ga zo maar douchen en dan gaan mijn vriendje en ik boodschappen doen, voor de zoveelste keer met in m´n achterhoofd het idee dat ik wel alles in huis moet hebben want het zou weleens de laatste keer boodschappen doen kunnen zijn voor de bevalling . En dan gaan we even naar een Anton-Pieck-stijl-kerstmarkt-achtig-idee in de stad. Ben ik er ook weer even uit en heb ik mijn beweging weer gehad voor vandaag. Kom later nog even kijken, hopelijk met een beter humeur. Iedereen een fijne zaterdag gewenst.
wow, babynieuws! Kreefjte en Domi, van harte met jullie meiden! Hier wel lekker geslapen weer gelukkig van 23.45 u tot 10.00 (6x plassen, maar t is niet anders...) k Heb toch echt lekker geslapen. Ik heb ontdekt dat de pijn in mn onderrug pas tegen het eind van de nacht begint, zo'n uurtje of 6, dus ik denk dat het pijn in mn bekken is. NIks gerommel omdraaien is bij mij ook een rampje. Een flinke scheut bandenpijn heb ik er tegenwoordig wel bij, maar goed, heel veel zwaarder zal het wel niet meer worden. Es, balen van je niet slapen! ik ga eerst even brood smeren
Gerda, ik vind het zo super voor jullie dat je lichaam zelf gestart is met de bevalling. Hoop dat het niet heel lang meer gaat duren. Zet hem op meissie, ja kan het! Happygirl, wat een kinderachtige stereek van je auto zeg! Andere mensen in de buurt ook last ervan? Zou het wel aangeven bij de politie hoor. French, lief dat je Claartje een sms hebt gestuurd. Kon ze wel even gebruiken zo te lezen. Claartje, fijn dat Sven het zo goed doet. Hopelijk knap je zelf ook snel op. Kus! Sam, fijn dat je kleintje zich weer goed laat voelen! Amber en Arka, hoop dat de citroentjes met honing goed werk vericht hebben en jullie je weer een stuk beter voelen! Dianne, je kan niet op internet, dat is balen! We dachten al dat je aan het bevallen was.. Nannaf, al 1 cm ontsluiting! Dat is leuk nieuws. Hoop dat het strippen ook wat effect heeft gehad! Waterlelie, hopelijk niet zoveel last van je bekken meer? Wij gaan vandaag ook een kerstboompjhe kopen en dan morgen opzetten denk ik. Even posten, ben er zo weer.... '
KREEFTJE EN MAN, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERS! WAT EEN MOOIE NAMEN ZEG EN MOOI GEWICHT VAN DE MEISJES. HOOP DAT KREFFTJE SNEL OPKNAPT VAN DE KEIZERSNEE EN JULLIE THUIS LEKKER KUNNEN GENIETEN! KNUFFEL OLGA
Vlindertje, wat een slaapkoppie die kleine meid van jullie! Fijn dat alles wel goed was! Bipat, zeker druk dagje gisteren! Maar goed te horen dat alles nog prima is en je wordt extra in de gaten gehouden. Essebes, hier ook niet zo'n behoefte aan te veel drukte en mensen om me heen. Hoop dat je nog wat slaap gepakt hebt. Misskeita, kan me wel voorstellen dat jou man liever niet met jou leuke oilily tas rondloopt. Ze hebben ook hele stoere voor mannen! Sanneke, 6 keer plassen....ik hoef maar 1 keer en wordt dan wel 's ochtends weer wakker van een volle blaas. Maar ik moet jammer genoeg wel helemaal naar beneden voor de wc. BRRR, op de koude stenen vloer. Bowie, ik heb ook het gevoel dat ik spullen miet inslaan als ik boodschappen doe. Dan hebben we het maar in huis.... Olga
Goedemorgen allemaal! Kreeftjes en Domi gefeliciteerd met jullie mooie dochters! Ik kan ook niet wachten op de rest van de babies, het gaat nu wel hard he, het is al de 8ste! Heb heerlijk geslapen, wel 10 uur achter elkaar ( met maar een paar plaspauzes!) Arme Es, ik leef met je mee, en dan ook nog zo weinig slapen! Wil de VK je niet strippen? Wel lekker gaan stadten hoor! Er is wordt helemaal kribbig van iedereen de laatste tijd, hoort er gewoon bij! Dames, vandaag weer lekkerf veel schoonmaken, ik ben zo aan het nestelen, niet normaal en heel frustrerend, want ik ben heel moe en onmobiel, dus ik wil wel heel veel, maar kan niet! Ik weet niet of jullie dat bekend voorkomt. Nou ik blijf checken! XXXXXXX Elise
ach, het plassen went hoor! De 1e x is eigenlijk altijd om 1 uur nogwat en de 2e keer om 3 uur nogwat en de 3e x is er niet eens altijd. Gelukkig wonen wij gelijkvloers, dus ik stap in mn pantoffeltjes, waggel naar de plee en doe het licht niet eens aan. Ik zal de lijst eens opzoeken om de 2 nieuwe meiden neer te zetten.
