December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    ben ik weer snel he

Waterlelie
    En ben je al weer een beetje uitgerust,,
    Hier wordt het gezicht ook erger is gewoon niet leuk ,,als ik in de spiegel kijk dan denk bah,,en dan met een nek brace om wordt het nog erger,,dus kan beter de speigel ontwijken anders loop ik de hele tijd te mopperen.

Dandelion
    Heerlijk uit eten ,,geniet er van.

Salapio
    Raar he dat je snachts meet last hebt zo dat komen omdat je lichaam dan tot rust komt.
    Heerlijk dat het nakijk werk nu af is.
    En heb je nog leuke cadeaus kunnen kopen.

Kreeftje1984
    Fijn om ook weer even wat van jou te horen .

Essebes
    Als je droomt over je bavalling ,,voelt dat dan prettig of is een enge en pijnlijke droom.( bevalling dan he)
    En wat is strippen eigenlijk ,,ja kom ik weer met mijn domme vragen .
    Ik zou ook wel een kraam bedankje willen geven ,,,maar ik heb totaal geen fantasie daarvoor nu,,
    Wat naar van de dak kapel,,hopelijk valt he mee,,en konden ze niet eerder met wat aandringen.
    En zo te horen helpen de fabeltjes nog niet.

2. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Amber1978
    Het kan dus echt zo ineens,,ik blijf nog steeds hopen dat het snel gebeurt,,en liefst ook zo plotseling.

Iloon
    Een kennis van ons heeft nu ook eenbaby van 4 maanden en die moest de baby ook helemaal in rollen zelfs de armpjes was best wel een eng gezicht,,maar zo voelde de baby zich prettig,,en ze kon niet meer met haar nageltjes haar gezichtje open halen ,,

Miep en miep
    Heerlijk dat je haar weer lekker is geknipt.
    En net wat je zegt je weet het maar nooit ,,het is altijd prettig om er goed bij te liggen als er iets gebeurt.
    En dat kwijl hier net zo ,,al een week of zo ,,vies he
    Je kan het trouwens wel weer leuk brengen met je leuke woorden ,,
    En wat heb je gedaan vandaag.
    Hier het zelfde mijn man zegt zal nog even een leuke foto maken en ik bekeek hem eens ik dacht niet na en gooide hem direct weg,,dikke bolle wangen terwijl mijn gezicht en mijn polsen altijd er dun zijn ,,mijn polsen nu ook nog wel maar mijn vingers,,en mijn enkels zijn ook nog het zelfde maar mijn benen ,,wat klagen doen we he ,,over dat vocht.
    Miep wat leuk dat je de kinderwagen donderdag krijgt.

Dreams
    Heerlijk dat het huisje al mooi op schiet,
    En fijn dat alles weer goed was bij de vlos,,de baby wacht gewoon tot dat jullie het huisje klaar hebben let maar op.

Arka
    Ik hoop dat de weeën snel doorzetten

Maartjeh
    Leuk weer wat van je te horen .veel sterkte.

Nollie
    Heerlijk dat je goed hebt geslapen.

gerda

3. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Dianne
    Verplicht je tot niets geniet lekker van de laatste periode straks krijg je het nog druk genoeg.

Johana79
    Gezellig bij de vader en moeder op de koffie.
    Fijn dat alles goed was .

Mamabeer
    We zijn benieuwd ,doe maar kalm aan.

Malaika
    Wat naar voor kleine patrick
    Hoop dat het snel beter gaat ,,heeeeeeeeel veel sterke.

Nannaf
    Wat naar allemaal ,,hopen dat het niet lang meer duurt ,,onze baby hebben het gewoon teveel naar hun zin in onze buik.

Loessie22
    Gefeliciteerd met je 37 weken

Pareltje2212
    Voor jouw wordt het dus ook spannend ,,doe maar lekker rustig aan .

gerda

4. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Vlindertje
    Ben benieuwd wat ze donderdag zeggen ,,ik hoop dat ze eerder gaan helpen.

