeën alweer geminderd. Deze nacht heb ik eigenlijk vrij goed kunnen slapen. Ik voel het nu nog steeds rommelen in de buik, maar of het voor vandaag zal zijn.. ik betwijfle het. Vermoeiend is het alleszins wel! Zo meiden, dit was de update. Bedankt voor al jullie medeleven, je kunt niet geloven hoeveel deugd dit doet in deze spannende tijden. Liefs, Arka P.S. Heb ik nog iets gemist?
ok meld me heel even vandaag en meteen weer af ik voel me niet echt lekker heb vannacht van 12 tot 05.00 weeen gehad om de 5 minuten en daarna is het langzaam weer gestopt. we wilden net de vk gaan bellen. ik ben moe en even helemaal op. ik spreek jullie morgen weer sorry voor het ego bericht