Morguh Chickies! Hier weer n slapeloze nacht...hmzzz... Ik ga even n stukkie terug lezen, kijken of ik nog wat gemist heb! Xx Es
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ik wilde m'n reaties ff opslaan voordat ik ze verzond (voor de zekerheid 8) ) Wist deze oetl#l ze.... Ik ben iig weer helemaal op de hoogte... Korte uit m'n hoofd variant: Welkom Lucky, volgens mij ben je op dezelfde dag als mij uitgerekend (6 Dec) Spannend Lentefee! Hele dikke knuffel voor Malaika, logisch wijffie dat je ff n rotbui hebt! Ben wel erg blij dat het met kleine beetjes vooruit gaat! Olga, beter zeg 30% korting, is er veel afgeprijst? Lindy, ook erg fijn dat je beebje op goed gewicht is! *blij* French, thanks voor de update, erg fijn om wat te horen van Claartje *opluchting* Frederike, ik hoop dat je onderkantje snel geneest meis, lijkt me ook zo pijnlijk! Sanneke, heb weer om je gelachen, lekkere droogkloot Leeg............. Voor de rest ben ik t wel kwijt......... XX O, ja Vlindertje, ik hoooooop op babynieuws! En Kreeftje natuurlijk! (dan staan meteen de meisjes weer voor! 8) )
Ik heb dit jaar geen kerstboom, wel leuke grote kerststukken neergezet, met de kleuren van ons huis, wat extra verlichting, en een kerstbal hier & daar, ik vind het gezellie! Amber, heeft je citroentje nog geholpen? Is idd heel goed voor de weerstand citroen. Ik ben echt klaarwakker maar ga zo toch nog maar n poging doen om te slapen, heb zo'n hekel aan m'n bed! Gerda, hoe is het met jou?! Ik hoop dat het heeft doorgezet! Ik merk aan mezelf dat ik geen zin heb in mensen, alleen mensen die me heel dichtbij staan, telefoontjes, sms'jes, spontane bezoekjes ik wordt er niet blij van... (ondankbaar zeikmens he ) Normaliter vind ik het heerlijk als de deur platgelopen word, echt waar! Ben gewoon n beetje in mezelf gekeerd.... Ik ga nu toch maar even n poging wagen in bed, we willen nog even gaan stadten vandaag dus heb iig n beetje slaap nodig! Kuzzzzzzzzzz
hopelijk slaap je alweer es ! ik lig al drie uur wakker. ik dacht laat ik eens gaan kijken of er nog meer niet slapers zijn. citoentje helpt wel. het verzacht mijn keel en al het slijm komt nu los. dus volgende week kan kleine jesse komen. dan zijn we weer allemaal beter.
Update kreeftje1984, 07-12-2007 is mijn vrouw bevallen van 2 mooie dochters. Het was een zware bevalling maar om 18.05 uur kwam de eerste ter wereld. De andere kwam precies een uur later maar dan dmv een keizersnede. Ze konden haar er niet uit krijgen, ze lag erg hoog en op laatste moment hebben ze besloten om een keizersnede te doen./ Alles is geprobeerd maar het lukte gewoon niet om haar er "gewoon"uit te krijgen. Moeders ligt nu in het ziekenhuis. De 2 kids zijn mooi bij haar. We hebben ze Kyara en Thirza genaamd. Kyara weegt 2600graam en Thirza 2635gram Domi, Foto,s komen nog wel.
Kreeftje en man Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertjes Kyara en Thirza!! Dat jullie maar genieten van jullie wondertjes Wens kreeftje veel sterkte met haar herstel
@Es: wijffie, heb het wel met je te doen hoor. Maar ik heb echt het gevoel dat dit JOUW weekend wordt! Geniet nog maar even van het stadten met je man. En binnenkort ben je vast weer dol op visite, als je jullie mooie meisje aan iedereen mag gaan showen. DIkke knuff voor jou!
Ik ga zo met manlief een dagje naar Amsterdam. Hij wil graag een luiertas gaan kopen, aangezien hij met die van mij niet gezien wil worden En dat terwijl het zo'n mooie is van Olily. Maar goed, we hebben daarna nog een feestje. Ben blij dat mijn vent inmiddels zijn rijbewijs heeft, want wordt al moe als ik aan vandaag denk. Nu hoef ik tenminste niet terug te rijden. Meiden bij wie het al rommelt: HEEL VEEL STERKTE! En ik hoop vanavond heel veel babynieuws te lezen
Kreeftje & Domi van harte gefeliciteerd! Erg leuke namen ook! Ahhhh, wel balen hoor, toch nog 1 keizersnede nodig, nu goed aansterken en genieten van jullie meides! Misskeita, thanks voor je lieve woorden! Veel plezier in A'dam wijffie. Amber, jij ook al zo slecht geslapen, balen, ik heb netgelukkig wel nog ff dik n uur geslapen. XX
hallo dames meld me weer Kreeftje en man :Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertjes Kyara en Thirza!
