December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Tja, verlof is om je werk even te vergeten he? Zo zie je maar!

Ik ben nu de tweede week van mijn verlof ingegaan, maar hier af en toe nog wel met werk bezig. Vooral hoe het in de klas gaat...
    Maar, ik moet zeggen dat het makkelijker wordt om er niet meer aan te denken. Heb nu nog zoveel andere dingen te doen.... ;)

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Salapio...waggelde*DOEF*waggelde*DOEF*waggel :)
    ik zie het al voor me... :)
    En wat heerlijk dat je nakijkwerk af is!
    lekker relaxen!

waterlelie..ook weer lekker fris! :D
    succes met je adressen...moet ik ook nog doen. :rolleyes:

Ik ga zo eerst effe met de hondjes lopen..denk ik..

3. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen,

tsjee...lijkt wel of ik de ochtenden verruil voor de nachten! Heb vanaf 7 uur tot aan nu echt diep liggen slapen....

Kreeftje; Sterkte meid..hopelijk heb je je twee meiden snel in je armen!

Juffie; Fantastisch Jayda mag naar huis!!!

Essebes; Ik heb de traktaties laten maken (over lui gesproken....hihi) Maar scheelde mij een hoop, heb nu uitgegeven 35 euro en heb daarvoor 100 geboortebedankjes incl. kaartje. Op het kaartje staat; 'Bedankt en een dikke knuffel van ........'. Heel leuk kaartje met in het roze gedrukt. Als je de site wilt weten pb me maar hoor!

Las dat Amber ook last heeft van voorweeën.....is dat nu hetzelfde als de zogenoemde oefenweeën?
    Ik heb dit nu namelijk al dik 2 weken en de éne dag écht pijnlijk en de andere dag als een zeurderig ongiekrampje...

Andere meiden die vandaag naar vk moeten...succes!

Liefs Nollie

4. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Kijk uit dat je niet uit je hemd waait.... Ik stond net op het balkon om wat te pakken... Ben blij met die paar kilo's meer..... :)

5. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    heey meiden,

ik heb vandaag weereens geen zin om wat te doen, ik was vanplan ff de laatste keer de baby kamer te soppen enzo, gister alles klaar gelegt (kleertjes in de luiers zodat ze zo om de kruiken kunnen en de kinderwagen opgemaakt!) als me mannetje dan flipt kan ie het er zo om heen doen haha! plastic e.d voor op ons bed ligt allemaal klaar en de emmers en ons bed is tegenwoordig een troon! haha wat is dat hoog zeg met die klossen eronder!

Nu maar hopen dat de beeb niet te lang op zich laat wachten, van mij mag het komen hoor!

hoe is het met jullie meiden ook al last van krampjes e.d.? ben toch vast niet te enigste?

6. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Zoo de voeding is klaar, Yaeda en Serena zijn verzorgd en de kinderwagen staat al te wachten om weg te gaan :)
    Nog ff en dan moet Serena naar school, tot vanmiddag meiden!

7. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Veel plezier Iloon met showen!

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zo even bij pa en ma op de koffie geweest....

diane je bent niet de enige met krampjes enzo hoor...hier ook....maar meestal begint dat s'avonds pas en zet het snachts door...overdag is het nog niet echt aanwezig.
    Pfff weet je....ik begin echt een beetje ongeduldig te worden...ik wil beeb graag vasthouden.

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden, ik moet vandaag steeds lachen om al jullie leuke uitspraken!

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    johana: hier het zelfde hoor! konden we diue nieuwschierigheid maar ff in de kast stoppen haha!

11. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0

hahahahhaha, goed verwoord Miep!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Bipat, veel plezier met je visite en knuffelse alvast met die kleine. Is wel lastig met een dike buik trouwens.

Salapio, ik ga even op die site kijken. Misschien zit hier wat in de buurt.
    Lekker je nakijkwerk af! Succes met gedichten schrijven...vind ik altijd zo lastig!

Dianne, ik wil deze weke de babykamer ook nog even een keer lekker soppen. Stel dat hij komt en hij moet in een stoffige kamer!

Wilde net een hoeslaken over het matras van de wieg doen, maar die is eigenlijk veel te groot....Nu ga ik hem nog maar een keer wassen en dan in de droger stoppen, misschien helpt het. Ziet er anders zo kreukelig en opgepropt uit in de wagen.

