Jee mamabeer, je blijft heen en weer pendelen tussen thuis en het ziekenhuis.. Dat moet best vermoeiend zijn... Ik vind het een hoge hartslag van je kindje.. Maar wie ben ik...? 8) Hoop dat het echt snel doorzet nu.. Anders wordt het inderdaad zo'n gewoonte... Frederike: Geniet van het eerste badje die Rubin gaat nemen! Je bent echt snel weer op de been! Bewondering daarvoor hoor!
jeetje mamabeer. Hopelijk gaat het opschieten. Dit is ook niks. Heen en weer naar het zh. Frederike jij bent snel weer achter je computer. En geniet van het badje met rubin. Lijkt me zo speciaal moment.
MALAIKA, ik blijf aan jullie denken! ILOON, gefeliciteerd met Serena, is je hoofdpijn al weer over? LIZZIE, leuk weer wat van je te horen en inderdaad heerlijk dat verlof! ES, ja die holle rug ... kan ik echt niets aan doen, gaat vanzelf ... volgens mij is het echt heel lollig om mij te zien lopen ... Ennuh kun je niet een keertje langskomen als je weer eens zo'n 'niet te stoppen nesteldrang' hebt? ARKA, hoe gaat het met jou, nog steeds aan het rommelen? BIPAT, wat een supernieuws meid! GERDA, veel rusten kan echt wonderen doen meid ... ik hoop dat je lichaam snel aan een bevalling toe is! KNUF KREEFTJE/DOMI, gelukkig word je nu goed in de gaten gehouden, heel veel sterkte meid! LOOPY, joehoe! Leuk wat van te horen meid, hoeistie met jou? Zal wel erg lastig zijn die decembermaand - jij was toch begin dec uitgerekend? (sorry weet het niet meer precies). Heel veel sterkte meid en liefs natuurlijk! WATERLELIE, waaaaah! Supergoed, terugbrengen zonder bonnetje (vinnik ook altijd heel erg eng) en gewoon gelukt. En gelukkig ook alles goed bij de verlos! SANNEKE, dank je voor buddynieuws! Nog geen beschuit en muisjes in huis, winkel is om de hoek (en op zondag eten we gewoon gestampte muisjes ... of zou dat ongeluk brengen) FREDERIKE, GEFELICITEERD MET RUBIN! JAHOE! En gelukkig is je koortslip bijna over! HAPPYGIRL, volgens mij is die 'band' in combi met hoge bloeddruk reden voor bellen... maar dat is hopelijk al verteld! Ja al verteld ESSEBES, ... das pas een toeter! MAMABEEER, gelukkig weer thuis!
Frederike van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rubin! nou even afwachten wat sinterklaas vandaag voor de rest van ons mee heeft genomen!
frederike gefeliciteerd met jullie zoon! spannend voor miep! ik hoop dat we snel iets horen... ik ben gisteren bij de vk geweest en ik ben nu in totaal 10 kilo aangekomen...netjes m'n bloeddruk is wat te hoog en ik mag nu geen zout meer ...ik kreeg als tip van haar om tomaten te eten die breken namelijk natrium af...ik heb ze gisteren gehaald dus baad het niet schaad het niet. de kleine ligt nu helemaal ingedaald dus ze ligt er helemaal klaar voor. we hebben gisteren ook alvast grote boodschappen gehaald...drinken - beschuit - muisjes...dus dat hebben we ook al in huis
Frederike en partner gefeliciteerd met julie zoon RUBIN! De eerste december mama.....geniet van jullie kraamtijd. Malaika....dat patrick maar snel vooruit gaat en hij niet te veel over houd van de beademing. Meid ik brand een kaarsje voor jullie...heel veel sterkte. Mamabeer weer thuis...dat het inderdaad maar snel geboren word zo openneer naar het ziekenhuis isook niks. Hier lijkt de hoofdpijn erger te worden...normaal als ik hoofdpijn heb dan kan ik de klok gelijk zetten dat ikmoet spugen maar dit voeld heel anders. Vrees dat het met de hogebloeddruk te maken heeft...ben blij als ik morgen in het ziekenhuis ben ik ik te horen krijg hoe nu verder.
