wat is het rustig hier! Ik zit net het verhaal van thunderangel te lezen...pfff die heeft ook 'geluk' gehad.
Dag wijffiess! Oh jippie vandaag heb ook IK eindelijk mn 37 weekjes bericht en mag ik officieel thuisbevallen Es, oh jij lag ook weer wakker vannacht wat vervelend meis rond dat tijdstip sliep ik net maar lag ook lang wakker, jij ook in januari jarig wat leuk En morgen je uitgerekende datum spannend Frederike, oh wat een geweldig nieuws PROFICIAT met jullie zoontje Rubin Kon het bericht van succes bij de vlos dus gelukkig weghalen oh je bent de 1e decembermama he !! TOP !! Nou dames jullie hebben mekaar flink gezelschap gehouden vannacht wat leuk Ik sliep ook pas rond 2 uur Oh en word opeens weer zo duizelig van mn haartjes stijlen en bijlezen maar ik ga toch de rest ook nog eventjes lezen ben té nieuwsgierig!
Het is inderdaad een beetje kaal hier he zonder Miep. Nja ben benieuwd wat ze gaan doen.. Malaika, nogmaals heel veel sterkte en kracht voor jullie. Kaarsje brandt hier straks weer voor je.. Bowie, cool zeg die banner zo van jou ! Phoe, maar wel vervelend he dat afwachten Hoop dat je beebje zich snel zal aankondigen. Happygirl, je daar geen zorgen om maken hoor! Beter dat het voor niks is en op tijd ana d ebel getrokken dat dat er wat aan de hand is! Frederike, oh geweldig z'n eerste badje, geniet er lekker van Mamabeer, phoe echt vervelend zo ziekenhuis in en weer uit! Hoop dat jullie beebje snel komt Knuffelll Olga, thanks voor de update, OHJEE! Wat spannend voor miep zeg. Sterkte lieverd! Haha ons miepje toch, wordt ze dus toch nog 1 van de eersten, helemaal leuk zon onverwachte wending Nannaf, oh jij weet dus ook al meer over je kleintje wat is het toch spannend allemaal deze week heb jij waarschijnlijk dus ook je kleintje in je armen? Happygirl, ow niet veel wijzer geworden dus, nouja gelukkig wel dat het niks ernstigs is Ooh wat is het rustig zeg, ben helemaal alleentjes hierr :'( Ben wel benieuwd hoe het ondertussen met Miep is hopelijk valt de ks haar mee! Best gek nu is alles zo spannend wie na wie bevalt en binnen nu en paar weekjes ben ik zelf mama hihi zo gekjess Xx
deze week als het spontaan begint anders moet ik nog eefjes wachten. PB maar als je wilt weten wanneer maar ik durf het niet zo goed hier neer te zetten wie weet wie meeleest! gefeliciteerd met je 37 weken! echt een mijlpaal he! hoe is het met je huisje? slaap je er al? de slaapkamer was af toch?
Johana. het is inderdaad rustig vandaag! Gelukkig dat de blaasontsteking geen kwaad kan. Het is erger wanneer je niet weet dat je het hebt, want dan kun je nierbekken ontsteking krijgen en ben je verder van huis. Dreams, jaaaa je mag nu ook officieel bevallen! Olga
Heb net bovenverdieping gestofzuigt en gedweild en ben nu kapot! Ga even op de bank zitten, tot later!
idd rustig hier! En is het bij jullie ook zo donker en regenachtig? ik word er helemaal depri van. heb net lekker liggen tukken en ben nog een beetje duf. Mag om 4 uur mn man al ophalen uit zn werk, vanwege sinterklaas is ie een uurtje eerder vrij! Olga, wil jij dan mijn extra buddy zijn nu Miep even niet bereikbaar is? Ik heb je nummer toch al he! En groot gelijk hoor dat je even gaat zitten. Ik vind stofzuigen best zwaar werk als zwangere. dreams, gefeli met je 37 weekjes! Voelt weer lekker he! Maar ik heb ook het idee dat ik nu ongeduldiger ben omdat een normale bevalling tussen de 37 en 42 weken kan. nannaf, geen sinterklaas maar tpg. Ik had vorig jaar een pluim als kerstpakket gekregen en daarvoor had ik een miniabonnement op het blad Kinderen genomen. (4 nummers) en bij het vorige nummer kon je een wipstoel bestellen met 10 euro korting en die heb ik besteld. En die kan vandaag komen, dus vandaar! En ik ga je ook ff pben want ik ben ook nieuwsgierig! mamabeer, hopelijk komt jouw kleintje nu ook snel. Al dat geziekenhuis lijkt me ook niks.
