hey meiden meld me weer ff alles gaat hier nog redelijk als is de activiteit van de beeb wel een stuk minder geworden maar we staan nog steeds 2 maal per week onder controle in het ziekenhuis hopelijk komt er gauw wat leven in de brouwerij!
ik meld mij ook even, heb vluchtig even gekeken naar nieuws. @Gerda: super meid! wat fijn dat je lichaam zelf al begonnen is! heel veel succes! verder weet ik het zo niet meer ik ben vandaag weer voor controle geweest in het ziekenhuis en mijn bloeddruk blijft schommelen. ze hebben ook weer gekeken hoe het erbij stond en ik had al 1 cm ontsluiting! dus heeft de gyn de boel gestript even afwachten wat dat gaat doen dus. ben heel benieuwd! Fijne avond allemaal! ik is moe dus ga vroeg naar mijn nestje! tot morgen!
amber en arka....vervelend die verkoudheid...sterkte ermee.... nannaf.....gestript...? spannend hoor meid...hoop dat het bij je doorzet...
Vanmiddag hebben we boodschappen gedaan en toen schoot het ineens keihard in mijn bekken. kon wel janken van de pijn. Een heel tijd geleden dat ik zo'n pijn had... Ik heb een paracetamol genomen en ben in de luie stoel gaan zitten... Gelukkig is het weer wat gezakt... Helaas de kerstboom nog niet kunnen opzetten... Morgen weer een nieuwe kans hoop ik dan...
vervelend die pijn waterlelie...gelukkig dat het nu wat afgezakt is. spannend nannaf...hopelijk helpt het strippen een handje! Ik zit lekker aan een fruithapje.....
hey meiden hier eindelijk flinke pijnlijke harde buiken net..maar t lijkt wel weer af te zakken mn baarmoeder is al week..en ik ben al heel lang mn slijmprop verloren..je zou toch moeten denken dat t dan snel doorzet @gerda wat een goed nieuws hoop dat t een beetje snel gaat!suc6! @Lindy geweldig dat t goed gaat mooi gewicht toch! mijn dochter was 2650 en mocht de volgende dag meteen naar huis hoor! @nannaf 1cm! wauw!t begin is er suc6! @ de meiden die al overtijd zijn jullie komen nu snel aan de beurt hoor!
meiden, ik meld me af voor vandaag, kom morgenavond nog ff langs Krijg morgen kraamvisite, dus daarna ben ik er weer...hoop dat er dan weer een beeb geboren is
nou nou....wat een rustige boel hier.... ik ga er maar vandoor....beetje in mijn eentje hier is ook niet wat he....
nou, zeker rustig hier zeg! Waterlelie, au! Nannaf, spannend hoor, gestript. Verder weet ik niet meer, oja, nieuws van claartje, bedankt voor het doorgeven! groetjes sanneke
*meld mij* Ctg was goed...kindje was alleen niet wakker te krijgen,zelf niet met hard handig duwen aan de buik. Maar volgens gyn was alles goed. Het krampt nog steeds, samen met harde buiken en vieze slijm ...we zullen zien wat de nacht brengt. Truste meiden en een fijn weekend
Alsof die kras op mijn auto nog niet genoeg is, komt ook mijn ventje ziek thuis. Gaat lekker vanavond zeg! Kan er gewoon niet van slapen. Nu maar film aan het kijken. Hopelijk komt er snel weer een decemberbaby. Kan niet wachten. Slaap lekker allemaal.
meiden ik meld me nog even na een roerige dag! vlos is geweest voor extra controle, bloeddruk was nog steeds hoog , iets hoger als woensdag. Dus toch doorgestuurd naar ziekenhuis voor de zekerheid. ctg gehad, bloed geprikt, urine gechecked enz gelukkig was alles goed. maandag nog weer terug komen voor extra controle. was een lange dag dus nu bekaf! ga lekker slapen! tot morgen!