Nollie, niet duur voor die kraambedankjes! Bij jou dus ook wat vaag gerommel in de buik af en toe...wanneer zou het?

Liefs Olga

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Werd net gebeld door....ehm, ik weet niet meer wat het was. Maar die bood een abonnement op Kinderen aan voor 5 maanden voor 15 euro, dus drie euro per blad. Heb ja gezegt, maar weet eigenlijk niet eens of het een leuk blad is.....

14. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    zo, huisje is weer schoon (toch wel weer wat gedaan: toilet schoon, badkamer schoon, was erin, stofgezogen, beetje afgestoft) en net lekker gedouched. Inderdaad altijd een operatie op zich Waterlelie, zeker omdat ik elke dag even mijn benen wil scheren en ik kan in principe niet meer bukken. Is lastig lastig lastig...

Zo even gezellig koffie drinken bij mn mamsie....zij wordt ook steeds ongeduldiger trouwens.

Gelukkig zijn er meer die nog geen voortekenen hebben, voel me daar echt opgelucht over! Miep en Es, volgens Amber niks aan de hand en met een beetje mazel gaat de bevalling van ons net zo snel als bij haar!

Iloon, ik zat al te denken om aan de vlos straks te vragen of ze even wil voelen of ik al iets van ontsluiting heb maar dat durf ik weer niet. Als ze het uitzichzelf wil doen dan moet het maar, maar ik vind het toch wel een beetje eng en durf er dus niet zo goed om te vragen. Erg he, er moet straks gewoon een heel kind uit en ik vind twee vingers daar al eng! Doet het pijn om te kijken of er al ontsluiting is?

15. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Elise, klinkt goed zeg, lekker uit eten vanaaf, veel plezier alvast!

Salapio, nog lekker n mamamassage geboekt? Goedzo meis! Ik had het ook in de planning maar het is er toch niet van gekomen, neem straks wel n "gewone" massage ;)

Juffie, wat n SUPER nieuws zeg, toch nog op de uitgerekende datum je prinesesje mee naar huis, effe lekker met z'n 3 tjes genieten jullie hebben dat zeker verdiend!

En Moon, ookal zulk fijn nieuws, TOPPIE! Ben blij voor jullie!

Malaika, ik hoop dat we van jou ook snel weer n goed bericht mogen ontvangen, en dat je Patrick ook lekker mee mag nemen. Sterkte wijffie!

Kreeftje, je bent al bijna 36w meid! Kan me voorstellen dat het voor jou nu echt mega zwaar is, ben benieuwd wanneer ze het gaan inleiden bij je, spannend hoor.

Amber, he da's fijn om te horen, bij jou dus bij de 1ste ook geen signalen vooraf? Wat anders dan wat je nu meemaakt he, die weeen enzo...lijkt me erg zwaar hoor, en ook emotioneel vermoeidend, elke keer denk je dat het gaat gebeuren en dan zwakt het weer af,
    net zoals bij Arka, houden jullie het nog wel vol dames?

Olga, ik zit ook nog in m'n huispakkie hoor 8)
    Net alleen ff de vaatwasser gedaan en wat kraambedankjes (nog niet alles) afgemaakt, voor de rest ook weinig :) .
    Ik heb van die wit/roze snoephartjes in tule verpakt met n roze lintje eraan, en aan dat lintje dan weer n roze kaartje met de naam. Beetje late reactie trouwens maar erg fijn om te horen dat het goed gaat met je schoonmama. Hoe is het met je zusje afgelopen?

Miep, hier ook geen krampjes hoor. Enne ik ga denk voor de laatste optie van mij planning, straks lekker n filmpje kijken, hihi! Heeft je klaagminuutje n beetje geholpen wijffie? ;)

Dreams, als ik het goed begrijp gaan jullie einde deze week al in je huisje? Wat geweldig zeg! dat hebben jullie snel gedaan. Balen dat je zo slecht geslapen hebt, ik zou graag wat slaapuurtjes aan jou doneren lieverd!

Iloon, al heerlijk op stap met de kleine meid? gaaf zeg, lekker pronken met die kip! ;) gelukkig heeft ze al wat beter geslapen. dat zei ik laatst ook tegen m'n vriend, als onze kleine lekker in het wiegje ligt, zal onze nachtrust wel ff n poepie anders worden, ik zie bij de al bevallen Novembermama's ook heel vaan nachtelijke chatsessies :)

Maartjeh, fijn dat je je "koppie even komt laten zien" niet TE druk doen hoor.

