December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    nu ga ik echt het bedje in elkaar zetten

later!

2. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Gerda wat een goed nieuws geen transfusie!

Juffie wat fijn dat je meisje thuis is, en je bent helemaal geen slechte moeder, geef het eerst eens de tijd om te wennen jullie allemaal bij elkaar.

*mega ego klaag bericht*
    Ik ben het zat, ik wil dat ie komt maar heb het idee dat hij blijft hangen tot week 42.
    Vrijdag was echt helemaal niets te zien op het ctg daar kon je een liniaal langs leggen zo recht was ie. Gisteren waren er wel wat kleine golfjes maar niks in de richting van enige activiteit.
    Sinds vanmorgen stevige buikpijn en ik ben hartstikke misselijk en duizelig.

Had gisteren nog mijn vensterbank geverft .....dacht ik klaar te zijn is er vanacht mijn kat overheen gewandeld :evil: wat ze anders nooooit doet en toen op mijn suede stoelen gaan zitten. :evil: :evil:

Dus vandaag is meteen omgedoopt tot jank dag ....ik heb geen idee waar al die tranen vandaankomen maar ik kan bijna niet stoppen.

PPPfff ben me nu an het bedenken wat ik ga doen .....die vensterbank maar opnieuw verven of alles de boel te laten en gewoon in bad gaan zitten.
    Eerlijk gezegt denk ik dat het het laatste gaat worden :evil:

3. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Bollenstreek
    Ja ach... Vind het ook niet zo erg.. Het is een heel druk programma en de kinderen van mijn klas hebben maar een kwartier om de Sint te zien en een stukje te doen. Grote school he?
    En anders ken ik mijzelf, ga ik alle vragen beantwoorden en zit ik nog een hele dag op school....
    Doe maar niet...

Succes met je bedje!

4. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Ach jee Kelly... Ik hoop voor je dat het snel door gaat zetten.

Wat erg van dat verven en de kattenpootjes. Ik kan je vertellen dat katten altijd datgene gaan doen als er iets veranderd is... Ik heb er hier ook 2 rondlopen en af en toe kan ik ze wel van het balkon gooien... :oops:

Ze zijn dan zo vervelend en zeurderig.. Maar dat is omdat er iets verandert hier in huis en zij hebben dat feilloos door...

Maar misschien even ergens naar toe bellen/mailen hoe je verf uit je suede stoelen kan krijgen?
    Misschien met Google iets te vinden.?

Ik kan me voorstellen dat je de boel de boel wil laten en in bad wil.. Gewoon doen zeg ik dan.... ;)

5. Lisette

Lisette Niet meer actief

Miep toch; ik hoop dat je straks goed nieuws te melden hebt. Goed dat je toch maar gebeld hebt. Succes.

Gerda; goed nieuws van je hb ! Fijn dat je dat in ieder geval achter je kan laten van die transfusies. Ben benieuwd vanmiddag, zo te horen denk ik dat ze je even aan de ctg leggen ter controle. Hopelijk is alles oke.

Juffie; he meissie. Je had het je anders voorgesteld. Maar zoals de meesten schrijven denk ik dat het allemaal even wennen is. En lekker gaan liggen als Jayda in slaap dommelt.

Heb mijn enveloppen al geschreven en beplakt, mooi om te zien..wat je allemaal al niet mooi vindt tegenwoordig...hormonen?
    Ga wat eten en dan met de hondjes rond. En dan komen we dichterbij de kwart voor drie.

6. dreams

dreams Fanatiek lid

19 apr 2007
    1.460
    0
    0
    Dag meiden...

malaika,
    hou inderdaad eens op met verontschuldigen, phoe jullie moeten echt gebroken zijn
    ik hoop echt van harte dat patrick snel vorderingen maakt wat een verschrikkelijke tijd is dit zeg
    Heel veel kracht toegewenst en hoop dat mn kaarsje je zal helpen!

