December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    JUFFFIE! Ik lees net dat Jayda vandaag al mee mag naar huis, wat fantastisch meid! Geniet er van!

03 december: Inge1975 laatste officiële werkdag
    03 december: dreams vk 09:20
    03 december: Sam28 vk 11.10
    03 december: johana79 controle gyn 14.15u
    03 december: Olga VK 18.30

Sterkte allemaal en JOEHOEE! Inge's laatste werkdag!

MISSKEITA, jij ook sterkte bij de gyn, hopelijk hoef je niet te blijven en is alles ok!

WATERLELIE - heeft het geen zin om je vingers in de lucht te houden en dan flink bewegen? Oei en je nieuwe crocs ook al te krap ... dan moet je man je maar tillen ;) ... nee serieus, heel vervelend voor je. Maar een goede beenmassage helpt misschien wel? En idd misschien wel slim om de VK even te bellen?

MALAIKA, veel sterkte meid! Hopelijk gaat het inmiddels al weer beter met Patrick ...

AMBER, sterkte meid!

ARKA, jeemig die kleine laat wel op zich wachten ... veel sterkte!

BOWIE, fijn weer wat van je te horen, hopelijk nu rustiger vaarwater en gaat je kleintje 'eindelijk' aanstalten maken!

MIEP, mooie buik zeg!

ILOON, wat fijn dat je zo'n leuke kraamhulp had ... zal idd wel even wennen zijn!

OLGA, gelukkig weer goed met je man. Hier soms ook een enorme drukte in mn buik, dan zit/lig je idd niet meer lekker ... En lief kamertje!

MOON, super dat Britt naar huis mag!

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bevallingslijst

01-12-07
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

08-12-07
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Nog op komst:
    Meisjes: 19
    Jongens: 13
    Verrassing: 23

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

Geboren:
    1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james*
    2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas*
    3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa
    4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper
    5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle
    6. Sofine79 - 1e kindje - bevallen op 7-11-07 in ZH - 36w2d - Liva Isabella
    7. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian
    8. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin
    9. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda
    10. Claartje79 - 1e kindje - bevallen op 28-11-07 in ZH - 39w - 3770gr - Sven

Jongens: 5
    Meisjes: 5

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse/Dreams)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)
    25 Claartje79 ( French )
    26 French ( Claartje79 )
    27 Jufffie ?
    28 Kelly ( Frederike )
    29 Bowie ( Nannaf )
    30 Nannaf ( Bowie )
    31 Lentefee ( Loopy )
    32 Momhairy ( frederike )
    33 Arka ( Salapio )
    34 Salapio ( Arka )

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

03 december: Jayda mag naar huis!!!!! :D
    04 december: Salapio VK 8.45
    04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging
    04 december: Lisette vk 15.45
    04 december: amber1978 VK 16.00
    04 december: Alieke VK 16.10
    05 december: frederike VK 16.25
    06 december: Sanneke VK 10.30
    06 december: Essebes VK 10:30 (hopelijk niet meer nodig...)
    07 december: Momhairy vk 14.30
    10 december: Miep en Miep vk 17.30
    10 december: Salapio VK 13u
    11 december: Sanneke VK 14.10
    12 december: Inge1975 VK 16.30
    18 december: Salapio VK 9.00u
    18 december: Inge1975 VK 10.20
    18 december: Miep en Miep vk 17.30
    19 december: Inge jarig (32 jaar)
    23 december: Olga jarig! 28 jaar!
    24 december: Inge1975 VK 14.10
    29 december: Lisette jarig (32 jaar)
    31 december: Inge1975 VK 10.00
    02 januari: dreams jarig :)
    19 januari: Sanneke jarig ;)
    (haha, gooi me dr maar weer af als het te ver vooruit is)

even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag [/quote]

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Zo, het hele weekend Sinterklaas vieren zit er weer op! Wat vermoeiend zeg.

Wel erg leuk geweest en natuurlijk veel spullen voor de baby gehad!
    o.a. babyboek van Pluk van de Petteflat, kleertjes en slofjes, autootjes, gips om hand of voetafdruk te maken, opbergzak voor in de auto van nijntje en nog veel meer....

Gisterenavond heeft mijn vriend lekker mijn onderrug/stuitje gemasseerd (moest het hem wel vragen hoor). Dat was fijn en ontspannend! Zegt 'ie heb je pijn in je rug dan? Uhm, nou dat heb ik toch wel een paar keer gezegt de afgelopen weken....Ga er alleen niet hele dagen over zeuren natuurlijk!

