December 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MamaNorah, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik zit er ook enorm mee amber.
    Ik ben nog niet naar de dokter geweest, omdat die toch niks mag voorschrijven...

Heb ook al geredeneerd dat het kleintje nog niet zal komen nu door dat ziek zijn, dat mijn lichaam daar wel voor zal zorgen...

Ben jij naar de dokter geweest?

Ik ga morgen naar de gyn, zal het hem alleszins eens vragen...

Ik voel me zo mottig en ik wil zo graag dat het kindje komt, maar stel je voor dat ik er dan niet bij mag omdat ik ziek ben!

Aan de andere kant dacht ik ook: het zijn allemaal antistoffen die het nu nog meekrijgt van ons...
    Of werkt dit zo niet?

2. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    @amber: ik ben ook 2 weken goed ziek geweest en ik kreeg van de dokter 'n peneciline kuur voor het hoesten want ik had 'n ''infectie'' aan mn ongen en die heeft perfect geholpen...misschien toch ff langs de huisarts

@essebes: ik ben de buddy van claartje en ik heb ook niks meer gehoort...anders had ik het wel gemeld...maar ik zal d'r wel ff 'n smsje sturen want ik vind het ook wel erg stil

vandaag ben ik 37 WEKEN!
    woehoeeeee weer 'n mijlpaal!
    het komt nu allemaal wel dichtbij.

@voor de uitgerekende dames: veel succes en ik verwacht vandaag of dit weekend toch wel babynieuws...afgesproken!

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik voel me ook mottig en heb een baaldag

heb nog steeds niet gedoucht en heb gewoon zin om weer in bed te gaan, maar ik weet dat het daar alleen maar minder van zal worden...

gelukkig is het hier weer droog en schijnt het zonnetje een beetje, maar echt vrolijk kan ik er nog niet van worden

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ik ben nog niet naar de dokter geweest. Ik kwam er vandaag gewoonweg niet doorheen. Ik ga straks gewoon even de VK bellen.

Ik hoop dat de kleine idd nog even blijft zitten en lekker mijn antistoffen mee krijgt.

Bedankt voor de tip French

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    wil je me laten weten wat de VK zegt amber?

Bedankt!

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ja dat is goed !

Heb net de huisarts geprobeerd maar die heeft lunchpauze tot half twee
    grrrrrrrrrrrr

Ik ga nu meteen bellen

7. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    ik ga effe wachten op het antwoord :)

8. happygirl81

happygirl81 Bekend lid

23 feb 2007
    626
    0
    0
    zoetermeer
    Iedereen mottig hier! Hier ook wel verkouden en mannetje ook. Het is er ook echt het weer voor. Dus allemaal aan de vitamientjes en lekker rustig aan en hopen dat die kleintjes snel komen, want wachten duurt zo langgggggggg.

Ga maar even wat eten.

Spiek zo af en toe wel. En nog niks van kreeftje gehoord, dus spannend.

9. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Het kan volgens de verloskundige geen kwaad
    Het kindje krijgt nu idd extra weerstand mee.

en zelfs al zou het vandaag geboren worden mag het gewoon bij je blijven.
    Alleen niet in het gezichtje van het kindje hoesten.

Middeltjes hebben ze niet. Veel vitamine c en rust.

10. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    hmmm hier niet mottig...wel een 'gevoelige'buik...tis niet echt buikpijn maar ook weer wel *zucht daar wordt je ook niet veel wijzer van he?!*

11. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    oef amber, da's toch een opluchting!
    Ga straks een vitamine pakken en lekker in de zetel liggen rusten...

Enorm bedankt!

Hou je goed!

12. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Ja jij ook Arka en alle andere verkouden meiden

we moeten ons niet te druk maken zei de VK. Overal zitten bacterien en virussen alleen nu wat meer.
    Is goed voor het opbouwen van de weerstand

13. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.556
    301
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Ik meld mij ook weer even. Vannacht weer beroerd geslapen, viel pas tegen 2.30 uur in slaap en om iets voor 6 uur was ik weer wakker. Ik denk dat ik zometeen mijn bedje nog even induik. Mijn mannetje draait zich om en slaapt, ik kan daar dan zo jaloers op worden. En inderdaad, wat een storm vannacht, dat hield mij ook wel uit de slaap, ik heb maar een paar uurtjes gelezen.

Hier ook al de hele dag een soort van gevoelige buik, ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, maar het voelt niet echt prettig.

Ik ga vandaag in ieder geval beginnen met de kerstversiering ophangen, dan hoeft dat later tenminste niet meer te gebeuren.

Allemaal een goede dag toegewenst, voor wie op controle moet; succes.