Miep,
    oh wat lief dat je aan me dacht..
    Nou vannacht lag ik were ff wakker en om het halfuur zo werd ik weer wakker van harde buiken enz
    Maar heb een beetje uitgeslapen, nog niet echt toppie maar meer dan 2 uurtjes iig

Moon,
    oh vandaag mocht je Britt ophalen wat een geweldig nieuws en geniet van je meisje

Alle meiden die voor controle moeten sterkte en succes!

Minimuisje,
    Knuffel voor mamabeer en heel veel sterkte!
    Pff dat is ook echt verschrikkelijk ziekenhuis in en weer uit! Hoop dat het voor haar vordert

Sex,
    Haha idd raar om er zo over te praten maar bij ons nu ook weer zo 1x in de week
    eerst deed het bij mij echt veel pijn en Olga wat je zegt dat nauwer worden klopt idd.
    hebben nu ook een goeie houding gevonden haha maar ik wil het niet altijd moet ik zeggen :oops:

Ik ben benieuwd of de weëen echt heeft doorgezet bij de dames, hoop het. Lalala...
    Lekker verder lezen.

Juffie,
    Oh arme meid ik heb echt met je te doen hoor lijkt me helemaal niet gek en je bent geen slechte moeder!
    Je hebt al zoveel voor haar gedaan, je wil alles van dr meemaken nee hoor z eheeft de beste mama die ze zich maar wensen kan
    Het zal nu in het begin zeker allemaal raar zijn maar ze doet het goed nu
    Dus dat wordt wel genieten binnenkort
    *hele dikke knuffellllll*

Gerda,
    arme meid nu je bloeddruk weer te hoog kun je were naar het ziekenhuis strompelen
    heel veel succes meid hoop dat je gewoon weer terug naar huis kunt

Kelly,
    ohnee kan me voorstellen dat je het even zat bent! Hoop voor je dat het snel doorzet
    en wat een stoute kat zeg kan me je huilbui helemaal voorstellen, *knuffell*

Nou er is dus geen nieuws meer van de meiden die weëen hadden :rolleyes: , ben benieuwd

Xx

7. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    PPfff verf is misschien uit de stoelen......meubelhersel zaak gebelt en die zei als het echte suede was dan kon ik met een wattestaafje met terpentine voorzichtig de verf eraf deppen en meteen errna met veel water afwassen.....
    Spannend...de verf is inderdaad weg maar nu kijken als het droog is of er geen vlek achterblijft.
    Weet toch nooit helemaal zeker of je niet bent bedot in de winkel en dat het geen echte suede was (waren wel verrschrikkelijk duren stoelen 250 euro het stuk 6 stuks en alle 6 hebben ze kattepootjes motief nu).
    Zou de verzekering zoiets vergoeden?

Nou ik ga deze stoel laten drogen en ik ga mijn badje laten vollopen ( hopenlijk gaat dan ook de pijn wat meer weg....die begint nu wel vervelender te worden)

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, gelukkig is de hb weer goed! Ze zullen je urine wel checken op eititten in het ziekenhuis en een ctg maken van de kleine. Oh, ik zie dat al meerdere meiden gereageert hadden hierop. Hopelijk mag je daarna gewoon weer naar huis!

Sanneke, wat goed dat de fiets toch weer terecht is! Lekker pedicure....tenminste dat denk ik, want heb het nog nooit gehad. Terwijl mijn voetjes dat best kunnen gebruiken.

Miep, maar goed dat je gebelt hebt! Hoop dat het gewoon afscheiding is en geen vruchtwater.

Waterlelie, die kaarten mag je vast wel omruilen joh! Voel je je verder wel wat beter vandaag?

Sanneke, ik zou het ook leuk vinden om naar het Sint feest op mijn werk te gaan, maar heb geen zin om weer een half uur in de auto te stappen eigenlijk...en daarbij vind vriendlief dat ook niet zo'n fijn idee meer.

