bohh ik zit hier maar op mn bureaustoel half in slaap te vallen en voor me uit te turen als een duizelige kanarie die te lang op zn stokkie ronddraait, bah wat eng is dat toch! Haha onze ongeduldige Sanneke. Ik wou eerst ook misschien thuisblijven zolang er nog steeds geen complicaties zijn maar wil toch maar liever naar het ziekenhuis denk ik je weet maar nooit.. Is toch nét wat meer geruststelling en verder ben ik wel een beetje bang voor die hechtingen heb er gister ook over gelezen had ik beter niet kunnen doen haha Maar ik probeer me er niet te veel druk om te maken Sanneke, oh ik had dat in het begin ook, was ik echt heel bang vooral ook omdat het bij mn moeder allemaal niet zo geweldig is gegaan toen ik die 12 weken voorbij was, was ik een stuk kalmer
Bevallingslijst 01-12-07 Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 Lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - jongen Augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? Amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 Bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen Maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing Loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 Bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 Kreeftje1984 - 1e (2) kindje(s) - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - 2 meisjes Waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing Inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Nog op komst: Meisjes: 18 Jongens: 11 Verrassing: 22 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james* 2. Loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle 6. Sofine79 - 1e kindje - bevallen op 7-11-07 in ZH - 36w2d - Liva Isabella 7. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian 8. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin 9. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda 10. Claartje79 - 1e kindje - keizersnee op 28-11-07 - 39w - 3770gr - Sven 11. Frederike80- 1e kindje- bevallen op 04-12-07 in ??? 39 w?- 3160 gr- 49 cm- Rubin. 12. Miep en Miep - 1e kindje - keizersnee op 05-12-07 - 36w5d - 2765 gr - Mika Jaap 13.Nollie - 1e kindje - bevallen op 05-12-07 - 39w6d. - 3505 gram - Indyra Joëlle Skye (Indy) Jongens: 7 Meisjes: 6 BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep en Olga) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse/Dreams) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ( Frederike ) 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) 32 Momhairy ( frederike ) 33 Arka ( Salapio ) 34 Salapio ( Arka ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 06 december: Sanneke VK 10.30 06 december: Essebes VK 10:30 (hopelijk niet meer nodig...) 06 december: Happygirl VK 10.40 07 december: Momhairy vk 14.30 08 december: Arka gyn 10.30 10 december: Dreams vk 09:20 10 december: Salapio VK 13u 10 december: Iloon huisbezoek intake CB Yaeda 14.30 uur 10 december: Lindy GYn 15.30 Opnieuw groeiecho 11 december: Essebes ( "down under" check ) 11 december: Lisette vk 14.00. 11 december: Sanneke VK 14.10 11 december: Olga VK 18.40 12 december: Inge1975 VK 16.30 16 december: Arka jarig (hopelijk al mét baby)! 17 december: Lindy Gyn om 11.30 controle 17 december: Momhairy VK 12.00 18 december: Salapio VK 9.00u 18 december: Inge1975 VK 10.20 19 december: Inge jarig (32 jaar") 19 december: amber1978 VK 16.00 (eigenlijk wil ik dan niet meer) 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 24 december: Inge1975 VK 14.10 29 december: Lisette jarig (32 jaar) 31 december: Inge1975 VK 10.00 01 Januari: Thomas 6 jaar zoontje amber1978 02 januari: dreams jarig 11 januari: Essebes Birthday 19 januari: Sanneke jarig even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag hopelijk blijft ie nu goed mijn afspraken zijn steeds verdwenen !
Ik ga denk ik even mijn vent ophalen van het werk. Is normaal gesproken 5 minuten fietsen, zal nu wel iets langer worden....Maar ben ik nog even actief geweest vandaag. Dag allemaal, Olga
olga..is zeker lastig als je niet zwaar mag tillen...mag dus geen wasmanf naar boven slepen, geen zware boodschappentas tillen enzo.....