Bipat, ookal zo lekker lang uitgeslapen, heerlijk he! Veel plezier met die kleine hummel!

Salapio, thanks for the reminder! Ik moet ook nog wat Sintkado's halen, ben er niet zo vlot mee, maar had verwacht dat ik al in m'n kraambedje zou liggen 8) (en dan ga ik daarna, lekker filmpie kijken!)

Nollie, 35,- :confused: :confused: :confused: Hmzzz....daar zit ik VER overheen en dan heb ik nog zelf creatief "zitten zijn" 8) (terwijl ik dat eigenlijk niet zo ben) Was dan ook reuze trots op mezelf dat ik ook wat centjes bespaard had door het zelf te maken! Not! hihi, grappig dit....
    Wat denk jij? Ga je het redden 6 Dec? Ik denk dat ik de primeur heb: 1ste Decembermama 2007 die overtijd gaat :rolleyes: Ben echt alle fabels aan het uitproberen hoor, ik ontplof van ongeduld! Vriendje is zelf ook elke keer de sjaak, deze madam wilt in ene aan de purno :oops:

Waterlelie, lekker wijf hihi, we waaien dus iig niet weg :)

XXx

16. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Bowie, fijn dat je weer meetypt wijffie! Ik heb hetzelfde hoor, durf het ook niet zo goed te vragen aan m'n VK, niet zozeer omdat ik bang ben voor d'r vingers, maar misschien vind ze dat onzin als ik dat vraag, maar ben zo nieuwsgierig.
    Ik vroeg me ook af, zou je bevalling nou sneller op gang komen als je druk bezig blijft of juist als je rustig aan doet?
    Zal ook vast niets uitmaken en voor iedereen anders zijn...
    Ja goed he die Amber geeft ons hoop!

xx

17. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hallo allemaal

Gisteren zijn we weer naar het ziekenhuis moeten gaan want ik had weeen en er zat een gegeven moment echt regelmaat in wij het ziekenhuis gebeld en we moesten meteen komen na 2 uur in het ziekenhuis aan de ctg gelegen te hebben zakte ze ineens af nu moeten we gewoon afwachten thuis. ben dus meteen naar bed gegaan maar kon echt niet slapen van de rugpijn :(

Vandaag om 14;40 naar de gyn en ff kijken wat die gaat zeggen.
    hou jullie op de hoogte ;)

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Nog ff 1 baalberichtje plaatsen...

We hebben behoorlijk ons best gedaan om de dakkapel op tijd af te krijgen voor de geboorte van onze kleine.

Nu is tie dus zo goed als af, muurtje staat, afwerking is klaar, grootste gedeeltje is geverft, fijn dus!

Loop ik gister naar boven, ja hoor..

Is tie LEK! :evil: :evil:

Nu komen ze 11 Dec kijken, ik hoop dat het meevalt!

xx

19. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Helaas, geen goed bericht. Het ging vannacht slechter met Patrick, veel slijm, veel onrust en slechte bloedwaarden. Dus ze hebben hem toch aan de volledige beademing gelegd. Hij is nu rustig en stabiel. Ze houden hem compleet onder zeil. Nou, leg mij ook maar een paar dagen onder zeil tot het beter gaat. Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet.
    Mogelijk brengen ze straks toch weer een lange lijn in, maar dat geeft weer een groot risico op een infectie, ik wil dat dus niet. Maar heb niets te willen.
    Meiden, branden jullie alsjeblieft veel kaarsjes voor hem?

20. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Es, mijn vlos had gezegd dat je moet blijven bewegen, dat helpt de boel gaande te houden en de baby zal zich dan eerder aandienen dan dat je alleen maar stil gaat zitten. Geen zware dingen natuurlijk maar op je gemak boodschappen doen (zonder te sjouwen), ff rustig aan stofzuigen etc. Vandaar dat vaak vrouwen die voor de 2e keer mama worden vaak eerder bevallen want die MOETEN blijven bewegen voor de zorg van de 1e. Kijk maar naar Iloon....

Enne, hier ook ineens weer actie in de slaapkamer hoor, maanden moest ik er niets van weten maar nu denk ik, baadt het niet dan schaadt het niet toch? Maar helaas, geen resultaat tot op heden behalve een tevreden vriendje ;)

Deel Deze Pagina