Bevallingslijst 01-12-07 Suus2007 - 2e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - geslacht ??? 02-12-07 Boontje - 1e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - Bekend bij Boontje 04-12-07 Peetje22 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 05-12-07 Bowie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 06-12-07 Essebes - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 07-12-07 Gerda79 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 08-12-07 Lentefee - 4e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen 09-12-07 Sam28 - 1e kindje - bevallen op..... - zh/thuis?? bevalling - borstvoeding - meisje 10-12-07 Kelly - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Lola - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Zeema - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - nog onbekend.. it's a surprise-baby! 12-12-07 Me2 - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borst/fles??? - geslacht blijft verrassing Mamainspe - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 13-12-07 Arka - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling borstvoeding - geslacht ??? Ikkie - 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht ??? 14-12-07 Linny0903 - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling (waarschijnlijk) - flesvoeding - jongen Augustus - 1 e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje Dandelion Elise - 1e kindje - bevallen op...-ziekenhuisbevalling - borstvoeding - jongen Alieke - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - Meisje 15-12-07 Aisca - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding - geslacht ??? Nannaf - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht blijft een verrassing! Missy78 - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevallen - borstvoeding- geslacht ??? Amber1978- 3e kindje - bevallen op......- thuis als het kan bevallen-borstvoeding jongen 16-12-07 Misskeita - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje Vlindertje - 2e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - meisje 17-12-07 Momhairy - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht?? 18-12-07 Johana79- 1e kindje- bevallen op...-zh bevalling - borstvoeding - meisje Olga - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - jongen Happygirl81- 1e kindje - bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - bekend bij happygirl 19-12-07 Bipat - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - jongen Maartjeh - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 20-12-07 Sanneke - 1e kindje - bevallen op.... - zh bevalling - borstvoeding - bij Sanneke bekend!!! 21-12-07 Brr - 1e kindje - bevallen op.....- thuis bevalling - borstvoeding - geslacht blijft verrassing 22-12-07 Pareltje 2212 - 1e kindje - bevallen op.... -ziekenhuisbevalling - borstvoeding- geslacht blijft verrassing 23-12-07 Salapio - 1e kindje - bevallen op .... - thuis bevalling - borstvoeding - meisje 24-12-07 Djaminah - 1e kindje - bevallen op.....- zh bevalling - borstvoeding (proberen) - meisje Nelly - 1e kindje - bevallen op.... - thuis bevalling - borstvoeding - verrassing Loesie221e kindje -bevallen op....- thuis/zh bevalling- borstvoeding - geslacht blijft verrassing Babel- 1e kindje - bevallen op.....- thuisbevalling - borstvoeding - meisje 25-12-07- Dianne - 1e kindje - bevallen op..... - thuisbevalling - flesvoeding - geslacht blijft verrassing 26-12-07 Dreams - 1e kindje - bevallen op...... - zh bevalling - borstvoeding (indien mogelijk) - jongen 27-12-07 Lisette -1e kindje- bevallen op...- zh bevalling-borstvoeding - jongen 28-12-07 French - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - flesvoeding - meisje Lizzie84 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borstvoeding - geslacht blijft een verrassing. Mamabeer - 2e kindje - bevallen op....