ow malaika wat rot voor je heb echt met je te doen. hier zal een kaarsje branden voor patrick. hou je goed. dikke kus
Goedemiddag allemaal! @Bowie nee hoor het doet geen pijn als ze voelen of je ontsluiting hebt. @Juffie en Moon: wat fijn dat jullie meiden naar huis mogen! super geniet ervan! Vanmorgen weer naar de gyn geweest, bloeddruk was best hoog en kroop gaandeweg de metingen omhoog. Maar bij de gyn hoefde ik wederom maar even te zijn, deze was wel wat vriendelijker gelukkig. ze konden verder niet zoveel doen op dit moment en ik moest maar hopen op veel harde buiken. woensdag weer. Ik ben het zo beu! elke keer weer heen en dan je afvragen wat gaan ze doen? de eerste gyn die ik had had het aldoor over inleiden en deze helemaal niet. wij zijn er klaar voor en hopen bijna dat ze het gaan inleiden want hier worden we zo moe van! zucht... maar ja kmoet niet zeuren krummel maakt het prima en daar gaat het om! oh ja vraagje: ik heb af en toe een vochtige onderbroek zijn er meer meiden met dit fenomeen? eerst dacht ik aan vruchtwater maar het is niet aldoor zo dat het druppelt ofzo. het is echt af en toe. iemand een idee?
ik heb dat meerendeels van het zweten en gewoon vocht verlies gisteren hebben ze er ook naar gekeken bij mij en was geen vruchtwater
hier heeft het ook nog geen resultaat gebracht bowie tuurlijk branden we een kaarsje voor patrick malaika..ik steek hem hier direct aan. Koppie op meid!
O Malaika wat erg! Had echt gehoopt dat je kleine zou herstellen ipv achteruitgaan! Natuurlijk steek ik hier een kaarsje op en ik blijf voor je hopen dat het snel voorbij gaat! Mamabeer, wat spannend! Hoop voor jou dat het nu snel doorzet want je zal het ondertussen wel gehad hebben met die zieknhuisopnames he?! Succes hoor!
malaika: ik brand een kaars voor jullie! mamabeer: sterkte straks horen we nog ff van je? nafnaf: ik ben bekend met het fenomeen, volgens mij vk is het (nu komt het smerige verhaaltje!) een combie van urine(doordat de baby na benenden drukt) en afscheiding zolang het stinkt hoef je geen zorgen te maken als het zoetig ruikt kan het idd vruchtwater zijn, misschien ff wat opvangen in een inlegkruisje? maar goed vervelend is het wel je voelt alles lopen!
NEEEEEEEE Nannaf, met hoge bloeddruk is dat een HEEL ander verhaal, maar dat weet je wel he..... En kijken voor ontsluiting doet dus geen pijn, dan ga ik t misschien toch maar vragen. Als ik dan nog potdicht zit dan weet ik weer wat....
Nollie..gelukkig vanmorgen nog even lekker geslapen! Waterlelie..ben weer terug hoor..dus niet weggewaaid..maar wat een wind hè.. Dianne..lekker rustig aandoen vandaag..is ook wel eens lekker! Iloon..veel plezier! Olga..ik denk dat de droger wel helpt..en anders ook iets warmer wassen? En leuk hoor zon abonnement op kinderen! Ik koop nog wel eens de ouders van nu..is ook leuk! Bowie..lekker gepoetst..alles weer aan kant! Gezellig bij je mams op de koffie..leuk! Oh en daar kan ik ook tegen opzien hoor..die inwendige kijkoperaties.. Essebes haha alle fabels aan het uitproberen..nou ben benieuwd of het werkt.. En dat meen je toch niet dakkapel lek? Wat vreselijk irri denk je dat je klaar bent.. Mamabeer.spannend meid..succes! Malaika..ik brand een kaarsje voor Patrick hoor..dikke knuffel! Nannaf..weer afwachten dus.. En wat je vocht van onder betreft..hier sinds gister ook erg last van..ik noem het maar kwijl van onderen. .gaat soms zelfs door het inlegkruisje heen..die ik al elke plasbeurt verwissel.. Ik weet echter ook niet wat het is hoor..
Zo..de hondjes zijn uitgeweest..net mazzel geen regen.. En ik ga zo denk ik maar even inventariseren..normaal doe ik dat altijd eind december.. maar ik werk nu toch niet meer..dus de voorraad blijft wel hetzelfde.. En heb ik dat vast gedaan..want straks moet de hele boekhouding ook weer naar de accountant.. Dus...nu nog effe zin maken..
ja Bowie weet ik wel hoor maar soms.... ik zou het gewoon vragen alhoewel ik me je gene best kan voorstellen ik vond het ook niet leuk maar dan weet je wel een klein beetje waar je aan toe bent. weet iemand trouwens hoe snel dat gaat? van verstrijken naar ontsluiting? @mammabeer: heel veel succes bij de vlos! @Dianne: okee klinkt wel logisch, het is bijna geurloos bij mij. @Miep: gelukkig nou ja als het wel vruchtwater is dan zal de rest wel niet lang op zich laten wachten. denk je wel?
Malaika, ik weet niet zo goed wat ik moet typen meis, wat rot voor jullie dit, had zo gehoopt op n beter bericht! Ik steek meteen een kaarsje voor Patrick aan & m'n duimpjes draaien overuren!
ja miep: is inderdaad weleens lekker, maar ken zo slecht op me kont zitten dus gaat straks lekker ff de babykamer uitsoppen en de was vouwen, rustig op me gemakkie. Ik weet niet waar ik last van heb maar ik heb de hele tijd het gevoel dat er nog van alles moet gebeuren in huis (terwijl het tien keer gedaan is!)
nannaf..nee ik denk dat het dan vanzelf wel slimmer gaat worden.. dianne..dat noemen ze vast nesteldrang..
nafnaf: als je het niet zeker weet moet je wel ff bellen hoor! het kan ook dat een scheurtje hebt in je vliezen en dan knappen ze niet he!
miep en bowie: ik weet het, heb het al weken. Zegt me mannetje doe es rustig aan anders heb je straks weer overal last van, krijg ie een snauw(met dank aan de hormonen!). ik ben te eigenwijs want een half uur later heb ik dus wel overal last van! pff wordt moe van me zelf haha!
Bowie, hoe ga je dat dan vragen? Is dat niet raar vraag ik me dan af? Maar ik wil t wel weten eigenlijk, enne als je overtijd gaat, vanaf wanneer gaan ze je dan strippen? Enne, okee dan blijf ik lekker bezig, dacht inderdaad dat dat het beste is, maar m'n vriendje zei laatst: misschien doe je wel teveel. Ging toen toch even twijfelen. Nannaf, hier al wat langer vochtig van onder, jekkes! Heb me d'r maar bij neergelegt.. Mamabeer, succes straks, laat je wat weten? M'n badje is lekker warm & volgelopen, ik ga ff bubbelen Tot zoooooooooo! Xx