Ik vind trouwens wel dat ik er zo mega slecht uitzie in mijn gezicht! Wallen was ik altijd al gevoelig voor en in de zwangerschap blijven ze gewoon continu zichtbaar. Ik zie alleen maar wit en moe en met donkere wallen eruit. Wordt je niet vrolijk van als je in de spiegel kijkt. Ben nu weg, want mijn zusje is er.
dreams...dat zou lekker zijn. Nu al in je nieuwe huisje. Ach het omaatjes gevoel hoort erbij. Tenminste ik denk dat er wel meer van ons zich zo voelen. linny..wel gezellig zo'n kerstboom. En mannen die ziek zijn..wat zal ik daar over zeggen. Ze zijn altijd heel zielig. Dus wees maar extra lief voor hem dan zijn ze snel weer beter. sanneke..ook al een buikslaper. Lastig. Ik lig nu half op mijn zij. En ook al een ziek mannetje. Hopelijk is ie slim genoeg om lekker thuis te blijven. En hopelijk kan je straks nog even slapen. essebess..balen van je auto. En nu kan je ook niet zomaar meer weg. gerda..40 weken. Hopelijk komt die kleine ook vandaag. lizzie..hopelijk is ie uit zichzelf gedraaid. Spannend. johana..gezellig bij je vriendin langs. En veel knuffel plezier. En probeer anders vanmiddag nog wat te slapen. olga..veel plezier en shop ze! Hopelijk zijn de emmers nu niet op. misskeita..goed dat je lekker geslapen hebt. Dan voel je je ook een stuk lekkerder. aisca..het gevoel van wel willen opruimen, maar niet kunnen ken ik ook. Had er gister nog een jankbui om. Dus je bent niet de enige. En balen dat je gewoon moet gaan afwachten. En egoberichten mogen! Geeft niks. Hopelijk dient die kleine zich snel aan.
he dames hier even een snel berichtje van mij en een ego berichtje. Allereerst natuurlijk alle dames die bevallen zijn van harte gefeliciteerd en geniet er van Ik zag dat jullie me missen dus vandaar even een snel bericht. Ik heb de laatste tijd niet veel tijd gehad om online te zijn maar vanaf nu ga ik proberen in ieder geval 1 x in de 2 dagen even mijn neus te laten komen zien. De laatste 1 1/2 week is ook zo hectisch geweest. Ik ben nog 2 dagen op cursus geweest en daarna zijn we voor een weekend vertrokken naar centerparcs. Het was heerlijk maar ook toch best wel vermoeiend. Maandag heb ik mijn laatste uurtjes gemaakt en alles opgeruimd van het weekend. Dus ook ik heb eindelijk zwangerschapsverlof. Dinsdag moest ik naar een begrafenis van een kind van 12 en dit was emotioneel zo slopend dat ik geen puf had. 's middags na de verloskundige. jippie het kindje heeft zich gedraaid. Het gevolg is wel dat ik nu last van maagzuur heb en sinds dinsdagmiddag leef op beschuiten en water de rest houdt ik niet binnen waardoor mijn energie ontzettend laag is. Dames sorry dat ik zolang afwezig ben geweest en voor dit ego berichtje. Ik zal proberen als ik me wat beter voel om wat vaker online te zijn. Heel veel groetjes Inge
Olga: Heb ook steeds de behoefte om op te ruimen en schoon te maken... Mijn man vindt het wel best. Hoeft hij niet veel meer te doen... Al gaat het wel steeds moeilijker hoor.. Bukken gaat nagenoeg niet meer... Gelukkig komt mijn moeder volgende week even helpen. Dan is het sneller klaar en kan de kleine eindelijk komen... Inge: Fijn dat je even van je laat horen... Vervelend van dat maagzuur... Hoop dat het een beetje zakt als de kleine goed indaalt.. Die begrafenis zal er wel flink ingehakt hebben. Als iemand oud en ziek is, is het verdrietig maar je kan er nog een soort vrede mee hebben. Van een kind is altijd oneerlijk. In ieder geval veel sterkte hoor!