Als eerste Frederike gefeliciteerd met jullie zoon Rubin, prachtige naam!! Happygirl succes strax bij de vk, hopen dat alles goed is, goed dat je toch hebt gebeld. Bowie gefeliciteerd met je 40 weken! Schiet voor jou al flink op, en ik ben al ongeduldig, hoe zullen jij en Es zich wel niet voelen .. Es, jij ook al last van slapeloosheid, kan ook slecht slapen, kom in vervolg wel mee kletsen met de andere nachtbrakers, in bed draaien is ook niet bevordelijk voor het humeur van manlief. Prachtige buik trouwens! Malaika, wat zullen jullie het zwaar hebben op het moment, hier brand een kaarsje voor jullie! Djaminah, succes met het schrijven van een sinterklaasgedichtje, vind het altijd maar rot klusjes, ben er dan ook niet zo goed in Johanna79, vervelend hoor weer een blaasontsteking, beterschap.. Mamabeer fijn dat je weer thuis bent! Hoelang laten ze je nog zo doorrommelen, soms wordt je niet goed van die ziekenhuizen, ook al is het misschien beter voor de kleine, dit hou je ook geen weken meer vol! Salapio, wat een prachtig bolletje heb je zeg! Wat een verschil in buiken zie je dan voorbij komen. Hier steeds meer last van mijn ribben, de kleine ligt er ook heerlijk tegen aan te drukken, alleen mama vind het minder .. Hier vrijdag weer naar de vk 8.40 . Wil iemand me in de lijst zetten? Ben er niet zo goed in .. De kleine ligt de gehele zwangerschap al in stuit en als hij/zij vrijdag niet is gedraaid dan moeten we door naar het ziekenhuis voor en gesprek met de gyneacoloog.. Heb ik eigenlijk niet zo'n zin in .. Alles voor de kleine spruit.. Ik had me zo "verheugt"op een thuisbevalling maar dat hebben we al uit ons hoofd gezet. Verder heerlijk genieten, kruip zo lekker op de bank met een dvd box en een wat broodjes, Spreek jullie vanmiddag weer!
BUDDY NIEUWS van Miep via Sanneke 11.30 Hoi ik krijg vanmiddag een keizerssnede. De navelstreng ligt voor de uitgang met de voetjes. Dus complete bedrust! Mag niet eens plassen.
Miep heeft dus vandaag haar kleintje in haar armen! En wordt hiermee dus de tweede echte december mama. Hadden we allemaal niet verwacht he! En Miep zelf zeker niet! Miep en vriend, veel succes!
spannend zeg voor Miep ! Nou vandaag is ze mamma terwijl ze eerst dacht de laatste te zijn. Bedankt voor het buddy nieuws
Wat spannend voor miep! dat had ze inderdaad zeker niet verwacht! heel veel succes meis! @Vlindertje: vervelend die hoofd+ijn! @Bowie: van harte met je 40 weken! hopelijk komt de kleine snel! @Essebes: je draagt het echt helemaal van voren he! hopelijk ook niet meer zo lang voor jou! En voor Nollie ook hopelijk niet te lang meer! @Kelly: hoe is je dag vandaag? je had gister wel heel veel pech!
vanmorgen weer naar de gyn geweest en alles was weer prima. bloeddruk iets gezakt sinds eergisteren. als het goed is heb ik komende vrijdag weer dezelfde als vandaag en met hem hebben we een planning gemaakt. dus ik weet nu eindelijk een beetje wat ik moet verwachten! sterker nog...als mijn baarmoedermond rijp is en dan heb ik zelfs een datum dat ze me gaan inleiden! en afgelopen zaterdag was het al goed week en was het bezig zich terug te trekken dus ik verwacht dat het dan wel rijp is. dus nu word het die datum geboren of eerder als het natuurlijk gaat. wij zijn helemaal blij het geeft een stukje rust in de tent!
Whaaaaaa spannend! Die Miep.. Dacht nog even relaxet de laatste weken door te komen en opeens dit... Hoop wel dat beiden goed de keizersnede doorkomen... Het is niet zomaar iets....
Moet iemand miep via sms niet even sterkte wensen van ons allemaal ? hopelijk gaat alles goed. Nannaf voor jou ook spannend. Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent
Frederike gefeliciteerd! De eerste december mama! Ik kan niet wachten op de foto's! Ik lees dat Miep een keizersnede krijgt, dus vanmiddag heeft ze haar baby in haar armen, wat gaaf! Hoeveel weken was miep? Echt spannend! Ben vandaag geheel nutteloos en moe, mijn moeder is lekker aan het opruimen! Ga foto's maken van de babykamer en hier neer zetten, de camera werkt goed! Kus, Elise