Maaaaar.....mijn vader speelt al jaren Sinterklaas bij hem op school (vmbo) en dat is altijd een hele happening. Want ze hebben ieder jaar een thema en maken altijd vooraf gekke filmpjes (ook met een stand-in stunt Sint) en hebben een enorm decor. Dus ik ga daar maar eens kijken en zien wat ze dit jaar voor gekkigheid uithalen.

Kelly, ik zou ook lekker voor het bad kiezen meid! En ik sta af en toe ook versteld van de hoeveelheid tranen die ik kan laten.

Olga

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    hoi dames,

ik meld me ook even, heb nog niet alles kunnen leze, sorry daarvoor!

Gisteren plots enorm emo, heb een uur gehuild zo stom!

Ben pompaf en voel me niet zo goed: hoesten en keelpijn. k Denk dat ik een verkoudheid heb opgedaan.

Ga terug in mijn bedje kruipen.

Af en toe nog eens weeën, maar niet regelmatig, we beginnen weer van voor af aan!

Sorry voor het ego bericht, ik zit er effe door...

Hou jullie goed allemaal!

Liefs

10. waterlelie

waterlelie Fanatiek lid

17 apr 2007
    1.166
    0
    0
    Bollenstreek
    Olga, gaat weer beter hoor... ;)
    Gister was ik het allemaal gewoon even zat. Het vocht, dat ik niet zo mobiel ben, dat ik zelfs mijn Crocs niet meer pas zonder pijn te hebben... Ach, gewoon alles bij elkaar. Ik ben ook bang voor de bevalling en op yoga wordt het allemaal zo plastisch verteld dat ik ervan overstuur raakte.

Het Sinterklaasfeest bij je vader klinkt heel leuk zeg...!
    Ik ga zelf niet naar mijn werk. Lijkt me uit zelfbescherming het beste.

Kelly:
    Hoop echt voor je dat de vlekken verdwenen zijn. Geniet even van je badje.

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Arka, Och meissie toch...niet ziek worden nu. Veel vitamientjes naar binnen werken en heel rustig aan doen dan maar. Lijkt me zo'n domper als alle activiteit opeens weg is....

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Waterlelie, denk dat het een goede beslissing van je is om niet naar je werk te gaan morgen. Je leert nog wel voor jezelf te kiezen!

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga even boodschappen doen en een frisse neus halen...Doe ik nog iets actiefs vandaag.

Olga

14. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    goedemiddag...
    ik meld me ook weer effies....
    kelly...vervelend van je vensterbank en je suede stoel....echt balen!

arka....vervelend dat het nog niet echt door wil zetten he...

olga...succes met boodschappies doen en lekker effe een frisse neus halen...

ik ga effe bijlezen!

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    campingbedje IN elkaar zetten ging perfect, maar uit elkaar lukt niet... mag mn man vanavond doen.

ow ik krijg een sms

misschien van miep...

ff kijken

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    ow sanneke....je zou eerder andersom verwachten...
    makkelijk uit elkaar, en moeilijk in elkaar... ;)

17. Ben benieuwd naar nieuws van miep miep.

18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Buddynieuws van miep:

Hoi! Ben net naar de vlos geweest! En het is waarschijnlijk vruchtwater!
    Dus moet nu naar het ziekenhuis. Oja, hij lag nu ook weer in een stuit!
    Nou je hoort het wel weer. Groetjes Miep

Spannend dus... volgens mij is ze nog wel een beetje te vroeg.

Kelly, ontzettend balen van je kattenpootjes. Hier ook 1 kat die zich toch echt wat anders gedraagt dan vroeger.

Olga, klinkt leuk, dat feest van je vader! En ik ga ook ff een frisse neus halen.

groetjes en tot straks

19. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    ow spannend voor miep dus....
    bedankt voor je buddynieuwtje sanneke...
    en ga maar lekker een frisse neus halen....

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    nee, t is zo'n klapsysteem en in elkaar klikte die zo vast maar voor uit elkaar moet je hem dus weer omhoog klappen door op een knop te drukken die verstopt zit onder de stof. En laat ik nou net niet zo goed zijn in verstoppertje...

ik ben weg

Deel Deze Pagina