ik kijk heeeeeeeeeel af en toe nog es ergens anders, maar meestal inderdaad alleen hier. Sorry voor iedereen die denkt: wow, wat moet ik veel bijlezen. Het is alleen maar gelul van sanneke
als ik jarig ben is de kleine er zeker! (als alles goed gaat tenminste) ben jij nooit bang dat er op het eind toch nog iets mis gaat? of zeg ik nu iets heel stoms? ik ben daar wel heel bang voor en ben ook superblij als willie lekker tekeer gaat in mn buikie
zo ik kom weer even kijken, kan toch helemaal niks doen ieder stukje wat ik ook maar naar voren buig, of buk of iets pak krijg ik een stoot in mn rug 't is echt geen pretje meer om wat te doen en dat nog tot kerst nou ja we houden de moed erin Malaika, gelukkig dat patrick weer kleine stapjes vooruit maakt wat is het toch een vechtertje *dikke knuffell* Kelly, oei dat is niet zo fijn, gelukkig herkennen meerdere dames het oh maar ik heb dat ook altijd denk ik oh straks effe vragen aan de vk en dan zegt ze heb je zelf nog vragen? en dan zeg ik nee, en dan ben ik thuis en denk ik oh chips ik had wle vragen haha heeft iemand Claartje al een sms gestuurd? ik las toen straks zoiets Olga, wel sneu van je collega's dat ze niet eventjes langskomen of een belletje doen maar gelukkig ben je er nog even uitgeweest vanmorgen Sanneke, haha wat ben je toch een heerlijk mens! Die humor van jou af en toe Olga is terugggggg!
Sanneke... heb de 1e dagen last gehad van niet goed kunnen zitten van de schaafwondjes, gelukkig had ik geen hechtingen Heb enorme naweeen gehad, en verder ging het vanaf de 4e dag weer goed met me....heb me ook de hele week laten verwennen door de kraamhulp en mijn mannetje. Maar ja nu moet ik het langzaam aan weer zelf gaan doen he....mag alleen de 1e 6 wkn niet zwaar tillen. Dus mannetje heeft de wasmand boven neergezet zodat ik de was zelf kan ophangen
Die angst heb ik ook weleens. Maar gelukkig gaat ons kleine monstertje nog aardig tekeer in mijn buik, dus dat stelt me gerust. Ik ben meer bang dat er tijdens de bevalling iets mis is/gaat. Bijvoorbeeld navelstreng om het nekje. Of dat we toch besluiten thuis te blijven en op het laatst gaat het moeilijk. Stel dat je dan te laat in het ziekenhuis bent?
idd niet zo leuk van je collega's. Die van mij mailen af en toe en woensdag heb ik ze dus gezien en toen zeiden ze dat het wel anders was zonder mij iloon, krijg je ook schaafwondjes van een bevalling dan? misschien heel onnozele vraag hoor. He bje ook kraamtranen gehad? En op welke dag?
olga.... kan me voorstellen dat het niet leuk is dat je collega's niet ff informeren hoe het met je gaat1
dreams balen dat slechte slapen. Heb er ook last van. Ben vanmiddag toch maar gaan slapen al brengt dat me ritme ook alleen maar in de war. gerda..jeetje wat ben jij sterk zeg. Hopelijk gaat het nu opschieten en besluiten ze wat ze willen gaan doen in het ziekenhuis. Lucky er zijn er meer die zich zo voelen. Niet zo gek toch. loopy bedankt voor de update. Hopelijk zet het snel door en hebben we ook goed nieuws van lentefee. frederike mooi dat je je zo goed voelt op je onderkantje na. Laat je maar lekker verwennen in je kraambed. En wat een makkelijk kereltje heb jij als je al zoveel kan slapen. Malaika gelukkig gaat het de goede kant op. En ja je kan wel eens een kutdag hebben. Lekker janken en morgen is het vast beter. Ook een dikke knuffel voor jou! salapio geef die hormonen maar de schuld. En ik ken dat gevoel. Sterkte vandaag. Hier lekker gesopt en de was gedaan. En nu met grommend,piepend hondje wandelen. Hij weet gewoon dat het tijd is. Dat gekke beest.
Dreams, eigenlijk was ik nog niet eens weg, maar Sanneke is gewoon zo ongeduldig! Iloon, wel lastig dat niet mogen tillen. Maar dat geldt denk ik voor iedere net bevallen vrouw? Nu mogen we eigenlijk ook geen zware dingen meer doen, maar ik doe echt nog wel gewoon stofzuigen en boodschappen. (neem wel het wagentje mee naar de tuin)
daarom gaan wij toch maar naar het ziekenhuis. Ook al is die maar 600 m verderop in dezelfde straat! En die navelstreng, daar denk ik ook liever niet aan. Maar gelukkig worden de meeste kinderen gewoon goed geboren. Wat een angst heb je al voor je kindje er goed en wel is he! Toen ik net zwanger was, was ik ook zoooooo bang dat het mis zou gaan. Daar heb ik me toen nog over verbaasd, dat je vanaf het 1e moment 'bang' kunt zijn omdat je gewoon je kindje bij je wilt houden.