Sanneke Soms is huilbui goed,,maar een knuffel van je mannetje helemaal ,, Olga was ineens weg,,ziet er wel leuk uit hoe jullie op elkaar reageren Olga met haar kiekeboe. Je zin niet krijgen wat een naar gevoel is dat he ,,ik heb dat ook ,,maar soms is er niets aan te doen .hier tenminste niet. Sanneke,,ik heb dat ook hoor sommige zeggen nu gaat het allemaal wel goed,,maar ja ik voelde de baby ook minder bewegen vandaag eigenlijk al sinds gisteren,,en opdringen van mijn toch maar even bellen daarom moesten we ook weer naar het ziekenhuis. Lindy Leuk weer wat van je te horen . Frederike Fijn dat alles goed gaat met jouw en de Ruben. Iloon Fijn te horen dat alles goed gaat, en hopen dat het met de oogjes snel weer over gaat. Loopy Bedankt voor je update,,en spannend voor lentefee. Dreams Bedankt voor je lieve woorden ,,naar dat je ook slecht slaapt. Salapio De laatste loodjes we zijn gewoon niet te genieten voor anderen en alles zit tegen en alles is zwaar,,maar we moeten nog even. Momhairy Fijn dat alles goed was. Kelly Nee sorry ik herken het niet,,wel fijn dat alles goed was. Happygirl Heerlijk gesopt en de was al weer klaar, bent dus al weer druk geweest. zo dat was het reageren ,,, we hebben ook nog niets gehoord van kreeftje claartje en essebes vandaag of heb ik het niet goed gezien. zo ik ga nu mijn verslag doen van het ziekenhuis vandaag.. gerda
hoi dames ben ik weer snel he,, en eindelijk voor mijn gevoel ,,heb ik een keer goed nieuws.. de weeenen zijn hier begonnen er zit nog wel tijd genoeg tussen om de kwatier maar toch,,en ja daar komt ik heb uit mezelf ontsluitng gekregen ,,ze willen nu wachten of het dit weekend vanzelf door zet,,zodra de weeenen erger worden moet ik wel naar het ziekenhuis en dat geld ook voor als de vliezen breken. morgen moet ik nog een keer terug voor controle. en gebeurt er niets dit weekend gaan ze dinsdag de baby halen .. ik heb een ontzettende pijn onder in de buik en liefst loop ik nu met benen wijd klinkt raar maar het voelt zo vol daar,moeilijk uit te leggen . maar er is weer een beetje hoop hier ,,dat mijn lichaam zelf de onsluiting laat beginnen ,,ze vonden het erg goed in het zieken huis daarom willen ze dit weekend nog even afwachten ,,en morgen dan nog wel extra controlle,, ik ben echt super blij,,en ik kan jullie vertellen dat is een hele lange tijd geleden ,, er werd me vandaag gezegd mevr u bent begonnen.. dat klonk zo mooi,, zo dat moest ik even kwijt,, allemaal bedankt nog voor jullie berichtjes,, liefs gerda
gerda wat een super nieuws! het is bij jou dus ook gewoon vanzelf begonnen...gelukkig maar. Hopelijk zet het een beetje vlot door....is de pijn te handelen....duimen draaien hier extra hard voor je!
Oh Gerda, graag gedaan hoor maar wat een supergoed nieuws zeg dus je hebt sowieso binnen 4 dagen je kleine mannetje in je armen liggen oh eindelijk is er vooruitgang! en toch fijn dat je lichaam uit zichzelf is begonnen. Inderdaad heel mooi! Hoop dat het dit weekend nog gebeurd, sterkte voor alle pijn Xx Zo ik ga even een buikfoto erin zetten van gisteren
Ik kwam even om het hoekje piechen om te kijken of er nog nieuwtjes waren en jaaaa Gerda, wat SUPER! Je lichaam heeft toch nog n beetje de puf om de bevalling in gang te zetten, ow echt spannend dit zeg, bijna je kindje in je armen Ik ben echt blij voor je! Ik kwam mezelf even melden, en n kleine beetje bijlezen, ik ga nu bij m'n ouders eten dan hoef ik iig niet alleen te zijn. Ik kom vanaaf weer ff langs denk ik... En Elise, ik zag dat je de 13e gestript wordt! Ook al zo super! Straks beval je nog eerder als ik, of tegelijk... XX
hier ben ik weer klaag, klaag ik voel me zoooo mottig! Moest ik nu moeten bevalllen, ik vraag me af of ik het wel zou kunnen. Jullie kennen een zeemvel? Wel zo voel ik me. Ondertussen alweer heel de dag maandstondenpijn... Pffff, had me de laatste dagen wel even anders voorgesteld...
*KLAAG MODUS* Ik kan wel janken. Wilde met mijn hondje naar het parkje rijden verderop. Zie ik dat iemand een kras van voor naar achter op mijn auto gemaakt heeft. Vorige maand was de auto van mijn vriend al het slachtoffer. We wonen hier nog niet zo lang. Wie heeft er zo'n hekel aan ons of zou het toeval zijn? Mijn auto en die van mijn vriend stonden op verschillende plaatsen. Zo dat moest ik even kwijt. *EINDE KLAAG MODUS*
arka....ppff...kan me voorstellen hoe je je voelt meid.... hier hetzelfde.... en happygirl...wat *** zeg van je auto...echt balen...