Fijn dat jullie er weer zijn Moon en Caruli. Hopelijk blijft alles goed gaan. Ik had vandaag een flinke migraineaanval. Normaal heb ik dat 1x per jaar. Ik slaap dan 4 uur en dan is het over, maar nu had ik het 4 weken geleden ook al! En nu dus weer. Ik baal er echt van want ik MOET gewoon naar huis om te slapen. En laat mn klas weer achter bij een ander. Gelukkig is het nu wel weer redelijk gezakt, heb nog wat nahoofdpijn. Ik denk dat het hormonaal is dat ik het nu vaker heb, maar hopelijk blijft het nu een poos weg. Zijn er nog meer mensen die migraine-ervaring hebben? hoe gaat dat nu bij jullie? ik heb namelijk ook ergens gelezen dat mensen met migraine tijdens de zwsch juist minder last hadden. Ben ik zeker weer de uitzondering op de regel.... Lindy, hopelijk heb je morgen een mooie echo. groet sanneke
Hoi Sanneke, hier ook een migrainepatient... Ik heb er ook meer last van dan normaal en ook langer (omdat ik de pillen niet meer mag slikken die ik normaal nam) Volgens de huisarts kan het veel oorzaken hebben waaronder de hormonen, maar dat is bij ieder mens verschillend. Je bent dus niet de enige en ik voel met je mee... Sterkte en beterschap. Ik weet hoe het is om een klas achter te moeten laten. Heb er zelf ook een.... Maar ja, gezondheid gaat echt voor hoor!
Hallo Allemaal, Lees meer op het forum dan ik schrijf Maar wil toch wel ons leuke nieuws delen: wij hebben afgelopen maandag het wumrpje gezien. Zelfs de armpjes en beentjes kon je zien. En we hebben het hartje zien kloppen, wat een mooi gezicht zeg, 2 puntjes die bewegen.... En ben toch wel redelijk gerustgesteld want ik heb eigenlijk niet echt veel last van kwaaltjes, buiten flinke moeheid en gevoelige borsten...nu maar positief zijn en op naar de volgende afspraak !
@waterlelie ja, mn collega's zeiden ook al: doe je niet flinker voor dan je bent, gewoon naar huis en gaan slapen! Ik heb het ze al een poosje geleden verteld. De laatste bij 8 week en 5 dagen en de eerste (is behalve collega ook een vriendin) wist het zelfs zodra ik weer op school was na de test. Ik kon mn mond niet houden en zij is zelf ook zwanger. En ik heb zelfs nog ene zwangere collega, die gaat nu met verlof. Dus ik ben de 3e... maar iedereen was superblij voor ons. Jij ook sterkte met je misselijkheid en migraine. Ik heb gelukkig bijna nergens last van (wat me ook onzeker maakt, maar ja, nog 1 week voor de echo). Welke groep heb je? Ik groep 3. Echt superleuk. groetjes sanneke
Hallo dames, wat kunnen jullie kletsen zeg. Ben een paar dagen weg geweest en het was heerlijk Allemaal gefeliciteerd met jullie echo's Foliumzuur moet je slikken tot 8 weken na de bevruchting dit is bij +/- 10 weken zwangerschap zelf gebruik ik hierbij vitamine totaal van de kruidvat dit is door de gyn bij de vorige zw aangeraden dus zal geen kwaad kunnen en cranberrytabletten tegen blaasonsteking werkt echt perfect Barbabintje welkom Carulli welkom terug fijn dat het goed gaat met jullie vechtertje manon F welkom we zijn op dezelfde dag uitgeteld loopy de werkgeversvergoeding loopt tegenwoordig via de belastingdienst zie toeslagen.nl hoe minder je verdient en als je alleen bent hoe meer je krijgt moon welkom terug goed dat het beter gaat zelf heb ik ook meer migraine tijdens de zw Ik heb ook Apos Gisteren naar de vk geweest en mijn kleintje gezien met een kloppend hartje jippie. Volgens de echo was ik drie dagen verder maar de vk pas dit binnen de termijn van een week ook niet aan. Moet over 2 weken terug. Ik was helemaal gelukkig ik moest gewoon huilen. Mijn kleintje bewoog goed en deed het prima. Sorry dat ik niet op iedereen heb kunnen reageren maar dat was een beetje veel na een hele week. Groetjes