Liefs olga

4. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Goeiemorgen allemaal

Juffie, wat een fantastisch en fijn nieuws zeg! Geniet van deze dag en natuurlijk van de kleine meid die lekker thuis komt!

Voor de dames die allemaal op controle gaan: heel veel sterkte en succes!

Hier een beetje een rare nacht gehad. We moesten mijn ouders ophalen in Den haag omdat ze met de bus naar Disney waren geweest. De bus had alleen vertraging, dus i.p.v. 23.00 uur was het 00.30 uur geworden.
    Gelukkig zijn ze weer veilig thuis. Alleen van slapen was niet veel meer gekomen. Heb vanochtend nog wat hazeslaapjes gehad, maar wilde eruit. Vind het altijd zo zonde van mijn dag als ik zo lang blijf liggen... :oops:

Verder alles nog lekker opgezwollen. Zelfs mijn gezicht wordt erger. Kon vanochtend haast niet uit mijn ogen kijken... Nu zakt het daar wel af.
    Enkels en voeten nog even erg als gisteren... :(

Vandaag ga ik verder met de adressen en enveloppen... Leuk klusje (ahem) :rolleyes:

5. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    goedemorgen!

Juffie: wat fijn dat jullie meisje vandaag mee naar huis mag! geniet er van!

Hehe meiden heb lekker geslapen, maar werd vanmorgen weer met een rommelende buik wakker!

IK ben trouwens ook benieuwd hoe het met boontje is weet iemand het?

6. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Olga:

Gezellig hoor zo Sinterklaasavond vieren. Wij vieren al jaren geen Sinterklaas meer. Wij doen pakjes onder de boom met Kerstmis. Ook heel gezellig. Maar eerlijk gezegd kijk ik er wel naar uit om met de kleine lekker Sinterklaas te vieren.
    leuke spullen heb je gehad!

Fijn dat je man zo heerlijk gemasseerd heeft. Dat mag wel uren duren he?
    Mijn man masseert regelmatig mijn buik, maar verder ook niet veel. Mijn voeten vindt hij eng en te hard aanvoelen. Hij is bang dat ie iets verkeerd doet... ;)
    Ik hoop dat het jou wat verlichting heeft gegeven.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb de afgelopen dagen een beetje last van mn darmen, maar een beetje hetzelfde als 'vroeger' voordat ik ongesteld moest worden. Dat is een hormonaal iets en nu vraag ik me natuurlijk af ... is dit een teken? Hoorde wel meer dames erover, maar weet niet of dat uiteindelijk heeft geresulteerd in bevalling.

Denk trouwens nog steeds dat ons meisje lekker op zich laat wachten hoor, heb verder ook geen last van pijntjes die zouden kunnen lijken op weeën (behalve 's nachts).

8. Dandelion

Dandelion Actief lid

20 jul 2007
    480
    0
    0
    Office manager/ Student CE
    Amsterdam
    Goedemorgen allemaal!

Is er nog nieuws? Juffie, ik lees dat Jayda mee naar huis mag, wat fijn voor jullie! :D

Ga weer een beetje schoonmaken vandaag, kan niet zoveel meer, mijn benen en rug doen teveel pijn.

Ga vanavond we met een collega uit eten bij het indiase restaurant hier vlakbij, weer lekker heet, goed voor de baby ha ha ha!

Kus voor iedereen!

Elise

9. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    OLGA, lekker hoor zo'n rugmassage.

Volgende week woensdag heb ik weer een mamamassage en ik zie daar zo naar uit! Misschien dat ik deze week toch ook nog een keertje ga!

(mn man masseert ook wel mijn rug, af en toe, maar houdt dat echt geen half uur vol ... mn zus heeft dat toch beter gedaan - die is getrouwd met een fysiotherapeut :))

10. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Salapio:
    Lijkt me heerlijk zo'n mamamassage! Ik hoop deze week een uitgebreide Reiki-behandeling te krijgen. Het is alleen zo druk bij haar, dat ik op een plekje moet wachten. Misschien kan zij mij ook tips geven wat ik kan doen als voorbereiding -> ter ontspanning....

11. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Juffie..wat een geweldig nieuws. Geniet er lekker van.

Moet zo voor controle naar de vk. Maar mijn naam is van het lijstje verdwenen. Bloeddruk was te hoog, dus nu nog maar een keertje controleren.

Alle andere meiden die naar de gyn of vk moeten veel succes.

Ga nu even met de hond. Hij wordt wat ongeduldig.

12. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    MEiden even kort berichtje..

ik ben nog thuis maar heb het even niet makkelijk..heb heel veel pijn aan mijn voeten en mijn lichaam en ik kan echt (bijna) niets meer.
    Mijn bloeddruk schommeld heel erg en dat wordt extra gecontroleerd door dat we nu om de dag naar het ziekenhuis moeten.

Ik heb het wel even gehad eigenlijk het is nu zo zwaar allemaal dat ik er echt doorheen zit en gewoon ook veel pijn heb....ik hoop dat mijn gyn mij het verlossende woord snel gaat geven en gaat zeggen dat ze gaan inleiden (hebben we het al een beetje over gehad).
    Gelukkig ziet de gyn ook goed dat ik het zo niet langer meer red allemaal dus van hun kant is er ook veel bergip.

Morgen hebben we weer een afspraak staan.

Sorry voor mijn ego bericht hoor meiden :oops:

@juffie

Echt SUPER dat jullie kleine meisje naar huis mag!
    GEFELICITEERD en geniet er van :D

13. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Goeie Morgen Meides!

Hier n HELE LUIE ESTHER....
    Ik kwam pas om kwart voor 10 m'n bedje uit :oops:
    Heb heerlijk geslapen, ben er maar 3x uit geweest om te plassen.
    Vannacht weer gedroomd dat ik bevallen was.
    Verder nog steeds stilletjes in m'n buik, geen tekenen dat er n bevalling aan zit te komen :evil:
    Ik hou me dan ook vast aan de verhalen van de super spontane ineens opkomende bevallingen :D ;)
    Vanaf wanneer strippen ze je eigenlijk? Pas bij 41/42 weken? (okee niet te hard van stapel lopen 8) )

Ik ga even teruglezen, rommelen in huis, kaartjes voor voor m'n kraambedankjes uit knippen, foto'tjes plakken, m'n kast opruimen, bij m'n mama langs, boodschapjes doen, m'n wc schoon maken, wasjes of...

....helemaal niets doen & Pirates of the Caribbean 3 kijken :)

Zijn er nog meer die zelf de kraambedankjes maken?
    Zo,ja wat voor tekst zetten jullie erop?

XX

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Bevallingslijst

01-12-07
    Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ???

02-12-07
    Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje

04-12-07
    Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

05-12-07
    Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

06-12-07
    Nollie - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

07-12-07
    Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

08-12-07
    lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen

09-12-07
    Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje
    Frederike80 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - bekend bij frederike80

10-12-07
    Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby!

12-12-07
    Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing
    Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

13-12-07
    Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ???
    Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ???

14-12-07
    Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - Jongen
    augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje
    Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen
    Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje

15-12-07
    Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ???
    Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing!
    Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ???
    amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen

16-12-07
    Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje
    vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje

17-12-07
    Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht??

18-12-07
    Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje
    Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen
    happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl

19-12-07
    bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

20-12-07
    Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!!

21-12-07
    Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing

22-12-07
    pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing

23-12-07
    Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje

24-12-07
    Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje
    Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing
    loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing
    Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje

25-12-07-
    Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing

26-12-07
    Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen

27-12-07
    Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen

28-12-07
    French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje
    Miep en Miep - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen
    lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing.
    Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing

30-12-07
    bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ???
    Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje

31-12-07
    kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes
    waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing
    inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje

Nog op komst:
    Meisjes: 19
    Jongens: 13
    Verrassing: 23

Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen.
    NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren

Geboren:
    1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james*
    2. loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas*
    3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa
    4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper
    5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle
    6. Sofine79 - 1e kindje - bevallen op 7-11-07 in ZH - 36w2d - Liva Isabella
    7. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian
    8. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin
    9. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda
    10. Claartje79 - 1e kindje - bevallen op 28-11-07 in ZH - 39w - 3770gr - Sven