hoi meiden ben er weer! naar de vlos geweest, bloeddruk was weer iets aan de hoge kant, niet erg hoog hoor maar in vergelijking met de rest van de zwangerschap toch hoger als normaal. hb was ook hoog, ze kon niet echt bedenken waardoor dat zou komen. in ieder geval reden om a.s vrijdag extra controle te hebben. Ze komt dan thuis langs. urine was wel goed geen eiwitten of suikers te bespeuren. Ze gaf aan dat bloeddruk ook wel hoger wil worden als de bevalling nadert dus wie weet! dit omdat harde buiken nu ook frequenter zijn! dus ja...... afwachten maar weer! spannend met miep! ben benieuwd hoor! het gaat nu allemaal wel heel echt worden!
fotootjes in mijn album...zodra ik weer kan zitten klets ik weer wat meer mee hoor ...(kan niet zitten door de hechtingen)
hey dames.... sorrie effe geen tijd om bij te lezen...druk, druk, druk.... vanmorgen bij de vk geweest en alles was prima... gelukkig maar... las dat frederike bevallen is....gefeliciteerd meid!
frederike meid wat een prachtig kereltje! *smelt* hij is groot of niet? Schattig zo met je man (vriend?) samen..... Loesie fijn dat alles goed was! ik ga maar eens even voorbereidingen treffen voor mijn zuurkool ovenschotel.
frederike...wat een mooi ventje zeg.... echt een pracht baby.... johanna...succes met je zuurkoolschotel... ik ga straks roerbakmie maken....
Dreams, yahooooo je bent 37w! Ik vroeg me trouwens af, nu je je eigen huisje hebt wil je dan wel thuis bevallen (aangezien dat nu mag ) of toch naar het ziekenhuis? Je bent al 7 weken verder als je moeder toen ze van jou beviel. Mijn moeder heeft nog nooit de laatste zware loodjes meegemaakt, ze beviel van mij met 34w en van m'n broer met 35w (lijkt me heerlijk ) maar dit is veel beter voor onze kids! Frederike, ben verliefd op jullie knulletje! En blijf maar lekker staan hoor meid au hechtingen.. Happygirl, gelukkig goed bericht van je vk! Sanneke, whahahaha nee doe nog maar ff niet m'n laatste foto'tje idd tukse op je bankje!
@frederike: wat een schatje! ik wacht in spanning af naar een berichtje van miep...ze is even ver als ik. een raar idee dat ik mijn kleine al in mn armen kan hebben...het komt echt dicht bij nu! ik kreeg gisteren ook al uitleg van de vk wanneer ik moest bellen. ik heb gisteren trouwens ook intake gehad van de kraamzorg...alles was o.k en het was 'n leuke meid...het is niet zeker of dat we haar krijgen maar dat heb ik wel gevraagt.
hij is 49 cm en ruim 6 pond...maatje 50 past m goed....het is zo'n lekker hummeltje...ik vind m vrij klein
ik ga maar eens de laatste sinterklaascadeautjes inpakken....vanavond namelijk pakjesavond met de familie... gezellig! en effies eten maken....
Ow ja alle dames: Thanks voor de complimentjes naar m'n buik! Ik vind m zelf ook echt enorm! French, ja raar idee is dat he dat jij ook in korte tijd je kindje in je armen hebt. Ik heb net even n uurtje geslapen, moet toch voldoende zijn n uurtje slaap op heel de dag Nou ik hoop dat ik er dan wel n beetje vanuit mag gaan dat ik vannacht WEL slaap. Heb m'n kerst/sint inkopen & boodschapjes al lekker gehaald vanmorgen, de rest van m'n T.T.D lijstje staat daar best! Xx
French morgen 40w ja! Jipeee! Frederike, ben je toch aan het meetypen hihi, inderdaad niet heel groot, heel net maatje toch?! Ben blij voor je meis! XX