Linny0903
    Gecondeleerd met je oma

Mamabeer
    Fijn dat alles goed was

Lindy
    Het schiet dus al op al aan het inpakken ,,

Nelly
    Fijn dat alles goed was.

Frederike
    Hopen dat de baby nog even wacht en dat de koorts lip snel weer weg is

gerda

5. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    zo dat was even het reageren ..jullie waren weer lekker druk geweest vandaag

maar ik zit nu ook op 338 berichtjes ,,zal ik de 500 halen voor mijn bevalling.

zullen wij de 2000 trouwens halen voor dat de laatste december mam is bevallen.

wie wordt trouwens de eerst echte december mama..( kom op dames )

ik was vorige week trouwens weer 2,3 kilo aangekomen in 2 weken niet normaal ,,ik ben nu in totaal 15 kilo en 2 ons aan gekomen
    veel he
    komen jullie ook nog wel aan of het bij jullie gestopt.

verder hier veel hoofdpijn ,,is niet leuk .

Hier ook twijfelen over de boom ,,onze eigen boom ,,of een kleinere,,of helemaal niet ,,ben er normaal helemaal gak op ,,maar ik zette hem altijd neer nou dat lukt nu niet dus een ander moet het al doen en ik ben altijd best pietje precies wat boom betreft.
    Dus ik weet het nog niet

nou dat was het weer even ik ga even een schaaltje cornflakes eten ,,dat luste ik eerder nooit zo vies ,,en nu eet ik alleen nog maar cornflakes en brood met kaas meer kan ik niet verdragen .

dus ga even eten kom straks weer even terug

kalm aan allemaal ,,

liefs gerda

6. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @Iloon: leuk dat serena zo trots is!
    @vlindertje: dankjewel, we zullen zien wat ik volgende keer doe en durf. :rolleyes:

ik zit er even doorheen :cry:
    Dus ga even in bad, dan kunnen we er wel weer tegen.
    fijne avond allemaal en jullie zijn lief!

zwaai zwaai!

7. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @olga: wat lief dat je aan me denkt! :D

ik ben weer helemaal bijgelezen en ik weet niet meer waar ik op moet reageren :oops:

ik ben 2 weken geleden gebeld door de kraamzorg en ze wilde toen 'n afspraak maken voor woensdagmiddag...ik kon toen dus niet en ze zou me nog terug bellen...2 weken later nog geen telefoontje gehad...heb ik vandaag zelf maar gebeld en ik werd 'n uurtje later terug gebeld dat ze morgen middag wilde komen...dus ik heb morgen 'n intake...hehe!
    ik kan mijn bed niet op klossen zetten en met kratten word het ook 'n beetje moeilijk dus ik kan mn bed niet ophogen...ik kan wel 'n extra matras erop leggen maar wij hebben 'n liseaumo (of zo iets :oops: :) ) dus dat word 'n duur geintje maar ik beval zoiezo toch in het ziekenhuis dus...we zien wel ;)

8. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    Hoi, net terug van de vlos en alles ok, nog steeds veel vruchtwater, jongen heeft ´t lekker in mn buik, bloeddruk is goed, alles ok.
    En..... heb ´r gevraagd of ´t mogelijk is dat ik al ontsluiting heb (bedankt voor de tip Olga, op deze manier heb ik ´t aan haar overgelaten of ze dat al wilde onderzoeken) en ze zei dat ´t zou kunnen maar bij een eerste kindje is dat hooguit 1 cm en dan alleen als het al aan ´t rommelen is. Dus dat zal bij mij dan nog wel potdicht zitten en ze vond ´t ook niet nodig om dat na te kijken.
    Wel hebben we een soort planning gemaakt: volgende week maandag nog 1 keer controle, als ik dan nog niet bevallen ben word ik zaterdag de 15e gestript en als er dan nog niets gebeurt (ik zou dan binnen 24 uur weeen moeten krijgen) gaat ze maandag de 17e mn vliezen breken.