- thuis bevalling - borstvoeding - verrassing 30-12-07 Bloem1972 - 1e kindje - bevallen op...- thuisbevalling - borst/flesvoeding - geslacht ??? Lindy - 1e kindje- bevallen op...- ziekenhuisbevalling-Borst en flesvoeding- meisje 31-12-07 Waterlelie - 1e kindje - bevallen op....- zh bevalling - borstvoeding - verrassing Inge1975 - 2e kindje bevallen op ...... -thuisbevalling? - borstvoeding proberen - meisje Nog op komst: Meisjes: 16 Jongens: 11 Verrassing: 22 Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren Geboren: 1. Caruli - 2e kindje - bevallen op 05-08-07 in ZH - Tygo james* 2. Loopy - 1e kindje - bevallen op 13-08-07 in ZH - Bas* 3. Jufffie - 1e kindje - bevallen op 30-08-07 in ZH - 26 wkn - 843 gram - ? cm - Jayda Noa 4. Malaika- 1e kindje - bevallen op 17-09-07 in ZH - 27w5d - 1050gr - 39 cm - Patrick Herman Casper 5. Moon85- 1e kindje (3de zwangerschap)- bevallen op 13-10-07 in ZH - Britt Dorien Noelle 6. Sofine79 - 1e kindje - bevallen op 7-11-07 in ZH - 36w2d - Liva Isabella 7. Elsa - 1e kindje - bevallen op 19-11-07 in ZH - 38w1d - 3880 gr - 52cm - Florian 8. Ayse- 1e kindje - bevallen op 21-11-07 in ZH -37w3d- Tugce Helin 9. Iloon - 3e kindje - bevallen op 25-11-07 in ZH - 39w1d. - 3210 gr - Yaeda 10. Claartje79 - 1e kindje - keizersnee op 28-11-07 - 39w - 3770gr - Sven 11. Frederike80- 1e kindje- bevallen op 04-12-07 in ??? 39 w?- 3160 gr- 49 cm- Rubin. 12. Miep en Miep - 1e kindje - keizersnee op 05-12-07 - 36w5d - 2765 gr - Mika Jaap 13.Nollie - 1e kindje - bevallen op 05-12-07 - 39w6d. - 3505 gram - Indyra Joëlle Skye (Indy) 14. en 15. Kreeftje1984 - 1e en 2e kindje - bevallen op 07-12-07 - 36w4d - 2600 gram en 2635 gram - Kyara en Thirza Jongens: 7 Meisjes: 8 BUDDY.......Lijst : 1 Essebes ( Dandelion Elise) 2 Gerda (Johanna79) (2e buddy Frederike80) 3 Miep en Miep (Sanneke) 4 Linny0903 (Ayse) 5 Happygirl (kreeftje) 6 Kreeftje (mamabeer) (2e buddy happygirl) 7 Sanneke (Miep en Miep en Olga) 8 Dandelion Elise ( Essebes) 9 Dreams ( Lindy ) 10 Ayse (bibat) (2 Linny0903) 11. Johana79 (buddy Tigger) 12.Inge (iloon) 13 iloon (inge) 14 mamabeer (kreeftje) 15 Caruli (Djaminah) 16 Djaminah (Caruli) 17 Frederike (Gerda79) 18 Bipat (Ayse/Dreams) 19 Waterlelie (Olga) 20 Olga (Waterlelie) 21 amber1978 (loesie22) 22 maartje_h (sam28) 23 loesie22 (amber1978) 24 sam28 (maartjeh) 25 Claartje79 ( French ) 26 French ( Claartje79 ) 27 Jufffie ? 28 Kelly ( Frederike ) 29 Bowie ( Nannaf ) 30 Nannaf ( Bowie ) 31 Lentefee ( Loopy ) 32 Momhairy ( frederike ) 33 Arka ( Salapio ) 34 Salapio ( Arka ) even jezelf erbij zetten als je wilt dat 1 van de andere mama's je nummer krijgt en andersom zodat straks we niet zolang in spanning hoeven te zitten AGENDA: 08 december: Arka gyn 10.30 10 december: Dreams vk 09:20 10 december: Salapio VK 13u 10 december: Iloon huisbezoek intake CB Yaeda 14.30 uur 10 december: Lindy GYn 15.30 Opnieuw groeiecho 11 december: Essebes ( "down under" check ) 11 december: Lisette vk 14.00. 11 december: Sanneke VK 14.10 11 december: Olga VK 18.40 12 december: Inge1975 VK 16.30 16 december: Arka jarig (hopelijk al mét baby)! 17 december: Lindy Gyn om 11.30 controle 17 december: Momhairy VK 12.00 18 december: Salapio VK 9.00u 18 december: Inge1975 VK 10.20 19 december: Inge jarig (32 jaar") 19 december: amber1978 VK 16.00 (eigenlijk wil ik dan niet meer) 23 december: Olga jarig! 28 jaar! 24 december: Inge1975 VK 14.10 29 december: Lisette jarig (32 jaar) 31 december: Inge1975 VK 10.00 01 Januari: Thomas 6 jaar zoontje amber1978 02 januari: dreams jarig 11 januari: Essebes Birthday 19 januari: Sanneke jarig even jezelf erbij zetten als je naar de vk/gyn moet of bijvoorbeeld jarig bent of een echo hebt. Zo hebben we in 1 oogopslag de bijzonderheden van die dag
Het bed is hier net op klossen gezet door mijn man... Ik moet zowat een aanloop nemen om erin te komen... Dit wordt nog wat... Een voordeel, kan er nu goed onder schoonmaken....
