miep gefeliciteerd met jullie zoontje mika jaap nollie gefeliciteerd met jullie dochter indy en loopy ik hoop ook voor jou dat 2008 jou een mooie baby shenkt . hier een top nacht achter de rug. ik werd om kwart over 11 vandaag wakker . nou van mij mag de baby vandaag komen ik voel me zo uitgerust. maar meestal heb ik ook veel slechte nachten hoor dus dit is echt wonderlijk. hier morgen weer naak de vk dus ben benieuwd. ga ook snel even rubin bekijken heb ik nog niet gedaan. en straks lekker badje in. heb gisteren met sinterklaas voor de kleine al wat kadootjes gehad of ik niet de kleine dan... ook een leuke cd met liedjes van muziek doosjes die je nu kan draaien en na de geboorte. dus ben benieuwd hoe de beeb erop reageerd. verder hier ook weer proberen wat op te ruimen en een kleine boodschap doen. hele fijne dag en hou jullie rustig en ben benieuwd of er nog meer baby's worden geboren vandaag. xxxxx
wij hebben 1 naam.... en als ons beebje toch onverwachts het andere geslacht heeft dan hebben wij een probleem.... want daar hebben wij dan geen naam voor.... snap je het nog?!
momhairy...fijn dat je zo uitgerust bent.... dus wat jou betreft mag de kleine komen?! leuk dat je cadeautjes voor de kleine gekregen hebt.... heb ik gister ook gekregen...
Aha, ik snap het. Ik wil ook alle zooi weg hebben. Ben zelf echt alles aan het uitpluizen; elke kast, doos, plank noem maar op.... Maar natuurlijk niet de grote dingen. Kan me voorstellen dat je er gek van wordt en het weg wil hebben.
phoe ik voel me vandaag echt zo zwak, duurde ook weer lang voordat ik ff in slaap viel en in bed voel ikme nog duizeliger lijkt dan net of ik ieder moment kan stikken BAH en als ik iets doe heb ik het idee dat ik omkiep, nou zo heb ik het ook wle even gehad Sorry meiden ik reageer vanmiddag weer heb ook geen zin in een bad, pfff ohja en lindy is bij haar mannetje en volgensmij gingen ze daar de babykamer inrichten Maar heb ook verder niks meer gehoord dus zal wel in orde zijn allemaal
Hey meiden ik meld me weer ff, had gister een begravenis, duurde bijna de heledag dus had geen tijd om me te melden.gister hebben we evengoed een hele gezellige pakjes avond gehad ook veel kadootjes voor de baby gekregen en mn dochter is vreselijk verwend! Die nacht ervoor verloor ik ineens heel veel vocht! zoveel dat ik t kon opvangen en toen is de vlos nog geweest..het was geen vruchtwater.Ik hoorde wel meer meiden over vochtverlies nou ik heb t dus ook! @miep en nollie van harte gefelciteerd meiden! Hier word t nu wel erg zwaar misschien ook wel van de stress van de laatste dagen,ik hoop nu echt wel dat t snel komt!
@olga ja en wil het voor de kleine komt weg hebben want ik wil straks genoeg tijd hebben om met de kleine en lex bezig te zijn. Want lex moet er goed bij betrokken worden wil niet dat ie denkt dat mama hem vergeet.
zo ben weer helemaal up to date! Frederike, wat een beeldig ventje hebben jullie gemaakt zeg! Geniet maar van elkaar! Nannaf en andere dames: inderdaad heb nu het gevoel alsof mijn hoofd 5 keer overreden is door een bulldozer en doe ook heel rustig aan, ben als de dood dat het weer terugkomt. Tijdens mijn zwangerschap inderdaad een stuk minder last gehad van migraine, denk een stuk of 4 keer. Voor mijn zwangerschap zeker 1 keer per maand maarja, dan kan je wat innemen he. En de aanval nu duurde gelukkig niet zo lang, 1 dag en nacht. Als ik pech heb kan het soms wel 3 dagen aanhouden! Maar genoeg erover: migraine is gezakt hoera hoera! Salapio, geen energie... dan ga je vandaag toch lekker niks doen? Volgens mij ben jij normaal altijd hartstikke actief dus een dag niksen kan best . Ben benieuwd naar Kreeftje... Nannaf, hou je mij een beetje op de hoogte als er een datum geprikt wordt voor inleiden ofzo (als je dat wil natuurlijk hoor!). Is wel makkelijk als je buddy zijnde dat ik een beetje weet hoe of wat....kan ik er rekening mee houden (maar niet eerder bevallen dan ik hoor, das niet eerlijk ). Nou meiden, verder weet ik t ff niet meer, ga maar ns ff douchen. Doordat ik zo lang geslapen heb ben ik vandaag erg traag op gang. Tot later!