goedenmorgen! Beebienieuws.....jeuj! Kreeftje en man van harte gefeliciteerd met jullie twee dochters....ben benieuwd naar de foto's! Hier verder weinig te melden...rustige nacht gehad ..heb alleen nu hoofdpijn dus maar eff in de gaten houden.
hier ook weinig te melden alles is nog heel rustig daarbinnen wel veel harde buiken maar dat had weinig te betekenen zei de gyn...... dus we wachten rustig af ha
Kreeftje en Domi van harte gefeliciteerd met de geboorte van Kyara en Thirza!!!!! Geniet van jullie meiden en een dikke knuffel voor Kreeftje... Wat een zware bevalling! En natuurlijk goedemorgen voor de andere meiden! Misskeita: Veel plezier in Amsterdam.. Ik hoop dat het een beetje weer blijft! Essebes: Vervelend hoor dat je zo slecht slaapt. Dat in jezelf keren is heel gewoon. Volgens de verloskundige ben je je aan het voorbereiden op de bevalling en daar heb je geen mensen bij nodig, alleen jezelf. Het is natuurlijk geen teken dat het allemaal gaat beginnen..... Ik heb het al 2 weken... Bij de een gaat het sneller in werking dan de ander zeg maar. 8) Ik hoop echt voor je dat er nu wat gaat gebeuren. In ieder geval stad ze! Happygirl: Het zit jullie ook al niet mee. Balen hoor... Effe dikke knuffel! Hier een rare nacht gehad. Gelukkig deed de paracetamol zijn werk aardig en met liggen, zakte de pijn in mijn bekken wel. Kon alleen niet slapen, dus ben op de bank gaan liggen. Om 5 uur wilde ik naar de wc gaan, maar toen kreeg ik een ontzettende steek aan de linkerkant van mijn buik. Zo erg dat ik er heel misselijk van werd en ik niet wist waar ik het moest zoeken van de pijn. Dat duurde een aantal minuten en toen zakte het weg... Daarna heb ik nog wat geslapen. Nu heb ik nog wat vage pijn aan de onderkant van mijn buik, maar verder niets... Ik denk dat ik verkeerd gelegen heb of zo......
Kreeftje gefeliciteerd met je dochters Ik heb vannacht echt goed geslapen voor de verandering voelde me gistern avond erg misselijk opeens uit het niets dus meteen naar bed gegaan. voel me nog steeds niet echt goed @essebes ik denk dat je nu vaak wakker ligt om dat je te veel aan het wachten bent ik hoop voor je dat je niet nog langer m,oet lopen
Kreeftje en man, van harte gefeliciteerd met jullie 2 dochters, ik wens je een voorspoedig herstel en een geweldige kraamtijd. Hier vannacht weer beroerd geslapen, veel harde buiken en omdraaien in bed is een ramp aan het worden. Ik voel mij soms net een zeekoe. Manlief zie ik vandaag nauwelijks, alleen vanavond tijdens het eten, de rest van de dag is hij de hord op. Nou, een prettige dag allemaal en ik kom in de loop van de dag vast nog wel een keertje langs.
Goeiemorgen! Es, meid, we kunnen elkaar echt de hand schudden hoor! Ook ik neem al paar dagen telefoon niet meer op, doe geen boodschappen meer bij mij in de buurt en heb geen zin in bezoek of om op visite te gaan. Ben het gewoon zat en wil ook niet meer praten over hoe lang het nog duurt enzo met iedereen. Heb het idee dat iedereen om me heen maar bevalt en gestript wordt en ik ga ver###me richting de 41 weken. pffffffff. Maaaaaar: er is prachtig babynieuws! Kreeftje en man, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie tweeling! Verder las ik nog dat Nannaf gestript is: zet ´m op, ik hou mn telefoon bij me hoor buddy! Waterlelie heeft last van pijn: meid hoop dat de pijn met wat rust zakt hoor! Heel vervelend als je niet eens normaal kan lopen! En Gerda: hoop dat vannacht wat voor je heeft gebracht en dat je maar heeeel snel mag bevallen! Ben zo blij voor je dat je lichaam zelf de boel in gang heeft gezet! Nu snel afronden! Verder weet ik ´t niet meer...