@olga ja poetsen heeft mijn schoonmoeder en moeder ook al gedaan maar we hebben nog veel rotzooi van de kamer van lex hier staan want die is op het laatste moment afgemaakt we hebben echt overal tijd te kort gehad was niet echt gepland om zo vroeg al in het ziekenhuis te liggen. ons huis staat op de bovenverdieping best vol beneden is het netjes maar kan er niet tegen als er iets in de weg staat.
Ben ik weer. Net terug van de vk. Bloeddruk was iets gezakt. (niet echt heel veel) Er zat alleen wel een spoortje eiwit in mijn urine, maar ik voel me nog goed, dus niks aan de hand. Tenzij ik ineens heel beroerd ga voelen hoef ik niet extra langs te komen. Dus gewoon volgende week weer. Hier het bankhangen ook zat. En kan me niet tot schoonmaken zetten. Mijn buik doet ook continu pijn, maar dat zal er dan wel bij horen. Heb voor de verandering lekker geslapen. Was wel nodig na een nacht opzitten. Van mij mag die kleine nu wel komen hoor. Mijn vriend denkt morgen. We zullen zien of ie gelijk heeft. En olga het is idd geen weer om de stad in te gaan. Ik moet nog naar het postkantoor, dus ik hoop dat het nog een keertje droog wordt vandaag. Bowie..balen migraine en dan niks anders dan paracetemol mogen nemen. (helpt bij mij ook niet als ik hoofdpijn heb) Doe rustig aan.
Ik meld mij ook even weer. Vannacht weer slecht geslapen, tegen 4.45 maar opgestaan en alvast de boterhammetjes voor manlief klaargemaakt, daarna lekker gaan lezen en tegen 7.00 uur weer naar bed gegaan tot 10.00 uur en toen redelijk geslapen. Ik denk dat ik er zo weer lekker inkruip. Ik heb niet echt het idee dat pareltje veel rustiger is geworden, wel iets en met harde buiken voel ik hem/haar ook niet of nauwelijks. @ Sanneke, bij jou ook al aan het rommelen? Spannend hoor. Hopelijk wordt het snel droog en beter weer, ik moet vandaag ook nog even een paar boodschapjes doen. Succes vandaag voor iedereen.
@Maartjeh: fijn dat het goed met je gaat! hopen dat het niet te lang meer duurt! ik ga weer een poosje naar beneden kheb het laatste deel van een film opgenomen gisteravond duurde me te lang. even verder kijken dus. tot straks!
MIEP, gefeliciteerd met je zoontje Mika! NOLLIE, gefeliciteerd met je dochtertje Indy! Zo ... heb wel verder alles gelezen, maar niet gereageerd ... Meiden met controles, sterkte ... Es en Bowie jullie ook sterkte ... hoewel je officieel nog niet eens overtijd bent - pas na 42 weken ... pfff ... ik hoop dat jullie snel je kindje in handen mogen houden. TIP: 07/12/07 is een prachtdatum Ben zo enorm moe, echt niet normaal. Heb het gevoel alsof ik 300 kilo weeg ... hang echt als een zak aardappelen op de bank. Ga zo lekker de Wij lezen ...
lisette...gefeliciteerd met je 37 weken... misskeita....bekend gevoel hoor meid... daarom is het forum ook zo makkelijk....kunnen elkaar een beetje gezelschap houden... bipat...vervelend he...zo'n vreselijke nacht....ik ken het ook... nannaf....hier ook druk bezig met de was... en veel plezier nog met de film... kelly...haha...fijn dat je er klaar voor bent meid.... en lekker in bad liggen...ppff...ik wou dat ik ook een bad had... bowie....1 dag overtijd...ppff...ben je het al zat meid... en migraine...vervelend...ik had het vaak voor mijn zwangerschap... maar tijdens mijn zwangerschap gelukkig nog geen last van gehad.... ( raar eigelijk) mamabeer....doe maar rustig aan meid...en probeer te genieten van je gezin... olga...handig de computerkamer schoonmaken en ondertussen nog mee kunnen kletsen... happygirl...fijn dat alles goed was bij de vk... en hopen dat je mannetje gelijk heeft he...dat jullie beebje morgen komt... pareltje...vevelend zo'n nacht...maar wel fijn dat je nog effe hebt kunnen slapen... duik er nog maar effies lekker in hoor meid...
