hey lolaatje...alles goed? ja vervelend he, dat wachten.... en dinsdag uitgerekend...SPANNEND! als het je beebje op de uitgerekende datum er nog niet is wordt je doorgestuurd naar de gyn? is dat normaal?
Hee Loesie! Ik weet eigenlijk niet of dat normaal is. Ik denk dat er dan een afspraak voor een week later wordt gemaakt bij de gyn. Bij die afspraak wordt gekeken hoe het met het kindje gaat, vruchtwater, placenta etc. En die week daarop (week 42) wordt het dan eerder gehaald (net voor de kerst........I hope so) Ik heb eerlijk gezegd niet echt het gevoel dat ze eerder komt, hoewel je dat natuurlijk nooit kan weten. Heb niet echt het gevoel dat er schot in de zaak zit. Eigenlijk moet ik thuis ook bezig......heb alleen geen zin.......Het zit hier wel lekker zo eigenlijk
JEEEHHH, Miep van harte met de geboorte van Mika. Hopelijk is alles goed verlopen en zien we je binnenkort terug op de site met verhalen...Geniet van de kraamtijd met zijn 3-en ! Nollie; van harte met de geboorte van Indy. Netjes binnen de tijd, nu lekker genieten hoor ! Enne baby van Es....je mag komen hoor. Zekers van je moeder.. Ben benieuwd wat de verlos heeft gezegd vanochtend es... Voor de rest van de meiden die moeten voor controle, succes vandaag. Loopy, hoe gaat het verder met je meid. Ik hoop dat 2008 een jubeljaar voor jou wordt. Lief dat je zo spontaan op ons reageert.. Hier gaat alles zijn gangetje, inmiddels minder mobiel. De fysio. vertelde vanochtend dat mijn spieren 'gespannen'" zijn rondom de si-gewrichten en in de linkerheup. Vandaar dat pijnlijke gevoel bij het lopen en mijn errug grote waggel..
Mogu! @Nollie: GEFELICITEERD MET INDY! @Loopy: 2008 gaat vast jouw jaar worden. Het is je zoooo gegund! @Essebes: gefeliciteerd met je 40 weken. Dat jullie meid zich nu maar snel gaat laten zien!
Ik heb weer een compleet slapeloze nacht achter de rug. Manlief kwam me gezelschap houden in de woonkamer, maar viel na een kwartier al in slaap op de bank. Toen kon de tv niet meer aan, en de computer ook niet. Wat een worsteling om dan te wachten op de ochtend... Ik heb er trouwens op het moment best wel moeite mee dat 'het leven' voor mijn man gewoon doorgaat, en voor mij gewoon stil lijkt te staan. Misschien klinkt dit wat dramatisch. Maar ik bedoel: hij gaat elke dag werken, 's avonds trainen en dan nog 4 nachten per week werken. En ik zit hier maar op de bank te wachten tot die baby geboren wordt. Weet niet, ben denk ik een klein beetje eenzaam... Ik voel me gewoon immobiel en alleen
Hoi Misskeita, ik ken dat gevoel hoor! En ik denk meerdere meiden met ons. Je kunt niet meer zoveel en ik heb zelf ook vaak het gevoel maar wat doelloos op de bank te zitten. En dat iedere dag hetzelfde. Nog heel even volhouden! Knuf!
goedemorgen! miep en nollie.........gefeliciteerd! zo leuk als je nu 'smorgens online komt en dit soort berichten leest! hier ook last van vocht en tintelende vingers drink me rot aan water en groene thee. bankhangen.....ja dat worden we nu wel zat he! het word tijd dat we het druk krijgen met de beeb! bewegingen kleine; zijn hier ook rustiger en anders, soms bekruipt het me of alles wel goed gaat van binnen, maar dan ineens laat de kleine weer weten dat ie er is! slapen; ging tot nu toe aardig goed.... vannacht voor het eerst veel wakker geweest en zelfs mannetje ermee wakker gehouden! die zit nu met slaapoogjes op kantoor! maar inderdaad meiden we moeten nog ff volhouden!
goedemorgen! @frederike: wat een schatje! heerlijk meid jij hebt het al achter de rug! @vlindertje: ik kan me je gevoelens best voorstellen helemaal na wat je al meegemaakt hebt! succes in het ziekenhuis! @misskeita: hier nog een die zich vaak alleen voelt, mijn man gaat ook elke dag naar zijn wekr en heeft verder ook wel z´n contacten maar ik zit thuis en mag er niet uit! dus ik leef met je mee! eigelijk moeten we er gewoon van proberen te genieten straks allemaal visite enzo over de vloer en misschien willen we dan dolgraag even een uurtje alleen op de bank! mischien...wie weet... @Lisette: gefeliciteerd met je 37 weken! en de rest met mijlpalen ook gefeliciteerd! @Essebes: spannend vandaag! hier gaat het prima, onze baby beweegt ook wel iets minder maar dan bijvoorbeeld de hele ochtend in diepe rust en als ik dan een poosje ga liggen ofzo dan is het de hele middag en avond een gedoe daar binnen! gisteravond in bad kon ik hem of haar bijna pakken zo lag tie opgekrult tegen de wand aan. grappig om te zien! dat soort dingen zal ik straks wel missen! de was is hier aan het draaien en heb de vorige opgevouwen. strkas nog een beetje opruimen en dan is het weer moois geweest!