meiden die al bevallen zijn gefeliciteerd! hopelijk zijn jullie allemaal voor het nieuwe jaar bevallen zou iemand mij een pb willen sturen als er iemand bevallen is? heel veel succes met de laatste loodjes meiden
Sanneke, joepie je bent weer helemaal goedgekeurd! Salapio, knuffeltje! Happygirl, voorlopig ook weer alles goed. Hoop dat je vriend gelijk krijgt wat betreft morgen! Loessie, wij hebben ook 1 naam en ook geen voor het andere geslacht! Djaminah, nog 6 namen om uit te kiezen! Zijn ern geen namen die jullie allebei leuk vinden dan? Momhairy, wat een lekker nachtje heb je gehad. En leuke kadootjes voor de kleine gekregen. Wij ook; bijna niks voor onszelf.... Dreams, getver baaldag! Moet je ook nog naar het huis vandaag? Mamabeer, lief dat je Kreeftje hebt ge-sms't! Olga
hoi dames, nog niet alles kunnen bijlezen, sorry! Miep: proficiat! Super blij voor je! Ikzelf voel me verschrikkelijk mottig. Keelpijn, hoesten, ben doodop... Ik ga terug in mijn zetel liggen (in mijn bed is het te koud: daar hebben we geen verwarming). Benieuwd of Sinterklaas nog kindjes brengt!
Heb caruli zojuist ge-pb't! Sorry meid! @Olga en Loesie: als het een jongen is, zijn we helemáál ver van huis vrees ik... En voor een meid hebben we twee namen die we allebei leuk vinden, maar op andere plaatsen in de top-5 zal ik maar zeggen... Pfff het zal vast wel goed komen als het moment daar is!
Komt echt wel goed Djaminah! Ik schiet voor geen meter op met soppen van de computer kamer. Ben steeds vanalles aan het uitzoeken in mappen....Heb nu erg terk, dus ga even wat boterhammetjes eten en daarna weer vrolijk verder. Maak er gewoon een dagtaak van!
Net gedoucht en aangekleed.... Ik was er heel vroeg uit, maar voelde me zo slap en moe dat ik maar weer terug in bed gegaan ben. Nu nog steeds een heel moe gevoel... Af en toe een beetje pijn in mijn buik (ik denk indalen) maar daar is ie al weken bezig mee lijkt wel.... Ga zo eerst even eten en het daarna zeer rustig aan doen... Ik heb het idee dat ik nu de moeheid aan het voelen ben van de laatste weken werken... Loopy: Leuk dat je af en toe nog eens om een hoekje komt kijken. Ik hoop echt van harte dat 2008 een heel mooi jaar met kindje mag worden! Misskeita: Ik ken het gevoel en ik heb nu pas 2 weken verlof... Ik kan niet zo goed tegen alleen zijn en niets doen... het wordt ook steeds moeilijker om wat te ondernemen en daardoor voel je je zo nutteloos. Maar mijn vk zei dat het juist heel goed was om die paar weken niet veel te doen. Je hebt heel veel energie nodig voor de bevalling... Olga: Hoe gaat het met je computerkamertje? Ik ben blij dat wij alle kamers maanden terug al helemaal uitgemest hebben... Ik hoop dat je het af krijgt zodat je weer wat kan afstrepen!