Sanneke.... je hoeft idd niet altijd hechtingen of een knip te krijgen als je bevalt, kan net zo goed een schaafwondje zijn Bij Glenn had ik 8 hechtingen en bij Serena 1 schaafwondje...nu had ik 4 schaafwondjes Ja heb ook kraamtranen gehad...de 4e dag. Soms als de kids erg druk zijn en niet luisteren kan ik er nog wel last van hebben. De hormonen nog he!
Happygirl, lekker actief geweest vandaag! Hondje heeft ook een ritme he...weet precies als het tijd is. Wel leuk, maar je kan hem niet voor de gek houden. Sanneke, zou dat goed of slecht zijn dat je collega's zeggen dat het anders is zonder jou....
Dat ze zeggen dat het anders is zonder mij bedoelen ze positief gelukkig. k Moet er niet aan denken dat ze zouden zeggen: Heej, zonder jou is het eigenlijk veel leuker!
Malaika; wat een goed nieuws over Patrick. En nou blijf ik duimen dat het alleen maar beter gaat met hem. Meis, huil lekker uit, je hebt wat meegemaakt de laatste dagen. Lucht hopelijk lekker op !
Sanneke, onze bedoeling is ook om naar het ziekenhuis te gaan. Maar dat is geloof ik pas met 7 cm ontsluiting ofzo? En ik besef me wel dat ik niet kan voorspellen hoe ik er straks bij lig en wat ik denk en voel, dus misschien zie ik het helemaal niet meer zitten om die auto in te gaan. Maar stel dat je dan tijdens het persen erachter komt dat het niet lukt, dan ben je verder van huis.... Iloon, die hormonen blijven volgens mij nog wel een tijdje hun werk doen toch?
Bevallingslijst 01-12-07 Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 Lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - jongen Augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? Amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 Bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen Maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing Loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 Bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 Kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes Waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing Inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Nog op komst: Meisjes: 18 Jongens: 11 Verrassing: 22 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james* 2. Loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle 6. Sofine79 - 1e kindje - bevallen op 7-11-07 in ZH - 36w2d - Liva Isabella 7. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian 8. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin 9. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda 10. Claartje79 - 1e kindje - keizersnee op 28-11-07 - 39w - 3770gr - Sven 11. Frederike80- 1e kindje- bevallen op 04-12-07 in ??? 39 w?- 3160 gr- 49 cm- Rubin. 12. Miep en Miep - 1e kindje - keizersnee op 05-12-07 - 36w5d - 2765 gr - Mika Jaap 13.Nollie - 1e kindje - bevallen op 05-12-07 - 39w6d. - 3505 gram - Indyra Joëlle Skye (Indy) Jongens: 7 Meisjes: 6 BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep en Olga) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse/Dreams) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ( Frederike ) 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) 32 Momhairy ( frederike ) 33 Arka ( Salapio ) 34 Salapio ( Arka ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 06 december: Sanneke VK 10.30 06 december: Essebes VK 10:30 (hopelijk niet meer nodig...) 06 december: Happygirl VK 10.40 07 december: Momhairy vk 14.30 08 december: Arka gyn 10.30 10 december: Dreams vk 09:20 10 december: Salapio VK 13u 10 december: Iloon huisbezoek intake CB Yaeda 14.30 uur 10 december: Lindy GYn 15.30 Opnieuw groeiecho 11 december: Essebes ( "down under" check ) 11 december: Lisette vk 14.00. 11 december: Sanneke VK 14.10 11 december: Olga VK 18.40 12 december: Inge1975 VK 16.30 13 december: Elise VK + strippen 15.45 16 december: Arka jarig (hopelijk al mét baby)! 17 december: Lindy Gyn om 11.30 controle 17 december: Momhairy VK 12.00 18 december: Salapio VK 9.00u 18 december: Inge1975 VK 10.20 19 december: Inge jarig (32 jaar) 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 24 december: Inge1975 VK 14.10 29 december: Lisette jarig (32 jaar) 31 december: Inge1975 VK 10.00 02 januari: dreams jarig 11 januari: Essebes Birthday 19 januari: Sanneke jarig even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
Bij ons is het idd ook met 7 cm naa rhet z'huis geloof ik en ik kan me ook voorstellen dat ik dan zeg: doe toch maar thuis. Maar we zien dan wel weer. Als verder alles goed gaat, ben je toch met een paar uurtjes al weer thuis. ik ga nu ff de was erin stoppen, misschien tot straks