Ik meld me ook weer even en meld me meteen weer af .... Ik ga maar weer eens lekker in bad zitten ...weer z`n vreselijk rare buikpijn. (vensterbank is droog...kat is opgesloten.....stoelen zijn voorzien van folie.....pakje boter in de ijskast ......IK BEN ER KLAAR VOOR)
Misskeita, dat gevoel heb ik nou ook....Maar wat werkt je man veel dan of heeft hij wisselend dag en nacht diensten? Lolaatje, we hopen denk ik allemaal dat de kleine niet over tijd gaat! Ik zit er ook helemaal klaar voor! Essebes, hoe was het bij de VK? En heb je vanacht eindelijk weer eens geslapen meid? Lisette, ik voel ook die SI gewrichten goed als ik eventjes gelopen heb of druk ben geweest. En daarbij nog zo'n lekkerl am/zeurend gevoel in mijn onderrug. Gelukkig niet de hele dag door hoor. Olga
Goeiemorgen! Miep gefeliciteerd met Mika! Jeeh, dat is onverwachts! Wat goed dat jij naar je moeder hebt geluisterd en toch gebeld hebt he?! Ik hoop dt jullie de ks goed zijn doorgekomen! Moet nog ff wat pagina´s bijlezen maar las dit nieuws en moest ff snel reageren! Gister heeft helaas mijn hoofdpijn doorgezet naar migraine en ben dus compleet uitgeschakeld geweest tot 5 uur vannacht. Wat een hel is dat als je dan ook niets in mag nemen (op paracetamol na dan maar dat helpt niet). Nog ff snel op de valreep een aanvalletje tijdens mn zwangerschap, bah . Maar ben er weer, nog beetje zwaar hoofd maar pijn is weg! En Es, ik heb de twijfelachtige eer om de primeur te hebben: de eerste decembermama die overtijd loopt. Hier nog geen sjoege om naar buiten te komen hoor.... Jij bent volgens mij vandag 40 weken he? Gefeli! Nou ga weer ff verderlezen.
Miep en nollie gefeliciteerd! Ik heb het zelf nu echt helemaal gehad werd weer wakker met steken in me rug en in me benen ik word er nu echt boos van heb het helemaal gehad! Lexy verzorgen viel me vandaag echt zwaar ben maar samen met hem in de douche gegaan heb ik mezelf tenminste ook al gehad mannetje is nu weer werken en vind hjet best eng om alleen thuis te zitten. En thuis moet nog zoveel gebeuren we zijn echt nergens aan toe gekomen sinds ik uit het ziekenhuis ben want iedere keer als ik er weer uit kom heb ik geen zin om alles te poetsen en te ordenen en breng ik liever de tijd met me gezinnetje door. De kerstboom moet ik ook nog opzetten zal ik toch vandaag moeten doen voordat ik weer in het zh lig. nou dat was mijn potje geklaag hahaaha @essebesjij zal het nu ook al beu zijn uitgerekend en nog geen baby en al zoveel mensen al bevallen
Ik zit trouwens ook nergens meer lekker op, behalve op de bureaustoel bij de computer. (komt dat even goed uit) Op de bank zak ik teveel in ook al doe ik een kussen in mijn rug en de keukenstoel is ook niks en op deze stoel waar ik nu op zit gaat het prima. Lekker rechtop!
@bowie: vervelend van die migraine! en nou voel je je zeker of je onder een buldozer vandaan komt? ik ken het maar al te goed, had jij ook dat je tijdens je zwangerschap nauwelijks last hebt gehad? hier vorige week ook opeens een aanval. goed uitrusten nog vandaag! en nu overtijd, het wordt steeds spannender! straks liggen we allebei tegelijk te bevallen!
Bowie, de eerste overtijd klant! Er zullen er vast snel meer volgen ben ik bang...Wat naar dat je net nog even last van migraine kreeg zeg, gelukkig voel je je al weer wat beter! Kelly, een goede voorbereiding is het halve werk he....Ik hoop dat je wat opknapt van je badje! Nannaf, ons jochie duwt ook regelmatig zijn hele lijfje tegen de rechter buitenkant aan. Begint nu wel heel ongemakkelijk te voelen, zeker als er nog een harde buik op volgt. Mamabeer, kan je niet vragen of iemand je komt helpen met wat schoonmaakwerk? Ik vraag zelf ook niet zo snel om hulp, maar was nu wel blij dat mijn moeder de grote dingen even lekker gesopt heeft (badkamer en keuken) De rest doe ik dan zelf op mijn gemakje... Olga
Oh en Nannaf, met mijn vent zijn rug gat het helemaal goed. Hij is toen zo'n drie weken uit de running geweest, maar doet alles weer. Is zelfs de wc van zijn zusje aan het verbouwen!
Ik ga straks de computerkamer maar eens helemaal schoonmaken. We hebben hier een paar kasten met boeken, foto-albums, opbergdozen en het is erg stoffig. En daarbij kan ik gezellig hier mee blijven kletsen! Wilde eigenlijk vandaag ook nog even naar de stad, maar is zo'n rotweer en heb geen zin om in de regen te banjeren...