Alles goed bij de VK. Ik heb een voorbeeldige bloeddruk en de kleine deed het ook goed. Ze schatten dat ie nu ruim 6 1/2 pond is en ong. 7 bij de geboorte. Als ik veel verhalen lees hier, mag ik echt in mn handjes klappen dat het zo lekker gaat. Ik heb van alle kwaaltjes af een toe een heel klein ienieminie beetje last. Beetje vocht vasthouden, beetje maagzuur heeeeeeeeeeel af en toe, beetje rugpijn, beetje slecht slapen, beetje veel plassen (haha). En met de kleine ook alles goed voor zover ze nu kunnen zeggen. Voor dit alles ben ik echt superdankbaar! Dat wou ik er ff mee zeggen; wil niemand jaloers maken. Wat een zeikweer zeg! Het regent hier vanaf het moment dat ik weg moest. Nou ja, nu zit ik weer lekker binnen. Happpygirl, gelukkig dat het bij jou ook goed was. Hopelijk is volgende week je kleintje er! En fijn he, een nachtje lekker slapen. Ik zit eigenlijk nooit op de bank. We hebben een leuke zithoek, maar ik zit bijna altijd achter de pc of aan de tafel en anders ben ik bezig met klusjes hier. Alleen tijdens het eten; dat doen we dan weer niet aan tafel Ik ga zo ook maar es lekker schoonmaken. De vriezer en de koelkast staan nog steeds op het program. Bowie, sterkte hoor, hopelijk komt je kleintje gauw (en die van ons allemaal) Ik heb normaal 1x per jaar ongeveer migraine. Kan er geen touw aan vastknopen waar het van komt. In mn zwangerschap heb ik het aan het begin 2x gehad, vlak achter elkaar en rond de 33e week ook nog een keer. Maar ik heb milde aanvallen die na 4 uur slapen ongeveer weer over zijn. Hoe lang duren ze bij jou? Kelly, badder ze. Mamabeer, sterkte met je steken... Ik zou gewoon terugsteken Nee zonder gekheid, ik hoop dat jij ook snel je kleintje in je armen hebt.
Goedemorgen! Heb net even bijgelezen, moet nu bijkomen van het idee van hoogzwangere vrouwen tussen de schappen bij de Appie hahahaha WAT LEUK, twee Sinterklaasbaby's! Hartelijk gefeliciteerd meiden! Voor onze meid hadden we ook Indie-Skye in gedachten, dat laat ik nu maar zitten denk ik (we zijn er toch nog lang niet uit hoor) hihi. Gisteravond Sinterklaas gevierd met een bevriend stel en dochtertje van anderhalf. Kennen jullie die Chinese babyjurkjes van H&M? Mijn vriendin en ik hadden PRECIES hetzelfde jurkje voor mijn beebje gekocht, in dezelfde maat nog wel! Dus ga die van ons maar ruilen hahaha. Ga nu even naar de foto's van Rubin kijken!
Tjonge, wat een hoop gebeurd gisteren, NOG een decembermama erbij: Nollie en mam, gefeliciteerd met jullie dochter Indy! Prachtige naam!
pareltje, ik heb niet echt het idee dat het rommelt en dat het gauw komt. Ik wacht rustig af. En die pijn 's nachts hoeft volgens mij helemaal niet te zeggen dat het gauw komt (helaas ) salapio, sterkte met je aardappels... Hopelijk krijg ik ook vandaag de wij. nannaf, film kijk ze!
sanneke fijn dat alles goed was.... en wat fijn dat je overal een beetje last van hebt.... of nou ja...fijn?
ik had me in het begin van mijn zwangerschap ook aangemeld voor de WIJ volgens mij.... maar heb dat ding nooit gehad...
Klopt het trouwens dat we Lindy ook al een tijdje niet meer hebben 'gezien'? Of heb ik nu last van een aanval van zwangerschapsdementie? En wie is Kreeftjes buddy? Misschien leuk om een smsje te sturen met heel veel liefs van ons allemaal?
@frederike: wat een KANJER zeg! En dat pakje is inderdaad superstoer. Leuk om die foto's te zien. Pfff ik heb de laatste paar dagen zo'n drukkend gevoel op/rond mijn schaambeen, herkent iemand dat? Vooral opstaan doet zeer, en omdraaien in bed ook...
lindy inderdaad al een poosje niet gezien volgens mij.... en de buddy van kreeftje? ik heb geen idee... maar misschien wel een leuk idee ja om haar effe een smsje te sturen...
Nope... is dat heel erg dan? We nemen gewoon een top-3 mee naar het zh, ik hoop dat ik het weet zodra ik haar zie...