December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    ik las trouwens net dat Inge inmiddels ook verlof heeft! hoe bevalt dat?

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    fijn dat de camera nu wel goed werkt Elise !

Ben benieuwd naar je kamertje

3. augustus

augustus Niet meer actief

Oooh nog een baby in opkomst. Spannend zeg.

Alles was weer goed bij de VK. Alleen omdat ik veel vocht vast hou wil ze me volgende week weer zien..(toch wel nu ineens)

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Miep & Miep!Wow dat gaat snel ineens, totaal onverwacht ook, volgens mij heeft ze ook pas n paar dagen d'r kinderwagen in huis, ahh dat wijffie toch....Buddy(s) van Miep, als er nog n sms gestuurd wordt, hele dikke kussen van ons allemaal erbij doen.

Salapio, tuurlijk kom ik ook lekker bij jou soppen in huis! ;) En wat n toeter he?!

French, laat ik sinds ik zwanger ben nou n tomatenverslaving hebben, komt goed uit, wist niet dat het die uitwerking had op natrium.

Lizzie, voortaan gezellig mee komen typen s'nachts! Anders wordt je mannetje er ook niet vrolijker op, ik heb de mijne ook wakker gemaakt vannacht (niet expres natuurlijk) maar ben nu niet meer zo vederlicht en maak iets sneller herrie 8) ;)

Nannaf, wat n goed nieuws allemaal! Over welke datum hebben we het?

Happygirl, wat zei de vk over je bloeddruk? Goed dat je even gebelt hebt hoor!

Bowie, 40 w! gefeliciteerd! Krijg jij dan de primeur? 1ste Dec mama die over tijd gaat? Of ga je vannacht puffen? ;)

Frederike, jeetje meis nu al mee aan het typen, stoere dame! ben erg benieuwd naar de foto's.

Mamabeer, gelukkig ben je weer thuis. Kan me voorstellen dat je het zat bent wijffie. Hmmm lijkt mij best n hoge hartslag trouwens, maar goed ik ben "maar" n leek.

Johanna, ook al niet geslapen? Kom er vannacht ook maar gezellig bij als je niet kan slapen (al hoop ik dat ik dan wel m'n oogjes dicht heb)

Momhairy, ja ben ook reuze beniewd of het ooit nog goed komt met m'n buik, kan me herinneren dat ik blokjes had..... :( Straks weer veel fitnessen!

Xx

5. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @augustus: fijn dat alles goed was verder! en op zich wel lekker da tje nu vaker mag komen toch?

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Olga bedankt voo rhet doorgeven van het buddynieuws. Ik ben alweer terug. Sinterklaas was errug leuk op school.

Gefeliciteerd Frederike met je zoon!!!

Ga nu ff een tukkie doen op de bank (anders hoor ik de bel niet) en ik verwacht een pakketje...

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    miep is vandaag 36.6 week geloof ik

8. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @sanneke: belt sinterklaas aan tegenwoordig? :)

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    miep is even ver als mij...ow wat leuk heeft ze de kleine vandaag al! :D

10. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    ow miep heeft vandaaag haar kindje in handen. Een mooier sinterklaas cadeau kan ze vandaag niet krijgen. Hopelijk komt ze goed de keizersnee door. Sterkte en succes miep en mannetje.

Ben net terug van de vlos en mijn bloeddruk was gelijk aan die van maandag. Urine was goed, dus ja echt iets ergs is het waarschijnlijk niet. Het kan vanalles zijn. Moest mezelf goed in de gaten houden. Als ik ineens heel ziek zou worden dan moest ik maar weer bellen. Dus ben eigenlijk niks wijzer, behalve dat het waarschijnlijk niks ergs is. De vlos zei dat ze ook niet altijd alles kunnen verklaren. Maar mocht ik willen mocht ik wel bloed laten prikken. Maar hij dacht niet dat het nut had, aangezien ik me niet zo slecht voel.
    Dus een keer voor niks geweest. Morgen gewoon controle, dus dan zien we wel weer verder.

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Wow, wat een enorme buik! mooi man!
    Ik hoop ook voor je dat het de laatste is (met zo'n buik, niet je laatste foto... lees het nu over en het klinkt wel heel luguber :( )!

12. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.570
    315
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Hoi Frederike en mannetje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rubin. Geniet maar lekker van elkaar en rust maar lekker uit.

@ Malaika, wat onzeker allemaal en wat triest, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen, behalve dan dat ik aan jullie denk.