hoi Allemaal, iedereen met een goed echo : van harte gefeliciteerd. Ik heb vandaag mijn 3e echo gehad, ik ben nu volgens de gyn. precies 10 weken en 4 dagen en uitgerekend op 15 december. de kleine natuurlijk ook gezien, hij/zij had het waarschijnlijk erg druk, zat te zwaaien, te danssen vol in beweging super om te zien gewoon. ik heb de de echo geplaats in mijn album
Hallo allemaal, Even gauw een berichtje van mij. Ben namelijk nog op vakantie in Amerika. Ik weet dus niet wat hier de afgelopen 1,5 week gebeurt is, maar zag wel dat Caruli weer terug is en dat het goed gaat met de baby. Wat fijn meid! Ik ben vandaag precies 10 weken zwanger en ik moet zeggen dat ik me met grote regelmaat erg beroerd voel. We hebben onze route al aangepast omdat het autorijden het fijne zwangerschapshormoon versterkt, waardoor ik dus soms de hele dag spugend in de auto zit. We maken nu kortere ritten en stoppen heel vaak. Ik heb tussendoor al twee dagen bedrust van mijn vriend gekregen omdat ik toen echt erg beroerd was. Hij is zo lief voor me en past gewoon alles aan. Echt een kanjer! Vandaag voor het eerst Prima Toer (reistabletten) gebruikt; heb ik nagevraagd bij de aphotheek en dat mocht. Het ging gelijk veel beter! Maar toch wil ik die pillen zo min mogelijk gebruiken. Ondanks dat ik me niet optimaal voel, genieten we wel van onze laatste vakantie samen. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat en dat de kleintjes goed groeien en mooie hartjes laten zien en horen. Tot over 1,5 week weer. Liefs Olga
fijn dat het met iedereen zo goed gaat. kan niet veel reageren moet nu gaan werken. fijne dag allemaal. xxx
hallo allemaal Leuk hoor om jullie ervaringen allemaal te lezen, erg herkenbaar! Wij hebben gisteren een echo gehad en het was fantastisch. Ik was zo zenuwachtig maar alles was goed. De baby was zelfs groter dan verwacht dus mijn termijn is van 9 december naar 3 december gegaan! Jippie! Wij hebben een nekplooimeting laten doen en die was ook prima! groetjes van Sofine
@ caruli Ja doe ik hihi. Zit bij m'n ouders in huis. Die zorgen goed voor me Ben blij dat de kleine nog steeds in je buikje zit! Echt een mega vechter! Dikke knuffel
Meiden ik heb een super echo gehad het hartje klopte en ze zag meteen het hartje kloppen ben alleen 1 week minder ver dan wij dachten. had dus toch een langere cyclus.. mag 11 juni nog even langs komen voor een 2e echo, mijn bloeddruk was. 93/66 en hb gehalte was 7.9 en me suiker was 5.8 .. ze was erg te vreden,, wat valt er een last van je schouders dan zeg
@ lindy Gezellig. Ik ben ook van datum veranderd naar 31 dec. Wie weet voor ons een leuk oud en nieuw
ja he .. ik krijg 11 juni een nieuwe echo om te kijken of ze zich niet vergist heeft .. en omdat het nog zo moeilijk te zien is,, dus ja nogmaar even afwachten. nog maar 19 dagen nu nog gaat best wel snel ..
Hoezo hebben sommige al zoveel echo's? Ik krijg mijn tweede echo pas bij 20 weken. Daarnaast moet ik de echo zelf betalen. Groetjes Sam
@sam: da;s bij mij ook zo hoor. ik heb wel gehoord dat je in belgie meer echo's krijgt maar of dat echt zo is weet ik niet. ik denk wel dat dames met een voorgeschiedenis wel vaker een echo nodig om te controleren of het allemaal wel goed gaat... trouwens nog een duffe anekdote van gisteravond... was zoooo moe toen ik thuis kwam. maar wel braaf eten gekookt, want beeb moet ook eten he wil ik limonade pakken, giet ik olijfolie in mijn glas, water erbij ... en toen ! gelukkig net niet opgedronken hahaha
sam: ik krijg veel echo's mede omdat ik via mmm zwanger ben geraakt en ook omdat het niet zo goed gaat dus ter controle maar als je een normale zwangerschap hebt is het idd minder met de echo's bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik ook alleen termijn echo en bij 20 weken dus... tis toch bij iedereen anders meid