Dus dames, wat heb ik geleerd vandaag: geduld is een schone zaak :)

Zo ga nu ff bijlezen....

9. Bowie

Bowie Actief lid

15 jun 2007
    438
    0
    0
    nou niet zo heel veel bijgekletst dus vrij snel bijgelezen alhoewel Gerda: jij hebt goed je best gedaan met reageren meid! Hoop dat ´t een beetje beter met je gaat!

Zag dat een aantal meiden deze week de kerstboom op gaan zetten, bij mij staat ie al :oops: . Ik kon het gewoon niet meer laten en ik heb toch nog geen kinderen ivm wachten tot de sint weer weg is en ik dacht: als ik zo beval heb ik er geen zin meer in. En het is zoooooooo gezellig! Heb ook een mooie guirlande met lichtjes hangen op onze schouw en een hele grote krans met lichtjes boven de bank en een hele grote krans met lichtjes in de serre dus het is hier al volop kerst!

Frederike, rustig aan hoor meid! Je gezondheid goed in de gaten houden! En wat ontzettend schattig wat je hebt gemaakt, leuke stof, daar hou ik van!

Nou meiden, ga even tv kijken, de wereld draait door komt zo.

Misschien tot later!

10. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Waterlelie,
    Oh dat is vervelend he die stomme hormonsters ze komen wanneer ze willen
    ik had het zaterdag opeens een emotioneel huil-/baaldagje, kon mezelf zo echt niet
    Knuffelll

Gerda,
    hihi ja misschien wel, ochja kunnen we ook nog eventjes met zn tweetjes genieten in ons huis
    maar van mij mag die wel wat eerder hoor, 2e kerstdag is eigenlijk zon rotdag mja we zullen zien

Bowie,
    Fijn dat bij jou ook alles goed was bij de vk, wel laat he de 17e pas hoop niet dat het nog zolang duurt

nou hier weer een ongezond frietendagje gehad, zit echt tot aan mn oren vol :confused:
    wat is het maar rustig zeg :D

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zo jij bent actief geweest gerda....je bent weer helemaal bij ;)

ben net lekker eff in bad geweest....heerlijk ....ga lekker op tijd naar bed vandaag denk ik en dan daar tv kijken :)

Heb nieuwe buikfoto geplaatst...heb niet echt het idee dat buik gegroeid is...je kan wel duidelijk zien dat hij begint te zakken :)

12. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Zo ik meld me ook even weer,en wil vooral iedereen alvast succes wensen voor de bevalling.
    Hier gaat alles goed heb wel het idee dat het rommelt om zo te zeggen ik voel het indalen maar wil niks zeggen.Nu begin ook wel stiekem aan de bevalling te denken hoe het deze keer zou gaan ik ben benieuwd :)
    Ik heb enorme poestdrang word gewoon rusteloos als iets niet klaar is of goed gedaan is en maak echt een planning en dat heb ik nog nooit gedaan.

Onze dochter is hyper dus zal goed zijn als onze lieve man weer naar spanje is,het is toch allemaal al spannend voor haar deze maand dus die heeft genoeg om over na te denken.

Nou dat was het wel weer denk ik jullie horen wel weer van mij.iedereen die aan sinterklaas doet veel plezier nog deze week en andere ook natuurlijk.
    groetjes jeslin

13. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Frederike.wat ben je toch creatief!
    Wat leuk zeg! :D

Gerda…wat lekker zeg..elke dag even gemasseerd worden!
    En erg hè zo’n eigen foto…zo confronterend.. :rolleyes:
    Zooo wat heb je weer veel gekletst! Lekker gezellig hoor!
    En wat betreft aankomen..ik zat vorige week op 17 kilo..
    Ik moet volgende week weer heen..dus effe afwachten of ik nog ben aangekomen..
    Maar houd ook weer meer vocht vast..dus zal wel..
    En dan laat je je man toch een kleine boom neerzetten..heb je toch een boompje! ;)
    Cornflakes..weet je wat ik ook zo lekker vind..brinta..mmmm lekker met suiker! :D

Nannaf..badderze!

