Nog geen beeb-nieuws? Jammer! ZIe dat het bij steeds meer meiden begint te rommelen. Spannend hoor! Balen van die kras op je auto!
Wat een ***streek happygirl, waarom blijven mensen niet met hun poten van spullen van een ander af? Zo zinloos. Hier in de buurt zie ik regelmatig kapotgeslagen autoruiten. Kankme ook zo boos over maken. Arka, klaag maar lekker hoor! En een zeemvel, das niet lekker. sterkte, hopelijk ga je nu gauw bevallen. en je kunt het heus wel.
ppff...ik ben nog steeds aan het bijlezen.... maar reageer effe niet hoor.... ow ja...hier staat de kerstboom! zo gezellig!
Gerda....wat een super nieuws zeg ...hoop dat het snel helemaal doorzet en je van je kleintje kunt gaan genieten
ja zeker als het dan zo vroeg donker is.... en andere kaarsjes aan enzo.... verder vind ik de winermaanden niks aan hoor...maar dit vind ik dan wel weer gezellig...
ik heb claartje vanmiddag 'n smsje gestuurd en deze kreeg ik terug... hey meid. lief dat jullie aan me denken. hier gaat het elke dag iets beter. met sven is alles uitmuntend! lichamelijk met mij ook steeds beter. geestelijk gaat het moeizaam. s-avonds veel verdrietig en paniek. schijnt erbij te horen na een geboorte en operatie. heb lichte medicijnen gekregen en elke dag gaat het beter. vanmiddag eindelijk weer naar buiten! op de koffie bij mijn moeder. zal snel wat foto's op 't forum zetten nu ik weer een beetje kan zitten wat leuk dat er weer babies zijn! hoop dat alles goed is gegaan. geef de meiden een dikke kus vab mij en een voor jezelf natuurlijk! liefs claartje
bankhangen ofzo denk ik..... ik ga ook effies tv kijken....kom strakkies wel weer effe spieken hier....
french....bedankt voor je update van claartje... fijn dat het met sven goed gaat en met haar ook langzaam aan weer wat beter...
even een echo berichtje van mij, De kleine ligt nog in een stuit en maandag wordt er gekeken of een draaipoging tot de mogelijkheden behoort. Baal er ontzettend van want had zo de hoop dat het kindje goed lag.. Alles het weekend maar even laten bezinken..
French bedankt voor de update. Goed om te horen dat het goed gaat met claartje en sven. lizzie, misschien is die kleine eigenwijs en draait het dit weekend nog.
Hier ben ik weer even. Ik wilde even zeggen dat onze kleine meid zich gisteravond weer prima heeft gemeld en ook vandaag heb ik haar genoeg voelen bewegen. Ik ben ook alweer bijna 40 weken, maar ik denk dat me maar bij Es aansluit, want ik heb het gevoel dat ik ook echt wel over de 40 weken heen ga. Hier nog eigenlijk nergens last van! Dames die aan het rommelen zijn succes! Ik ben wel een beetje jaloers.
Wat een goed nieuws Gerda! Ik duim voor je! Es, schiet eens een beetje op! LOL Geintje hoor, je lieve baby komt wanner die klaar is! Ik heb geen blaasontsteking gelukkig dus ik hoef geen anti biotica! Fijn! Sorry voor de weinge reactie op iedereen, kan niet zolang achter de computer zitten zonder rugpijn! XXXXXXXXXXX
Gerda wat een geweldig nieuws meis ! Wat een rotstreek een kras op je auto zeg Arka ik heb een goede anti hoest tip van iemand van mijn zoontjes school. Hier helpt het citroensap en honing. En je mag het nog hebben ook ! Dus ik hoest al veel minder. Bedankt voor de update van Claartje. Hopelijk voelt ze zich snel beter. Dreams veel plezier morgen in je nieuwe huissie. Vervelend Iloon ontstoken oogjes bij Yaeda Maar wel fijn dat het verder goed gaat.
hoi amber! citroensap en honing zeg je? Is dat te koop in de supermarkt citroensap? Dan ga ik er morgen onmiddellijk om! Morgenochtend om 10.30 op controle bij gyn, ben benieuwd wat die te zeggen heeft! veel sterkte iedereen! Groetjes, Het Zeemvel
heey meiden, snel een berichtje van mij, nog geen baby hier, wel een kapote centrale kast dus nog steeds geen internet en telefoon. wordt binnen twee dagen gerepareerd dan horen jullie mij weer! meiden die bevallen zijn:van harte met jullie baby's!
Arka ik heb hier gewoon een vers geperste citroen en honing mixen en het verlicht echt. plus lekker veel vitamientjes van de citroen. Ik voel me een stuk happier ! Nog wel verkouden maar toch beter. Sterkte Dianne