December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ja zeker weten
    ben blij dat ik vroeg mag :)

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    @jeslin en barbabintje Herkenbaar, het weinig voelen en onzeker zijn... Heb ik ook echt veel last van, al merk ik wel dat ik het iets meer van me af kan zetten omdat ik me bij tijd en wijle ook echt heeel beroerd/ zwanger kan voelen. En mn zere tepels bij kou is iets wat wel elke dag aanwezig is, dus dat herinnert me er aan dat ik zwanger ben.

heb vrijdag maar even een plasje weggebracht omdat ik rugpijn had en steeds zo weinig plas had, maar toch wel aandrang en af en toe ook troebel, maar t was gewoon in orde, dus dat scheelt ook weer.

Nog 9 nachtjes tot de echo. k vind het spannend. Helemaal als je al die verhalen leest van mensen bij wie t niet goed ging. Ik weet het, dat moet ik ook helemaal niet lezen, maar ja, soms kom je zomaar een verhaal tegen.

@waterlelie. Jij staat toch ook voor de klas? Welke groep heb je? of zit je op VO? Ik BO groep 3. Mijn collega's weten het wel allemaal en de kids vertel ik het ergens na de echo wel.

@lle dames, sterkte en geniet ervan!
    groetjes Sanneke

3. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    Morgen mogen wij weer op controle bij de VK....spannend, ben heel benieuwd hoe onze beeb het doet :)

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    goedemorgen allemaal: heel veel sterkte voor de dames die naar de VK gaan of voor een echo moeten/mogen en laat ons weten hoe het ging!

ik moet morgen voor mijn werk naar het hoofdkantoor in Heerlen en dan gaat de trein om kwart voor 6 :( ik heb helemaal geen zin om 6 uur in de trein te zitten -3 uur heen en 3 uur terug- dus ik ga vragen of ik een uurtje eerder weg mag morgen, dan ben ik nog voor het donker thuis hoop ik

5. Niet meer actief

hoi hoi meiden
    hoe is het hier?
    heb een hoop gemist zie ik hihi
    ben er een paar weken niet geweest
    maar nu ben ik er weer
    ik kom af en toe kijken
    en laat weten hoe het gaat
    ;) ;)

6. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    @Caruli: welkom terug, we hebben je gemist! Dat is een vechtertje wat je daar hebt, we duimen allemaal voor je!
    @Gerda: beroerd joh dat je je nog steeds zo misselijk voelt en zo weinig binnen houdt...nog een paar weekjes en dan zou het voorbij moeten zijn...ik hoop het echt voor je!

Echomeiden: heel veel plezier en geniet ervan, het is zo'n bijzonder moment!

7. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Hoi Caruli, wat leuk dat je er af en toe weer bent! Je hebt wel een vechtertje, heb de verhalen gelezen, wat een spannende tijden.

Voor iedereen die inmiddels alweer een mooie echo hebben gehad,proficiat!

Ik hoef ook nog maar 1 nachtje te slapen, morgenvroeg om 9.00 uur mogen we ons melden voor onze eerste echo, spannend!

8. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi Caruli, fijn weer even wat van je te lezen! we denken vaak aan je hoor!

9. Niet meer actief

thanks meiden
    ik ben ook wel blij weer thuis te zijn
    lekker weer internet hihi
    ook nu heb ik strikte bedrust
    en blijft het afwachten
    het gevaar dat het fout gaat blijft helaas
    maar we hopen er het beste van he
    ;) ;)

10. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    Meiden succes met de echo.

Vandaag op werk verteld dat ik zwanger ben leuke reactie gehad.
    Caruli fijn dat je etrug bent.

11. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Carluli fijn dat je er weer bent, trouwens een mooie echo van 11 weken in je album, al een echt mensje..

Elsa spannend meid morgen vroeg naar de vk. Ik moet morgen ook om 12.00 ben er nu al nerveus van. Ook de andere dames die morgen, en vandaag mogen heel veel succes, plezier en geluk.

Zaterdag een zwangerschapsdagboek gekocht. Hier kun je elke week van je zwangerschap dingen in schrijven, je klachten, nieuwsberichten afspraken die je hebt gehad. Een herrinering aan 9 maanden zwanger zijn. Erg leuk.

Met de rest van de dames gaat het ook goed lees ik. Jullie kletsen er heel wat af zeg!

Laat jullie morgen weten hoe het is gegaan..

12. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    Ik vind het ook erg spannend. Als het goed is,is er echt al een mensje te zien met 12 weken, volgens mij is er dan een hoop ontlading. 8 spannende weken van wachten zijn dan voorbij. En dan mag heeeeel de wereld weten dat wij papa en mama worden! Nu weet alleen de directe familie nog dat ik zwanger ben, kan niet meer wachten om het nieuws verder te vertellen.

Ik laat morgen zeker iets weten, hopelijk heb ik goed nieuws voor jullie!

13. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi meiden,
    Vanmorgen onze 1ste echo gehad, erg bijzonder.
    Het is 1 kindje,(dus geen tweeling voor ons) en het groeide volgens schema. We hebben het hartje ook al zien kloppen. En even later bewoog het nog even met zijn armpjes.
    Eindelijk,eindelijk de bevestiging dat alles goed is daarbinnen.
    Wij zijn 28 december uitgerekend.

Wil iemand die hier handig mee is mij van 26 december naar 28 december verhuizen en dan aangeven 1 kindje en de echo eraf halen.
    Alvast harstikke bedankt! ;)

14. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    gefeliciteerd Lisette, leuk he! moest je ook een traantje laten?

Ik was ook zo opgelucht toen ik mijn kindje zag bewegen! (was op slag alle gene kwijt dat de echo inwendig moest haha)

hopelijk laat de baby niet te lang op zich wachten anders moet je naar de januari mama's hihi

15. lizzie84

lizzie84 Niet meer actief

Lisette wat geweldig dat alles goed is en wat leuk dat het bewoog.
    Volgens mijn berekeningen ben ik ook 28 december uitgerekend en lopen we gelijk op.

Wat kun je allemaal al zien tijdens zo´n vroege echo en was het inwendig of uitwendig.

16. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    @ Caruli: welkom terug meid :)

17. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    dag meiden,

ik heb een echte baaldag: ik haat mijn job, ik heb in niks zin, zou iedereen een klop willen geven, ik ben dus gewoon onuitstaanbaar.

Komt daarbij dat ik kantoorverantwoordelijk ben en geen eigen kantoor heb.
    Maw ze zitten voortdurend op mijn lip. Ik zit gewoonweg té dichtbij! Ze vuren de vragen mar af zonder te beseffen dat ik ook bezig ben met mijn werk!

Sorry meiden, maar ik ben het even beu, heb in niks zin.
    Is dit allemaal normaal?

18. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Ach in deze tijd kun je alles onder de hormonen schuiven toch? Moet kunnen een baaldag op z´n tijd.

Ik heb al ongeveer twee weken er last van dat ik helemaal gen trek heb in eten. KAn niks bedenken waar ik trek in zou hebben, terwijl ik normaal gesproken er wel van hou om iets lekkers klaar te maken.
    Hebben meer meiden hier last van?

19. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Vandaag weer gewerkt na een lange week hondsberoerd in bed te hebben gelegen. Gelukkig werken de pilletjes tegen misselijkheid aardig. Ik hoef niet meer zo over te geven en voel me iets beter.
    Ik vond het wel fijn om weer te werken. Dan kan ik ook eens aan iets anders denken.

Ik heb het trouwens wel aan mijn collega's verteld. Ik kon me niet meer inhouden en omdat ik zo ziek was dachten sommigen dat ik overspannen was. Ik was supernerveus maar ik kreeg leuke reacties ondanks dat het nog zo pril is. Dit heeft me ook geholpen om iets relaxter te worden hoor. Voel me een soort opgelucht dat zij het weten. Voor de ouders en kinderen is het nog even geheim tot de eerste echo. Dan is het 11 weken en dan mag iedereen het weten.

Ik vind het wel moeilijk hoor. Ik kreeg soms ook reacties dat ik veel te vroeg was en dat er nog van alles mis kon gaan. Dat vond ik zo raar! Ook na 12 weken kan het mis gaan, dus is het echt zo erg? Het is niet dat ik met mijn eerste testje meteen het iedereen ging vertellen.

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden ben ikweer :)
    nog heel even wachten en dan 1 e echo
    heb vandaag last van krampjes voor de rest valt het hardstikke mee :)..
    na de echo gaan wij het aan iedereen vertellen,,
    het is zo moeilijk om het stil te houden..

caruli fijn meid om je weer is op het forum te zien
    het is een taai kindje,,
    die kleine red het wel :).. en jij ook
    volgens mij ben je een sterke vrouw
    knap hoor

voor de rest van de meiden succes :)

Deel Deze Pagina