Wij hebben gisteren een beetje sinterklaas gevierd, van mijn schoonouders de kerstbeer van Harrods gekregen (erg leuk), voor ons pareltje en voor onszelf de traditionele chocoladeletter. Verder gewoon lekker gegeten, spelletjes gedaan en toch wel redelijk op tijd gaan slapen. Ik heb afgelopen nacht behoorlijk geslapen, maar was wel de hele nacht behoorlijk misselijk, het maakte niet uit hoe ik ging liggen, nu is het eindelijk iets minder. Mijn buik is bijna continue hard, ik begin er een beetje genoeg van te krijgen.

Spannend voor Miep, dat ze flink eerder dan ze zelf dacht moeder gaat worden. Bedankt Sanneke en Olga voor het nieuws.

Ik ga vanmiddag een poging ondernemen om even naar de bieb te gaan en een paar boodschapjes te doen.

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    EEJ meis, toch iets te weinig geslapen denk ik; we hoeven morgen pas :)

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    haha, ik heb te snel gereageerd

15. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    ik ga eens even de vriezer uitpluizen of ik nog een beetje een leuke gourmetschotel in elkaar kan draaien
    verassing voor manlief vanavond, dan hoeft hij alleen nog maar stokbrood en ijs te halen
    doei!

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    goede tip gourmet schotel ! Miss doe ik dat ook wel vanaaf als verrassing.

Goede tip nannaf ! Kan ik mijn mannetje ook eens verwennen af en toe heeft ie het wel zwaar met zijn zwangere walrusje.

17. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ow wat spannend voor miep en miep! gewoon een sinterklaas kindje :D

Ik heb een beetje last van opruimwoede geloof ik....mijn bovenverdieping is nog nooit zo schoon geweest....hmmm

essebes mooie buik hoor...ik dacht dat die van mij groot was! mooi setje ook trouwens ;)

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Essebes, mooie buik en leuk ondergoed hoor meid!

Johana, bah weer blaasonsteking. Weet niet of je er meer last van hebt als je moet bevallen met blaasontsteking. Hoop maar van niet.
    Heerlijk he al dat opruimen en schoonmaken. Moeten we nu van profiteren, want straks hebben we er vast niet meer zoveel zin in als nu....

Frederique, hoe was het badderen met de kleine jongen? Wat heerlijk dat hij er nu is zeg! En zo lekker snel alweer aan het kletsen hier...zit je nog in een adrenaline roes?

Mamabeer, wat vervelend dat jullie steeds geen duidelijkheid krijgen zeg. Gelukkig wel weer lekker thuis.

Lizzie, wat vervelend dat die kleine nog in stuit ligt. Maar wie weet is hij toch nog gedraaid...

French, flink aan de tomaten dus....bah die lust ik niet, dus ben blij dat mijn bloeddruk goed is!

Misskeita, hier vandaag ook het gevoel dat ik zomaar kan gaan huilen.
    Wil momenteel ook het liefst lekker een beetje in huis zijn en wat aanrommelen, terwijl ik vorige week nog steeds het gevoel had 'weg' te moeten. Snap er af en toe niks van...

Nannaf, ik hoop dat je baarmoedermond er vrijdag klaar voor is! En wat is dan precies die planning?

Happygirl, je hoeft in ieder geval niet ongerust te zijn dat er wel iets is! Dan maar een keer te veel op controle toch!

Sanneke, nou het doorgeven van het buddy nieuws scheelde niet veel kwa tijd he...

Pareltje, toch een gezellige avond gisteren gehad. En ik heb nu ook steeds vaker harde buiken. Doen nog steeds niet echt pijn ofzo, maar gewoon ongemakkelijk.

Kus olga

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen naar de Sinterklaas viering bij mijn vader op school geweest. Was erg leuk, maar erg druk en lawaaiig in een aula vol gillende tweedeklassers!

Net heeft mijn moeder lekker de badkamer gesopt en ik heb de zolder met een sopje onder handen genomen.
    Zo nog even stofzuigen boven en dan mag mijn vent vanavond de stofzuiger weer mee naar beneden nemen.

Daarna lekker met we WIJ op de bank hangen en nog even hier kletsen.

Olga

20. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik heb net even aan mijn vk gevraagd of het kwaad kon een blaasontsteking..zij zegt van niet....ook niet als de vliezen eventueel wel zouden breken...infectiegevaar is er dan wel maar eigenlijk is dat nihil. Als je begint met een antiboticakuur is meestal het eerste gevaar al na 2pillen geweken..dus beeb moet eff blijven zitten tot morgenavond..dan heb ik al een flink stuk van de kuur achter de kiezen ;) :)

Deel Deze Pagina