o o alle ongemaken worden steeds erger en idd je gaat het echt zat worden. in huis doe ik ook van alles een beetje , maar ik ben meer van het veel achter elkaar schoonmaken enzo. tja wat niet kan kan niet . hier vandaag weer naar de vk ben benieuwd hoe het gaat. en ik voel idd de kleine ook minder maar min 10 keer per dag. het zijn meer momenten zeg maar en het beweegt ook anders meer schuivingen. ben benieuwd naar kreeftje...... en ook naar de rest van de damens natuurlijk. nou ik ga lekker rommelen vandaag en spiek natuurlijk weer mee. xxxx
Gerda , vandaag 40 weken. Kom maar snel beebje! Waterlelie , ik zat gisteravond (ook) behoorlijk te hyperventileren. (weet niet of het bij jou hyperventilatie was) De ruimte is gewoon minder bij mij en ik had trapgelopen. Ikke word ook ongeduldig en mn mannetje zegt ook vaak: wanneer komtie nou? Maar nu is mn man ziek (wel gaan werken, eigenwijze drol) dus moet de beeb toch echt nog ff wachten. Es, balen van je auto. Zoeentje hebben wij ook gehad en die is rap de deur uitgegaan. Lisette , bakstenen om pootjes, hihi. Is toch zielig. Ik zie het al voor me. Elise , ik wil idd niet weten hoe jij je plasje in het potje hebt gekregen Olga , het was een prima gesprek hoor, en degene die de zoektocht doet is een goede vriendin van ons, maar t is opeens in je hoofd even officieel ofzo. Daarna zijn we ook nog even weggeweest, dus het was ook niet het laatste wat ik heb gedaan, maar blijkbaar toch nog niet verwerkt. Enne, ik ben ook nieuwsgierig hoe het met je gaat! Maar volgens mij wel goed. ... leest even later dat het idd goed gaat! Fijn, houden zo! Ik heb ook niet de behoefte om steeds weg te gaan en ben wat minder rusteloos dan de eerste weken verlof. Veel plezier met je zus. Lizzie , balen van je coupe! En hopelijk is de beeb gedraaid. Johana , qua buikpijn hier hetzelfde verhaal. Ik weet niet of het nou voorwerk is of dat het gewoon pijn is, maar het is niet zo fijn. Misskeita , wat heerlijk van je slapie! Aisca meid, niks ego bericht. Klaag maar een eind in de rondte! Hopelijk lucht dat een beetje op. Inge , hoihoi! fijn dat je je even meldt. En ook voor jou geldt: een egobericht GEEFT NIET. Al dat gesorry Wel heftig, een begrafenis van een 12jarige. Geniet van je verlof meid, hopelijk kun je een beetje tot rust komen. Fijn dat je kleintje gedraaid is.
Hihihihi, moet wel lachen om het feit dat iedereen haar moeder optrommelt om te helpen schoonmaken. Alhoewel moeders het in de meeste gevallen wel zelf zal hebben aangeboden Mijn mams bedle gisteren ook. Of ze vandaag even gezellig langs zou komen. Jaaaaaaaaaa, graag natuurlijk! En welke schoonmaakspullen ze mee moest nemen. HAHAHA! Ik zei dat ik alles eindelijk op orde had. Hmmm, echt waar?, zei ze vol ongeloof. Maar echt, alles is hier klaar voor de kleine. Dus nu komt ze zo en gaan we heerlijk decadent lunchen, waarschijnlijk bij Hotel New York
*Ik meld mij* Gisteren een uur wezen wandelen met vriend en hond door de stromende regen.hahahaha. Het laatste stukje moest ik echt weg puffen zo erg werden de krampen aan mijn buik....maar naar een half uur weer rustig. Vanacht 3 uurtjes aan 1 stuk doorgeslapen en daarna begon het gerommel weer en ook harde buiken. Kindje heeft het nog naar haar zin maar sinds een uur verlies ik dikke slijm slierten bruin-wit van kleur....zal dit de slijmprop zijn? Ben ook super misselijk. Nou ik ga zo weer een blok om in de hoop dat het toch iets doet....het blijft zeuren. Om 4 uur weer naar het ziekenhuis aan de ctg.
oh ja, ik heb na mn postjes hier vannacht nog mn emailbox van outlook zitten opschonen. om 6 uur ben ik op de bank gaan slapen tot kwart voor 8 en daarna in bed nog tot kwart over 10, dus ik heb in principe genoeg slaap gehad. wel weer last van buikpijnen/ krampen. Joost mag weten wat het precies is. Als het maar iets met mn bmmond doet. ik ga ff douchen. mzzl
spannend vlindertje, het lijkt wel of er iets staat te gebeuren. En het lijkt mij je slijmproppie wel hoor!