Jongens: 5
    Meisjes: 5

BUDDY.......Lijst :
    1 Essebes ( Dandelion Elise)
    2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80)
    3 Miep en Miep (Sanneke)
    4 Linny0903 (Ayse)
    5 Happygirl (kreeftje)
    6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl)
    7 Sanneke (Miep en Miep)
    8 Dandelion Elise ( Essebes)
    9 Dreams ( Lindy )
    10 Ayse (bibat) (2 Linny0903)
    11. Johana79 (buddy Tigger)
    12.Inge (iloon)
    13 iloon (inge)
    14 mamabeer (kreeftje)
    15 Caruli (Djaminah)
    16 Djaminah (Caruli)
    17 Frederike (Gerda79)
    18 Bipat (Ayse/Dreams)
    19 Waterlelie (Olga)
    20 Olga (Waterlelie)
    21 amber1978 (loesie22)
    22 maartje_h (sam28)
    23 loesie22 (amber1978)
    24 sam28 (maartjeh)
    25 Claartje79 ( French )
    26 French ( Claartje79 )
    27 Jufffie ?
    28 Kelly ( Frederike )
    29 Bowie ( Nannaf )
    30 Nannaf ( Bowie )
    31 Lentefee ( Loopy )
    32 Momhairy ( frederike )
    33 Arka ( Salapio )
    34 Salapio ( Arka )

even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt
    en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten

AGENDA:

03 december: Jayda mag naar huis!!!!! :D
    04 december: Britt mag naar huis !!!!!!!!!!!
    04 december: Salapio VK 8.45
    04 december: Inge1975 vk 10.00 en echo voor ligging
    04 december: Lisette vk 15.45
    04 december: amber1978 VK 16.00
    04 december: Alieke VK 16.10
    05 december: frederike VK 16.25
    06 december: Sanneke VK 10.30
    06 december: Essebes VK 10:30 (hopelijk niet meer nodig...)
    07 december: Momhairy vk 14.30
    10 december: Miep en Miep vk 17.30
    10 december: Salapio VK 13u
    11 december: Sanneke VK 14.10
    12 december: Inge1975 VK 16.30
    18 december: Salapio VK 9.00u
    18 december: Inge1975 VK 10.20
    18 december: Miep en Miep vk 17.30
    19 december: Inge jarig (32 jaar)
    23 december: Olga jarig! 28 jaar!
    24 december: Inge1975 VK 14.10
    29 december: Lisette jarig (32 jaar)
    31 december: Inge1975 VK 10.00
    02 januari: dreams jarig :)
    19 januari: Sanneke jarig ;)
    (haha, gooi me dr maar weer af als het te ver vooruit is)

even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag

15. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik heb Britt er ook maar even tussen gezet want die mag morgen natuurlijk ook naar huis !

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Waterlelie, onderrug massage was inderdaad lekker! Mag hij wel iedere avond doen, maar dat gaat denk ik niet gebeuren...
    Straks met de kleine gaan jullie vast ook wel weer Sinterklaas vieren toch?

Ik heb voor kerst een papa boekje gekocht wat ik uit naam van de baby bij de kerstboom ga leggen met een kaartje erbij. Hoop wel dat de kleine jongen er dan is! In dat boekje kan mijn vriend heleboel vragen invullen en is leuk voor later om terug te lezen voor ons jochie.

Salapio, wat moet ik me bij een mamamassage voorstellen? Doen ze dan je hele rug, of ook benen en voeten? En doe je dat gewoon bij een fysiotherapeut?

Elise, gezellig uit eten vanavond en weer lekker gekruid! Wie weet helpt het...

Happygirl, hoop dat je bloeddruk weer gezakt is!

Kreeftje, ik hoop voor je dat je eerder ingeleid gaat worden meid! Kan me voorstellen dat je het een beetje zat wordt, ondanks dat je je heel gelukkig voelt met die meiden.

Liefs olga

17. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Es je hoeft helemaal geen pijntjes of krampjes te hebben hoor van te voren.
    Bij mijn oudste braken opeens mijn vliezen. Had geen harde buiken of niets gehad. 5 uur later had ik mijn mannetje in mijn armen.

Pas bij mijn tweede zwangerschap en nu heb ik die voorweeen.

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Essebes, zo te horen heb je keus genoeg wat je kan gaan doen vandaag! Ik zit ook nog steeds in mijn slaapkloffie achter de pc. Even wat mailtjes verstuurd en hier koekeloeren. Heb eigenlijk nog helemaal geen plannen voor vandaag. Blijf maar de hele dag binnen want het is echt takkeweer!

Wij doen geen kraambedankjes. Wat ga jij maken?

19. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Kreeftje ik hoop dat ze je gaan helpen meis !

bijna 36 weken is toch al een hele prestatie met een tweeling

Olga klinkt goed een massage

20. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Kreeftje:
    Meid, je hebt het ook echt niet makkelijk. Ik hoop dat ze je gaan inleiden... Het klinkt allemaal heel zwaar en van een sterk wisselende bloeddruk zal je ook wel niet lekker zijn.....
    heel veel sterkte en een dikke knuffel...!

Deel Deze Pagina