Goede morgen, Kreeftje en Domi gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2 dochters. Geniet er van!! Wat een schitterende namen! Hier gaan het iets minder. De pijn onder in mijn buik blijft aanhouden. Ik kan ondertussen helemaal niks meer . Gisteravond moesten we door naar het ziekenhuis wegens een te hoge bloeddruk. Ze hebben niks kunnen vinden (wat ik al zei tegen manlief) en de pijntje die ik voel (venijdige pijn, waardoor ik regelmatig aan jankbui heb) moet ik maar zien als indalingspijn. Het kindje ligt al weken heel diep ingedaald . Ik kan ze dus wel wurgen... Ik mocht dus weer naar huis met het gevoel dat ik een zeikerd/ aansteller ben. Mijn eigen vlos legt de schuld bij het brandend maagzuur en ik moet mijn tijd maar rustig uitdienen. Makkelijker gezegd dan gedaan. Het enige leuk van de avond was dat ik precies onder oma lag. We konden dus nog even bij haar langs. Het blijkt dat ze een stille hartstilstand heeft gekregen en voorlopig nog even in het ziekenhuis moet vertoeven. Hoe is het met de dames die overtijd lopen? Houden jullie het nog een beetje? Ik hoop voor jullie dat de beebs snel komen. Duim voor jullie. En ook voor de andere dames natuurlijk . Knuf Aisca
Zo, volgens mij is de lijst zo weer goed, Arka, succes bij de gyn Zo te zien ben je al geweest. Vraagje Degenen die last hebben van menstruatieachtige krampen, waar heb je dat? in je hele buik of alleen in je onderbuik. Ik heb het alleen in mn onderbuik. Waterlelie, ik heb maar zo'n kinderopstapje van de Ikea aangeschaft om in bed te springen, anders moet ik ook een enorme opstap maken. (k merk wel dat ie op het gewicht van kindertjes berekend is en niet op het gewicht van een 38 weken zwangere) en voordeel van het hoge bed: er past veel onder!
@ sanneke, ik heb ook al zo'n 3 weken af en aan last van menstuatiepijn aan de onderkant van mn buik en rug...Meestal heb ik er 's nachts last van.
Sanneke: De menstruatieachtige pijn zit bij mij onderin mijn buik... Eigenlijk op de plek waar aan de onderkant mijn buik 'eindigt' bij mijn schaambeen... Het zijn geen regelmatige krampen of zo.. Dus ik wijd er nog geen betekenis aan... Aisca: Vervelend hoor dat heen en weer gesjouw... Kan me voorstellen dat het helemaal gehad hebt... Dikke knuffel...
@kreeftje: ik had je al gefeliciteerd op het clomid topic maar hier nog 'n keer... kreeftje gefelicitterd met jullie 2 dochters!
Ik vind het zo ego. van mezelf om te denken dat die kleine nu wel mag komen... Met oma gaat het redelijk. Ze is bang dat ze niet thuis is met kerst en dat wij bevallen als ze nog daar ligt. Ze is voor die tijd wel weer thuis hoor. Daar heb ik de volste vertrouwen in, ze is alleen erg geschrokken.
zo gedoucehed en aangekleed, denk ga nog ff snel kijken in de hoop dat mijn decembermamavriendinnen nog wat bemoedigende woorden voor me achter hebben gelaten maar helaas dan maar boodschappen doen
Elise, hier ook een dwangmatige schoonmaakwoede. En eigenwijs als ik ben wurm ik me gewoon op mijn knieen om plintjes schoon te maken ... Waterlelie, eindelijk hebben jullie ook je booreiland staan! Het verschonen van je bed en het schoonmaken eronder wordt makkelijker. Maar in bed komen doe ik als een walrus. Schuin met 1 bil erop en dan omrollen naar de zijkant. Aisca, wat naar dat je zoveel last hebt en er eigenlijk nog weinig gebeurt.... Olga
Ach Bowie toch..... Beebje van Bowie, je mag komen hoor! Mama wordt erg ongeduldig! Vele plezier op de kerstmarkt Bowie en succes met het inslaan van voorraden!