@vlindertje het is de slijmprop die van mij zag er ook zo uit en kan best zijn dat je nog wat slijm ervan blijft verliezen ik heb het 3dagen gehad steeds zo´n vieze prop
Sanneke Jij was vroeg wakker,,ik was ook wel wakker,,maar mijn man vind het een slecht idee dat als ik snachts niet kan slapen gaat internetten, ik kan beter rusten zegt hij . Verder lijkt het mij ook wel moeilijk als jouw kindje er straks is en de weken van het verlof ben je er de hele dag mee bezig en dan moet je daarna toch dagelijks overhandigen aan een ander,,zal wennen zijn. Essebes Inderdaad we hebben al een tijdje niets gehoord van claartje. Ja inderdaad 40 weken ,,maar net als jouw ik ga gewoon over tijd,,erg,,we houden ons niet aan de afspraak. Ik voel de baby trouwens wel veel minder en mijnbuik doet wat pijn dus,,ik ga vanmiddag van de zoveelste keer weer naar het ziekenhuis om 14:00 uur dus ik ben benieuwd. En jij hebt ook nog steeds geen klachten. Vlindertje Heel veel sterkte in het ziekenhuis,,wat doen ze eigenlijk dan als ze gaan strippen. Bowie Ook nog steeds geen klachten. Inderdaad ik heb het echt helemaal gehad,,ik heb totaal nergens meer zin en verheug me ook nergens op,,ik zit alleen nog maar van waarneer kom je naar buiten kleine. Dandelion Ja die potjes zijn erg klein ,,en onhandig. Amber1978 Dat hoesten heb ik ook al een hele lange tijd ,,ik heb al van alles geprobeerd,maar niets helpt,,als ik hoest trekt mijn hele buik bij elkaar dat voelt zo naar heb jij dat ook ,,het kon geen kwaad zei de vlos ,,maar toch ziet er ook heel raar uit een hele dikke bult krijg je dan in het midden. Olga Het ging gisteren redelijk ze hebben alleen een ctg gemaakt maar me verder niet onderzocht,,en het was druk ,,en ik heb een test gedaan over hoeveel pijn ik aan kan ,,maar die lag ver maar dan ook ver boven het gemiddelde ( en dan niet van een vrouw maar van een man ) ze snapte er niets van ,,het kwam waarschijnlijk door wat ik de afgelopen maanden al had moeten verdragen,,nu gaan ze overleggen hoeveel pijn kan er nog bij ,,dus ik ben benieuwd. Maar ik voel me al weer niet lekker sinds gisteren avond en naar lang aandringen van mijn man heb ik de vlos weer gebeld en ik moet vanmiddag om 14:00 uur weer voor controle,,voel me beetje lastig . Waterlelie Ze wachten hier nog steeds op 2 cm ontsluiting erg he,,wordt er gek van ,,mijn lichaam moet uit eindelijk het eerste teken zelf geven ,ivm complicaties,nou dat zal wel rond kerst worden dan . Lizzie En hoe was het bij de vlos en als je nog niet geweest bent succes. Ik sluit me bij waterlelie aan hoe gaat het met jouw Olga, Nou dat was het weer het reageren ,, ik hoop dat we snel wat horen van kreeftje en ik hoop dat er meerdere december babys geboren inclusief die van mij ik kan gewoon niet goed meer wachten wordt ongeduldig. Iedereen succes vandaag kom vanmiddag naar het ziekenhuis gesprek wel weer langs Liefs gerda
succes vanmiddag gerda ! mamabeer gefeliciteerd met je 37 weken vlindertje ik hoop dat het nu door gaat zetten voor jou
Ben ik weer dames. Wilde een stuk gaan wandelen maar het komt hier met bakken uit de hemel...wacht wel tot het een beetje droger is. @mamabeer gefeliciteerd met het behalen van de 37 weken. @Gerda..40 weken vandaag...dat jullie kleine maar snel zal gaan komen. .strippen dan gaan ze eerst inwendig voelen of je week bent geworden en eventueel ontsluiting hebt. Daarna gaan ze met 2 vingers de vliezen rond de baarmoedermond los maken...is geen fijn gevoel maar tussen door stopte mijn verloskundige zodat ik even bij kon komen. Volgens mij is de kans na strippen maar klein dat de bevalling op gang komt maar het kan en klein zetje in de rug zijn dat alles wat sneller gaat. Als dit nu niks doet gaan ze over paar dagen weer strippen.
Sanneke: Was bij mij geen hyperventileren... Het was echt benauwd van de lichte astma... Maar nu weer over... Heb net de keuken weer gedaan... Mijn man doet meestal de afwas maar heeft er een hekel aan om een doekkie langs het aanrecht en vooral gasfornuis te halen.. Dus dat was boenen... Zo ga ik eerst eten en dan stofzuigen. We zijn van plan om vanmiddag de boom op te zetten!
hello dames, wat een verschrikkelijk nacht zeg! Stomme storm! Ik voel me nog altijd enorm mottig, keelpijn + heel hard hoesten (zoals jij dus Amber). Ik vraag me nu steeds af: kan dit kwaad voor de baby? In de buik, of als die vandaag geboren zou worden? Vlindertje: spannend zeg! hjou ons op de hoogte hé Liefs
Dat vroeg ik me dus ook al af. Stel dat mijn kindje vandaag of morgen komt dan wordt ie dus meteen ziek ? Hoe komen we zo snel moggelijk hiervan af ? Bij helpt niets honing thee niet stomen niet Honing drop niet Hoestdrank niet ( voorgeschreven door de huisarts) Veel vitamientjes niet Heb het steeds zo benauwd en kan soms wel janken zo blijf ik in die hoestbuien hangen. Mannetje is hier ook niet lekker maar die zit lekker te gamen en film te kijken en snotterd eens een keer. grrrrrrrrrr
hey meiden zou de baby vandaag dan komen?Ik zou eigenlijk ook wel willen wandelen en alles eraan willen doen dat t opschiet..maar ben ook zo lui! ik hang maar een beetje rond in huis en dr gebeurd weinig. afw88 maar weer!