14. lucky

lucky Actief lid

22 jun 2006
    494
    0
    0
    Hallo allemaal,

Jullie kennen mij niet denk ik, maar ik heb eventjes zin om van mij af te kletsen. Ik ben het best wel zat van de zwangerschap en heb al wel gelukkig gelezen dat ik niet de enige ben ;) Mijn kleintje wil niet echt indalen maar volgens de verloskundige is dit geen probleem. Iedereen op het werk vraagt steeds: is het eral? Wel erg aardig maar ik ben dus nog steeds niet bevallen. Als ik voor volgende week woensdag nog niet ben bevallen, heb ik een gesprekje over eventueel "strippen". Het liefst laten ze me nog een weekje doorgaan en dan zou met 42 weken er toch wel een einde aan moeten komen. Dan al.:rolleyes: Mijn man doet onderhand geen oog meer dicht door mij. Hele nachten loop ik te spoken en daar wordt hij helaas dus wakker door. Hij klaagt niet hoor, hij wil het liefst alles voor mij uit handen nemen :thumup: Het is gewoon een schat. Ik heb gewoon ook nog helemaal nergens last van. Dus ben ik een beetje bang dat het nog wel een tijdje kan gaan duren. Ik wil nu weleens zien wie er in mijn buik woont. Groetjes lucky.

15. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    hoi

hier ben ik nog even ,,over hoesten ,,ik had het vooral snachts,,en als ik dana hoest ,,komt alles ook weer boeven en dan moet ik overgeven zonder dat ik er erg in had,,

en om beter lucht te krijgen zei mijn huisarts dat ik bed aan het hoofd eind 10 cm hoger moest maken dan de rest ,,zodat mijn longen meer lucht kregen ,,het helpt hier wel wat ik hoest nog wel wat ,,wel minder,,maar het eten komt door de rare hoest buien niet meer naar boven,,verder had ik alles ook aal zo'n beetje geprobeerd

fijne middag ,,en helaaas nog geen baby nieuws hier ,,misschien straks als ik terug kom

liefs gerda ;)

16. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    welkom lucky....jij ook al over de 40 wkn heen...kan me voorstellen dat je het wel zat begint te worden...en mannetje ook...maar nog eventjes (hopelijk). Succes met de laatste loodjes in ieder geval.

Gerda succes vanmiddag bij de gyn....:D

17. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    ik heb mezelf een schop onder mn kont gegeven en ben net een flink stukje wezen lopen ...zelfs de hond was moe(na ja...de chihuahua:p)
    ik hoopte wel minstens met gebroken vliezen terug te komen..maar helaas! nog geen baby inzicht hier! :) mag ook nog niet klagen dr zijn me nog een paar voor ,maar toch MAG IE WELEENS KOMEN!

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haj meiden
    sorry dat ik een aantal dagen niet geweest ben
    maar me internet is afgesloten :(
    dus kan bij me vader niet meer op de pc..
    ben nu eindelijk over in Krommenie..
    Alles staat in dozen ingepakt in Delft. zodat als het huis
    klaar is dat we alles meteen kunnen inladen en ik kan verhuizen.
    Alle baby spullen staan nu hier bij mijn schoonouders wel een volle boel hoor.. Wiegje staat ook al klaar :) dus de kleine meid mag komen..
    Helaas is het huis nog steeds niet af.
    en dat zie ik ook niet meer gebeuren voor dat ik ga bevallen.
    Maarja,, Voorlopig mogen wij bij mijn schoonouders zitten :).
    hoop niet voor lang. want weet nu al niets meer te doen om me zelf te amuseren.. Me mannetje werkt hele dagen.
    en alles staat zo goed als klaar en is gewassen..
    Verder voel ik me prima :)
    af en toe een harde buik maar dat is niet erg.
    bij de Gyn was alles okaj bloeddruk wast 115/70 netjes dus
    en ukkie was weer flink gegroeid.. Ze is nu uit de p5 lijn
    dus niet meer te klein :).
    wat rust al niet met je kan doen he..
    ze schatten haar met de geboorte tussen de 2700/2900 gram :)
    dus het is wel een kleintje..

HOe is het hier meiden?
    ik moet zo veel pagina`s bijlezen :eek:
    Kan iemand mij in het kort even een beetje
    bij brengen wat er gebeurd is :) zou ik erg lief vinden :oops:

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    * inbraak *

Een collega van mijn man heeft net een kleintje gehad en daar is IEDEREEN in huis ziek (pa, ma, andere kind) behalve het pasgeboren babytje. Dus maak jullie maar niet te druk hoor, die kleine heeft antistoffen van mams!

* uitbraak *

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Heel erg bedankt onsukkie

Dat klinkt positief voor ons

Deel Deze Pagina