French..ook al het probleem met verhogen..lastig hè..
    Gelukkig konden we hier het met matrassen oplossen..
    Ben benieuwd wat ze bij jou zeggen..misschien een 1persoonsbed opzetten? :rolleyes:

Bowie..wat fijn dat alles goed was!
    En nu een beetje een planning hè..dan weet je een beetje waar je aan toe bent!
    En ook al de kerstboom..gezellig! ;)

Johanna..mooie buik..net als je zegt..je ziet m zakken! :D

Jeslin…jij ook een fijne sinterklaas hoor!

14. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @Bowie: wat fijn zo´n planning en heel slim om het zo te vragen!
    @Gerda: op naar de 500! hier geen boom we hebben er niet zoveel mee. heb wel een mooie kerstster met lichtje gekocht en ik tuig mijn krans op in kerststijl. die tuig ik per seizoen anders op. en het staat hier altijd boordevol kaarzen!
    @miep: ik vind dat jij de boel altijd zo goed bijhoudt! super! ;)

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Frederique, wat een super leuke tas heb je gemaakt. De bekleding van de wieg is er helemaal op aangepast. (of andersom natuurlijk)
    O nee een koortslip...daar ben ik ook zo bang voor. Er zijn nu ook van die kleine ronde doorzichtige plakjes die je erop kunt doen. Die laat je een paar dagen zitten en dan trekt al het vocht daarin. Geen idee of dat beter helpt hoor....

Iloon, fijn dat het zo goed ging met die twee meiden. Lekker om weer eventjes buiten te zijn denk ik!

Gerda, fijn dat je man je rug iedere avond masseert. Hij zal het zelf ook wel fijn vinden om je daarmee een beetje te laten ontspannen. (of is het erg pijnlijk?)
    Meid, je gaat lekker met je berichtjes!

Waterlelie, he bah....waren de hormonsters vanmiddag bij jou! Ze slaan echt onverwacht en hevig toe he...is niks aan! Hoop dat je door de yoga llekker ontspant en morgen weer de oude bent.

Nelly, fijn idee he dat de kleine nu echt officieel mag komen!

Olga

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, 15 kilo is best netjes en heel gemiddeld geloof ik om aan te komen. Ik zit nu op 12, maar jij hebt de laatste maanden natuurlijk heel weinig beweging gehad, dus vind ik het wel mee vallen hoor.

French, morgen eindelijk toch nog de intake. Ze hebben je er echt nog even tussen gestopt volgens mij... Gelijk maar navragen van je bed, want voor de kraamzorg moet hij echt op hoogte ook al beval je in het ziekenhuis.

Bowie, goed dat je het gevraagt hebt hoor! Nu ben je toch een stuk wijzer wat je kan verwachten de komende weken. Maar hopelijk komt de kleine gewoon snel uit zichzelf!

Johana, je buik is inderdaad een stuk afgezakt!

Jeslin, ook al 37 weken! Fijn dat het goed gaat met je!

Nannaf, ben je lekker opgeknapt van de badje? Ik ben net ook geweest en ben weer aardig relax....

Liefs olga

17. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    nannaf..hoe bedoel je bijhoudt.. :)

ik ga effe ncis kijken....
    fijne avond! ;)

18. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    ja was idd lekker om weer ff buiten te zijn :)

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Bij de Vk was alles weer prima! (wordt gewoon een beetje saai...)

Kleine heeft nog genoeg vruchtwater, vandaaar dat hij ook nog lekker beweeglijk is.

Heb ook gevraagt hoe dat gaat als ik de 40 weken voorbij ga. Dan gewoon met 41 weken de controle en zonodig een paar dagen later voelen en strippen. Richting de 42 weken geloof ik ctg, weer strippen en eventueel vliezen breken en dan met 42 weken inleiden in het ziekenhuis.

We zullen zien en wachten ongeduldig af...

Liefs Olga

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden ik sluit af en spreek jullie morgen weer,

kus olga

Deel Deze Pagina